Плински уреди

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Аха исто и свеќиците со три пипци се подобри за плинот.

Абе на две коли што морало да се монтираат капалки сум возел без нив па еве на цитроенот 450-500к имам поминато од кои 300-350к на плин па никогаш сум немал проблем исто и на 407 на човекот што ја продадов на плин 200-250к има поминато па нема никаков проблем

Се разбира кога се монтира плин вентилите се штелуваат полабави,а ако не се наштелувани како што треба не една три капалки да ставиш џабе тие

Баш на пријателот што ми монтирал плин го прашував за капалките и ми одговори дека на пежото и цитроенот за да се наштелуваат вентили се вади брегастата (да не објаснувам процедура) а бидејќи им е полесно да ти земат пари за штелување кое нема да го направат ти нудат капалки за дополнително да те опљачкаат.
Има листа на мотори за кои е потребна капалка а има и мотори пред се јапонските над 2000 година каде и капалка не помага. Пример Ланцерот. Цабе што сакаш стави му плин не трпи.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Аха исто и свеќиците со три пипци се подобри за плинот.

Абе на две коли што морало да се монтираат капалки сум возел без нив па еве на цитроенот 450-500к имам поминато од кои 300-350к на плин па никогаш сум немал проблем исто и на 407 на човекот што ја продадов на плин 200-250к има поминато па нема никаков проблем

Се разбира кога се монтира плин вентилите се штелуваат полабави,а ако не се наштелувани како што треба не една три капалки да ставиш џабе тие

Баш на пријателот што ми монтирал плин го прашував за капалките и ми одговори дека на пежото и цитроенот за да се наштелуваат вентили се вади брегастата (да не објаснувам процедура) а бидејќи им е полесно да ти земат пари за штелување кое нема да го направат ти нудат капалки за дополнително да те опљачкаат.
Kakvo e toa steluvanje na ventili labavi da se? Podobro ne pisuvaj gluposti ke ti se smeat, barem onie sto gi znaat rabotite. Labavi ventili, LOOOOL.:tapp::icon_lol:

Starite koli do 2000god obicno nemaat problem so gorenje na ventili i sedala, zatoa sto se upotrebuvale pokvalitetni materijali.
16v,24v itn varijanti na motori poslabo trpat plin, poso ventilite se mnogu pomali i lesno se pregrevaat. Inaku plinot ima povisoka oktanska vrednost i sogoruva so dosta povisoka temperatura nego benzinot,zatoa i problemi so gorenje na ventilite. Za plin se prodavaat specijalni ventili sto trpat visoki temperaturi, ama toa e skapicok poseg ako sakas site da gi smenis. Kapalkata e korisna i pomaga samo do nekoja mera, ako se ventilite epten od slab materijal ne pomaga nisto.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Kakvo e toa steluvanje na ventili labavi da se? Podobro ne pisuvaj gluposti ke ti se smeat, barem onie sto gi znaat rabotite. Labavi ventili, LOOOOL.:tapp::icon_lol:

Starite koli do 2000god obicno nemaat problem so gorenje na ventili i sedala, zatoa sto se upotrebuvale pokvalitetni materijali.
16v,24v itn varijanti na motori poslabo trpat plin, poso ventilite se mnogu pomali i lesno se pregrevaat. Inaku plinot ima povisoka oktanska vrednost i sogoruva so dosta povisoka temperatura nego benzinot,zatoa i problemi so gorenje na ventilite. Za plin se prodavaat specijalni ventili sto trpat visoki temperaturi, ama toa e skapicok poseg ako sakas site da gi smenis. Kapalkata e korisna i pomaga samo do nekoja mera, ako se ventilite epten od slab materijal ne pomaga nisto.
Да си жив и здрав. Поново незначи и подобро. Новите возила се дизајнираат така да не можат да поднесат ништо друго освен идеално гориво.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Bas me interesira dali mu izmeril kompresija na toa pezoto 407 so go spomna na plin pred da go sitne. Verovatno kolata ja izgubila silata(prv znak za izgoreni ventili) i majstorot mu rekol deka e vreme da ja *maftosa*. Ako se izgoreni ventilite/sedalata mnogu lesno ke se konstatira so merenje na kompresija koja ke bide mnogu mala na cilindrite kade sto ima maka so recesija, a niz sipkata i kapaceto nema da duva. Bas tie 407cite imaa nekoi varijanti na motori sto uopste ne trpat plin, isto i opelite, a fordovite po 2001 pa se katastrofa za na plin.[DOUBLEPOST=1430686129][/DOUBLEPOST]https://www.autogastanken24.de/documents/Blacklist Prins_081107.pdf
Eve ja crnata lista na koli so ne se za na plin. Malce sum gi pomesal pezovcite, 406kite se tie so imaa zanikade motori, kaj 407 izgleda ja popravile rabotata poso ovde ne se navedeni.
 
Последно уредено:

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Bas me interesira dali mu izmeril kompresija na toa pezoto 407 so go spomna na plin pred da go sitne. Verovatno kolata ja izgubila silata(prv znak za izgoreni ventili) i majstorot mu rekol deka e vreme da ja *maftosa*. Ako se izgoreni ventilite/sedalata mnogu lesno ke se konstatira so merenje na kompresija koja ke bide mnogu mala na cilindrite kade sto ima maka so recesija, a niz sipkata i kapaceto nema da duva. Bas tie 407cite imaa nekoi varijanti na motori sto uopste ne trpat plin, isto i opelite, a fordovite po 2001 pa se katastrofa za na plin.
Исти мотор со цитроенот возат 2.0i 16v 110kw а 100 kw има пежото и е од 1998 односно 2004
Компресија не сум мерел ама двете на велешко брдо (Велес-Скопје) на плин 150-170 km/h мака немале.
Е по 6-7 години неможам да кажам за перформансите на пежото a цитроенот ко вчера да излегол од фабрика
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Исти мотор со цитроенот возат 2.0i 16v 110kw а 100 kw има пежото и е од 1998 односно 2004
Компресија не сум мерел ама двете на велешко брдо (Велес-Скопје) на плин 150-170 km/h мака немале.
Е по 6-7 години неможам да кажам за перформансите на пежото a цитроенот ко вчера да излегол од фабрика
Toa се лепрозни мотори од мајка. Џабе секакви капалки.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Исти мотор со цитроенот возат 2.0i 16v 110kw а 100 kw има пежото и е од 1998 односно 2004
Компресија не сум мерел ама двете на велешко брдо (Велес-Скопје) на плин 150-170 km/h мака немале.
Е по 6-7 години неможам да кажам за перформансите на пежото a цитроенот ко вчера да излегол од фабрика
Uste da ni objasnis strucno so znaci i kako se steluvaat ventilite da bidat *labavi*.
:facepalm::icon_lol:
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Uste da ni objasnis strucno so znaci i kako se steluvaat ventilite da bidat *labavi*.
:facepalm::icon_lol:
И на двата мотори in 25 @ out 30 мислам дека беше со толеранција +/- 5%.
Бидејќи плинот има поголема енергетска вредност ги штелуваш со шпијун и микрометар плочките во шољицте обработени на дребонг in 23.75 и out 28.5 доволно да не се слушаат на бензин и нема никогаш да имаш проблеми.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
И на двата мотори in 25 @ out 30 мислам дека беше со толеранција +/- 5%.
Бидејќи плинот има поголема енергетска вредност ги штелуваш со шпијун и микрометар плочките во шољицте обработени на дребонг in 23.75 и out 28.5 доволно да не се слушаат на бензин и нема никогаш да имаш проблеми.
Whaaat the fuck :s
Имало финта значи. Затоа е форумов да научиме нешто плус.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
И на двата мотори in 25 @ out 30 мислам дека беше со толеранција +/- 5%.
Бидејќи плинот има поголема енергетска вредност ги штелуваш со шпијун и микрометар плочките во шољицте обработени на дребонг in 23.75 и out 28.5 доволно да не се слушаат на бензин и нема никогаш да имаш проблеми.
Ne postoi takov termin kako labav ventil. Ima zatvoren i otvoren i moment na otvaranje-zatvaranje. Ako nasteluvas pogolem zazor megu bregastata i podizacot-plockata (kaj nekoi koli klackalicata) ne si napravil ama bas nisto, samo motorot ke straka,ventilite nema da se otvaraat-zatvaraat pravovremeno i ke se abe bregastata. Kolku e pogolem zazorot,tolku pokasno ke otvara a porano ke zatvara ventilot (znaci nema labav ventil nego minimalno se promenilo-namalilo vremetraenjeto koga ventilot e otvoren). Fabricki si e tocno predvideno kolku treba da e zazorot, nitu pomalku nitu povekje. Kaj kolite pak so hidraulicni podizaci nema nikakvo steluvanje, koga ednas ke se rasiri-napuni podizacot so ulje i ke legne na bregastata zavrsena rabota.
 
Последно уредено:

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Слободно нека расштелуваат вентили. Со секој расштелуван вентил, да му даваат и гратис брегаста. :)
Квази мајстори колку сакаш. Него свесните си се скапички а пуста скржавост.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Ваљда тоа што го читал, не го разбрал и сака да го каже е поврзано со палењето.
http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/0/359683e8a538a3e64a2566c0007bb33e?OpenDocument
Agolot na palenje ne moze da go smenis so steluvanje na ventili, ednoto so drugoto nema nisto zaednicko. Za da se promeni agolot na palenje vo zavisnost od kolata treba da se preprogramira ecu-to da pali ranije/kasnije i da se namontrira bregasta so promeneti agli megju usis-izduv i megju samite cilindri. Kaj kolite so mehanicki razvodnik se steluva razvodnikot napred nazad, no povtorno ostanuva problemot so aglite na bregastata.
Zatoa e preporacano vozila na plin da ne se gazat mnogu vo visoki vrtezi, poso optimalno za benzinski motor prepraven na plin e voznja do kulturni 2500-3000 obrtai kade sto zahtevaniot agol na palenje megu benz i plin mnogu ne se razlikuva.
ps
Eve na likot ima ubav grafikon kade sto se gleda deka agolot na palenje se poklopuva tocno na 2500 obrtai i toa znaci se optimalni vrtezi za benzinec prepraven na plin.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom