Максимална брзина со која сте возеле моторно возило?

Малку ми е чудно твоево тврдење, ако кочам нагло значи немам време за да менувам брзини и од каде тука простор за моторно кочење.
Според моето мало шоферско искуство, на отворено со брзина над 100 доколку треба да намалам, а тоа е очекувано, користам моторно кочење па на крајот кочница, ако нешто излета на патот и треба нагло да закочам користам само кочници па макар и да изгасни колата. Можеби грешам, ама ваквиот начин ми е најлогичен.

Збориме за моторно кочење на брзина над 200 km/h.
 
Збораме за мерцедес не за југо
Према законите и стандардите на ЕУ (а мерцедес е ЕУ компанија) брзинометрите НЕ смеат да покажат брзина помала од она со која се движи возилото но можат да покажат +10% од бзината со која се движи возилото.
Во пракса тоа значи дека ако возиш со 100 на сат по закон не смее брзинометарот да покаже помалце (пример 90) но смее да покаже 110. Пошто брзинометрите не се совршени, а де не се прекрши правилото и законот , обично се калибрираат на помала брзина од она која се движиш, така да ако брзинометарот покажува 230 најверојатно е дека оди 210 а и помалце од тоа.
Истото го реков, само може не се изразив правилно. Под краде мислев на тоа дека покажува повеќе.
 
Истото го реков, само може не се изразив правилно. Под краде мислев на тоа дека покажува повеќе.
крадење значи одземање не придодавање, како и да е најверојатно тој шо видел дека оди 240 на мерцедесот у ствари одел 200-205
 
Јас би рекол 220. Не сум сретнал Мерцедес во последниве 15 години да краде повеќе од 10%.
Дури ни на тиња брендови ко Шевролет километражата не краде толку. Вчера конкретно се враќавме од викенд со Круз. На од прилика 230km/h(до 220 е гравиран па стерлката излегува), GPS-от покажуваше 217km/h.
 
Максимално со автомобил 180км/час со ауди а4 Б6
со мотор јамаха р6 240км/час
 
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM - 210km/h чекам оригинални аблеми Quadrifoglio па можеби ќе ме мотивираат за да ја возам побрзо;)
 
Јас би рекол 220. Не сум сретнал Мерцедес во последниве 15 години да краде повеќе од 10%.
Дури ни на тиња брендови ко Шевролет километражата не краде толку. Вчера конкретно се враќавме од викенд со Круз. На од прилика 230km/h(до 220 е гравиран па стерлката излегува), GPS-от покажуваше 217km/h.
Не е тоа крадење туку GPS секогаш на било која кола покажува километража со 10 км помалку пошто има бавење на сигналот од приемникот до сателитот.
 
Не е тоа крадење туку GPS секогаш на било која кола покажува километража со 10 км помалку пошто има бавење на сигналот од приемникот до сателитот.



Нема " бавење " ... GPS ти е најпрецизен и најверодостоен параметар,затоа што не те фаќа само 1 сателит, туку преку 10, а за да работи прецизно вика дека му требаат најмалку мислам 6 сателити... Не за џабе и рекордите се мерат по него, а знам дека е прецизен бидејки имам споредувано и баждарено GPS уред со полициски радар и иста вредност покажаа во неколку наврати и на различна брзина... А секоја километража, на секоја кола, покажува повеќе од реалната брзина и тоа е така направено баш заради полициските радари... Е сега секоја километража се баждари со една, да речам стандардна димензија на гуми за тоа возило, па со менување на гумите се менува и отстапувањето на брзиномерот... Инаку на 100 км / ч просечно отстапување е околу 4 км / ч и како расте брзината, расте и отстапувањето, па така не е чудно над 200 км / ч да има отстапување и до 15 па и 20 км / ч...
 
