Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Чекај бе торте да не мислиме одма на најлошото како што напоменов што бев со човекот да ја гледам рече можело ситница да биди, чекам да бидам слободен па ќе ја носам да видат, инаку ако е тоа што пари ќе ме кошта ?
Едит, цел сет замец, ламела, корпа лагер би требало некаде околу 250-300 евра ова го најдов на интернет, само сет кумплуг без замаец 50-100 евра...
 
Чекај бе торте да не мислиме одма на најлошото како што напоменов што бев со човекот да ја гледам рече можело ситница да биди, чекам да бидам слободен па ќе ја носам да видат, инаку ако е тоа што пари ќе ме кошта ?
Едит, цел сет замец, ламела, корпа лагер би требало некаде околу 250-300 евра ова го најдов на интернет, само сет кумплуг без замаец 50-100 евра...
i da ne e ostetena lamelata,smenija i bidisi rajat :) posekako vejke ke ja nosis na servis napravimu dobar servis i 4 godini vozis bez problemi.
 
Чекај бе торте да не мислиме одма на најлошото како што напоменов што бев со човекот да ја гледам рече можело ситница да биди, чекам да бидам слободен па ќе ја носам да видат, инаку ако е тоа што пари ќе ме кошта ?
Едит, цел сет замец, ламела, корпа лагер би требало некаде околу 250-300 евра ова го најдов на интернет, само сет кумплуг без замаец 50-100 евра...
Обично кога ќе дојде замаецот при крај ги продаваат колите, тоа може си гледал за фиксен замаец, варијабилен за сите коли е поскап, горе доле 500-600е зависи
имам пријател што баш на мондео такво стави фиксен за да помине поефтино и сега се кае, да можам вика ќе ставам варијабилен
може да е нешто поситно, друг лагер нешто незнам немора да значи дека цел сет треба да го менуваш ... најди саглам мајстор, за форд незнам никој
 
Моторот т.е. дизелот е од фолксваген групација, ауди сеат сите истиот го возат
малце е проблематичен баш тој 2.0тди 140 коња, инаку другото делови веројатно само во овластен, растурени нема така да ќе ти биде поскапо одржувањето
мене искрено ми се допаѓа изгледот на компактен сув, со остри линии и некојси амерички нагласот, фраерски се на се

Вчера видов еден во град ама убаво му се извртев како на јака женска :) и вака убав ми е на лик со тие острите линии. Затоа пишав може за одржавање ќе биде зафркнат.
 
Чекај бе торте да не мислиме одма на најлошото како што напоменов што бев со човекот да ја гледам рече можело ситница да биди, чекам да бидам слободен па ќе ја носам да видат, инаку ако е тоа што пари ќе ме кошта ?
Едит, цел сет замец, ламела, корпа лагер би требало некаде околу 250-300 евра ова го најдов на интернет, само сет кумплуг без замаец 50-100 евра...

Замаецот е скап..Корпата,ламелата и лагерот не се толку.Замаец само половен..Ти си требало да видиш што тресе пред да ја купиш,сега е малку касно..
Се се прави да знаеш,може воопшто не е тоа..
За работна рака за вадење на мењачот ќе ти земат 2.000-3.000 денара,и плус ново масло внатре кое кошта 600-700 денара за литар,најчесто собира 2 литра,ете 3.000-4.000 денара кај ќе отидат..
Се надевам дека не е до тоа,туку некое држач на мотор.[DOUBLEPOST=1510402680][/DOUBLEPOST]
Обично кога ќе дојде замаецот при крај ги продаваат колите, тоа може си гледал за фиксен замаец, варијабилен за сите коли е поскап, горе доле 500-600е зависи
имам пријател што баш на мондео такво стави фиксен за да помине поефтино и сега се кае, да можам вика ќе ставам варијабилен
може да е нешто поситно, друг лагер нешто незнам немора да значи дека цел сет треба да го менуваш ... најди саглам мајстор, за форд незнам никој

Кога се отвора менувач,цел сет се менува..Од корпа,ламела,лагер и ново масло..
 
Здраво некој да помегне околу инсталација на кинеско далинско сакам да го наместам на сеат ибица 2001година ако знае некој нека напише . поздрав
 
Знае некој каде може да најдам задна десна лајсна за Peugeot 307 со три врати?

Sent from my LG-K420 using Tapatalk
 
Ми се скина гума, ја заменив ама кога ги ставав штрафовите (четири се), пресилно стегнав и на два им ги скинав главите. Некој совет како да ги извадам остатоците од добошот? Така се скинати што се рамни, нема издаден дел надвор.
 
Ми се скина гума, ја заменив ама кога ги ставав штрафовите (четири се), пресилно стегнав и на два им ги скинав главите. Некој совет како да ги извадам остатоците од добошот? Така се скинати што се рамни, нема издаден дел надвор.

So bormasina,ke dupis na pomali obrtai.
 
Ми се скина гума, ја заменив ама кога ги ставав штрафовите (четири се), пресилно стегнав и на два им ги скинав главите. Некој совет како да ги извадам остатоците од добошот? Така се скинати што се рамни, нема издаден дел надвор.
menuvaj glavina. istiot problem go imav se probvav i namajstor ne uspeeja da go izvadat se osteti navojot i na kraj menav glavina
 
А вака да пробаш.

https://youtu.be/eWJoTypgo3g


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Истото и јас му го кажав..
Јас на овој принцип имам штрафови од замаец вадено.[DOUBLEPOST=1510498312][/DOUBLEPOST]
Дискот е скоро целосно потрошен, затоа сакам да ги сменам двата задни.

Ете ти видео,тоа што јас мислев го има и во видеото,со бормашина..
Како виде дека дискот е потрошен?
Пукнат ли е?
Тој со шублер се мери,незнам колку е фабричката димензија,ама ако е здрав и не е пукнат,можеш да го освежиш со рамнење..Има посебни машини што го рамнат дискот за 200-300 денара,го прави како нов,ем ќе заштедиш пари,ем проблемот ќе го решиш..Ама во случај да не е пукнат и да не е потрошен,кога можеш освежувај,кога неможеш нов дел и крај на приказната..
Кога менуваш дискови,задолжително треба и плочки да смениш.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom