Прашања за Исламот II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
4 април 2011
Мислења
152
Поени од реакции
89
Воопшто не се избувнувам. Само ти немаш друга работа па имаш некоја потреба да искажеш тоа твоето мислење...тоа е исто како некој човек на сред учица да вика и да пцуе само затоа што така се чуствува..искрен е..но ќе го сметаат глуп..како јас тебе :) поздрав
Нема смисла да се расправам со тебе. Како прво Македонскиот не ти е добар, па можеби затоа не ме разбираш... А се гледа и дека си дете по пишувањето... Ова е форум и тука дебатираме, секакви мислења има... За тоа е форумот... Можам во тема за Ислам слободно да кажам што мислам за Исламот за тоа е темата...
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
Форумот е за дискусија за разлика од улицата која служи за да стигнеме од една до друга точка.
Што значи намената на форумот е секој да си го каже мислењето, а намената на улицата е секој да ја користи за да стигне каде што пошол. Не мешај баби и жаби.
Се разбира. За дискусија е. Не видов никаква дискусија околу нејзина страна освен тврдење дека религијата е глупост и на некој начин тврдење дека секој муслиман може да си прави што сака и после со аџилак тоа да се прости...каде е дискусијата тука? -.-
--- надополнето: Jul 11, 2011 4:59 PM ---
Нема смисла да се расправам со тебе. Како прво Македонскиот не ти е добар, па можеби затоа не ме разбираш... А се гледа и дека си дете по пишувањето... Ова е форум и тука дебатираме, секакви мислења има... За тоа е форумот... Можам во тема за Ислам слободно да кажам што мислам за Исламот за тоа е темата...
Па да. Нема смисла да се расправаш со мене затоа што ти не веруваш во религија а јас верувам. Уште од почеток направи утка со местото каде да го кажеш мислењето. Имаш тема за атеисти таму слободно можеш да зборуваш што е религијата и колку сме глупави што веруваме итн. Но не е паметно да постираш во тема за религија дека религијата е глупост.

И да не мешам баби- жаби. Ако форумот е место за дискусија..па општеството е. Зошто не одиш во некоја џамија или црква и да викаш дека религијата е глупост:? исто е ..и тоа е место каде се зборува за религија и ова..или оди во библиотека викај и зборувај дека читањето е глупост итн...исто срање е...ама да..ова е форум тука можеш да јадеш гомна било каде сакаш а во реалниот живот не.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
И да не мешам баби- жаби. Ако форумот е место за дискусија..па општеството е. Зошто не одиш во некоја џамија или црква и да викаш дека религијата е глупост:? исто е ..и тоа е место каде се зборува за религија и ова..или оди во библиотека викај и зборувај дека читањето е глупост итн...исто срање е...ама да..ова е форум тука можеш да јадеш гомна било каде сакаш а во реалниот живот не.
Црквата или џамијата не се место за дискусија и размена на мислења, ниту библиотеката не е место за дискусија....форумот е. Во ред е на пример да посочиш на офтопик коментар, но не и на критиките генерално, бидејќи основната намена на било кој форум е да се разменуваат мислења - да се дискутира и критикува.
Ако овој подфорум е за релегија, незначи дека на него несмее да се критикува религијата. Како што за верниците е битна и важна, за некој религијата е фактор кој го кочи напредокот и е причина за конфликти и раздор. Затоа и постојат форумите, за да се извадат на мегдан аргументите и да се чујат сите страни.
 
Член од
4 април 2011
Мислења
152
Поени од реакции
89
Се разбира. За дискусија е. Не видов никаква дискусија околу нејзина страна освен тврдење дека религијата е глупост и на некој начин тврдење дека секој муслиман може да си прави што сака и после со аџилак тоа да се прости...каде е дискусијата тука? -.-
--- надополнето: Jul 11, 2011 4:59 PM ---

Па да. Нема смисла да се расправаш со мене затоа што ти не веруваш во религија а јас верувам. Уште од почеток направи утка со местото каде да го кажеш мислењето. Имаш тема за атеисти таму слободно можеш да зборуваш што е религијата и колку сме глупави што веруваме итн. Но не е паметно да постираш во тема за религија дека религијата е глупост.

И да не мешам баби- жаби. Ако форумот е место за дискусија..па општеството е. Зошто не одиш во некоја џамија или црква и да викаш дека религијата е глупост:? исто е ..и тоа е место каде се зборува за религија и ова..или оди во библиотека викај и зборувај дека читањето е глупост итн...исто срање е...ама да..ова е форум тука можеш да јадеш гомна било каде сакаш а во реалниот живот не.
Дете многу си нервозно дај смири се... Секаде го кажувам своето мислење... Не само на форум...
Како прво немаш основна култура, нешто што го немаат сите Муслимани...
Оваа тема е тема за религија и тука напишав дека ја сметам за глупост...
Оваа тема е тема за Исламот и тука кажав што мислам за аџилокот...
Шо барам кај атеистите ??
И зарем не е точно дека аџилокот ги брише сите гревови ? Да, секој муслиман може да прави што сака а аџилокот сето тоа да го избрише. И не, не ти треба каење да ти се простат гревовите. Доволно е хаџот да биде искрен и исправен..
Е ова не го измислив јас, ова е вашата религија...
И џабе што пополнивме 10 страни со тебе, не вреди навистина...
Ти со твојот пост само покажуваш колку сте вие муслиманите некултурни, вулгарни и припрости...
Кога нешто не ви е по ќејф излегувате од нормална дискусија...
И јас моето мислење ќе го кажам таму кај што јас сакам. Во црква, во џамија, на форум каде мене ќе ми текне. Никој не може да ми забрани... Не заборавај дека ние не живееме во шеријатска земја, фала му на Бога :)
--- надополнето: Jul 11, 2011 7:07 PM ---
Црквата или џамијата не се место за дискусија и размена на мислења, ниту библиотеката не е место за дискусија....форумот е. Во ред е на пример да посочиш на офтопик коментар, но не и на критиките генерално, бидејќи основната намена на било кој форум е да се разменуваат мислења - да се дискутира и критикува.
Ако овој подфорум е за релегија, незначи дека на него несмее да се критикува религијата. Како што за верниците е битна и важна, за некој религијата е фактор кој го кочи напредокот и е причина за конфликти и раздор. Затоа и постојат форумите, за да се извадат на мегдан аргументите и да се чујат сите страни.
Тие со нивното насилно однесување само покажуваат што се способни да направат ако некој нема убаво мислење за Исламот... Ме напаѓа затоа што не се согласувам со него. Плус ме навредува. Можам да замислам како им е на христијаните во шеријатските земји...
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Исламот е екстра баш ме бендисува... Цел свој живот можеш да живееш како сакаш и правиш што сакаш, па ко ќе ти текне да си појдеш на аџилок и ќе си бидеш ко нов.... Сите гревови ќе ги снема... Вауу!!
Само со едно одење на аџилок ќе ти се простат сите гревови ма какви и да се... Ако сум грешка исправете ме...
Требаа и на Осама Бин Ладен да му дозволат да направи аџилок пред да го убијат, така бар ќе можеше и тој да замине чист... :P
--- надополнето: Jul 10, 2011 4:50 PM ---

.
edno golemo pozdravceee do vas,,
bideeiki spomna hadz treba da se zapoznaes poveke so toj obred sto se pravi vo islamot.
hadzot se smetaa za seislamski kongres , na koj se doaaga po gospodov povik ,, taa e prilikaa da se zapoznaat site lugee muslimani,, da iskosristat iskustvaa edni so drugi i da si pruzat pomos pred se hadzot doaaga do izraz islamskoto svakanje na bratstvo i ednakvost megu lugeto sitee tie adzii se ednakvo obleceni i vo mislite povrzani sitee tiee dosle so ista cel , da se javaat na Allahoviot povik i da go steknat negovoto zadovolstvo.,, sekoj onoj koj saka da izvrsi haadz pred se treba iskreno da se pokaae,, za svoitee grevovi ,, da nema dolgovi edni so drugi da si prostat , da se prosti na onie koi im e nanesena navreda ,, pred se iskreno da se pokaae za storenite grevovi i da odluci deka posle hadz , vo idnina ke odi po prav pat da se trudi da ne gi pravi poranesnite grevovi , deka ke vodi smetka za svoite dolznosti kon boga , kon sebe kon svojata zaenica i kon drugite lugee. , bilo koj musliman sto imaa takvo svakaanje kako tebee nema da ima nikakvo fajde od hadzot, site lugee gresat, a njdobri megu oniee koi gresat se oniee koi iskreno ke se pokajaat i ke se cuvaat od grevovitee,bog e prostuvaac i somilosen , i prostuva komu saka.
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Исламот е екстра баш ме бендисува... Цел свој живот можеш да живееш како сакаш и правиш што сакаш, па ко ќе ти текне да си појдеш на аџилок и ќе си бидеш ко нов.... Сите гревови ќе ги снема... Вауу!!
Само со едно одење на аџилок ќе ти се простат сите гревови ма какви и да се... Ако сум грешка исправете ме...
Требаа и на Осама Бин Ладен да му дозволат да направи аџилок пред да го убијат, така бар ќе можеше и тој да замине чист... :P
--- надополнето: Jul 10, 2011 4:50 PM ---
Во средиштето на земјината топка стои Ќаба, која се нарекува Бејтуллах - Аллахова Куќа, - симболот на изворната вера во Аллах, џ.ш., Едниот, Единиот, Господарот на луѓето. Таа исто така се нарекува и Бејтул-Харам (Света Куќа), (види Куран, 5: 97), и Бејтул-Атик (Древен Храм) (види Куран, 22: 29), а на едно место Куранот вели вака:

„Навистина првиот храм кој е изграден за луѓето е оној во Мекка, благословен е тој и патоказ на световите.“ (Куран, 3: 96)

Секоја година во точно одредено време од сите краеви на светот, луѓе припадници на сите раси, класи и народи, со разни превозни средства се упатуваат кон Мекка, кон Ќаба, со една мисла и една намера во нивните души исрца - да ја посетат Аллаховата Куќа, да извршат аџилак. Тоа е единствена поворка на мирот, единствено бело јато кое што може да се види на едно место, во едно време, но, со иста цел, цел која најдобро се забележува од илјадниците усти на овие намерници, кои истовремено извикуваат: ЛЕББЕЈКЕ АЛЛАХУММЕ ЛЕББЕЈК! (ТИ СЕ ОДЅИВАМ ГОСПОДАРУ! - ТИ СЕ ОДЅИВАМ)! Тоа е момент за кој вреди да се живее, тоа е момент кој треба да се планира.

„Луѓето се должни, во името на Аллах, ако се во состојба, да ја посетуваат Ќаба.“ (Али Имран, 97)

„Луѓе, строго ви е нареден хаџот, па посетете ја Ќаба!“ – Мухаммед, а.с.

Хаџџот е кулминација на таквалукот (богобојазноста), и во овој правец треба да се гледа. Аџилакот или посетувањето на Ќаба е последниот, петтиот исламски шарт. Секој муслиман задолжен е да има нијет-намера да изврши аџилак, а секој кој што ќе се здобие со здравствени, материјални и други можности е должен да ја изврши оваа Аллахова наредба еднаш во текот на неговиот живот.

Овој верски обред има три фарзови:

1.Ихрамот (нијетот-намерата),
2.Денот на Арефат да се мине на Арефат (вукуф) и Тавафуз-Зијаре (кружење околу Ќаба ради посетата),
3.Кружење околу Ќаба после стоењето (вукуф) на Арефат, и тоа четири пати, додека останатите три се ваџиб (второстепена должност).

Ваџиби има многу повеќе, и тоа:

1.Сај (забрзано одење-поттрчување) помеѓу Саффа и Мерва,
2.Престојување на Музделифе „па макар еден час пред зората од првиот ден на Курбан Бајрам“,
3.Фрлање камчиња на Мина,
4.Бричење или стрижење на косата после Мина и Тавафул-Веда,
5.Збогувачки таваф, кој што се извршува непосредно пред напуштањето на Меккетул-Мукерреме.