Нема " бавење " ... GPS ти е најпрецизен и најверодостоен параметар,затоа што не те фаќа само 1 сателит, туку преку 10, а за да работи прецизно вика дека му требаат најмалку мислам 6 сателити... Не за џабе и рекордите се мерат по него, а знам дека е прецизен бидејки имам споредувано и баждарено GPS уред со полициски радар и иста вредност покажаа во неколку наврати и на различна брзина... А секоја километража, на секоја кола, покажува повеќе од реалната брзина и тоа е така направено баш заради полициските радари... Е сега секоја километража се баждари со една, да речам стандардна димензија на гуми за тоа возило, па со менување на гумите се менува и отстапувањето на брзиномерот... Инаку на 100 км / ч просечно отстапување е околу 4 км / ч и како расте брзината, расте и отстапувањето, па така не е чудно над 200 км / ч да има отстапување и до 15 па и 20 км / ч...
Имам приметено на ист автомобил бандажите и гумите биле со различни инчи и димензии дека има остапување а во двата случаи брзината споредена со гпс била за 10 km/h помала
Исто и потрошувачката со поголеми димензии била помала
 
Нема " бавење " ... GPS ти е најпрецизен и најверодостоен параметар,затоа што не те фаќа само 1 сателит, туку преку 10, а за да работи прецизно вика дека му требаат најмалку мислам 6 сателити... Не за џабе и рекордите се мерат по него, а знам дека е прецизен бидејки имам споредувано и баждарено GPS уред со полициски радар и иста вредност покажаа во неколку наврати и на различна брзина... А секоја километража, на секоја кола, покажува повеќе од реалната брзина и тоа е така направено баш заради полициските радари... Е сега секоја километража се баждари со една, да речам стандардна димензија на гуми за тоа возило, па со менување на гумите се менува и отстапувањето на брзиномерот... Инаку на 100 км / ч просечно отстапување е околу 4 км / ч и како расте брзината, расте и отстапувањето, па така не е чудно над 200 км / ч да има отстапување и до 15 па и 20 км / ч...
џипиес е точен само на идеално рамен пат, а такви се само тест патеките, инаку секој пат има пад или успон, така да колата се движи под некој агол, во тој случај џипиесот не е најпрецизен зато што колата поминува и висинска разлика и поминато растојание, пример она што е за колата 1000 метри пат успон за џипиес е на пример 800 метри рамен пат
 
џипиес е точен само на идеално рамен пат, а такви се само тест патеките, инаку секој пат има пад или успон, така да колата се движи под некој агол, во тој случај џипиесот не е најпрецизен зато што колата поминува и висинска разлика и поминато растојание, пример она што е за колата 1000 метри пат успон за џипиес е на пример 800 метри рамен пат
Затоа позицијата се одредува со триангулација и мора минимум три сателити за да функционира системот. GPS-от ја одредува и висинската позиција.
Ти како што објаснуваш така, ќе дојди 200 метри дека има разлика во позицијата, а во реалност е до кај 10 метри максимум толеранцијата, во лоши услови.
 
Нема " бавење " ... GPS ти е најпрецизен и најверодостоен параметар,затоа што не те фаќа само 1 сателит, туку преку 10, а за да работи прецизно вика дека му требаат најмалку мислам 6 сателити... Не за џабе и рекордите се мерат по него, а знам дека е прецизен бидејки имам споредувано и баждарено GPS уред со полициски радар и иста вредност покажаа во неколку наврати и на различна брзина... А секоја километража, на секоја кола, покажува повеќе од реалната брзина и тоа е така направено баш заради полициските радари... Е сега секоја километража се баждари со една, да речам стандардна димензија на гуми за тоа возило, па со менување на гумите се менува и отстапувањето на брзиномерот... Инаку на 100 км / ч просечно отстапување е околу 4 км / ч и како расте брзината, расте и отстапувањето, па така не е чудно над 200 км / ч да има отстапување и до 15 па и 20 км / ч...
Значи во Германија има радари на влезот пред некои населени места кои ти покажуваат колку возиш во моментот, како предупредување. Можам да ти кажам дека до километар се прецизни, додека GPS го имам пробано со различни автомобили си доцни како и секогаш со 10 км, како во Македонија така и во Германија.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom