Помош: Кратки програмки

Член од
4 септември 2010
Мислења
1.002
Поени од реакции
582
nemam kod, ama i da pisam kod najobicen ne go kompajlira . to mi e problemot.
mesto da kompajlira go otvara toj nov source file "Ostream" na slikata a nanego ispisan kod za header li pojma nemam sto e ,nov sum
А мора во девц++? Нашколо учите програмирање? Симни си codeblocks(едно IDE, другото compiler)
и терај си.
 
Член од
22 јануари 2015
Мислења
9
Поени од реакции
0
А мора во девц++? Нашколо учите програмирање? Симни си codeblocks(едно IDE, другото compiler)
и терај си.
da be za na skolo. domasni treba da pisam i da gi pratam na mail pisani vo dev c++. abe najdiv online devc++ compailer , zavrsiv rabota :d inace simnav codeblock ama pokompliciran e za koristenje.
 
Член од
6 октомври 2011
Мислења
76
Поени од реакции
21
Здраво, ми треба помош со следната задача. Дали некој досега го има сретнато овој проблем.

1. COINS

John has US dollar coins in his hand.

We don't know how many quarters, dimes, nickels and pennies exactly John has, but we know their number is X coins and their total value is Y.

(Help: US dollar coins are quarter = 25% of a dollar, dime = 10% of a dollar, nickel = 5% of a dollar, penny = 1% of a dollar)

John accidentally drops one coin. What are the chances that this coin is a penny?

Examples

1. John has 4 coins in total value of 4 cents.

Chances are 100% that the dropped coin is penny since we can figure out he does not has any nickels, dimes or quarters.

2. John has 4 coins in total value of 12 cents.

Chances are 50% that the dropped coin is penny since we can figure out that he has 2 nickels.

TASK

You need to develop the following method that will calculate the total chances:

Signature

double chances calculateChances(int x, double y)

Method Inputs

x = number of coins, integer

y = value in dollars, it is two decimal number

Method Output

Chances = total chances, all combinations considered, it is a decimal number

TEST CASES

1. calculateChances(4, 0.04) = 100.00

2. calculateChances(7, 0.15) = 71.43

3. calculateChances(7, 0.08) = Invalid Input

4. calculateChances(11, 0.14) = Invalid Input

5. calculateChances(11, 0.15) = 90.91

6. calculateChances(50, 0.70) = 90.00

7. calculateChances(50, 1.00) = 85

8. calculateChances(50, 1.23) = 78

9. calculateChances(55, 1.00) = 87.88

10. calculateChances(55, 3.55) = 33.06
 

Amaterasu

123123113
Член од
17 април 2012
Мислења
1.136
Поени од реакции
1.068
Здраво, ми треба помош со следната задача. Дали некој досега го има сретнато овој проблем.

1. COINS

John has US dollar coins in his hand.

We don't know how many quarters, dimes, nickels and pennies exactly John has, but we know their number is X coins and their total value is Y.

(Help: US dollar coins are quarter = 25% of a dollar, dime = 10% of a dollar, nickel = 5% of a dollar, penny = 1% of a dollar)

John accidentally drops one coin. What are the chances that this coin is a penny?

Examples

1. John has 4 coins in total value of 4 cents.

Chances are 100% that the dropped coin is penny since we can figure out he does not has any nickels, dimes or quarters.

2. John has 4 coins in total value of 12 cents.

Chances are 50% that the dropped coin is penny since we can figure out that he has 2 nickels.

TASK

You need to develop the following method that will calculate the total chances:

Signature

double chances calculateChances(int x, double y)

Method Inputs

x = number of coins, integer

y = value in dollars, it is two decimal number

Method Output

Chances = total chances, all combinations considered, it is a decimal number

TEST CASES

1. calculateChances(4, 0.04) = 100.00

2. calculateChances(7, 0.15) = 71.43

3. calculateChances(7, 0.08) = Invalid Input

4. calculateChances(11, 0.14) = Invalid Input

5. calculateChances(11, 0.15) = 90.91

6. calculateChances(50, 0.70) = 90.00

7. calculateChances(50, 1.00) = 85

8. calculateChances(50, 1.23) = 78

9. calculateChances(55, 1.00) = 87.88

10. calculateChances(55, 3.55) = 33.06
Задачава ти е повеќе веројатност одколку програмирање. Не знам дали си запознаен со тотална веројатност. http://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_total_probability
Значи задачата се сведува на, да се изгенерираат сите можни комбинации на парички кои би ти го дале дадениот збир. Потоа да се пресмета веројатноста за секоја од тие комбинации.
Сега, нека A е настанот : "Паднало пени".
Нека со Bi ги означиме сите можни комбинации ( за i од 1 ... n), каде што n е бројот на комбинации.
Бараниот резултат е веројатноста да се случи настанот А = P(A).
P(A) = P(A|B1) * P(B1) + P(A|B2) * P(B2) + ... P(A|Bn) * P(Bn);
Притоа P(A|B1), значи, која е веројатноста да се случи настанот А ако е дадено дека се случило B1.
Веројатноста да се случи настанот B1 е еднаква на 1/n ( под претпоставка дека сите комбинации се еднакво веројатни).
Сега единствено што ти останува е да ги изгенерираш сите комбинации.
 
S

smiljo

Гостин
Мозхе некој да ми помогне околу програмава,ја направив се ама незнам кај е проблемот,првпат кога ке ја уклучиш се работи според тоа како што треба,бидејќи има repeat и те прашува дали сакаш да продолжиш да играш,доколку стиснеш да по првото внесување на полето прикажува кој е победник..help?

Код:
program X_O_program;
uses crt,sysutils;

type pozicii = (A1,A2,A3,B1,B2,B3,C1,C2,C3);

VAR
    izbor,kraj,x_o:STRING;
    igrac,brojac:byte;
    pozicija:ARRAY[pozicii] of STRING;
    pobednik:boolean;
    x,y:byte;



PROCEDURE nacrtaj_tabla();
    BEGIN
        Writeln('     1   2   3  ');
        Writeln;
        writeln('A  |   |   |   |');
        writeln('   -------------');
        writeln('B  |   |   |   |');
        writeln('   -------------');
        writeln('C  |   |   |   |');
        writeln('   -------------');
    END;

PROCEDURE popolni_tabla(izbor,x_o:STRING);
VAR x,y:byte;
        BEGIN
        case izbor of
            'A1':BEGIN gotoxy(6,6) ; pozicija[A1]:=x_o ; END;
            'A2':BEGIN gotoxy(10,6) ; pozicija[A2]:=x_o ;  END;
            'A3':BEGIN gotoxy(14,6) ; pozicija[A3]:=x_o ;  END;
            'B1':BEGIN gotoxy(6,8) ; pozicija[B1]:=x_o ;  END;
            'B2':BEGIN gotoxy(10,8) ; pozicija[B2]:=x_o ;  END;
            'B3':BEGIN gotoxy(14,8) ; pozicija[B3]:=x_o ;  END;
            'C1':BEGIN gotoxy(6,10) ; pozicija[C1]:=x_o ;  END;
            'C2':BEGIN gotoxy(10,10) ; pozicija[C2]:=x_o ;  END;
            'C3':BEGIN gotoxy(14,10) ; pozicija[C3]:=x_o ;  END;
          
        end;
                writeln(x_o);
        gotoxy(1,14);
    end;

PROCEDURE proveri_pobednik();
VAR x,y:byte;
    BEGIN
        IF ((pozicija[A1]='X') AND (pozicija[A2]='X') AND (pozicija[A3]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[B1]='X') AND (pozicija[B2]='X') AND (pozicija[B3]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[C1]='X') AND (pozicija[C2]='X') AND (pozicija[C3]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A1]='X') AND (pozicija[B2]='X') AND (pozicija[C3]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A3]='X') AND (pozicija[B2]='X') AND (pozicija[C1]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A1]='X') AND (pozicija[B1]='X') AND (pozicija[C1]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A2]='X') AND (pozicija[B2]='X') AND (pozicija[C2]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A3]='X') AND (pozicija[B3]='X') AND (pozicija[C3]='X'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 1 [X] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A1]='O') AND (pozicija[A2]='O') AND (pozicija[A3]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[B1]='O') AND (pozicija[B2]='O') AND (pozicija[B3]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[C1]='O') AND (pozicija[C2]='O') AND (pozicija[C3]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A1]='O') AND (pozicija[B2]='O') AND (pozicija[C3]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A3]='O') AND (pozicija[B2]='O') AND (pozicija[C1]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A1]='O') AND (pozicija[B1]='O') AND (pozicija[C1]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A2]='O') AND (pozicija[B2]='O') AND (pozicija[C2]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END
        ELSE IF ((pozicija[A3]='O') AND (pozicija[B3]='O') AND (pozicija[C3]='O'))
            THEN
                BEGIN
                    Writeln('Igracot 2 [O] e POBEDNIK!!!');
                    pobednik:=True;
                END;
    end;  

BEGIN
    repeat

    clrscr;
    Writeln('Dobredojdovte,uzhivajte vo igranjeto!');
    writeln;
    writeln;
    nacrtaj_tabla(); {Crtanje na polinja za igranje}
    writeln;
    writeln;
    brojac:=0;
    pobednik:=false;

    repeat
  
    pobednik:=false;
    igrac:=brojac mod 2;

    IF (igrac = 0)
        THEN
            BEGIN
                write('Igracot 1 [X] bira pole:');
                readln(izbor);
                                izbor:=UpperCase(izbor);
                x_o := 'X';
                popolni_tabla(izbor,x_o);
                TextColor(green);
                proveri_pobednik();
                TextColor(white);
            END
        ELSE
            BEGIN
                write('Igracot 2 [O] bira pole:');
                readln(izbor);
                                izbor:=UpperCase(izbor);
                x_o := 'O';
                popolni_tabla(izbor,x_o);
                TextColor(green);
                proveri_pobednik();
                TextColor(white);
            END;

  

    IF (brojac=8) AND (pobednik=false)
        THEN
            BEGIN
                gotoxy(1,14);
                writeln;
                writeln;
                TextColor(yellow);
                Writeln('Igrata e nereshena!!!');
                TextColor(white);
            END;
    brojac:=brojac+1;

    until pobednik OR (brojac=9);

    writeln;
    Write('Dali sakate da prodolzite so igrata [da/ne]:');
    readln(kraj);

    until (kraj='ne');
  
END.
 
Член од
11 декември 2008
Мислења
395
Поени од реакции
207
momci slucajno isturiv sok na tastaturata na laptopot i brisejki ja istovremeno gi pritiskav kopcinjata (brisejki) i pocna da titka sea sakam da pisam na internet stranata mi izleguva znaci pisam r mi izleguva rezultati.com na d mi izleva dsr i na dr kopcinja isto taka ili internet strana ili bukvi so eden klik na edna bukva izleguvat plus 2 3 probav 2 3 pati restart ali nisto ili pak imam nesto vkluceno i kako da go isklucam
 
Член од
15 јануари 2014
Мислења
2.706
Поени од реакции
1.619
Програма на која можеш да направиш маица,да ставиш лого/букви,а да биде лесна за користење ?
 
Член од
23 март 2015
Мислења
7.011
Поени од реакции
1.983
Мозхе некој да ми помогне околу програмава,ја направив се ама незнам кај е проблемот,првпат кога ке ја уклучиш се работи според тоа како што треба,бидејќи има repeat и те прашува дали сакаш да продолжиш да играш,доколку стиснеш да по првото внесување на полето прикажува кој е победник..help?
Се снајде?
 
E

Epsilon

Гостин
Дали знае некој програмчиња бесплатни за правење на анимирани филмови?
 
Член од
4 февруари 2016
Мислења
22
Поени од реакции
3
Другари, ве молам ако некој знај нека ми кажи ми треба до недела најкасно ( до 07.02.2016 ).
Ми треба програма шо ќе користи циклуси ( While-Do ).

Значи:
1. cout<<"Vnesi cel broj: "
cin>>celbroj ( ова да се појавува постојано се додека корисникот не внесе број што не е цел. Значи додека корисникот внесува цел број програмата да работи, а кога ќе внесе број што не е цел програмата да запри.. ФАЛА ОДНАПРЕД <3 - - - - Програмата во Ц++ ми треба
 
Член од
21 јануари 2013
Мислења
231
Поени од реакции
144
While (е цел) do {
vnesi cel broj
proveri dali e cel broj
}
posledniot vnes ne bese cel broj

Е така, ај сега состави со го кодот, можеш и google да користиш... Денешниве деца :toe:
 
Член од
4 февруари 2016
Мислења
22
Поени од реакции
3
While (е цел) do {
vnesi cel broj
proveri dali e cel broj
}
posledniot vnes ne bese cel broj

Е така, ај сега состави со го кодот, можеш и google да користиш... Денешниве деца :toe:
#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
int celbroj;
do {
cout<<"Vnesi cel broj: ";
cin>>celbroj;
cout<<"Vie vnesovte: "<<celbroj<<endl;
}
while (celbroj - (int)celbroj == 0);

return 0;
}



Ај без навреди!! Ако знаеш кажи како да напрам кога ќе внесам не цел број програмата да се исклучи... Ова погоре веќе го напрајв и уште ми треба да напрам кога ќе внесам број шо не е цел, програмата да прекини...
 
Член од
23 октомври 2010
Мислења
243
Поени од реакции
86
#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
int celbroj;
do {
cout<<"Vnesi cel broj: ";
cin>>celbroj;
cout<<"Vie vnesovte: "<<celbroj<<endl;
}
while (celbroj - (int)celbroj == 0);

return 0;
}



Ај без навреди!! Ако знаеш кажи како да напрам кога ќе внесам не цел број програмата да се исклучи... Ова погоре веќе го напрајв и уште ми треба да напрам кога ќе внесам број шо не е цел, програмата да прекини...
Пробај декларирај го celbroj како float :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom