Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво батки сакам да прашам околу искуство со авто банда плус од кисела вода или слични да препорачате. Сакам да земам поскапа половна кола до кај 30-32000 евра но не со над 100000км и да е минимум 2017та. Кое искуство го имате со горенаведениве или да препорачате некој шо работи релативно добро и чесно затоа што сепак се многу пари за стара кола! Или сепак за таа пара да се зема покомерцијално а ново? Досега сум купувал само ново но сметам дека многу пари се губат при препродажба а не сакам да возам иста кола повеќе од 3-4 год. Фала
Kupi si nova i mesto 4 vozi ja 8 godini i ova sto ke ja kupas za 30 000 evra polovna za 4godini pak ke izgubi na vrednost.
 
Каде да однесам нов браник на фарбање и монтажа?
 
Што кога при вадење ќе ти се искрши шипката за проверка на уље и парчето ќе остане внатре ? Вадење картер , а ??
 
Што кога при вадење ќе ти се искрши шипката за проверка на уље и парчето ќе остане внатре ? Вадење картер , а ??
Мајстор ја отштрафува, тоест откачува цевката каде што влегува шипката за уље и го вади парчето. Барем такво искуство имав со претходната кола што ја имав до пред неколку години.
Погоре ми се скрши, така да 2/3 од шипката беа паднати во цевка. Пластика грда, тоа е.

Можеби ако се здроби помал дел, треба и картер да се вади, поима немам.
 
Што кога при вадење ќе ти се искрши шипката за проверка на уље и парчето ќе остане внатре ? Вадење картер , а ??
Мајстор ја отштрафува, тоест откачува цевката каде што влегува шипката за уље и го вади парчето. Барем такво искуство имав со претходната кола што ја имав до пред неколку години.
Погоре ми се скрши, така да 2/3 од шипката беа паднати во цевка. Пластика грда, тоа е.

Можеби ако се здроби помал дел, треба и картер да се вади, поима немам.
Дали може да направи беља?

Пред 3 недели менував масло и кај мене остана половина внатре. Мајсторов што ми го менуваше ми рече нема гајле, шибај, а немаше потрошено воопшто масло и вика нема што да му се секираш.
 
Дали може да направи беља?

Пред 3 недели менував масло и кај мене остана половина внатре. Мајсторов што ми го менуваше ми рече нема гајле, шибај, а немаше потрошено воопшто масло и вика нема што да му се секираш.
Поима немам дали може да направи беља. Мене од тоа и ми беше највеќе страв и одма на мајстор. Ја извади за 10 минути, купив на отпад половна после (нова беше отров скапа).

Не би требало да направи беља (барем така мислам по некоја логика), сем што не можеме да провериме масло. Кај ќе оди толкаво парче, во цевка ќе стои. :D
 
Поима немам дали може да направи беља. Мене од тоа и ми беше највеќе страв и одма на мајстор. Ја извади за 10 минути, купив на отпад половна после (нова беше отров скапа).

Не би требало да направи беља (барем така мислам по некоја логика), сем што не можеме да провериме масло. Кај ќе оди толкаво парче, во цевка ќе стои. :D
Сензорот внатре демек покажува дали е нивото на масло ок, секогаш го гледам тоа кога ја палам, ама пак.
Да се ослободам малку деновиве и ќе прашам кај друг мајстор второ мислење, ако може да се среди ќе гледам да го средам :)
 
Здраво батки сакам да прашам околу искуство со авто банда плус од кисела вода или слични да препорачате. Сакам да земам поскапа половна кола до кај 30-32000 евра но не со над 100000км и да е минимум 2017та. Кое искуство го имате со горенаведениве или да препорачате некој шо работи релативно добро и чесно затоа што сепак се многу пари за стара кола! Или сепак за таа пара да се зема покомерцијално а ново? Досега сум купувал само ново но сметам дека многу пари се губат при препродажба а не сакам да возам иста кола повеќе од 3-4 год. Фала
Ako davas tolku pari, odi u Germanija/Holandija/Belgija i sam kupi si. Niedna u mk donesena od stranstvo nema da bide so ispod 100k km iako ke pokazuva deka e ispod taa kilometraza :)
Автоматски споено мислење:

Сензорот внатре демек покажува дали е нивото на масло ок, секогаш го гледам тоа кога ја палам, ама пак.
Да се ослободам малку деновиве и ќе прашам кај друг мајстор второ мислење, ако може да се среди ќе гледам да го средам :)
Probaj so telescopic magnet da ja izvadis, mehanicarite bi trebalo da imaat.
 
Последно уредено:
Ako davas tolku pari, odi u Germanija/Holandija/Belgija i sam kupi si. Niedna u mk donesena od stranstvo nema da bide so ispod 100k km iako ke pokazuva deka e ispod taa kilometraza :)
Автоматски споено мислење:


Probaj so telescopic magnet da ja izvadis, mehanicarite bi trebalo da imaat.
Не е пластично тоа? Барем на пластика ми личеше :D
 
Мајстор ја отштрафува, тоест откачува цевката каде што влегува шипката за уље и го вади парчето. Барем такво искуство имав со претходната кола што ја имав до пред неколку години.
Погоре ми се скрши, така да 2/3 од шипката беа паднати во цевка. Пластика грда, тоа е.

Можеби ако се здроби помал дел, треба и картер да се вади, поима немам.
Дали може да направи беља?

Пред 3 недели менував масло и кај мене остана половина внатре. Мајсторов што ми го менуваше ми рече нема гајле, шибај, а немаше потрошено воопшто масло и вика нема што да му се секираш.
Ako davas tolku pari, odi u Germanija/Holandija/Belgija i sam kupi si. Niedna u mk donesena od stranstvo nema da bide so ispod 100k km iako ke pokazuva deka e ispod taa kilometraza :)
Автоматски споено мислење:


Probaj so telescopic magnet da ja izvadis, mehanicarite bi trebalo da imaat.
Имам и јас телескопски магнет , ама не бива на клиото е пластична и цела извиткана и ми се открши само долниот дел кај што е бележаното мин. и макс. Да беше пола шипка не му се секирам , кај ќе иде , не може да падне у картер . Ова парчево што се открши кај мене е околу 3-4 цм и сега ме мачи колку до дното на картерот иде цефчето низ кое влага шипката . Пумпата да го повлече нема да може , има сито , ама ако цефчето не иде блиску до дното , постои опасност да испадне во картерот и да го фати радилицата … Пријателов , мајсторче , тука у комшии ми е , он ми ги одржава колите , вика дека не може да испадне да не се секирам . Секако веќе месец - два се канам да му мењавам ламела , па сега кога ќе го растураме ќе вадиме и тоа
 
Не е пластично тоа? Барем на пластика ми личеше :D
Ja mislev na zelezniot del e skrseno, inace da, plasticno e dolu kaj sho pokazuva :D. Naredna kola zimaj bez sipka za ulje.

Edit: Sea vidov deka imalo i celosno plasticni. Ja bi koristel aftermarket zelezna, specificna za taa kola. Kaj mene na mojata nema sipka ali jas kupiv ista onakva sho audi servisi koristat koa menjaat ulje, bidejki kolata ja ima cevkata ali nema sipka.
Автоматски споено мислење:

Имам и јас телескопски магнет , ама не бива на клиото е пластична и цела извиткана и ми се открши само долниот дел кај што е бележаното мин. и макс. Да беше пола шипка не му се секирам , кај ќе иде , не може да падне у картер . Ова парчево што се открши кај мене е околу 3-4 цм и сега ме мачи колку до дното на картерот иде цефчето низ кое влага шипката . Пумпата да го повлече нема да може , има сито , ама ако цефчето не иде блиску до дното , постои опасност да испадне во картерот и да го фати радилицата … Пријателов , мајсторче , тука у комшии ми е , он ми ги одржава колите , вика дека не може да испадне да не се секирам . Секако веќе месец - два се канам да му мењавам ламела , па сега кога ќе го растураме ќе вадиме и тоа
Izvadi oil sump(pojma neam kako e na mk) , bi trebalo da padne u nea.
 
Последно уредено:
Ja mislev na zelezniot del e skrseno, inace da, plasticno e dolu kaj sho pokazuva :D. Naredna kola zimaj bez sipka za ulje.

Edit: Sea vidov deka imalo i celosno plasticni. Ja bi koristel aftermarket zelezna, specificna za taa kola. Kaj mene na mojata nema sipka ali jas kupiv ista onakva sho audi servisi koristat koa menjaat ulje, bidejki kolata ja ima cevkata ali nema sipka.
Автоматски споено мислење:


Izvadi oil sump(pojma neam kako e na mk) , bi trebalo da padne u nea.
Картер се вика де кога ќе се извади ке испадне , да … Башка неизводливо е метална , пошто како што кажав цефката се витка надолу , има две прекршувања . Шо си ебале мајката она французите , па така го направиле , не знам . На сивикот ми е метална цела шипка и цефката иде право како пушка …
 
Здраво батки сакам да прашам околу искуство со авто банда плус од кисела вода или слични да препорачате. Сакам да земам поскапа половна кола до кај 30-32000 евра но не со над 100000км и да е минимум 2017та. Кое искуство го имате со горенаведениве или да препорачате некој шо работи релативно добро и чесно затоа што сепак се многу пари за стара кола! Или сепак за таа пара да се зема покомерцијално а ново? Досега сум купувал само ново но сметам дека многу пари се губат при препродажба а не сакам да возам иста кола повеќе од 3-4 год. Фала
Автомобилите од 2015 година па наваму со новиот еуро 6 стандард и "даунсајзинг" имаат животен век околу 150 000 до 200 000 километри!

Умре тоа време кога еден еуро 5 мотор го возеш до 400 000 километри.

Многу ама многу имаат штедено, кратено, цедено на материјал СИТЕ производители без исклучок. Ланче наместо за кола ставаат за точак, пластики еден куп, енормна компресија на турбото на мал, кус клип, а блок од алуминиум плус ретко моторно масло за заштеда на гориво. Да не набројувам.


Наредниот тренд е за 2-3 години и рачниот мењач да се укине како и халогенските и ксенон ламбите така да уште поновите уште на 4 година ќе бидат за отпад.
 
Здраво друштво,

Да прашам за што служат чаурите големи на виљушка за предните тркала?

И за што служат стабилизаторте на предните тркала?

И што се менува во вожњата доколку е потребно да се заменат со нови?

И која е цената за овие делови за Golf 5?
 
Здраво друштво,

Да прашам за што служат чаурите големи на виљушка за предните тркала?

И за што служат стабилизаторте на предните тркала?

И што се менува во вожњата доколку е потребно да се заменат со нови?

И која е цената за овие делови за Golf 5?
Стабилизаторите служат за да ја стабилизираат вертикалната положба на тркалото. Во кривина, колата има зголемено оптоварување на тркалата особено во горниот дел поради центрифугалната сила.
Стабилизаторите практично ја амортизираат и држат колата (го намалуваат оптоварувањето), со цел колата да остане стабилна а ти како возач да имаш подобра контрола на волан.

Виљушките ти ги држат тркалата практично. Со аномалија на виљушки, јас не би возел. Чаурите се да го спречат удирањето метал на метал и понатамошно абење/уништување на предницата.

Најчесто ќе осетиш на нерамнини, чудно ќе се занишува колата, ќе слушаш звукови метал на метал, тапи звукови, нема лесно да поминува на нерамнини, може и да занесува (да не го враќа воланот на право). За стабилизаторите и во место можеш да ги видиш, занишај ја силно прво на лева, па на десна страна, можеш да слушнеш крцкање, шкрипење и сл. Оди на центрирање, ќе ти направат дијагностика.

Кога менуваш, се менувај во пар.

За цена немам поима.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom