Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

O

onefifty

Гостин
Прегледај го приврзокот 304252
Исклучиго софтверски и механички DPF и турвај мобил 5/30 ЗА дпф и рајат за стално.
Знам за тоа ама кај мене сеуште функционира нормално ДПФто, до кога ќе видиме :)
Затоа и прашав дали сте имале такво искуство, инаку много тенко ми е 5w30 за 2.0 хди на 240к километри, мислам погусто подобро е, да не му се слоша. :D
 
Член од
7 март 2021
Мислења
22
Поени од реакции
1
Здраво!
Се работи за Ford fiesta 1.3i, 1999 година.
1. Инструмент таблата не свети при давање контакт, почнува да свети кога ќе ги уклучам светлата, но и тогаш не свети доволно и прави прекини. На пример, при удар на дупка знае да прекине скроз и потоа пак да светне но недоволно.
2. Свирката свири само кога воланот е исправен, ако свртам лево или десно, прекинува.
3. Радиото прави прекини, некогаш знае да уклучи, некогаш да исклучи.
4. Парното и покрај тоа што е исклучено, дува топло при возење и не работи моторното ладење. Значи не функционира така како што треба ни едното, ни другото.
Дали некој знае што може да биде или имал слично искуство со некои од овие проблеми?
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Дечки ваше мислење за Рено Лагуна 2011 facelift 2.0 дци 150кс, и дали вреди 6к бона? фала
 
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.453
Поени од реакции
5.435
Здраво!
Се работи за Ford fiesta 1.3i, 1999 година.
1. Инструмент таблата не свети при давање контакт, почнува да свети кога ќе ги уклучам светлата, но и тогаш не свети доволно и прави прекини. На пример, при удар на дупка знае да прекине скроз и потоа пак да светне но недоволно.
2. Свирката свири само кога воланот е исправен, ако свртам лево или десно, прекинува.
3. Радиото прави прекини, некогаш знае да уклучи, некогаш да исклучи.
4. Парното и покрај тоа што е исклучено, дува топло при возење и не работи моторното ладење. Значи не функционира така како што треба ни едното, ни другото.
Дали некој знае што може да биде или имал слично искуство со некои од овие проблеми?
1,2,3 - Инсталацијата. Однеси ја на електричар нека проверат се. Слични проблеми се решавале со менување осигурач или жичка. Види некој добар електричар, ќе ти провери убаво и ќе ти среди.

4. Како мислиш не работи моторно ладење? Перката не врти коа ќе дојде над 90-100 степени?
Иначе и јас имам приметено некогаш кога возам со исклучено греење а ставено е да дува накај мене топол воздух, не верувам дека е нешто страшно, некој повеќе што се разбира нека каже поточно.
За перката може да ти е исто проблем со инсталацијата нешто.
Генерално се ова што го пиша мислам дека добар електричар треба да го среди. Се надевам не е некој голем дефект.
 
O

onefifty

Гостин
Дечки ваше мислење за Рено Лагуна 2011 facelift 2.0 дци 150кс, и дали вреди 6к бона? фала
Одличен мотор и вожња, не се осеќа на пат ама малце е грда, бар за мене.
Ако е автоматски менувач, бегај. Ако е рачен и ти се свиѓа, за тие пари е топ.
Исто заборавив да кажам дека има и добра потрошувачка, другар ми со таква иста, 8/10 градско возење му троши што за таква кола е топ.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Одличен мотор и вожња, не се осеќа на пат ама малце е грда, бар за мене.
Ако е автоматски менувач, бегај. Ако е рачен и ти се свиѓа, за тие пари е топ.
Исто заборавив да кажам дека има и добра потрошувачка, другар ми со таква иста, 8/10 градско возење му троши што за таква кола е топ.
Мануален би земал, а за мапирање/чипирање дали е добар овој мотор(за стејџ 1) прашувам не повеќе.Мене ми е за потрошувачката да ја редуцирам не ми е за трки. А и ДПФ офф со Егр офф нема да му бега :icon_mrgr:.
 
Член од
7 март 2021
Мислења
22
Поени од реакции
1
1,2,3 - Инсталацијата. Однеси ја на електричар нека проверат се. Слични проблеми се решавале со менување осигурач или жичка. Види некој добар електричар, ќе ти провери убаво и ќе ти среди.

4. Како мислиш не работи моторно ладење? Перката не врти коа ќе дојде над 90-100 степени?
Иначе и јас имам приметено некогаш кога возам со исклучено греење а ставено е да дува накај мене топол воздух, не верувам дека е нешто страшно, некој повеќе што се разбира нека каже поточно.
За перката може да ти е исто проблем со инсталацијата нешто.
Генерално се ова што го пиша мислам дека добар електричар треба да го среди. Се надевам не е некој голем дефект.
Мислев на тоа дека кога ќе уклучам да дува ладно, тоа не работи, а парното и да е исклучено дува топол воздух накај мене.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
61
Поени од реакции
45
Polo 1.4 tdi 80 ks ili opel corsa 1.3cdti 75 ks i dvete 2008 godina koja e podobra
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Мануален би земал, а за мапирање/чипирање дали е добар овој мотор(за стејџ 1) прашувам не повеќе.Мене ми е за потрошувачката да ја редуцирам не ми е за трки. А и ДПФ офф со Егр офф нема да му бега :icon_mrgr:.
Reno i remap :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.514
Поени од реакции
34.557
Дали прават проблем на технички ако исклучиш егр?
Скопје дај препорачајте мајстор за ваков зафат или пак да го исчисти само ако е возможно.
П. С шо пари земаат ориентационо за исклучување/чистење на егр?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.364
Дали прават проблем на технички ако исклучиш егр?
Скопје дај препорачајте мајстор за ваков зафат или пак да го исчисти само ако е возможно.
П. С шо пари земаат ориентационо за исклучување/чистење на егр?
Nemas nikakov problem ako isklucis egr.
So edno softversko praenje mozis i egr da isklucis softverski i da se napraj remap dokolku sakas. Ako ne, mozis samo da go isklucis softverski egr. Kaj nekoj koli e potrebno da se zatvori egr so metalna plocka.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Знам за тоа ама кај мене сеуште функционира нормално ДПФто, до кога ќе видиме :)
Затоа и прашав дали сте имале такво искуство, инаку много тенко ми е 5w30 за 2.0 хди на 240к километри, мислам погусто подобро е, да не му се слоша. :D
Летото проаѓа , со погусто уље ке имаш проблем преку зима . Ќе му треба повеќе време да го загрее и крене … Башка што поновиве коли имаат многу мала толеранција помеѓу деловите , па така погустото уље ќе има проблем да стаса на сите места кај што треба да стаса …
 
Член од
24 мај 2021
Мислења
17
Поени од реакции
2
Дали прават проблем на технички ако исклучиш егр?
Скопје дај препорачајте мајстор за ваков зафат или пак да го исчисти само ако е возможно.
П. С шо пари земаат ориентационо за исклучување/чистење на егр?
Мислам околу 100-150 евра кај шиник е гасење
 

Kajgana Shop

На врв Bottom