Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Прегледај го приврзокот 304252
Исклучиго софтверски и механички DPF и турвај мобил 5/30 ЗА дпф и рајат за стално.
Знам за тоа ама кај мене сеуште функционира нормално ДПФто, до кога ќе видиме :)
Затоа и прашав дали сте имале такво искуство, инаку много тенко ми е 5w30 за 2.0 хди на 240к километри, мислам погусто подобро е, да не му се слоша. :D
 
Здраво!
Се работи за Ford fiesta 1.3i, 1999 година.
1. Инструмент таблата не свети при давање контакт, почнува да свети кога ќе ги уклучам светлата, но и тогаш не свети доволно и прави прекини. На пример, при удар на дупка знае да прекине скроз и потоа пак да светне но недоволно.
2. Свирката свири само кога воланот е исправен, ако свртам лево или десно, прекинува.
3. Радиото прави прекини, некогаш знае да уклучи, некогаш да исклучи.
4. Парното и покрај тоа што е исклучено, дува топло при возење и не работи моторното ладење. Значи не функционира така како што треба ни едното, ни другото.
Дали некој знае што може да биде или имал слично искуство со некои од овие проблеми?
 
Дечки ваше мислење за Рено Лагуна 2011 facelift 2.0 дци 150кс, и дали вреди 6к бона? фала
 
Здраво!
Се работи за Ford fiesta 1.3i, 1999 година.
1. Инструмент таблата не свети при давање контакт, почнува да свети кога ќе ги уклучам светлата, но и тогаш не свети доволно и прави прекини. На пример, при удар на дупка знае да прекине скроз и потоа пак да светне но недоволно.
2. Свирката свири само кога воланот е исправен, ако свртам лево или десно, прекинува.
3. Радиото прави прекини, некогаш знае да уклучи, некогаш да исклучи.
4. Парното и покрај тоа што е исклучено, дува топло при возење и не работи моторното ладење. Значи не функционира така како што треба ни едното, ни другото.
Дали некој знае што може да биде или имал слично искуство со некои од овие проблеми?
1,2,3 - Инсталацијата. Однеси ја на електричар нека проверат се. Слични проблеми се решавале со менување осигурач или жичка. Види некој добар електричар, ќе ти провери убаво и ќе ти среди.

4. Како мислиш не работи моторно ладење? Перката не врти коа ќе дојде над 90-100 степени?
Иначе и јас имам приметено некогаш кога возам со исклучено греење а ставено е да дува накај мене топол воздух, не верувам дека е нешто страшно, некој повеќе што се разбира нека каже поточно.
За перката може да ти е исто проблем со инсталацијата нешто.
Генерално се ова што го пиша мислам дека добар електричар треба да го среди. Се надевам не е некој голем дефект.
 
Дечки ваше мислење за Рено Лагуна 2011 facelift 2.0 дци 150кс, и дали вреди 6к бона? фала
Одличен мотор и вожња, не се осеќа на пат ама малце е грда, бар за мене.
Ако е автоматски менувач, бегај. Ако е рачен и ти се свиѓа, за тие пари е топ.
Исто заборавив да кажам дека има и добра потрошувачка, другар ми со таква иста, 8/10 градско возење му троши што за таква кола е топ.
 
Одличен мотор и вожња, не се осеќа на пат ама малце е грда, бар за мене.
Ако е автоматски менувач, бегај. Ако е рачен и ти се свиѓа, за тие пари е топ.
Исто заборавив да кажам дека има и добра потрошувачка, другар ми со таква иста, 8/10 градско возење му троши што за таква кола е топ.
Мануален би земал, а за мапирање/чипирање дали е добар овој мотор(за стејџ 1) прашувам не повеќе.Мене ми е за потрошувачката да ја редуцирам не ми е за трки. А и ДПФ офф со Егр офф нема да му бега :icon_mrgr:.
 
1,2,3 - Инсталацијата. Однеси ја на електричар нека проверат се. Слични проблеми се решавале со менување осигурач или жичка. Види некој добар електричар, ќе ти провери убаво и ќе ти среди.

4. Како мислиш не работи моторно ладење? Перката не врти коа ќе дојде над 90-100 степени?
Иначе и јас имам приметено некогаш кога возам со исклучено греење а ставено е да дува накај мене топол воздух, не верувам дека е нешто страшно, некој повеќе што се разбира нека каже поточно.
За перката може да ти е исто проблем со инсталацијата нешто.
Генерално се ова што го пиша мислам дека добар електричар треба да го среди. Се надевам не е некој голем дефект.
Мислев на тоа дека кога ќе уклучам да дува ладно, тоа не работи, а парното и да е исклучено дува топол воздух накај мене.
 
Polo 1.4 tdi 80 ks ili opel corsa 1.3cdti 75 ks i dvete 2008 godina koja e podobra
 
Мануален би земал, а за мапирање/чипирање дали е добар овој мотор(за стејџ 1) прашувам не повеќе.Мене ми е за потрошувачката да ја редуцирам не ми е за трки. А и ДПФ офф со Егр офф нема да му бега :icon_mrgr:.
Reno i remap :D
 
Дали прават проблем на технички ако исклучиш егр?
Скопје дај препорачајте мајстор за ваков зафат или пак да го исчисти само ако е возможно.
П. С шо пари земаат ориентационо за исклучување/чистење на егр?
 
Дали прават проблем на технички ако исклучиш егр?
Скопје дај препорачајте мајстор за ваков зафат или пак да го исчисти само ако е возможно.
П. С шо пари земаат ориентационо за исклучување/чистење на егр?
Nemas nikakov problem ako isklucis egr.
So edno softversko praenje mozis i egr da isklucis softverski i da se napraj remap dokolku sakas. Ako ne, mozis samo da go isklucis softverski egr. Kaj nekoj koli e potrebno da se zatvori egr so metalna plocka.
 
Знам за тоа ама кај мене сеуште функционира нормално ДПФто, до кога ќе видиме :)
Затоа и прашав дали сте имале такво искуство, инаку много тенко ми е 5w30 за 2.0 хди на 240к километри, мислам погусто подобро е, да не му се слоша. :D
Летото проаѓа , со погусто уље ке имаш проблем преку зима . Ќе му треба повеќе време да го загрее и крене … Башка што поновиве коли имаат многу мала толеранција помеѓу деловите , па така погустото уље ќе има проблем да стаса на сите места кај што треба да стаса …
 
Дали прават проблем на технички ако исклучиш егр?
Скопје дај препорачајте мајстор за ваков зафат или пак да го исчисти само ако е возможно.
П. С шо пари земаат ориентационо за исклучување/чистење на егр?

Мислам околу 100-150 евра кај шиник е гасење
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom