Помош: Фотоапарати, сервис, општи прашања околу опрема и фотографија

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.094
Поени од реакции
1.316
Каков редуктор имаш? Работата е што не сакам плус срчи, ќе губи на квалитет. Јас последениот елемент го доближив према сензор 1,5мм и со обичен адаптер (метален прстен) добивам слика жилет. Само страв ми е да не допира на огледало, затоа две слики удрив само.

Нема да допира. Идеално е целиот оптички склоп да го доближиш до сензорот околу 1 мм. Верувај ти делува сликата дека оштра со последниот елемент доближан, ама ако доближиш целиот објектив уште пооштра станува.

Јас користам 24 мега пиксели Никон д3200, на моменти имав чуство дека сензорот е тесно грло...хелиосов вадеше толку оштра слика што му треба бар 30 - 40 мп за да дојде до лимит. Нормално ова зборам на бленда ф4 или нагоре. На 2.0 сите хелиоси немаат многу оштрина. На пример имам никон н серија 50 мм...на ф 1.8 е далеку пооштар и вади позаситени бои него хелиосот ама го нема тој карактер на сликата и тоа боке.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
1.879
Поени од реакции
10.716
Нема да допира. Идеално е целиот оптички склоп да го доближиш до сензорот околу 1 мм. Верувај ти делува сликата дека оштра со последниот елемент доближан, ама ако доближиш целиот објектив уште пооштра станува.

Јас користам 24 мега пиксели Никон д3200, на моменти имав чуство дека сензорот е тесно грло...хелиосов вадеше толку оштра слика што му треба бар 30 - 40 мп за да дојде до лимит. Нормално ова зборам на бленда ф4 или нагоре. На 2.0 сите хелиоси немаат многу оштрина. На пример имам никон н серија 50 мм...на ф 1.8 е далеку пооштар и вади позаситени бои него хелиосот ама го нема тој карактер на сликата и тоа боке.
Го имам истото тело д3200, го најдов за смешни пари (100ЕУР) со испукани 3000 фотографии (не се пропушташе :) ). Човекот го продаваше зошто му се скршил пластичниот бајонет (го извадил објективот и не знаел да го врати па борејќи се го скршил -немам коментари :)) на кит 18-55 објективот, што го средив за 2 долари. Купив нов бајонет од али експрес го сменив за 10 мин. Стакло сочуван е. Инаку исто имам и д5100 па за споредба баш и малку не сум задоволен од д3200 на ниска светлост кога треба да качам ИСО дава поголем шум за разлика од 5100ката. Никонов сензор користи, мислам малку висока пикселажа за него, додека д5100 е со Сони сензор на 16МП и е многу постабилен на високо ИСО. Ти како си задоволен општо од д3200ката? Дај твој плусови и минуси за него. Ептен ми е тазе, уште не сум фатил убаво време за удрам една сесија со него (инаку сликам пејзажи најмногу).
За Хелиосов ако не е тајна те молам кажи што операција му направи, мојов е 44-6 сакам убаво да го средам.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.094
Поени од реакции
1.316
IMG_20191227_105015.jpg


Еве слика од Хелиосот. Значи одземено е по 0.5 мм и од последната капачка на објективот како и 0.5 мм од самиот адаптер. Инаку кај мене е 44М-4 објективот ама мислам дека се исти со 44-6.

За Никонот апаратот си е супер за парите. Реално на 1600 исо во потемни сцени вади како grain некој ама не е толку забележително. Јас имам сликано спортски натпревари во сала во лошо осветлување, па добри сликите испаднале, само ти треба брз објектив. Бар 2.8 ако не и 2.0 и побрзо.

Не користам воопшто модерни автофокус објективи, нема смисла јас како аматерски фотограф да дадам 500+ евра за некој најнов објектив кој ќе ми затреба еднаш или два пати годишно, ако и толку.

Покрај кит објективот и хелиосов, имам и Никон E series, 50 mm, f1,8 фикс и 70 - 210 мм ф4 зум мануелен. Овој последниов објектив е бомба. Јас го зедов кога не беа толку скапи, за некој смешни 4000 ден . Сега цената е накачена и тешко се најдуваат воопшто. Ако може да најдеш ваков земај без прашување, објективо е лудница, 98% од работите што може да ги правиш со скап 2.8 зум кој кошта 1500 евра нов, може да ги правиш со овој за многу поевтино.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
1.879
Поени од реакции
10.716
Прегледај го приврзокот 226457


Еве слика од Хелиосот. Значи одземено е по 0.5 мм и од последната капачка на објективот како и 0.5 мм од самиот адаптер. Инаку кај мене е 44М-4 објективот ама мислам дека се исти со 44-6.

За Никонот апаратот си е супер за парите. Реално на 1600 исо во потемни сцени вади како grain некој ама не е толку забележително. Јас имам сликано спортски натпревари во сала во лошо осветлување, па добри сликите испаднале, само ти треба брз објектив. Бар 2.8 ако не и 2.0 и побрзо.

Не користам воопшто модерни автофокус објективи, нема смисла јас како аматерски фотограф да дадам 500+ евра за некој најнов објектив кој ќе ми затреба еднаш или два пати годишно, ако и толку.

Покрај кит објективот и хелиосов, имам и Никон E series, 50 mm, f1,8 фикс и 70 - 210 мм ф4 зум мануелен. Овој последниов објектив е бомба. Јас го зедов кога не беа толку скапи, за некој смешни 4000 ден . Сега цената е накачена и тешко се најдуваат воопшто. Ако може да најдеш ваков земај без прашување, објективо е лудница, 98% од работите што може да ги правиш со скап 2.8 зум кој кошта 1500 евра нов, може да ги правиш со овој за многу поевтино.
Точно за да се наполнат квалитетно 24МП треба добро добро и брзо стакло. Знаеш што фали на нашиве апарати -мотор за АФ :). Конкретно имам и еден стар Тамрон 710N (F mount) f3.8-5.6 28-200mm (кроп би дошло ~43-306mm) жилет е ама без мотор. Исто имам 18-105 никоновиот солиден е (има мотор :)), а никон фикс 35ката е топ (мн сум задоволен од тоа стакло). Овој што го кажуваш 70-210ката е звер еден другар го има, би сакал да го најдам за приступачна цена :). А инаку д3200ката за парите е екстра, само уште не сум му се израдувал....чекам сончеви денови за во природа. Реално мене зошто 70% ми е пејзаж не ми смета М фокус, на трипод релаксирано, мерак.
Супер си го средил Хелиосов, ми се свиѓа. Треба некој со дребонг да најдам да ми симне по пола мм. На прстен инфинити добиваш баш на симбол или пред тоа? И колку ти наплатија за да стругнат?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.094
Поени од реакции
1.316
Точно тешко дека ќе се погоди инфинити да биде баш на знакот ама лесно се дотерува ова. Го местиш објективот со live view да биде точно фокусиран на инфинити и послем околу прстенот го преместуваш. Однапред на објективо се одвртува капачката предна и под нејзе има три ептен мали штрафчиња. Овие ги олабавуваш и прстенот за фокус може да го преместиш кај сакаш да биде.

Цена не сеќавам точно али беше некој евтини пари не повеќе од 200 - 300 ден. Знам дека одма за пет минути ги стругна двата дела.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom