Максимална брзина со која сте возеле моторно возило?

џипиес е точен само на идеално рамен пат, а такви се само тест патеките, инаку секој пат има пад или успон, така да колата се движи под некој агол, во тој случај џипиесот не е најпрецизен зато што колата поминува и висинска разлика и поминато растојание, пример она што е за колата 1000 метри пат успон за џипиес е на пример 800 метри рамен пат
Грешка си Лет. GPSот мери и надморска висина.

Screenshot_2015-11-21-21-07-46.png
 
Затоа позицијата се одредува со триангулација и мора минимум три сателити за да функционира системот. GPS-от ја одредува и висинската позиција.
Ти како што објаснуваш така, ќе дојди 200 метри дека има разлика во позицијата, а во реалност е до кај 10 метри максимум толеранцијата, во лоши услови.
curved-road-kennith-wilson_zpsfd9087e9.jpg
патот оди лево, десно горе долу, тешко дека џипиес толку прецизно ќе измери секој успон пад и сечење на кривина кое варира од шофер до шофер, на 1000 метри ваков пат сигурно дека ќе има процент на грешка во плус или минус
 
Значи во Германија има радари на влезот пред некои населени места кои ти покажуваат колку возиш во моментот, како предупредување. Можам да ти кажам дека до километар се прецизни, додека GPS го имам пробано со различни автомобили си доцни како и секогаш со 10 км, како во Македонија така и во Германија.
Зависи од уредот, самиот GPS сензор, и софтверот кој го користиш за мерење.
Денешните смартфони мерат со точност до 3 метри, и најчесто сигналот се апдејтира два пати во секунда.

Screenshot (Nov 21, 2015 9-17-24 PM).png
 
Грешка си Лет. GPSот мери и надморска висина.

Прегледај го приврзокот 133356
не дали мери туку дали калкулира совладување на висинска разлика со растојание на пат, дали пример прави математика, дека возило поминало 12000 метри при што се спууштил еднаш 12 метра па следен пат се искачил 10 метра.... дали секое качвање, спуштање го пресметува со растојание, со оглед дека треба тука постојано од едно возило да се примат параметри и за местоположба и висина па да се пресметува... тешко[DOUBLEPOST=1448137665][/DOUBLEPOST]
Денешните смартфони мерат со точност до 3 метри, и најчесто сигналот се апдејтира два пати во секунда.

возилото се движи во 3 димензии не оди само од точка А до Б во една рамна линија туку оди и горе и долу по вертикала, пример, авионите не користат џипиес да мерат своја брзина, кај нив брзините се поголеми и висински разлики многу поголеми од кај колите така и да грешките би биле многу големи од кај колите но сепак и кај колите би имало процент на грешка ако се мери брзината со џипиес
 
Последно уредено:
не дали мери туку дали калкулира совладување на висинска разлика со растојание на пат, дали пример прави математика, дека возило поминало 12000 метри при што се спууштил еднаш 12 метра па следен пат се искачил 10 метра.... дали секое качвање, спуштање го пресметува со растојание, со оглед дека треба тука постојано од едно возило да се примат параметри и за местоположба и висина па да се пресметува... тешко[DOUBLEPOST=1448137665][/DOUBLEPOST]

возилото се движи во 3 димензии не оди само од точка А до Б во една рамна линија туку оди и горе и долу по вертикала, пример, авионите не користат џипиес да мерат своја брзина, кај нив брзините се поголеми и висински разлики многу поголеми од кај колите така и да грешките би биле многу големи од кај колите но сепак и кај колите би имало процент на грешка ако се мери брзината со џипиес
GPS системот генерално при пресметки во обѕир го зема успонот и така ги прави пресметките. Поточно кажано, за тоа е задолжен софтверот кој ги обработува добиените информации. Најголемиот проблем се јавува од фрекфенцијата на пуштање на сигнал ( колку пати во секунда уредот праќа информација до сателитите ). Кај телефони и послаби уреди се движи од 1-10Hz и токму тука се јавива проблемот. Ако уредот со кој се мери испраќа сигнал 3 пати во секунда, а автомобилот се движи со 100км/ч, тогаш со секој сигнал се прави помест од 9,2 метри. Тоа не прави проблеми при праволиниско движење, но во кривина растојанието од една до друга точка би било пократко од 9,2 метри поради тоа што се зема праволиниското растојание од едната до другата точка, а не лакот по кој се движел автомобилот.
RoLSF.png
 
Прегледај го приврзокот 133358
патот оди лево, десно горе долу, тешко дека џипиес толку прецизно ќе измери секој успон пад и сечење на кривина кое варира од шофер до шофер, на 1000 метри ваков пат сигурно дека ќе има процент на грешка во плус или минус
не дали мери туку дали калкулира совладување на висинска разлика со растојание на пат, дали пример прави математика, дека возило поминало 12000 метри при што се спууштил еднаш 12 метра па следен пат се искачил 10 метра.... дали секое качвање, спуштање го пресметува со растојание, со оглед дека треба тука постојано од едно возило да се примат параметри и за местоположба и висина па да се пресметува... тешко[DOUBLEPOST=1448137665][/DOUBLEPOST]

возилото се движи во 3 димензии не оди само од точка А до Б во една рамна линија туку оди и горе и долу по вертикала, пример, авионите не користат џипиес да мерат своја брзина, кај нив брзините се поголеми и висински разлики многу поголеми од кај колите така и да грешките би биле многу големи од кај колите но сепак и кај колите би имало процент на грешка ако се мери брзината со џипиес
GPS системот генерално при пресметки во обѕир го зема успонот и така ги прави пресметките. Поточно кажано, за тоа е задолжен софтверот кој ги обработува добиените информации. Најголемиот проблем се јавува од фрекфенцијата на пуштање на сигнал ( колку пати во секунда уредот праќа информација до сателитите ). Кај телефони и послаби уреди се движи од 1-10Hz и токму тука се јавива проблемот. Ако уредот со кој се мери испраќа сигнал 3 пати во секунда, а автомобилот се движи со 100км/ч, тогаш со секој сигнал се прави помест од 9,2 метри. Тоа не прави проблеми при праволиниско движење, но во кривина растојанието од една до друга точка би било пократко од 9,2 метри поради тоа што се зема праволиниското растојание од едната до другата точка, а не лакот по кој се движел автомобилот.
Прегледај го приврзокот 133365



Во тој случај со лакот на движење по кривулав пат, логична претпоставка би била дека GPS-от би трбало да покаже поголема брзина од онаа која ја читаш од брзиномерот на колата, но тој секогаш покажува помала... Парадокс, нели ? Како што објаснија членовите погоре, а и јас, во ист момент те следат повеќе сателити ( никогаш не сум забележал помалку од 8 ) од различни локации и растојанија и позицијата се одредува со триангулација... Па така софтверот ги зема во предвид и сите параметри кои ги спомнавме и калкулира и надоместува и ти дава вредност попрецизна од брзиномерот на колата... Е сега ни ја не тврдам дека е апсолутно 100% прецизно, секаде има отстапки, посебно кај апликациите за телефоните и поевтиниве уреди кои ние ги користиме, но тие се каде каде помали и далеку попрецизни од брзинометрите во колите... Како што кажав кога пробувавме и споредувавме со полициски радар и двете истовремено дадоа иста вредност за повеќе брзини... Не земам во предвид децимали, бидејки радарот покажува цели броеви, па така ако он покажал пример 100 км / ч, а GPS-от 100,2 или 99,8 км / ч - викам покажале иста вредност...
 
Каква прекраснотија , туку перверзија еј [emoji16][emoji3]


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom