Отстранување на велешките патарини

Дали сте за отстранување на велешките патарини

  • Да

    Гласови: 73 83,9%
  • Не

    Гласови: 10 11,5%
  • Незнам

    Гласови: 4 4,6%

  • Вкупно гласачи
    87

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.526
Поени од реакции
22.178
Ако со кола на патарина Велес плаќаш 60 денари, тешко товарно возило плаќа 340 денари на едно минење. Пресметајте колку пати минат неделно и колку пари се тоа, а возат по крш автопати и патишта. 2500 евра е регистрација на влечно возило и полуприколка комплет.
Епа на толку голем приход да немаш пари срамота.
Е да, нормално ако се патиштата добри за да вреди патарината што ја плаќаш. Има тука повеќе работи за подобрувајне, најосновно е ефикасноста на наплата и да нема крадејне. А за тоа што потешки возила плаќаат поќе не гледам проблем, на пример во Германија за коли нема патарина но камиони плаќаат и тоа разни тарифи. Ноќе ако возат поефтино е него денски, така и помалку гужви се ствараат. Не дека кај нас тоа е проблем но тоа што камионите плаќаат поќе е ок но нормално под услов за возврат да има добри патишта.

Иначе би ме интересирало дали има некоја табела каде што пишува колку патарина се плаќа за 1км пресметано во Македонија и другите Еворпски држави, како за споредба.
 

Why?

Самострел да зеам, да истепам тоа племе
Член од
3 мај 2009
Мислења
2.726
Поени од реакции
2.940
Аха, со регистрација на возило ке се одржи автопатот како не.
Аха, со плакање патарина ке се одржи автопатот. Можеби, во некоја нормална земја.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
Аха, со регистрација на возило ке се одржи автопатот како не.
Ќе се оддржи. Ние па демек којзнае колкав број на патишта имаме па не можеш да настигнеш...
 
Член од
7 ноември 2011
Мислења
3.361
Поени од реакции
4.170
Најдобро е патарина да се плаќа при регистрација или влез во државата, така нема да има трошоци околу одржување на патарините, плати за вработени а секако и дека ке нема крадење на патарините. Едноставно си плаќаш со регистрацијата и си возиш каде сакаш без патарини. А патиштава се крш, голем крш..... дури смешно делува кога нивната состојба ке ја ставиш во корелација со нивните имиња........ и добра е идеата да се тргнат патарините дури не ги средат патиштата за кои наплаќаат
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Е да, нормално ако се патиштата добри за да вреди патарината што ја плаќаш. Има тука повеќе работи за подобрувајне, најосновно е ефикасноста на наплата и да нема крадејне. А за тоа што потешки возила плаќаат поќе не гледам проблем, на пример во Германија за коли нема патарина но камиони плаќаат и тоа разни тарифи. Ноќе ако возат поефтино е него денски, така и помалку гужви се ствараат. Не дека кај нас тоа е проблем но тоа што камионите плаќаат поќе е ок но нормално под услов за возврат да има добри патишта.

Иначе би ме интересирало дали има некоја табела каде што пишува колку патарина се плаќа за 1км пресметано во Македонија и другите Еворпски држави, како за споредба.
И јас викам дека е нормално тешко товарно возило да плаќа повеќе бидејќи го оштетува патот. Но од каде ти плаќа, па барем закрпи ги кратерите на автопат особено на делница Велес-Скопје, бидејќи една гума е 400евра, не им стварај нови трошоци.
Секаде се плаќа повеќе, али бре од Србија нагоре возиш по писти, Хрватите како се средиле просто да завидиш.
Незнам дали има таква табела, знам дека најскапи се во Швајцарија, по неа Австрија, па Германија. Остатокот им е решен со вињети.
 
O

Orion.

Гостин
Таа пред Велес е 60 денари, најскапа во Македонија, не сум приметил, можеби автопатот е позлатен...
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.113
Иначе би ме интересирало дали има некоја табела каде што пишува колку патарина се плаќа за 1км пресметано во Македонија и другите Еворпски држави, како за споредба.
Vinjete po kilometru

Dosadašnji sistem naplate putarina u Evropi prodajom vinjeta je u krizi, jer države EU više ne mogu iz budžeta da dotiraju izgradnju i održavanje putne mreže. Čak i najbogatiji poput Nemačke, gde se ne naplaćuje putarina, za tri godine suočiće se sa problemom održavanja puteva.

putarina do 2015. mora standardizovati u celoj Evropi.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1114236/Vinjete+po+kilometru.html
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
И јас викам дека е нормално тешко товарно возило да плаќа повеќе бидејќи го оштетува патот. Но од каде ти плаќа, па барем закрпи ги кратерите на автопат особено на делница Велес-Скопје, бидејќи една гума е 400евра, не им стварај нови трошоци.
Секаде се плаќа повеќе, али бре од Србија нагоре возиш по писти, Хрватите како се средиле просто да завидиш.
Незнам дали има таква табела, знам дека најскапи се во Швајцарија, по неа Австрија, па Германија. Остатокот им е решен со вињети.
Таму се писти, кај нас само слушаш како камчиња штракотат по шофершајбна, каросерија....

Еднаш до Шведска со автобус, застанавме на пауза во Германија, каков беше автопатот, почист него паркетот мој дома.
 

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.526
Поени од реакции
22.178
И јас викам дека е нормално тешко товарно возило да плаќа повеќе бидејќи го оштетува патот. Но од каде ти плаќа, па барем закрпи ги кратерите на автопат особено на делница Велес-Скопје, бидејќи една гума е 400евра, не им стварај нови трошоци.
Секаде се плаќа повеќе, али бре од Србија нагоре возиш по писти, Хрватите како се средиле просто да завидиш.
Незнам дали има таква табела, знам дека најскапи се во Швајцарија, по неа Австрија, па Германија. Остатокот им е решен со вињети.
Се согласувам, иако одамна немам возено од Петровец накај југ. Во западна Македонија можам да кажам дека Гостивар-Тетово се јаде некако а од Тетово-Скопје-Обиколница до Петровец е добар и вреди патарината. Но ако нема некоје решенија за патарините ќе мора на секоја рампа цајкани за да ја надгледуваат наплатата, секако вишок имаме :icon_mrgr: Иначе ако дојде некој инвеститор кој ќе наплаќа патарини сигурно ќе се дуплира цената на патарините.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
Се согласувам, иако одамна немам возено од Петровец накај југ. Во западна Македонија можам да кажам дека Гостивар-Тетово се јаде некако а од Тетово-Скопје-Обиколница до Петровец е добар и вреди патарината. Но ако нема некоје решенија за патарините ќе мора на секоја рампа цајкани за да ја надгледуваат наплатата, секако вишок имаме :icon_mrgr: Иначе ако дојде некој инвеститор кој ќе наплаќа патарини сигурно ќе се дуплира цената на патарините.
Скопје - Тетово - Гостивар не ни треба да има патарини затоа што законски не ни фигурира како автопат. Зошто? Па на мал милион места имаат ставено знаци 80 па 100 па 110, па 90... Автопат се знае, 120 или 130, зависи каков полицаец ќе погодиш, иако кога полагав тестови пред 3 години 130 беше и на граница пишува 130 дека е, а не дај боже кај нас на автопат да кренеш 130, казна не ти бега. Полицаец ми го има кажано ова за таа делница дека според закон не треба да биде автопат и не треба да има патарина, намерно ги имаат ставено тие знаци што им се 80, 90 затоа што си имаат таму ставено многу диви приклучоци.
 

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.526
Поени од реакции
22.178
Vinjete po kilometru

Dosadašnji sistem naplate putarina u Evropi prodajom vinjeta je u krizi, jer države EU više ne mogu iz budžeta da dotiraju izgradnju i održavanje putne mreže. Čak i najbogatiji poput Nemačke, gde se ne naplaćuje putarina, za tri godine suočiće se sa problemom održavanja puteva.

putarina do 2015. mora standardizovati u celoj Evropi.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1114236/Vinjete po kilometru.html
Во Германија проблемот е што преку данок за колата (регистрација) се плаќа за патиштата и затоа нема за коли. Но проблемот е што Германија е голема транзитна земја и со тоа сите коли од странство без пари врват тука. Се размислува на патарина за коли односно вињета но тоа е табу тема во Германија, автомобилското лоби е мн јако и тешко да се воведе. За камиони веќе има наплата преку скенери нели со апаратче во камионот исто така за автобуси колку што знам. Издржлив е тој систем по мое но парите да одат само за патишта а не да се крпат други дупки, што на пример во Германија е случајот. Не знам како е во Македонија но не би ме чудело со парите од патарините да се крпат и други дупки.
--- надополнето: 16 септември 2012 во 23:13 ---
Скопје - Тетово - Гостивар не ни треба да има патарини затоа што законски не ни фигурира како автопат. Зошто? Па на мал милион места имаат ставено знаци 80 па 100 па 110, па 90... Автопат се знае, 120 или 130, зависи каков полицаец ќе погодиш, иако кога полагав тестови пред 3 години 130 беше и на граница пишува 130 дека е, а не дај боже кај нас на автопат да кренеш 130, казна не ти бега. Полицаец ми го има кажано ова за таа делница дека според закон не треба да биде автопат и не треба да има патарина, намерно ги имаат ставено тие знаци што им се 80, 90 затоа што си имаат таму ставено многу диви приклучоци.
Од Тетово до Скопје има поќе делови со по 120 а Гостивар Тетово е 80 иако е прав патот но не е сигурен. Посебно ко ќе е воден е многу опасен и аквапланинг не ти бега. А што е финтата со тоа дека не фигурира како автопат? :eek:
 
L

.Lost Angel.

Гостин
Се согласувам, иако одамна немам возено од Петровец накај југ. Во западна Македонија можам да кажам дека Гостивар-Тетово се јаде некако а од Тетово-Скопје-Обиколница до Петровец е добар и вреди патарината. Но ако нема некоје решенија за патарините ќе мора на секоја рампа цајкани за да ја надгледуваат наплатата, секако вишок имаме :icon_mrgr: Иначе ако дојде некој инвеститор кој ќе наплаќа патарини сигурно ќе се дуплира цената на патарините.
Патот може е ок ама е со две ленти а во средина има по долж нешто забетонирано а и плус тоа колку има животни згазено тоа е чудо само 2 пати кога одевме од Охрид преку Гостивар на автопатот погодивме нешто валјда е некое мртво животно а и плус светло нема па така да поради тоа што е со две ленти и без светло не вреди да се плаќа патарина за истото :)
 
Член од
31 мај 2011
Мислења
2.746
Поени од реакции
1.288
патарини се плаќаат над 30 години - а каков е ефектот ??!!

многу лоши патишта,значи тие давачки треба да се укинат целосно !

сигурен сум дека со парите собрани од еден месец цел автопат ќе се преуреди,ете и два месеци нека бидат - од 10 месеци чисти пари би влегувале во буџетот на РМ,арно ама парите од 12 месеци во годината испаруваат некаде,тоа е огромна цифра и воопшто не е за потценување
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
Во Германија проблемот е што преку данок за колата (регистрација) се плаќа за патиштата и затоа нема за коли. Но проблемот е што Германија е голема транзитна земја и со тоа сите коли од странство без пари врват тука. Се размислува на патарина за коли односно вињета но тоа е табу тема во Германија, автомобилското лоби е мн јако и тешко да се воведе. За камиони веќе има наплата преку скенери нели со апаратче во камионот исто така за автобуси колку што знам. Издржлив е тој систем по мое но парите да одат само за патишта а не да се крпат други дупки, што на пример во Германија е случајот. Не знам како е во Македонија но не би ме чудело со парите од патарините да се крпат и други дупки.
--- надополнето: 16 септември 2012 во 23:13 ---


Од Тетово до Скопје има поќе делови со по 120 а Гостивар Тетово е 80 иако е прав патот но не е сигурен. Посебно ко ќе е воден е многу опасен и аквапланинг не ти бега. А што е финтата со тоа дека не фигурира како автопат? :eek:
Имаат изнаставано диви приклучоци, си знаат само они и локалните мештани за нив и затоа да не се забораваат некои со 120-130 па да има сообраќајки. А и ова што често искачаат животни на патот е доволен доказ за тие диви премини, кај може од жица 5 метра да искочи животно, како на пример во Унгарија што имаат ставено кога поминуваш низ тие шумите со 20 метарски дрва? Ако е небезбеден патот, бујрум, тргни патарините нека не фигурира како автопат :) Мене ама ич не ме интересира тоа, нивен проблем е безбедноста на патот и да обезбедат услови за да е автопат ако веќе сакаат патарина да лапаат :) Ако не можат, тргни патарините, кога ќе можеш, стави ги.
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.113
Иначе би ме интересирало дали има некоја табела каде што пишува колку патарина се плаќа за 1км пресметано во Македонија и другите Еворпски држави, како за споредба.
http://www.amss.org.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=176&Itemid=139
--- надополнето: 16 септември 2012 во 23:45 ---
i za Hrvatska
http://www.index.hr/vijesti/clanak/novi-cjenik-cestarina-saznajte-koliko-cete-od-sutra-placati-autocestu/619174.aspx

i kalkulator za presmetka na patarina
http://www.hellotourist.net/info.php#autopalyadijak
 

Kajgana Shop

На врв Bottom