Нарекувајте го исламот "ислам"

M

Muranyi

Гостин
Многубошци.

Јас не се сеќавам дека атеистите спаѓаат во оваа група, а демек главна мета се на радикалистиве (западни вредности, секуаларен хуманизам итн.). Исто така, христијаниве, од кога се многубошци? Да не го толкуваат Светото Тројство на некој поинаков начин?

Инаку постои умерен ислам. Зборам за таков во пракса. Не се многу, но имам пријатели муслимани. Така да глупаво ми е кога ќе видам некој како ги става сите на еден куп.
Секако дека не постои радикален Ислам,бидејќи сепак тоа е една религија,идеологија,наречи ја како сакаш,но постојат радикални верници-радикални Муслимани кои најверојатно се жртва на одредено толкување на Исламот.Јас мислам,дека за наша среќа,Муслиманите во Македонија(овде не ги ставам Албанците,тие се посебна приказна) како претставници на традиционалниот Ислам за овие простори,кој се негувал уште за време на Отоманската империја,не се воопшто радикални и сигурно се разликуваат од некој Муслиман во КСА.
Е сега очекувам напад од страна на одредени лица,како јас немам поима од Исламот и слични обвинувања,но моево изнесено е факт.Ве молам,поштедете ме од вашите судови и проценки:cool:
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Posto gledam ti treba malku poveke vreme da mi gi objasnis stihovite,jas kako odgovor na Aetot samo ke ti kazam vo Kontext da citas:


  • Mnogobošcima s kojima imate zaključene ugovore koje oni nisu ni u čemu povrijedili, niti su ikoga protiv vas pomagali, ispunite ugovore do ugovorenog roka. Allah zaista voli pobožne.
  • Kada prođu sveti mjeseci, ubijajte mnogobošce gdje god ih nađete, zarobljavajte ih, opsjedajte i na svakome prolazu dočekujte! Pa ako se pokaju i budu molitvu obavljali i zekat davali, ostavite ih na miru, jer Allah zaista prašta i samilostan je.
  • Ako te neki od mnogobožaca zamoli za zaštitu, ti ga zaštiti da bi saslušao Allahove riječi, a potom ga otpremi na mjesto pouzdano za njega. To zato što oni pripadaju narodu koji ne zna.


I,ne zaboravaj deka ne si Hafiz,ne si Alim,sekoj Aet i sura objavena e spored momentalnata sostojba.Na drugata tema napisavte deka zaradi bogatstvoto mnoguboscite ratuvale protiv Muhammed s.a.w.s i go proterale,imajte razbiranje i preispitajte malku poveke.
Sega mi e kasno,utre ke si nastavime.
Seuste ne izgubiv nades deka so vas ubavo ke si zboruvame.
I NE ZABORAVAJ deka Kur'anot e sistem na zivot so koj se upravuva edna drzava i deka tie Aeti ne se odnesuvaat do sekoj Musliman tuku do Vojskata vo drzavata sostavena spored toj zakon.
 
Член од
11 јануари 2013
Мислења
10
Поени од реакции
6
Posto gledam Islamot go "poznavas ubavo" se nadevam poubavo go poznavas Hristijanstvoto. Ke ni objasnis,se nadevam sto saka Isus da ni kaze so slednite citati koi VO mATEJ 10:34,39 gi citame:
34 ”Не мислете дека дојдов да донесам мир на земјата. Не дојдов да донесам мир, но меч.
35 Зашто дојдов да го раздвојам човекот од неговиот татко и ќерката од нејзината мајка, и снаата од нејзината свекрва,
36 и непријатели на човекот ќе бидат неговите домашни.
37 Кој го љуби таткото или мајката, повеќе од Мене, не е достоен за Мене, и кој го љуби синот или ќерката, повеќе од Мене, не е достоен за Мене;
38 и кој не го зема својот крст и не оди по Мене, не е достоен за Мене.
39 Кој ќе ја најде својата душа, ќе ја изгуби; и кој ќе ја изгуби својата душа заради Мене, ќе ја најде.”
--- надополнето: 11 јануари 2013 во 23:43 ---


Господине подолу написшавте дека ми треба повеќе време за да ви го објаснам текстот кој ми го цитиравте, то не би требало да значит дека јас треба одма по вашата објава да ви напишам коментар или толкување бидејки не висам и не сум закојан со часови на форумов, така.
Но да преминам на толкувањето на стиховите:
32-33. Svaki koji prizna mene pred ljudima priznacu i ja njega pred Ocem svojim koji je na nebesima.
A ko se odrekne mene pred ljudima, odreci cu se i ja njega pred Ocem svojim koji je na nebesima. Podstice ih na ispovednistvo.[11] Nije, dakle, dovoljna samo vera u dusi, vec Bog trazi i
ispovedanje vere ustima. Nije rekao "svaki koji Mene ispovedi", nego "koji u Meni ispovedi", to jest, "Mojom silom", jer onaj koji ispoveda veru to cini potpomognut blagodacu Bo-zjom. Za onoga koji Ga se odrice, Gospod nije rekao "ko se Odrekne u Meni", vec "Mene", pokazujuci time da se on odrice zato sto nema pomoci odozgo (to jest, zato sto se nije pouzdao u Boga). Svaki covek koji ispovedi da je Hristos Bog, naci ce Hrista koji njega ispoveda kao istinskog slugu pred Ocem. Ali oni koji se odricu Hrista cuce reci: "Ne poznajem vas."

11. Grcka rec znaci svedocenje ali i mucenistvo.

34-36. Ne mislite da sam dosao da donesem mir na zemlju; nisam dosao da donesem mir[12] nego mac. Jer sam dosao da rastavim covjeka od oca njegova i kcer od matere njezine i snahu od svekrve njezine i neprijatelji covjeku postace domaci njegovi. 12. Gospod nije propovedao pacifizam, mir po svaku cenu, mir koji nastaJe kao kompromis izmedju istine i lazi, Boga i djavola.
Govoreci o ratu Sv. Zlatoust kaze: "Jedinomislije nije uvek dobro, jer i razbojnici bivaju saglasni. Tako rat nije
posledica Hristovog opredeljenja, vec delo volje samih ljudi. Sam Hristos zeli da svi budu jednoglasni u
delima poboznosti, ali kako su se ljudi medju sobom podelili, otuda je i nastao rat", (Ibid, Homil. 35, 1). Zato
je Gospod Hristos jedini "mir nas , mir do koga se dolazi kroz rat i pobedu nad grehom, smrcu i djavolom (up.
Ef. 2, 14-16).
Imajuci ovo u vidu, Sv. Grigorije Bogoslov kaze: "Bolji je pohvalni rat od mira koji od Boga odvaja", (Homil.
2, 82. RS 35, so1. 488).

Nije uvek dobro ostati u slozi i ponekad je bolje razdvojiti se. "Mac" je, dakle, rec vere koji nasodseca i rastavlja od veza s nasim bliznjim i rodjacima, kada oni ometaju nasu poboznost. Gospodnam ne govori da se od njih odvojimo bez opravdanog razloga, vec samo onda kada oni ne zele da prihvate nasu veru i trude se da nas ometu u njoj.[13]
13. "Ove reci iz Mihejevog prorostva (Mih. 7, 6) izostavljene su kod Mateja. On (prorok) kaze: "Kci ustaje na mater svoju, snaha na svekrvu svoju, neprijatelji su coveku domasnji njegovi." Ova prorocka rec, da ce neprijatelji coveku postati svi domaci njegovi, opet je recena za Jevreje, koji su se medjusobno razdelili. Hristos je, dakle, blagovremeno predskazao prisutnim da ce svi domaci onih koji ce poverovati, postati naposletku njihovi neprijatelji." Ex. Collatione codd.Venet. S. Marci

37. Koji ljubi oca ili mater vecma nego mene, nije mene dostojan; i koji ljubi sina ili kcer vecma nego mene, nije mene dostojan.
Vidis li da smo duzni da "mrzimo" svoje roditelje i decu samo onda kada oni traze da njih vecma ljubimo nego Hrista.[14] Ali, zasto da govorim o ocu, majci i deci? Poslusaj ono sto je jos vece od toga:
14. "Ovim Gospod ne zapoveda", kaze Zlatoust, "prosto mrzeti, jer bi to bilo suprotno Zakonu, vec ako neko
uzazeli da njega vecma ljubis nego Gospoda Hrista, mrzi na njega zbog toga, jer to unistava i onog koji ljubi i
onoga koji je ljubljen". (Ibid, Honil. 35,1; col. 407).

38. I koji ne uzme krst svoj i ne podje za mnom, nije mene dostojan.
Koji se, dakle, ne odrekne svog sadasnjeg zivota, i ne preda sebe na sramnu smrt, jer su tako zvali krst u starini, "nije Mene dostojan." Ali, posto je bilo mnogo razbojnika i lopova koji su raspinjani na krst, On dodaje: "i ne podje za Mnom", to jest "zivi po Mojim zakonima".
39. Koji cuva zivot svoj, izgubice ga, a koji izgubi zivot svoj mene radi, naci ce ga.
Onaj koji cuva telesni zivot, misli da "nalazi svoju dusu", mada je on u stvari gubi i nasledjuje vecno mucenje. A onaj koji "pogubi svoju dusu"[15] i umre, ali ne kao razbojnik ili samoubica, vec
Hrista radi, spasava svoju dusu.
15. Po Svetom Makariju Velikom, covek svojim greholjubljem prosto obrazuje u sebi, u svojoj bogolikoj dusi, drugu dusu, dusu greha. I kada Spasitelj trazi od Svojih sledbenika da mrze i samu dusu svoju, On trazi da mi mrzimo tu drugu dusu u sebi, dusu greha (up. Lk. 14:26). (Vidi Duhovne besede Svetog Makarija, 15, 35; P.G. t.34, col. 600).
--- надополнето: 12 јануари 2013 во 01:49 ---
Sekako deka moze.... koga ke mi kazes ti deka citatite pogore poinaku mozat da bidat.
--- надополнето: 11 јануари 2013 во 23:43 ---
Neli Isus rece: "Izvadeteja banderata od ocite vasi za kaj drugite raskite da gi barate ?"
Ova ko da se odnesuva na vas licno tuka.[/quote]

Христос рече, да: не барајте да ја иставите раската од окото на братот свој, а не сте ја извадиле гредата од вашето око.
Би било убаво да се однесува замене лично за ова што го напишав, но за жал не е така. Бидејки градата во мене мојот егоизам и гордос и секој грев кој сум го направил, но исто така не ги осудив ни вашите грешки во животот ваш. т.с. овој стих се однесува како нетреба да го осудуваме нашиот брад за секое направено негово дело. И пред се негледа дека јас ве осудив.
 

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
7.349
Поени од реакции
7.606
Само кај атеизмов изгледа нема глупости на кило, и контрадикции во однос дали некој е мирољубив или милитантен. А двете страни најмнигу го мразите (може баш тоа ви смета кај него, што не носи такви маани како вапите религии што ги проповедаат, или кои можат на одреден таков начин да бидат интерпретирани).
 
Член од
11 јануари 2013
Мислења
10
Поени од реакции
6
Na drugata tema napisavte deka zaradi bogatstvoto mnoguboscite ratuvale protiv Muhammed s.a.w.s i go proterale,imajte razbiranje i preispitajte malku poveke.

Господине јас текстот кој го поставив е цисто научен тексте за историјата на исламот, ако не е така кажетеми зошто беше протеран од мека?
--- надополнето: 12 јануари 2013 во 02:07 ---
Само кај атеизмов изгледа нема глупости на кило, и контрадикции во однос дали некој е мирољубив или милитантен. А двете страни најмнигу го мразите (може баш тоа ви смета кај него, што не носи такви маани како вапите религии што ги проповедаат, или кои можат на одреден таков начин да бидат интерпретирани).
Кај атеизмот нама глупости кило бидејки и самиот не постои како таков.
Но не ве разбирам што сакате да кажете со реченицата што ви е во зраграда, ако можи објаснетеја подетално.
 

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
7.349
Поени од реакции
7.606
Na drugata tema napisavte deka zaradi bogatstvoto mnoguboscite ratuvale protiv Muhammed s.a.w.s i go proterale,imajte razbiranje i preispitajte malku poveke.

Господине јас текстот кој го поставив е цисто научен тексте за историјата на исламот, ако не е така кажетеми зошто беше протеран од мека?
--- надополнето: 12 јануари 2013 во 02:07 ---


Кај атеизмот нама глупости кило бидејки и самиот не постои како таков.
Но не ве разбирам што сакате да кажете со реченицата што ви е во зраграда, ако можи објаснетеја подетално.
Како тоа не постои? Како каков не постои?

Тоа во заградата е моја лична забелешка - дека вам ви смета тоа што кај атеистите нема радикализам во таква пропорција каква што може да се најде кај христијанството и своите деноминации/толкувања, и исламот и неговите деноминации/толкувања. Дека кај атеизмот не владеат толку интерпретациите и слепа верба, туку очигледното, логичкото и рационалното, поткрепени со тежината на факти. Како отсутно кај двата религиозни кампа, се гледа зошто неверниците безбожците стануваат главна мета на овие две страни. Иако едните декларативно демек пробуваат да постојат во општетсво со изразен секуларизам и атеизам, но на другиве тоа му доаѓа како повик за поголема радикала, бидејќи го гледаат како трн во око. Беа разлика, и двете страни подеднакво ги мразат атеистите, само едната страна има доволно тестиси да го признае тоа отворено.
 

SHANE

Др.Акула
Член од
30 април 2008
Мислења
1.453
Поени од реакции
853
Кажетеми дали можит да биди поинаку?
Затоа постои тефсир т.е објаснување,образложување.Во тефсирот е објаснато дека се бореле против луѓе кои го прекршиле договорот на шеријатско тло.
Да не должам многу , подобро е објаснато тука:

http://bosnian.irib.ir/radioislam/kuran/tefsir/item/77305-sura-pokajanje-at-tawba-4-6-ajet-2-dio
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Господине подолу написшавте дека ми треба повеќе време за да ви го објаснам текстот кој ми го цитиравте, то не би требало да значит дека јас треба одма по вашата објава да ви напишам коментар или толкување бидејки не висам и не сум закојан со часови на форумов, така.
Taka e prijatele,sekako deka ne morate odma,bez razmisluvanje nisto ne biva. Neznam sega dali MIKI ke kaze bez kopiranje textovi odgovarajte,bez linkovi,bez dokumentarki.....
Ocigledno prijatele vi trebalo vreme i na kraj ste kopirale. Vo sekoj slucaj,go cenam vasiot trud.

Ponataka prijatele,mozelo vo vaseto tumacenje "MEC" da znaci vera. Sakate da ni kazete deka verata go razdvojuva covekot od bliskite a ne ja zgolemuva ljubovta pomegju bliskite a Boga mi i so podalecnite ?
Vi kazav prijatele,obidot vi e sosema slab,no vo sekoj slucaj vo go cenam. Koga znaete zborot mec da go zamenite so vera,togas ne buntuvajte se koga i nekoj musliman nesto ke vi objasnuva.
Na kraj kraeva,kako sto Allah ne propoveda mir po sekoja cena,taka ni vo Biblijata (spored tumacenjeto vase-te.necie) ne se propoveda mir po sekoja cena. Kade e razlikata ? Allah bara so mnogubozcite,ako ne se drzat do dogovorot koj e zaklucen na sekakov nacin da se resi.
I normalno i Allah saka site da bideme ednoglasni,kako sto i Hristos spored tumacenjeto bara,toa go bara sekoj,no ratot e sekogas po izbor na narodot.
I da ne vi nabrojuvam prijatele,samo ke ti povtoram sto kazal Isus: "Izvadeteja gredata od vasite oci za da barate raski vo tugite"

Христос рече, да: не барајте да ја иставите раската од окото на братот свој, а не сте ја извадиле гредата од вашето око.
Би било убаво да се однесува замене лично за ова што го напишав, но за жал не е така. Бидејки градата во мене мојот егоизам и гордос и секој грев кој сум го направил, но исто така не ги осудив ни вашите грешки во животот ваш. т.с. овој стих се однесува како нетреба да го осудуваме нашиот брад за секое направено негово дело. И пред се негледа дека јас ве осудив.
Jas ne se pozaliv na vas,prijatele,ako zabelezavte ve pofaliv. Normalno e deka ne se soglasuvame,milo mi e sto na vaka ubav nacin mozeme da debatirame.
Dali ke mi priznaete ili ne,vase e,ama ne go citiravte aetot za da ne pofalite tuku da ne' ponizite i da pokazete losa strana kaj Muslimanite. Loso e sto ne ste naviknale (mozebi) da vi vozvrati covek i toa taka da go prifatite ili isto na miren nacin da mu vozvratite.
Ne osuduvam ni jas na NIKOJ,narocito za negovoto veruvanje. Neli postoi i za vas i za nas SUDEN DEN,kade sto APSOLUTNO PRAVEDNIOT na site ke ni sudi,bilo muslimani bilo ateisti bilo hristijani,evrei,budisti,baptisti i da ne nabbrojuvam.....?
Nema jas sto da ti sudam,nie samo razgovarame.

Ti posakuvam sekoe dobro.

PS: Nemojte da mislite deka nie nikogas ne sme otvorile biblija,ili mozebi ne ja poseduvame i deka ne ja citame i ucime,ne samo od antihristijanski sajtovi samo da kopirame od kontext izvadeni citati i bez poznavanje ni troska od istorijata od islamot nosime zaklucov vrz osnova na edna recenica.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
кажетеми зошто беше протеран од мека?
--- надополнето: 12 јануари 2013 во 02:07 ---
ne e proteran tuku migriral so dozvola na boga.zatoa sto bese donesena odluka od strana na namesnicite vladateli na meka da go ubijat i sekoja kuka od musliman da se unisti i ograbi, (a na muslimanite im bese zabraneto da vojuvaat vo toa vreme),no za toa muhamed,,a,s e izvesten od boga kade vo kluran kerim veli;

I kad su se zavjerili protiv tebe oni koji ne vjeruju, da te zatvore ili te ubiju, ili te protjeraju; a spletkarili su i planirao je Allah; a Allah je Najbolji od planera.(30)

taka da priatele koga se pravele zagovorot na mnogoboscite za da go ubijat Muhamed.a.s , preku dzibril(gabriel) velicestveniot gospodar go izvestuva na muhamed,a,s za zagovorot na kurejsiite protiiv nego koi imale cel da go ubijat, poradi toa bog mu dozvoluva migriranje od meka , za medina,
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Zosto bil proteran ? Verovatno,sto bi rekle,da se ispolni prorostvoto:


6 Зашто Господ ми рече вака: „Оди, постави стражари! Нека јават, што ќе видат.

7 Ако видат коњаници, вдвоени јавачи, јавачи на осли, јавачи на камили, нека внимаваат добро, со напрегнато внимание!”

Za kakvi javaci stanuva zbor ?
Citaj ponataka:
8 А стражарот извика: „Господару, постојано сум во стражарницата дење, јас престојувам на стража целата ноќ.”

9 И ете, доаѓаат коњаници, двојни јавачи. Тие ми викнаа, тие рекоа: „Падна, падна, Вавилон! Сите кипови на неговите богови се искршија на земја.”

10 Извршено жито, чедо на моето гумно, што чув од Господа над Воинствата, од Израелевиот Бог, ви јавив!

Nie znaeme deka Babilon padnal pred Islamot... No isto taka znaeme deka Muslimanite se edinstveni koi uspeaa da gi otstranat site kipovi na bogovi od veruvanje.

11 Пророштво за Едом. Ми викаат од Сир: „Стражару, кое доба на ноќта е? Стражару, кое доба на ноќта е?”

12 Стражарот одговори: „Утрото доаѓа, а потоа пак ноќта. Сакате ли да прашувате, прашајте, вратете се, дојдете!”

13 Пророштво за Арабјаните. Почивате во пустинските грмушници, дедански каравани.

14 Изнесете вода пред жедните жители на Темската Земја, излезете со леб пред бегалците.

15 Тие бегаат пред мечевите, пред извлечениот меч, пред оптегнатиот лак, пред жестокиот бој.

Sto e TEMSKA ZEMJA ? Tem-a e devettiot Ismailov sin (Prva mojsieva 25:13-15)
od kogo poteknuvaat arapite,a ako imate Bibliska mapa ke vidite deka,Tema e mesto na sred Arabija,blizu medina. ,,koj se ziteli na Tema (te. al-medina)koi gi primile Muhadzirite (emigranti od Mekka) i im davale voda i hrana,gi primile.zarem toa ne zboruva jasno za Migracijata (HIDZRA) na Muhammed s.a.w.s od Mekka vo Medina... a ako toa prorostvo ne se ispolnilo.. da ne zaboravime deka tamu (vo Tema) nema bas Hristijani.

16 Да, вака ми рече Господ: „Уште една година, надничарска година, и ќе ја снема сета Кидарова слава.

17 А од многубројните стрелци меѓу храбрите Кидарови синови малкумина ќе останат.” Така зборуваше Господ, Израелевиот Бог.

Koj e Kadar ? ...Vtori Ismailov sin,od kogo poteknuvaat Arapite,Arapite,ziteli na Kadarovoto selo (Mekka) poglednete vo mapata.Bog rece,deka,posle godina dena,Nevernicite od Mekka,ke go izgubat ratot i od togas verata Bozja ke pocne da se siri.I taka bi. Drugata godina,posle Hidzra,Ansari (Muslimanite od Medina) gi pobedile nevernicite od Mekka i Islamot pocna da se siri.

Evreite znaele deka obekjaniot prorok ke dojde vo Arabija,pa zatoa mnogu i Emigrirale vo toa mesto od tribe LEVI cekajki go toj prorok,no ne ocekuvale deka toj prorok nema da bide Evrein... i zatoa se razocarale i ne mozele toa da go prifatat.
 
Член од
11 јуни 2007
Мислења
1.505
Поени од реакции
1.302
muhamed,a,s e ispraten samo kako milost na svetovite , sekako deka muhamed,a,s se borel protiv musircite protiv oni koi posakale da gi ubijat muslimanite i na muhamed,a,s sekogas muhamed.a.s bil napagan od musricite, mnoguboscite, ,i od evreite.muhamed.a.s vklucuval dogovor za ne napagaje no tie sekogas toa go prekrsuvale , sekogas gi napagale vrsele nasilstva , kon muslimanite, do toagas ne mu bese propisana borba, , potoa allah mu ja odobruva borbata , vo tie teski zivotni uslovi vo koi sto direktno bilo vovedeno vo opasnost muslimanskoto bitisuvanje i masakriranje vo medina , i imalo se pocesti zakani doagale od meka kade vo toa vreme kurajsite, musrici, ne se budele od temninata i
idolopoklonstvoto, Allah dz..s na muslimanite im objavil.t.e im dozvolil borba, no ne vo forma na zapoved , kade allah dz.s veli;
dadeno vie sekakvo ovlastuvanje na onie koi se ubivaat, zosto vrs niv zulum se pravi, `,,
vo ovaa sura jasno se govori deka na muslimanite vo pocetokot im bilo spreceno da se borat protiv onie koi im vrsea nasilstvo i masakriraanje , i im bilo naredeno da bidat strplivi i da gi podnesuvat makite,, no kogaa toa izmacuvanje na musricite doslo do vrvot na granicite , vo toa vreme muhamed .a.s ja napustil meka i se preseli vo medina, togas kako sto kazuva ova sura , allah im dozvoluva na muslimanite da se boraat protiv zulumot i nepratelstvoto na koi bea izlozeni, muslimanite , im e nareden dzihad da se boraat protiv tie koi vojuvaat i im prkosat,, pa potoaa jasno govorii

pa ako se povlecat i ne se borat protiv vas i vi ponudat mir,. allah ne vi dava pravo da vojuvate protiv niv.(en nisa.90
ako se cita kuranot vnimatelno i konsultira RAZLICNI HADISI VO TEKOT NA ANALIZITE SEKOJ KE ZAKLUCI DEKA VOJNATA VO ISLAMOT E DOZOLENA PROTIV ONIE STO SE BORAT PROTIV MUsLIMANITE,

На Аллаховиот пат убивајтеги оне кои вас ве убиваат.Но не преминувајтеги границите;Аллах навистина не ги љуби претерувачите! (Ел-Бекаре190)

pred se vojnata na allahoviot pat e odbrambena,, onie koi ne napagat onie koi sakat da ne unistat, onie koi se borat protiv allahoviot pat, onie koi ne proteruvaat od svoite ognista , tokmu nas nie naredeno da se borime protiv tie koi ne napagat, , no ne da se preteruva i da se ubiva nevini luge zeni deca , t,e, terorot i nasilstvo da se primenuva, kade veli vo toa ne pretruvaajte ,,, naprotiv bog ni veli deka onie koi ne se borat protiv nas i verata nasa i koi ne ne proteruvaat od domovite nasi, da se odnesuvaame na uctiv nacin da bidime pravedni sprema niv ,
Ова што го напиша е токму тоа што го прави исламот насилен

Па за разлика од Христијанството оџите лесно можат да манипулираат со верниците и да ги претворат во војска
Колку ли само луѓе беа убиени, измачувани после карикатурите на Мухамед или филмот што беше направен во Америка. Во било која друга религија таквата провокација би поминала само со критики и мирни протести!
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
ne e proteran tuku migriral so dozvola na boga.zatoa sto bese donesena odluka od strana na namesnicite vladateli na meka da go ubijat i sekoja kuka od musliman da se unisti i ograbi, (a na muslimanite im bese zabraneto da vojuvaat vo toa vreme),no za toa muhamed,,a,s e izvesten od boga kade vo kluran kerim veli;

I kad su se zavjerili protiv tebe oni koji ne vjeruju, da te zatvore ili te ubiju, ili te protjeraju; a spletkarili su i planirao je Allah; a Allah je Najbolji od planera.(30)

taka da priatele koga se pravele zagovorot na mnogoboscite za da go ubijat Muhamed.a.s , preku dzibril(gabriel) velicestveniot gospodar go izvestuva na muhamed,a,s za zagovorot na kurejsiite protiiv nego koi imale cel da go ubijat, poradi toa bog mu dozvoluva migriranje od meka , za medina,
Ноторна лага е црниот болд, и невидена глупост на кое нема д аповерува ни 5годишно дете.

Каква црна дозвола од бога бе:pos:

Избегал бе батка, избегал, оти со своите крвави напади заедно со Абу Бакр и најкрвавото племе у тоа време Кураиши, им ги поматил сметките на богатите еврејски и арапски трговци. Затоа сакале да го отстранат, то ест убијат.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Ова што го напиша е токму тоа што го прави исламот насилен
ne voopsto toa ne go pravi nasilen , dzihadot e polno vazna vo islamot, pred se vojnata na Allahoviot pat e odbrambena,
Ноторна лага е црниот болд, и невидена глупост на кое нема д аповерува ни 5годишно дете.



Избегал бе батка, избегал, оти со своите крвави напади заедно со Абу Бакр и најкрвавото племе у тоа време Кураиши, им ги поматил сметките на богатите еврејски и арапски трговци. Затоа сакале да го отстранат, то ест убијат.
ne mora da veruvas nikoj ne te tera da poveruvas,
migriral batka zatoa sto imalo opasnost za site muslimani da gi ispoubijat , sto poveke rastel brojot na muslimani pogolemo bilo nasilstvoto na kurejsiite , se so cel da se ogranici sirenjeto na islamskoto ucenje,
 
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79



Исламот во кратки црти



Исламот проповеда фатализам, при кој слободното самоопределување на личноста се преобратува во фикција. Сè е условено и предодредено. Божеството го голта човекот, не оставајќи место за неговата слободна волја. Промислата Божја во исламот се претвора во ненадминлива судбина, а животниот пат на човекот – е во остварувањето на порано одреден план: сè што се случува со човекот, се прима како неизбежност. Таквиот поглед во неговата логична завршница треба да доведе со мисла за тоа дека нема можност за морален избор. Но, исламот не води до тоа. Неговите теолози ја разработиле концепцијата на паралелизмот, која дозволува морална слобода, но не и морална автономија. Тој поглед е сличен на концепцијата на блажениот Августин, отфрлена од Црквата, и на учењето на калвинистите.
Противречноста меѓу моралната одговорност и ограничената слобода на волјата, исламските теолози се обидуваат да ја надминат со учењето за спасение на сите муслимани. Според нивниот закон на справедливост, муслиманите кои ќе согрешат треба да поднесат соодветна казна во задгробниот свет, но по молитвите на Мухамед и на имамите на исламот и на сиот исламски свет, дури и на најгрешните од муслиманите на крајот на краиштата ќе им биде простено. Треба да се обрати внимание на тоа дека во исламската религија нема посредник меѓу Бога и човекот, а Мухамед е – само пратеник, така што меѓу трансцедентното Божество и светот лежи непроодна пропаст.
Ако е Евангелието монолитно, тогаш во сурите на Коранот, особено меѓу сурите на мекискиот (раниот) и мединскиот (доцниот) период, има противречности. Објаснувањето на муслиманите за тоа е дека Мухамед имал право да ги менува или да ги укинува своите одлуки, а исто така да ги заменува со други. Воопшто, за муслиманите, едно од карактеристичните својства на вистината е нејзината внатрешна противречност.Треба да се укаже и на своевидната „двојственост” на муслиманската религија, која на своите следбеници им припишува разни правила и обврски во однос на муслиманите и немуслиманите.
Треба да се забележат религиозните војни со друговерците, што исламот ги заповеда. Може да се каже дека муслиманите се наоѓаат во состојба на постојана војна со немуслиманските народи, војна во која може да има привремени примирја, но не мир.Треба да се забележи и препораката на Коранот за принудните, насилни мери што се применуваат во однос кон победените народи за преобратување во ислам. Сметаме дека секое насилство во име на религијата е пред сè навреда за самата религија. Не можеме да се сложиме ниту со дозволеното во исламот многуженство, зашто бракот го сметаме за сојуз на љубов на две личности и нивно единство.Муслиманската мистика е најсилно изразена во суфизмот, кој извршил длабоко влијание врз литературата и уметноста на Средна Азија и Блискиот Исток. Т
оа учење собрало во себе многу претстави и идеи од индуските мистички школи и секти и затоа се колеба меѓу монотеизмот и пантеизмот. Суфистичката поезија нашироко користи алегории и еротски образи за изразување на мистичките доживувања.На исламската мистика и припаѓаат многубројните дервишки редови; тие се засноваат на заповеди, што понекогаш напомнуваат на монашки завети, но се длабоко различни од нив внатрешно. Излегувањето од дервишкиот ред е слободно и никој не го порекнува. Повеќето устави на дервишките редови содржат во себе укажувања на такви аскетски методи, како што се пост, ноќни бденија, послушание на наставникот – имам итн.
Но обично за висока духовна состојба се смета екстазата, која се постигнува со ритмички движења, танц, а во некои случаи – земање дрога.Кај шиитите религиозните празници ги следат театрализирани претстави и улични процесии. В прочем, треба да се каже, дека и покрај принципиелната разлика меѓу православната мистика на Божествената светлина и вештачката (уметничката) егзалтација на муслиманските дервиши, во целина исламот сочувал повеќе елементи на аскетизам отколку современиот католицизам, а уште повеќе – од протестантизмот
eve od kade prezel,,,hehehehehehehei zamislite koj ni kazuva za islam.
http://vistinatakeveoslobodi.wordpress.com/2011/01/18/исламот-во-кратки-црти/
 
Член од
11 јануари 2013
Мислења
10
Поени од реакции
6
Taka e prijatele,sekako deka ne morate odma,bez razmisluvanje nisto ne biva. Neznam sega dali MIKI ke kaze bez kopiranje textovi odgovarajte,bez linkovi,bez dokumentarki.....
Ocigledno prijatele vi trebalo vreme i na kraj ste kopirale. Vo sekoj slucaj,go cenam vasiot trud.

Ponataka prijatele,mozelo vo vaseto tumacenje "MEC" da znaci vera. Sakate da ni kazete deka verata go razdvojuva covekot od bliskite a ne ja zgolemuva ljubovta pomegju bliskite a Boga mi i so podalecnite ?
Vi kazav prijatele,obidot vi e sosema slab,no vo sekoj slucaj vo go cenam. Koga znaete zborot mec da go zamenite so vera,togas ne buntuvajte se koga i nekoj musliman nesto ke vi objasnuva.
Да копирав то не е лага, и незнам зошто ми треба време ако се работи за копирање. Јас ви го дадов текстот кој преведен од старогрчки на српски, но гладам дека и вие копирате.
Мечот е словото на верата, точно така, но гледам дека несте го разбрале сосема текстот кој е напишан. За да го разбереме треба да се навратиме во јудејкото општество или во ромејското пред 2000год. Како тоа? Денеска се случува но не е многу очевидно, но пред 2000год. билиле многу очевидни случаевите кога некој од заедницата не ја почитувал традицијата или ја менувал верата или дополнувал нешто ново, тој бил гонет и истеруван од таа заедница и тоа општество го сметала за мртов. Затоа вели Христос: Дојдов да донесам меч за да разделам син од татко, керка од мајка..... Не кажувам дека верата го раздвојува човекот од блиските, но блиските го исврлаат човекот кој немисли и не верува како нив. Бидерјки човекот кој е верник и го бара Бога во никој случај неможе да не ги љуби блиските но уште повеќе ги љуби и му простува па макар и да го отфрлат од нив. Бидејќи самиот Бог е љубов и од љубов не створи.
Гледајте, негледам никаква слабост во текстот, бидејќи од 31 до 39стих вие се постепено објаснато. Јас лично не се бунтувам додека некој муслиманин објаснува нешто, па и кога ке завршите се внимателн читам.
И друго, аетите ги прочитав, па дури и ги ставив во папка, но негледав дека е потребен да ги коментирам, нема нешто што треба да не признавам, бидејќи моето мислење е дека во оваа дебата треба да бидеме искрени и реални кон работит.
Гледајте, пред се немислам дека дека не читате библија или дека не ја истражувате, тоа е нормално кај лугето кои истражуваат.
Поздрав, и јас ви посакувам секое добро.
--- надополнето: 13 јануари 2013 во 00:31 ---
Господине, незма што е смешно, но и негледам и каде е смешното, за превземајњето на овој текст. Ако овој текст не е во склад со исламската теологиа можете слободно да го коментирате. И овие текстови ги поставуваме за да видиме едни со други што мислиме и во што се разликуваме. Дури јас би ги ставил и текстовите на Данил Сисеев, св. Кирил Солунски или на св. Симеон Солунски и нег ледам некоја пречка во тоа. Дали јас или некој друг ќе кажува за ислам тоа не е важно. Но важно е да дојдеме до една целина.​
Поздрав.​

--- надополнето: 13 јануари 2013 во 00:50 ---
Како тоа не постои? Како каков не постои?

Тоа во заградата е моја лична забелешка - дека вам ви смета тоа што кај атеистите нема радикализам во таква пропорција каква што може да се најде кај христијанството и своите деноминации/толкувања, и исламот и неговите деноминации/толкувања. Дека кај атеизмот не владеат толку интерпретациите и слепа верба, туку очигледното, логичкото и рационалното, поткрепени со тежината на факти. Како отсутно кај двата религиозни кампа, се гледа зошто неверниците безбожците стануваат главна мета на овие две страни. Иако едните декларативно демек пробуваат да постојат во општетсво со изразен секуларизам и атеизам, но на другиве тоа му доаѓа како повик за поголема радикала, бидејќи го гледаат како трн во око. Беа разлика, и двете страни подеднакво ги мразат атеистите, само едната страна има доволно тестиси да го признае тоа отворено.
Гледајте, христијансвото не е против атеизмот, то незначит ако некоја будала ќе каже нешто против атеизмот и тоа така, треба да бидеме реални, бидејки вистинскиот Христијанин е атеист по природа, и го бара бога да го спознае т.с. е жеден за него. Атеистот во себе знае дека нешто постои, но сака да фати, да потврди и да види дека тоа е така. Денеска има настанато едно недоразбирање помеѓу верата и атеизмот, како што е настанато недоразбирањето помеѓу верата и науката. Недоразбирањето го направиле и го прават сеуште религиозните луѓе, да небидам погрешно сватен, има разлика помеѓу религиозен и верник, религиозните се со затворени мислења, потполно исто како што биле фарисеите и садукеите.
Поздрав.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom