УКИМ нема ниту методи на учење! Ако иживљавањето врз оние студенти без да им се предава материја која самиот "професор" не ја разбира во целост, кои немаат дедо владика го сметаш за метод на учење, тогаш имаш сериозен проблем со размислувањето.Методот за учење е тој, затоа у Америка и по запад просперирате, исто како и тие од Кина, Индија, Русија. Мора некој маста да ти ја извади да научиш нешто. Со А,Б,Ц, ништо нема да научиш, само поглуп ќе станеш. Нешто што се дешава моментално низ цел запад.
шангајска листа е едно лицемерие само кое воспева западни универзитети. Можда некој псајоп од Кина, со оглед на тоа дека ниеден кинески универзитет нема на нивната листа. Нивната листа мери награди, а не квалитет на образование. Доколку стварно нашиот универзитет беше таква катастрофа, вие никаде немаше да можете да работите.УКИМ нема ниту методи на учење! Ако иживљавањето врз оние студенти без да им се предава материја која самиот "професор" не ја разбира во целост, кои немаат дедо владика го сметаш за метод на учење, тогаш имаш сериозен проблем со размислувањето.
Македонските "професори" од времето на СФРЈ па наваму и немаат некои научни трудови во светски еминентни списанија со импакт фактор. Затоа и го нема УКИМ на шангајската листа. Дури и учебници не знаат да преведат од странски јазик, не па нешто да бидат иновативни.
Кадарот на тој факултет го гледаш во секое ќоше. Од црна хроника по болници, од необележан автопат кога се реновира, тесна на практика безкорисна "помошна лента" на автопатот, немањето парно во населените места каде има термоцентрали, неефективен земјоделски сектор, катастрофален урбанистички план по урбаните средини. Тенок асфалт на асфалтирање, судски пракси на корупција и неказнивост и ред многу, многу други примери.шангајска листа е едно лицемерие само кое воспева западни универзитети. Можда некој псајоп од Кина, со оглед на тоа дека ниеден кинески универзитет нема на нивната листа. Нивната листа мери награди, а не квалитет на образование. Доколку стварно нашиот универзитет беше таква катастрофа, вие никаде немаше да можете да работите.
Јас не велам дека западот не е подобар, но за да створиш експертски кадри треба многу повеќе од универзитет. Експертизата на тие предавачите, завршува со нивната материја што ја споделуваат со студентите. Џабе ти си научник за ракетна технологија и предаваш за тоа кога не си видел ракета.Кадарот на тој факултет го гледаш во секое ќоше. Од црна хроника по болници, од необележан автопат кога се реновира, тесна на практика безкорисна "помошна лента" на автопатот, немањето парно во населените места каде има термоцентрали, неефективен земјоделски сектор, катастрофален урбанистички план по урбаните средини. Тенок асфалт на асфалтирање, судски пракси на корупција и неказнивост и ред многу, многу други примери.
Сеа ќе речеш, корупција, криминал едно друго, но "експертите" се тие кои ги прават стандардите!
Ајде и јас така мислев дека парите и средствата, корупцијата е проблем. Но верувај дека не е!Јас не велам дека западот не е подобар, но за да створиш експертски кадри треба многу повеќе од универзитет. Експертизата на тие предавачите, завршува со нивната материја што ја споделуваат со студентите. Џабе ти си научник за ракетна технологија и предаваш за тоа кога не си видел ракета.
Тоа е она што тие држави можат да им понудат на студентите за разлика од овде. Да се дообразуваат, специјализираат и усовршат во своето знаење. Оваа држава на тоа треба да работи за образованието да добие на квалитет.