Хаџџот има и многу суннети, од кои најпознати се облекувањето на ихрамот, белата хаџиска облека која ја сочинуваат два наједноставни - бели чаршафи.

Сите овие обреди имаат своја симболика која што е сврзана за Ибрахим, а.с., и неговото семејство, како и за Мухаммед, а.с. Така на пример, ихрамите ја симболизираат еднаквоста на луѓето пред нивниот Господар Аллах, џ.ш., и ги потсетуваат верниците на проживувањето од гробовите и стоењето на Судниот Ден; фрлањето камчиња го симболизира отфрлувањето на шејтанот од себе и го потсетува хаџијата на Ибрахимовото одбивање на шејтанските наговори да не Го послуша Возвишениот Аллах; Сајот потсетува на Исмаиловата мајка Хаџера и ги подучува верниците никогаш да не ја губат надежта во Аллаховата помош, дека среќните резултати се постигнуваат со напор и доверба во Аллах, џ.ш., дека Неговата помош доаѓа кога е најпотребна и кога најмалку ја очекуваме, итн.; откривањето на десното рамо за време Сај потсетува на првото извршување на хаџџот на прогонетите Мекански муслимани, за кои мушриците (политеистите) тврделе дека се заболени од лепра, дека ја изгубиле надежта и моќта во победата на исламот и сл., додека тие со својот Сај им порачале дека се полни со надеж и оптимизам, дека исламот има непресушна сила и дека ќе ги победи сите светоназори. За симболиката на тавафот доволно е да го спомнеме кружењето кое асоцира на сè што е појавно и создадено, а кое се врти околу својата оска, Аллах, џ.ш.

Довите (молбите) кои што се учат (кажуваат) за време на неговото извршување ќе припомогнат да се сфати неговата величественост:

„Бисмиллахи, Аллаху Екбер! Верувајќи во Тебе, потврдувајќи ја Твојата Книга, извршувајќи ги Твоите наредби и следјќи го суннетот на Твојот Пратеник и миленик Мухаммед, а.с., барам заштита од Тебе од џехеннемскиот оган, па заштити го нашето тело и кожа од огнот. Господару, ова е Твојата Ќаба, па омили ни го иманот (верувањето) и со него накити ги нашите срца, а омрази ни го неверувањето, распуштеноста и непослушноста, и упати не на Вистинскиот Пат."

„Бисмиллахи, Аллаху Екбер! Те молиме за прoшка, снабдување, богобојазно срце, здравје, покајание пред смртта и уживање во гледањето во Тебе на Судниот Ден. О, Најмилостив! Господару наш! Зацврсти ги нашите срца во Твојата вера и здружи не со добрите луѓе!"

Со овие свои симболи, аџилакот е најголемата поворка на мирот на лланетава, собиралиште на луѓе од сите раси и народи, кои ги соединува едната вера и кои на тоа место и во тие моменти говорат еден јазик. Ќабата е срцето на целиот исламски свет, кое што ги прима и испраќа импулсите и сигналите на исламот во сите краишта на светот. Нема поголем собир, поголемо вистинско обединување на народите во светот од аџилакот. Не постои поголема манифестација на еднаквост и рамноправност на луѓето на светот од онаа во Мека.
Нема посилна побожност, поголема чистотија и скромност, поугодно расположение и поубави мисли од оној момент кога човекот исправен пред Аллаховата Куќа, пред Ќаба од дното на својата душа ќе изговори: ЛЕББЕЈКЕ АЛЛАХУММЕ ЛЕББЕЈК!

Приредил: Х. Енвер еф. Билали



Омер опасен си...
Сум, ами како....:vozbud:
 
Член од
8 декември 2010
Мислења
511
Поени од реакции
131
Во средиштето на земјината топка стои Ќаба, која се нарекува Бејтуллах - Аллахова Куќа, - симболот на изворната вера во Аллах, џ.ш., Едниот, Единиот, Господарот на луѓето. Таа исто така се нарекува и Бејтул-Харам (Света Куќа), (види Куран, 5: 97), и Бејтул-Атик (Древен Храм) (види Куран, 22: 29), а на едно место Куранот вели вака:

„Навистина првиот храм кој е изграден за луѓето е оној во Мекка, благословен е тој и патоказ на световите.“ (Куран, 3: 96)

Секоја година во точно одредено време од сите краеви на светот, луѓе припадници на сите раси, класи и народи, со разни превозни средства се упатуваат кон Мекка, кон Ќаба, со една мисла и една намера во нивните души исрца - да ја посетат Аллаховата Куќа, да извршат аџилак. Тоа е единствена поворка на мирот, единствено бело јато кое што може да се види на едно место, во едно време, но, со иста цел, цел која најдобро се забележува од илјадниците усти на овие намерници, кои истовремено извикуваат: ЛЕББЕЈКЕ АЛЛАХУММЕ ЛЕББЕЈК! (ТИ СЕ ОДЅИВАМ ГОСПОДАРУ! - ТИ СЕ ОДЅИВАМ)! Тоа е момент за кој вреди да се живее, тоа е момент кој треба да се планира.

„Луѓето се должни, во името на Аллах, ако се во состојба, да ја посетуваат Ќаба.“ (Али Имран, 97)

„Луѓе, строго ви е нареден хаџот, па посетете ја Ќаба!“ – Мухаммед, а.с.

Хаџџот е кулминација на таквалукот (богобојазноста), и во овој правец треба да се гледа. Аџилакот или посетувањето на Ќаба е последниот, петтиот исламски шарт. Секој муслиман задолжен е да има нијет-намера да изврши аџилак, а секој кој што ќе се здобие со здравствени, материјални и други можности е должен да ја изврши оваа Аллахова наредба еднаш во текот на неговиот живот.

Овој верски обред има три фарзови:

1.Ихрамот (нијетот-намерата),
2.Денот на Арефат да се мине на Арефат (вукуф) и Тавафуз-Зијаре (кружење околу Ќаба ради посетата),
3.Кружење околу Ќаба после стоењето (вукуф) на Арефат, и тоа четири пати, додека останатите три се ваџиб (второстепена должност).

Ваџиби има многу повеќе, и тоа:

1.Сај (забрзано одење-поттрчување) помеѓу Саффа и Мерва,
2.Престојување на Музделифе „па макар еден час пред зората од првиот ден на Курбан Бајрам“,
3.Фрлање камчиња на Мина,
4.Бричење или стрижење на косата после Мина и Тавафул-Веда,
5.Збогувачки таваф, кој што се извршува непосредно пред напуштањето на Меккетул-Мукерреме.

Хаџџот има и многу суннети, од кои најпознати се облекувањето на ихрамот, белата хаџиска облека која ја сочинуваат два наједноставни - бели чаршафи.

Сите овие обреди имаат своја симболика која што е сврзана за Ибрахим, а.с., и неговото семејство, како и за Мухаммед, а.с. Така на пример, ихрамите ја симболизираат еднаквоста на луѓето пред нивниот Господар Аллах, џ.ш., и ги потсетуваат верниците на проживувањето од гробовите и стоењето на Судниот Ден; фрлањето камчиња го симболизира отфрлувањето на шејтанот од себе и го потсетува хаџијата на Ибрахимовото одбивање на шејтанските наговори да не Го послуша Возвишениот Аллах; Сајот потсетува на Исмаиловата мајка Хаџера и ги подучува верниците никогаш да не ја губат надежта во Аллаховата помош, дека среќните резултати се постигнуваат со напор и доверба во Аллах, џ.ш., дека Неговата помош доаѓа кога е најпотребна и кога најмалку ја очекуваме, итн.; откривањето на десното рамо за време Сај потсетува на првото извршување на хаџџот на прогонетите Мекански муслимани, за кои мушриците (политеистите) тврделе дека се заболени од лепра, дека ја изгубиле надежта и моќта во победата на исламот и сл., додека тие со својот Сај им порачале дека се полни со надеж и оптимизам, дека исламот има непресушна сила и дека ќе ги победи сите светоназори. За симболиката на тавафот доволно е да го спомнеме кружењето кое асоцира на сè што е појавно и создадено, а кое се врти околу својата оска, Аллах, џ.ш.

Довите (молбите) кои што се учат (кажуваат) за време на неговото извршување ќе припомогнат да се сфати неговата величественост:

„Бисмиллахи, Аллаху Екбер! Верувајќи во Тебе, потврдувајќи ја Твојата Книга, извршувајќи ги Твоите наредби и следјќи го суннетот на Твојот Пратеник и миленик Мухаммед, а.с., барам заштита од Тебе од џехеннемскиот оган, па заштити го нашето тело и кожа од огнот. Господару, ова е Твојата Ќаба, па омили ни го иманот (верувањето) и со него накити ги нашите срца, а омрази ни го неверувањето, распуштеноста и непослушноста, и упати не на Вистинскиот Пат."

„Бисмиллахи, Аллаху Екбер! Те молиме за прoшка, снабдување, богобојазно срце, здравје, покајание пред смртта и уживање во гледањето во Тебе на Судниот Ден. О, Најмилостив! Господару наш! Зацврсти ги нашите срца во Твојата вера и здружи не со добрите луѓе!"

Со овие свои симболи, аџилакот е најголемата поворка на мирот на лланетава, собиралиште на луѓе од сите раси и народи, кои ги соединува едната вера и кои на тоа место и во тие моменти говорат еден јазик. Ќабата е срцето на целиот исламски свет, кое што ги прима и испраќа импулсите и сигналите на исламот во сите краишта на светот. Нема поголем собир, поголемо вистинско обединување на народите во светот од аџилакот. Не постои поголема манифестација на еднаквост и рамноправност на луѓето на светот од онаа во Мека. Нема посилна побожност, поголема чистотија и скромност, поугодно расположение и поубави мисли од оној момент кога човекот исправен пред Аллаховата Куќа, пред Ќаба од дното на својата душа ќе изговори: ЛЕББЕЈКЕ АЛЛАХУММЕ ЛЕББЕЈК!

Приредил: Х. Енвер еф. Билали

Сум, ами како....:vozbud:
Sakam da prasanje koe nema vrska so ova so go napisa ti no te citiram zatoa sto sakam oddgovor od tebe znaci. 1.Zasto site muslimani velime deka gospod allah e gospodar na site svetovi ? Se misli na nekoi drugi svetovo kako sto e svetot na zemjata ili se misli na dzenetot i dzehennemot. Ma da mislam deka i ako se misli za tie dva sveta nemora da se kazuva za site zatoa sto zborot site ne asocira na poveke mnogu svetovi.
2.Miradz da objasnis za toa
 
Член од
17 февруари 2011
Мислења
775
Поени од реакции
33
До муслиманите: Дали постојат вонземјани? Дали постои друг цивилизиран живот некаде во вселената? Што за тоа вели Куранот?
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Gospodar na site svetovi -se misli na site svetovi, znaci na cel kosmos cel univerzum, cel prostor beskonecen, a baska i na Onoj svet vo koj spored veruvanjeto ke se odi tamu!
 
Член од
15 јули 2011
Мислења
201
Поени од реакции
117
Форумот е за дискусија за разлика од улицата која служи за да стигнеме од една до друга точка.
Што значи намената на форумот е секој да си го каже мислењето, а намената на улицата е секој да ја користи за да стигне каде што пошол. Не мешај баби и жаби.
Мислиш лечење фрустрации..гледам по едни 4-5 исти души како по 100 пати повторуваат дека секоја религија е булшит на секоја тема поврзана со неа. Ако тоа е дискусија тогаш јас сум..
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Мислиш лечење фрустрации..гледам по едни 4-5 исти души како по 100 пати повторуваат дека секоја религија е булшит на секоја тема поврзана со неа. Ако тоа е дискусија тогаш јас сум..
Секој со своето, како што некој по цели денови не излегува од кладилница и не се дели од телетексот, така некој тоа време го троши на форуми.
Ако лечењето фрустрации се однесува на мене....бидејќи мене си ме цитирал, ќе ти кажам само дека мотивот за тоа што упорно ги критикувам религиите е тоа што во нив гледам зло и манипулација која го кочи и уназадува човештвото.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom