Купена во мк незнам дали е прв газда,користена 8 години,регистрирана.
Е сега како е одржувана не знам но ме интересира како се за одржување како коли мазда 2 ефтини или скапи и како е со делови
Автоматски споено мислење:
Оваа е мазда 2 со истиот мотор вероватно исто троши без разлика кој бренд го користи
Со Ford-PSA мотори се втората генерација од 2002-2007 година. Моторот е исти со тој од Fiesta, 206, C3. Интересно е што HDi моторите ( кај PSA групацијата ) се прилично фалени кај народот, додека Duratorq кај Ford не се и често ги исмејаваат овие дизели. Во пракса моторите се исти, заеднички им се развивани и кај повеќето мотори разликата е само во името.
Не е само во името разликата. Во различни примероци на 1.4/1.6/2.0 хди се вградувани системи за убризгување гориво од различни производители. Некои примероци носат Бош дизни, некои Сименс, некои Делфи. Од овие 3 инџекшн системи, само првиот се има добро покажано, другите 2 треба да се избегнуваат. Ретко кој обраќа внимание на ова, иако е најважната работа која треба да се земе предвид при купување возило кое носи некој од горенаведените мотори.
Не е само во името разликата. Во различни примероци на 1.4/1.6/2.0 хди се вградувани системи за убризгување гориво од различни производители. Некои примероци носат Бош дизни, некои Сименс, некои Делфи. Од овие 3 инџекшн системи, само првиот се има добро покажано, другите 2 треба да се избегнуваат. Ретко кој обраќа внимание на ова, иако е најважната работа која треба да се земе предвид при купување возило кое носи некој од горенаведените мотори.
Точно е, постојат одредени разлики помеѓу моторите. Конкретно кај 1.4 Делфи систем носат 16 вентилските изведби до 2006-та, додека Сименс е кај Форд и дел од PSA моторите. Немам искуство со вакви системи па не можам да тврдам за нивниот квалитет или недостатоци, но претпоставувам дека кај 15 години старо возило многу повеќе улога игра начинот на одржување и стилот на возење.
Нема толку разлика сименс/делфи или бош. На времето, дизните од бош беа поевтини и полесни за репарација, но сега цените се изедначени и има огромен број половни дизни и сименс и делфи, често не се ни исплати репарација во однос на купување на половни дизни.
Инаку ни оддалеку толку не се склони на расипување делфи/сименс ако се вози на еуродизел. Проблемите главно се јавуваат кај луѓе што сакаат да возат на црвена нафта, нафта од туби и сл. и менуваат филтер за гориво еднаш на пет години.
Со редовно менување на квалитетен филтер за гориво и ставање на чисто гориво тие хди мотори врват и по 500 000 без проблем и тоа во македонски услови на експлоатација.
Јас лично имам дијагностика правено на берлинго 1.6 хди со 580 000 км. И дијагностиката беше зошто ламбичето од аирбегот не се гаснеше, моторот работеше како саат.
Ако тоа берлинго издржало толку км како возило за достава секогаш товарано, не пазено и сл. не знам како да го имаш во твоја кола тој мотор ќе го заебеш, освен ако катастрофално лошо го одржуваш, не менуваш масло, филтри, возиш на црвена нафта и сл.
Точно е, постојат одредени разлики помеѓу моторите. Конкретно кај 1.4 Делфи систем носат 16 вентилските изведби до 2006-та, додека Сименс е кај Форд и дел од PSA моторите. Немам искуство со вакви системи па не можам да тврдам за нивниот квалитет или недостатоци, но претпоставувам дека кај 15 години старо возило многу повеќе улога игра начинот на одржување и стилот на возење.
Нема толку разлика сименс/делфи или бош. На времето, дизните од бош беа поевтини и полесни за репарација, но сега цените се изедначени и има огромен број половни дизни и сименс и делфи, често не се ни исплати репарација во однос на купување на половни дизни.
Инаку ни оддалеку толку не се склони на расипување делфи/сименс ако се вози на еуродизел. Проблемите главно се јавуваат кај луѓе што сакаат да возат на црвена нафта, нафта од туби и сл. и менуваат филтер за гориво еднаш на пет години.
Со редовно менување на квалитетен филтер за гориво и ставање на чисто гориво тие хди мотори врват и по 500 000 без проблем и тоа во македонски услови на експлоатација.
Јас лично имам дијагностика правено на берлинго 1.6 хди со 580 000 км. И дијагностиката беше зошто ламбичето од аирбегот не се гаснеше, моторот работеше како саат.
Ако тоа берлинго издржало толку км како возило за достава секогаш товарано, не пазено и сл. не знам како да го имаш во твоја кола тој мотор ќе го заебеш, освен ако катастрофално лошо го одржуваш, не менуваш масло, филтри, возиш на црвена нафта и сл.
Делфи систем поред 1.4 хди 16в носи и 2.0 хди 16в, рено 1.5 дци, форд 1.8/2.0/2.2 тдци, мерцедес 200/220 цди после 2007 итн. Дизните се кодирани и при нивна промена треба да се внесат нови кодови, а пумпата за висок притисок има проблематични лагери во нејзе кои со тек на време ствараат метални струганици кои после ги запушуваат дизните. Ретко кој купил половна кола со овој систем а да нема сменето дизни и пумпа после некое време.
Сименс дизните се наводно поиздржливи од Делфи, ама за нив ремонт малку потешко пошто се пиезоелектрични, едина опција е замена со половни исправни.
Постои и Денсо комон-реил систем кој обично го носат јапански дизели, и тој има доста проблеми. Најдобар комон-реил систем е Бош, но и тој треба да се одржава редовно и да се вози на квалитетно гориво. Се разбира дека добро одржавано возило е подобро од некое што е запустено без разлика кој инџекшн систем го носи, но сепак треба да се посочат предностите и маните на различните системи.
Делфи систем поред 1.4 хди 16в носи и 2.0 хди 16в, рено 1.5 дци, форд 1.8/2.0/2.2 тдци, мерцедес 200/220 цди после 2007 итн. Дизните се кодирани и при нивна промена треба да се внесат нови кодови, а пумпата за висок притисок има проблематични лагери во нејзе кои со тек на време ствараат метални струганици кои после ги запушуваат дизните. Ретко кој купил половна кола со овој систем а да нема сменето дизни и пумпа после некое време.
2.2 TDCi после 2007 година носи бош дизни. Моделот на моторот е DW12BTED4 и истиот се вградува кај Форд, Пежо, Цитроен, Јагуар и Ленд Ровер. Разликата е што кај PSA е со bi-turbo изведба, а кај Форд турбото е со варијабилна геометрија. Делфи носат 2.0 моторите.
Да струготини, а струготини настануваат поради што пумпата работи на суво кога ги возат колите дур не угаснат за гориво, од типот на абе стави за 200 ден дизел на бензиска и слични македонштини...друга опција е возење црвена нафта и дизел од туби полн со вода...никој не може да ме убеди дека ако ставаш тоа што рекле од фабрика ќе се јават струготини...80 % од колите со овој мотор на запад имаат сименс/делфи дизни па им прават по 500 000 км без проблем...само ние најпаметни овде во МК се најдовме на нафта од туби ќе возиме и ќе ставаме по 200 ден нафта, за при секое вртење водух да повлекува во системот на гориво и да работи пумпата на суво.
Исто не стручна замена на филтерот за гориво може триста проблеми да направи, ѓубрето од пред филтерот ќе го отера послем филтеро и ете проблем. Кај нас многу од мајсторите на ова воопшто не пазат.
Ако е со истио 1.4 хди мотор тогаш одржувањето е ептен ефтино и нема многу што да поправаш на него. Оди многу км и не се расипува лесно.
Е сега бидејќи е мазда некој ситници, како рачки на врати, кваки, и сл. ако треба да ги смениш потешко ќе ги најдеш оти е поретко возило. Сега може од интернет да ги порачаш и се да најдеш ама половни делови овдека има многу повеќе за цитроен и за пежо него за мазда.
На пример на качанички пат, с. Орман кај босанците нема што немаш за пежо и цитроен, за мазда малку потешко.
Сепак ако е добра колата (обавезно механичар да ја види) ова не треба да те пишмани.
Какви босанци, претеруваат со цените не само овие туку и голем дел од плацовите, зел конзерва од горе за 200 евра сака да и извади на дел по дел 5000 евра.
Јас од тука си нарачав ситни пластики последно:
Абе друже нормално дека гледа да заработи, инаку некој работи едноставно не се исплаќа да ги земеш нови особено за постаро возило, па затоа такви како самко и нерко просперираат.
Некои работи едноставно ги нема нови, ај најди ново седиште за во колата ако старото се скрши или сл.
Абе друже нормално дека гледа да заработи, инаку некој работи едноставно не се исплаќа да ги земеш нови особено за постаро возило, па затоа такви како самко и нерко просперираат.
Некои работи едноставно ги нема нови, ај најди ново седиште за во колата ако старото се скрши или сл.
За такви работи може и ќе ти се исплати, ама за ситни пластики му се јавувам на Нерко лани (ми требаа малецки пластичиња една на ретровизорот, една на маската) ми вика едната 30 евра парче другата 50 евра (рачунај таа е горена 20 години, колку сака нека е добро изработена е веќе стара). Се јавувам во продавницата од линкот за истите пластики, ми вика нови (аргентина пишуваше земја на производство) едната 470 денари, другата 620 денари, ако ги нарачаш сега ќе ги имаш за 5 работни дена. Ги зедов од кај нив, си ги ставив за 5 минути и мака немааат, а кај овој ако ги земев требаше да се напрчам уште екстра 4000ки за стари пластики.
Абе сега ок има исклучоци за се, ама за поголеми работи, пример мотор мењач и сл. можам да ти речам дека цените им се нормални, дури можда и поевтини него некој растурачи што се надвор од ск, еве има еден во Прилеп, човекот нема ни оддалеку толку ствари како босанците ама сепак е доста скапџија во споредба со нив.
Да струготини, а струготини настануваат поради што пумпата работи на суво кога ги возат колите дур не угаснат за гориво, од типот на абе стави за 200 ден дизел на бензиска и слични македонштини...друга опција е возење црвена нафта и дизел од туби полн со вода...никој не може да ме убеди дека ако ставаш тоа што рекле од фабрика ќе се јават струготини...80 % од колите со овој мотор на запад имаат сименс/делфи дизни па им прават по 500 000 км без проблем...само ние најпаметни овде во МК се најдовме на нафта од туби ќе возиме и ќе ставаме по 200 ден нафта, за при секое вртење водух да повлекува во системот на гориво и да работи пумпата на суво.
Исто не стручна замена на филтерот за гориво може триста проблеми да направи, ѓубрето од пред филтерот ќе го отера послем филтеро и ете проблем. Кај нас многу од мајсторите на ова воопшто не пазат.
Автоматски споено мислење:
Носат покасните мотори делфи, тие што се со 8 вентили скоро сите се бош.
Се слагам, арно ама не секогаш тоа што е пропишано од фабрика е исправно. Кај некои возила, од производителот е пропишана замена на уље и филтер на 30.000 км - обичен маркетиншки трик кој го користат производителите со цел да остварат поголема продажба на своите возила. Кај тие возила кои се сервисирани на толкав интервал се јавуваат проблеми на релативно мали километражи (50-100 иљади). Оттука после произлегуваат приказните во јавноста дека тие мотори нечинат и имаат проблеми со тоа и тоа, а со интервал на замена на уље скратен на пола/третина од пропишаниот истите тие мотори ги немаат тие проблеми.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.