Правата на потрошувачите во Македонија

Дискусија во форумот 'Право и закони' започната од Acid, 9 октомври 2009.

  1. Рудници и

    Рудници и ООЗТ Рудници и железарница - Скопје

    Член од:
    9 декември 2009
    Мислења:
    11.237
    Допаѓања:
    16.275
    [​IMG]
    Ваков кашкавал дома редовно купуваме и последниов пат беше како расипан ( мислев од маркетот изигрувале муштерии, ама рок на траење до 05/2013), во сечењето сами се одделуваа неправилни парчиња, како напукнат измеѓу и имаше доста вода.Ми заличи многу на растителните ‘кашкавали‘, па се сетив на веста пред некое време дека добар број млекарници работеле различно од спецификациите...



    Инаку, од 01.01.2013 во сила е одлука за поништување (колку иронично) на 50 дени како платежно средство, а многу побитно за потрошувачите забрана за пресметка на цените во дени кај правните субјекти.
    Значи теориски би требало да се цените без завршеток на ,50 или ,29 на пример.Ќе видиме колку ќе е во сила, да не е како другите ‘закони‘...не знам како ќе се снајдат со големите играчи од типот на -Т-, ЕVN и набавните цени на големо во магацините, кај големите производители или цените во аптеките.
     
  2. Anco

    Anco За солун ДА, ЗА срем НЕ

    Член од:
    1 ноември 2011
    Мислења:
    7.330
    Допаѓања:
    12.732
    Читам повеќе пишувате за негативни работи,
    во врска со оваа тема,еве и од мене нешто.
    Од Техномаркет што е лоциран на спрат во Супер Тинекс,оној кај бивша Кланица купив повеќе производи,комплет бела техника за цел дом.Но фрижидерот ни по ден-два несакаше да лади,моторот работеше-но само грееше.
    Се јавивме преку телефон кај нив,им кажавме што е проблемот,„без збор“-утредента дојдоа со нов фрижидер и ни го заменива,го уклучивме работеше одлично како и сега.
    Само што се измачивме,се уште не беше пуштен лифтот.
    Сакам да ги пофалам и продавачите од оваа продавница за љубезноста при избор на производите.
     
    На Aleksandar91 му/ѝ се допаѓа ова.
  3. Sase_Ohrid

    Sase_Ohrid

    Член од:
    4 март 2011
    Мислења:
    564
    Допаѓања:
    409
    Тоа што Ви го смениле неисправниот производ со исправен не претставува нивна добра волја и љубезност туку законска обврска, само што, за жал, сите ние веќе сме навикнати за да си ги оствариме своите права да мораме прво да се искинеме од објаснување и да се расправаме и убедуваме дека за нашите пари треба да добиеме и соодветен исправен и квалитетен производ, па секое поинакво постапување на продавачите (како во Вашиот случај) ни делува како нешто за пофалба, а не како однесување кое така треба всушност и да биде и кое сме го заслужиле како потрошувачи.
     
    На blue ladybug и Srcee им се допаѓа ова.
  4. zelenoto

    zelenoto

    Член од:
    10 февруари 2006
    Мислења:
    385
    Допаѓања:
    87
    Дечки едно прашање, пред точно еден месец купив кондури од Пума - Сити мол, веке почнаа да се распаѓаат. Колкав е дозволениот период на жалба и ако сум во тој период што точно треба да им кажам за да не ме маткаат на сите страни
     
  5. DARE_G

    DARE_G

    Член од:
    3 февруари 2009
    Мислења:
    1
    Допаѓања:
    0
    Zdravo decki
    Imam problem so kosula koja ja kupiv za na svadba od Tudors od GTC i normlano sabota spremen za svadba, kosulata ja peram za prvpat (najnormalno na raka so mlaka voda) i radosen ja probuvam i zabelezuvam deka kosulata e premnogu smalena i istata odvaj me sobira [​IMG] Normalno baram druga kosula i istata ja ostavam za da ja vratam vo ponedelnik. Odam vo ponedelnikot so ubavo da gi zamolam da mi dadat pogolem broj bidejki istata kosula veke ne me sobira, no oni drsko mi vozvrakjaat deka stom e isprana nemozat da ja zamenat. Ja prativ devojka mi sledniot den (malce poostra e od mene [​IMG] ) da se razbere, no oni ustepodrski se ponasaat i ne popustaat. Bidejki nemam namera da frlam pari za nesto koe ne sum go ni oblekol si gi baram pravata.

    Ve molam za nekoj sovet.
     
  6. annaja01

    annaja01

    Член од:
    29 октомври 2011
    Мислења:
    1.709
    Допаѓања:
    1.149
    Ne sum sigurna deka ke si gi najdes pravata,ako nesto sto e isprano mozes da go vratis,tie ne vrakaat nesto sto go vrakas posle nekoj saat a kamoli isprano...:(
     
    На Смрт за зони и пајак воз. му/ѝ се допаѓа ова.
  7. mspasovski

    mspasovski

    Член од:
    23 април 2011
    Мислења:
    130
    Допаѓања:
    237


    Fala za infoto. I onaka za kur ne im gi biva kosulite a imaat visoki ceni.
     
  8. Pero Lazarov

    Pero Lazarov

    Член од:
    10 мај 2009
    Мислења:
    85
    Допаѓања:
    16
    Zedov telefon od Antarias pred eno 5 meseci.Ponekoe vreme se pojavi eden kvarna ikrofonot.Vednas im go vrativ na servis Koga posle dvaesetina dena mi go vratija povtorno se pojavi istiot kvar.I taka edno 4-5 pati go vrakam oni go nosat u Skopje na servis i povtorno nisto.Koga i pobarav da mi dadat nov telefon pocnaa da me setaat ,e pisi im meil de oni nemaale takva nadleznost da mi dadat nov.Ako nekoj imal slicen problem kazete da znam kade da se zalam i komu da se obratam,za pomos.
     
  9. Смрт за зони и пајак воз.

    Смрт за зони и пајак воз.

    Член од:
    20 септември 2011
    Мислења:
    8.143
    Допаѓања:
    8.519
    Мој предлог е да се обидеш со Пазарната инспекција
     
  10. jovankrstevski1

    jovankrstevski1 ТАТА_МАТА

    Член од:
    2 декември 2012
    Мислења:
    641
    Допаѓања:
    345
    Друже ме чуди до сега што не си преземал нешто, по сите правила по вториот пат на сервис за истиот проблем треба да ти дадат нов. Ако ти дале некои листови хартија кога си го оставал на сервис, земи ги и правец во Пазарна инспекција. Проблемот експресно ке се среди, тогаш сите ке бидат во канцеларија, баш тогаш ке има се што треба на залиха, менаџерот баш тогаш нема да биде на одмор... Да платам за нов телефон и да чекам на сервис, нема шанса, јас сум платил за НОВ функционален телефон.
     
    На Srcee и Смрт за зони и пајак воз. им се допаѓа ова.
  11. Sase_Ohrid

    Sase_Ohrid

    Член од:
    4 март 2011
    Мислења:
    564
    Допаѓања:
    409
    Согласно Законот за заштита на потрошувачи, доколку производот не може да се поправи (за нов производ до 3 пати може да се носи на сервис, затоа и во гаранцијата има 3 купончиња за сервисирање) тогаш потрошувачот има право на избор - ист нов производ или пак враќање на износот кој е платен за прозиводот. Слободно оди во продавницата кај што си го купил телефонот и покажи им колку пати си го носел на сервис (сигурно за тоа имаш потпис и печат од сервис на гарантниот лист како доказ) и побарај нов телефон или пак да ти ги вратат парите. Доколку те одбијат на писмено испрати им една опомена пред тужба и дај им рок од 24 часа да постапат по твоето барање, гарантирано со закон, па доколку и тогаш не постапт по истото поднеси тужба. Гарантирано ќе добиеш!
     
    blue ladybug, Srcee, jovankrstevski1 и на уште 1 друга личност им се допаѓа ова.
  12. Pero Lazarov

    Pero Lazarov

    Член од:
    10 мај 2009
    Мислења:
    85
    Допаѓања:
    16
    fala za sovetot taka ke napravam,pa ke vi kazam sto bilo.
     
    На Srcee, Смрт за зони и пајак воз. и Sase_Ohrid им се допаѓа ова.
  13. kojaetova

    kojaetova

    Член од:
    29 ноември 2008
    Мислења:
    0
    Допаѓања:
    2
    KARGO EXPRES. pratenata pratka totalno unistena. telefonski veli ke obesteti a posle toa praca e-mail demek trebalo da se citaat opsti uslovi i demek trebalo da se podnese baranje za reklamacija. A vo opsti uslovi pisuva reklamacija 30 dna. plus na toa opposite> reklamacija se razgleduva do 45 dna???? alo bre kaj go ima toa vo normalen svet??? Ajde site da se sobereme ( mislam na ostetenite od kargo expres) da si barame toa sto go zasluzuvame...
     
    На Смрт за зони и пајак воз. му/ѝ се допаѓа ова.
  14. drakce99

    drakce99

    Член од:
    29 мај 2012
    Мислења:
    239
    Допаѓања:
    114
    Заштеда? Ама за кој? Зошто пишува попуст од 47 денари а на сметката пишува друго, срамота
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    На Srcee и jovankrstevski1 им се допаѓа ова.
  15. drakce99

    drakce99

    Член од:
    29 мај 2012
    Мислења:
    239
    Допаѓања:
    114

Сподели преку: