Македонија под српска окупација

Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Се согласувам со историските факти кои ги изведе, но не со тоа што сублиминално го сугестираш дека во македонија имало некое многубројно население кое се декларирало за србско до 1913та.

Сите тие војводи се исклучоци кои се производ на (неуспешната) србска пропагандна машинерија од 19ти век. Имаш војводи славјани од македонија кои се борат за грчките интереси и имаат хеленизирани имиња, но исто како со србските немаат некое клучно значење или историски успех.

Доколку би било поинаку населението на вардарска македонија комплетно би се србизирало за време на србската окупција после првата балканска војна и не би издржало ни да стигни до фазата на македонизација од комунистите.

Самиот факт што воопшто постои македонска нација во вардарска македонија контрадиктира било каква теорија за србско потекло или некое темелно србство на ова население, и сите тие -ич војводи се само историски куриозитет за чисто надворешна пропаганда.
Дали било пропаганда тоа е питање, факт е дека има културно историски споменици, факт е дека во балканските војни се борат на српска страна, факт е дека слават крсна слава што е културно наследство само на србите од сите православни нации, така да малку разум не е на одмет.
 

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
Дали било пропаганда тоа е питање, факт е дека има културно историски споменици, факт е дека во балканските војни се борат на српска страна, факт е дека слават крсна слава што е културно наследство само на србите од сите православни нации, така да малку разум не е на одмет.
Многу е симпатично како вие Србите одма се фаќате на се што може.
Служел во српски манастир - Србин по автоматизам. За друг што бил во други манастири пу пу не важи.
Кој напишал нешто на штокавица - одма е Србин и дел од српско литературно наследство.
Имало српски цркви - српско место. Кога истото не одговара затоа што има постари цркви кои не се српски пу пу не важи.
Сега така и со славата, кај има слава тоа мора да се исклучиво и само Срби.

Што правиме со јазикот кој е единствениот со бугарскиот што нема падежи? Нема сомнеж дека имало население кое тука се сметало за српско, дека има одредено наследство од времето на српските владеење, па дури и покасно бидејќи народ се движи не седи во место. Ама таква мегаломанска работа како што е присвојување на славата како исклучиво српска работа и имплицирање дека кај има слава мора да се Срби е тежок претеризам во најмала рака.
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Сега така и со славата, кај има слава тоа мора да се исклучиво и само Срби.
Има друга некоја православна нација со крсна слава?
Што правиме со јазикот кој е единствениот со бугарскиот што нема падежи?
Околу падеживе и кумановскиот дијалект како дијалект има падежи.
Кога истото не одговара затоа што има постари цркви кои не се српски пу пу не важи.
кој негира дека ако имало други цркви тоа не важело?
 
Член од
18 јуни 2021
Мислења
267
Поени од реакции
564
Дали било пропаганда тоа е питање, факт е дека има културно историски споменици, факт е дека во балканските војни се борат на српска страна, факт е дека слават крсна слава што е културно наследство само на србите од сите православни нации, така да малку разум не е на одмет.
Да има споменици, има влијанија, има културолошки сличности, има сето тоа никој не оспорува, но ништо од тоа ни одблиску не подкрепува теорија за србско потекло на модерните македонци ниту дава било каква историска подкрепа за србско право над вардарска македонија.

Тие аргументите од типот куќни слави имале како србите, мочале налево како србите, кивале по три пати како србите се анегдоти и немаат никакво значење.
 

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
Има друга некоја православна нација со крсна слава?
Сите околни нации кои се во одреден период дел од српското царство ја имаат прифатено славата како некаков обичај. Има и Албанци што слават некаков вид на слави. Имаме едни пријатели, Хрвати се со католичко потекло, но за време на СФРЈ по пат на случајност се крстени во православна црква и католичкиот Божиќ си го земаа како слава колку да го обележат денот и да се јаде и пие. Немој да мислиш дека многу поинаку било и порано ширењето на обичаите.
Да, славата е изворно српски, се поврзува со српската црква и нејзиното делување и се шири како обичај со ширењето и на српската држава. Арно ама, славата тешко може да се земе како некаков доказ за етничко потекло и изјавата дека кај има слава се Срби е обична националистичка фантазија од 19ти век.
Многу тенка поврзница и историски секој полусериозен историчар ќе се насмее на такво нешто ако имплицираш етничко потекло врз основа на еден лабав обичај кој е одличен изговор на народ да собира, јаде и пие.

Околу падеживе и кумановскиот дијалект како дијалект има падежи.
Колку падежи има во Куманово? Македонските говори речиси сите имаат 0. На јазикот за разлика од еден обичај му требаат стотици години и генерации да се измени ако воопшто се измени. Посебно таква промена каква што би била целата структура на јазикот од изворно падежен словенски во јазик без падежи. Не може да се замисли поголема лингвистичка промена на еден јазик каква што се има случено во македонско-бугарското говорно подрачје. Тоа е тектонска промена која само во Македонија и Бугарија ја има.

кој негира дека ако имало други цркви тоа не важело?
Затоа што по истата логика, Пирот и добар дел од источна Србија се бугарски. Тогаш црквите се многу помалку релевантни нели?
Автоматски споено мислење:

Да има споменици, има влијанија, има културолошки сличности, има сето тоа никој не оспорува, но ништо од тоа ни одблиску не подкрепува теорија за србско потекло на модерните македонци ниту дава било каква историска подкрепа за србско право над вардарска македонија.

Тие аргументите од типот куќни слави имале како србите, мочале налево како србите, кивале по три пати како србите се анегдоти и немаат никакво значење.
Србите го издигнаа значењето на славата до некакви епски пропорции. Цела Европа е полна со такви ситни обичаии, прослави и што се не кои имаат потекло кај еден народ, но се прифаќаат и околу. Посебно славата што е компромис помеѓу христијанството и паганските обичаии и добар изговор да се собере народ за арно.

Сега дур го пишувам ова ми текна пример за тетин ми каде немале слава никогаш во фамилија. Почнаа кога се роди братучед ми да слават на именденот негов и за 2-3 генерации тоа ќе биде вековен обичај, а нема врска. :D Ете колку обичај таков може да се земе за релевантен за некакво српско потекло на Македонците.
 
Последно уредено:
Член од
18 јуни 2021
Мислења
267
Поени од реакции
564
Сите околни нации кои се во одреден период дел од српското царство ја имаат прифатено славата како некаков обичај. Има и Албанци што слават некаков вид на слави. Имаме едни пријатели, Хрвати се со католичко потекло, но за време на СФРЈ по пат на случајност се крстени во православна црква и католичкиот Божиќ си го земаа како слава колку да го обележат денот и да се јаде и пие. Немој да мислиш дека многу поинаку било и порано ширењето на обичаите.
Да, славата е изворно српски, се поврзува со српската црква и нејзиното делување и се шири како обичај со ширењето и на српската држава. Арно ама, славата тешко може да се земе како некаков доказ за етничко потекло и изјавата дека кај има слава се Срби е обична националистичка фантазија од 19ти век.
Многу тенка поврзница и историски секој полусериозен историчар ќе се насмее на такво нешто ако имплицираш етничко потекло врз основа на еден лабав обичај кој е одличен изговор на народ да собира, јаде и пие.


Колку падежи има во Куманово? Македонските говори речиси сите имаат 0. На јазикот за разлика од еден обичај му требаат стотици години и генерации да се измени ако воопшто се измени. Посебно таква промена каква што би била целата структура на јазикот од изворно падежен словенски во јазик без падежи. Не може да се замисли поголема лингвистичка промена на еден јазик каква што се има случено во македонско-бугарското говорно подрачје. Тоа е тектонска промена која само во Македонија и Бугарија ја има.


Затоа што по истата логика, Пирот и добар дел од источна Србија се бугарски. Тогаш црквите се многу помалку релевантни нели?
Автоматски споено мислење:


Србите го издигнаа значењето на славата до некакви епски пропорции. Цела Европа е полна со такви ситни обичаии, прослави и што се не кои имаат потекло кај еден народ, но се прифаќаат и околу. Посебно славата што е компромис помеѓу христијанството и паганските обичаии и добар изговор да се собере народ за арно.

Сега дур го пишувам ова ми текна пример за тетин ми каде немале слава никогаш во фамилија. Почнаа кога се роди братучед ми да слават на именденот негов и за 2-3 генерации тоа ќе биде вековен обичај, а нема врска. :D Ете колку обичај таков може да се земе за релевантен за некакво српско потекло на Македонците.
Сето тоа е супер и е една од сличностите кои треба да се гордееме што меѓусебно ги имаме, но само по себе никакви други импликации нема освен културолошка размена меѓу блиски култури.
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
очиглендо погрешно ме имаш сфатено, јас зборувам со факти ти мислиш терам големо српска агенда... од фактите што ги набројав кажи еден кој не е точен јавно ке ти се извинам.
Истите факти ги користат и бугарите! Одма вадат свидетелство дека Делчев учел во Бугарија, факт! Самуил се крунисал како Цар на Бугарите, готово факт( макар што за овој факт има да се муабети баагимити)
Татко ми учел 2 одделенија бугарско школо, факт татко ми е бугарин :facepalm:
Не ми требаат побивања на факти, не ми треба ни извинување, ама Бабунски и Мино да ми ги величаш како срПски војводи и со тоа да ми кажуваш дека Македонија била српска ради нив, у најмала рака е увреда на здравиот памет. Башка националниот идентитет. Какви војводи бог те мазо, со кого се бореле? Го угнетувале, тепале, силувале,пљачкале и колеле сопствениот народ. Мино кога бегал за Стамбол, после за Америка не можел да си го однесе целото злато. Што мислиш го добил како воен плен? Јок море, ја пљачкал Североисточна Македонија.
А што се однесува со српското во населението до под Ниш, има еден гооооолем прашалник, ама ај да не развиваме теории што би било кад би било!
Јас тебе те прифаќам каков што си, макар што си навивач ете од спротивен табор(Звезда-Партизан), немам ништо против дури и утре да треба да те заштитувам од некого сигурно би се зазел за тебе! Само живеј си и остај ги другите да живеат како сакаат и да се чуствуваат како сакаат! Уште еднаш ти повторувам, со овие писанија со српски или бугарски факти, си ја сечете гранката на која седите и терате вода на туѓ млин.
Ќе си раскажувате за факти со б’лгарчетата, додека во Скопје ќе вие оџата по сто пати на ден!
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Да има споменици, има влијанија, има културолошки сличности, има сето тоа никој не оспорува, но ништо од тоа ни одблиску не подкрепува теорија за србско потекло на модерните македонци ниту дава било каква историска подкрепа за србско право над вардарска македонија.

Тие аргументите од типот куќни слави имале како србите, мочале налево како србите, кивале по три пати како србите се анегдоти и немаат никакво значење.
не можеш да дискутираш со човек кој не сака да сфати, милион аргументи да ти извадам ти ке кажеш немаат никакво значење.
Автоматски споено мислење:

Сите околни нации кои се во одреден период дел од српското царство ја имаат прифатено славата како некаков обичај. Има и Албанци што слават некаков вид на слави. Имаме едни пријатели, Хрвати се со католичко потекло, но за време на СФРЈ по пат на случајност се крстени во православна црква и католичкиот Божиќ си го земаа како слава колку да го обележат денот и да се јаде и пие. Немој да мислиш дека многу поинаку било и порано ширењето на обичаите.
Да, славата е изворно српски, се поврзува со српската црква и нејзиното делување и се шири како обичај со ширењето и на српската држава. Арно ама, славата тешко може да се земе како некаков доказ за етничко потекло и изјавата дека кај има слава се Срби е обична националистичка фантазија од 19ти век.
Многу тенка поврзница и историски секој полусериозен историчар ќе се насмее на такво нешто ако имплицираш етничко потекло врз основа на еден лабав обичај кој е одличен изговор на народ да собира, јаде и пие.
крсна слава е српско културно наследство од средниот век па на даље, некои паушални примери по некоја случајност што се десиле и кои се сумњиви не се меродавни... ти кажав нема православна нација која слави крсна слава како христијански обичај, а дали се собирале да јадат, пијат, видат или шта веќ не е важно, важно е дека само србите ја имаат и е датираа уште од средниот век, а луѓето ги одржувала такви какви што се дури и под турска окупација.
Автоматски споено мислење:

Колку падежи има во Куманово? Македонските говори речиси сите имаат 0. На јазикот за разлика од еден обичај му требаат стотици години и генерации да се измени ако воопшто се измени. Посебно таква промена каква што би била целата структура на јазикот од изворно падежен словенски во јазик без падежи. Не може да се замисли поголема лингвистичка промена на еден јазик каква што се има случено во македонско-бугарското говорно подрачје. Тоа е тектонска промена која само во Македонија и Бугарија ја има.
колку и да има, има еве и зборчето „има“ можеш да го користиш со различно значење...дргуо лично јас и повеќето кумановци како и велешаните, тетовчаните, скопјаните по лесно ми е да разберам српски од колку бугарски, кога слушам бугарски ми треба далеку повеќе концентрациа да разбиерам... а третто кумановскипт, врањанскиот, призрензкиот, тетовскиот, лесковчанскиот дијалект спаѓаат во тој тимочки или како и да беше група на дијалекти кои се сродни, додека нормално беровски, струмички далеку повеќе личат на бугарскиот отколку ан литературен маакедонски.
Автоматски споено мислење:

Затоа што по истата логика, Пирот и добар дел од источна Србија се бугарски. Тогаш црквите се многу помалку релевантни нели?
Босилеград е чист Бугарски и тоа никој не го нормален негира.
Автоматски споено мислење:

Почнаа кога се роди братучед ми да слават на именденот негов и за 2-3 генерации тоа ќе биде вековен обичај, а нема врска. :D Ете колку обичај таков може да се земе за релевантен за некакво српско потекло на Македонците.
именден е бугарска заоставштина, дури под турско така се и разликувале меѓу себе кои се бугари а кои срби.
Автоматски споено мислење:

Истите факти ги користат и бугарите! Одма вадат свидетелство дека Делчев учел во Бугарија, факт! Самуил се крунисал како Цар на Бугарите, готово факт( макар што за овој факт има да се муабети баагимити)
сто посто точно.
Не ми требаат побивања на факти, не ми треба ни извинување, ама Бабунски и Мино да ми ги величаш како срПски војводи и со тоа да ми кажуваш дека Македонија била српска ради нив, у најмала рака е увреда на здравиот памет. Башка националниот идентитет.
Другар тоа се факти ни се допааѓале или не, истите се тепале во име и за Србија... како Тодор Александров што бил чист бугарин и се тепал и гинел во име и за Бугарија.
Какви војводи бог те мазо, со кого се бореле? Го угнетувале, тепале, силувале,пљачкале и колеле сопствениот народ. Мино кога бегал за Стамбол, после за Америка не можел да си го однесе целото злато. Што мислиш го добил како воен плен? Јок море, ја пљачкал Североисточна Македонија.
Малку и со турци и бугари, е сега дали пљачкале не знам,знам дека историјата ги памти како војводи.
Јас тебе те прифаќам каков што си, макар што си навивач ете од спротивен табор(Звезда-Партизан), немам ништо против дури и утре да треба да те заштитувам од некого сигурно би се зазел за тебе!
а зашто мислиш дека јас тебе не те поштујем?
Уште еднаш ти повторувам, со овие писанија со српски или бугарски факти, си ја сечете гранката на која седите и терате вода на туѓ млин.
Ќе си раскажувате за факти со б’лгарчетата, додека во Скопје ќе вие оџата по сто пати на ден!
Јас пак ке повторам, денеска е 2021 година Македонија постои, Македонска нација постои, има повеќе од милион ипол луѓе што се така осеќаат и јас на никого тоа не му го оспорувам, а затоа што тематаа е во подфорум историја дебатираме и се трудиме да вадиме што е повеќе историски факти.
Автоматски споено мислење:

Колку падежи има во Куманово? Македонските говори речиси сите имаат 0. На јазикот за разлика од еден обичај му требаат стотици години и генерации да се измени ако воопшто се измени. Посебно таква промена каква што би била целата структура на јазикот од изворно падежен словенски во јазик без падежи. Не може да се замисли поголема лингвистичка промена на еден јазик каква што се има случено во македонско-бугарското говорно подрачје. Тоа е тектонска промена која само во Македонија и Бугарија ја има.
и да дополнам, средновековните извори покрај старословенски, јазикот на кој пишувале српските владари е поблизок до призренско кумановскиот дијалект отколку до денешниот српски литературен јазик.
 
Последно уредено:
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Од сите аутистични теории што сум ги изначитал од кога се приклучив на форумов, оваа ја зема тортата.

Што те натерало на ова мислење пиле шарено?
Што е? Да не грешам пиле гаќаресто?
 

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
крсна слава е српско културно наследство од средниот век па на даље, некои паушални примери по некоја случајност што се десиле и кои се сумњиви не се меродавни... ти кажав нема православна нација која слави крсна слава како христијански обичај, а дали се собирале да јадат, пијат, видат или шта веќ не е важно, важно е дека само србите ја имаат и е датираа уште од средниот век, а луѓето ги одржувала такви какви што се дури и под турска окупација.
Автоматски споено мислење:
Крсната слава имаат и некои Албанци и Бугари и Македонци, во принцип сите околни православни народи со Србите. Националистичкото тумачење нормално ќе тврди дека тоа е доказ за некакво си српско потекло на истите, но врз база на такви обиачи никогаш ниту еден полусериозен етнолог или историчар нема да тврди такво нешто. Максимата каде има слава таму се Срби е чисто националистичко просеравање кое датира од 19ти век како начин да се оправдаат максималистичките територијални аспирации. По истата логика Англичаните се Индијци затоа што пијат попладневен чај кое е индијска традиција.
Не се ни Бугарите поарни, за нив секој што нема падежи или само 1-2 е Бугарин, па така својатаат цела Македонија и сите Торлаци. Друга таква бесмислица најблиска до вашето тврдење за славата е Мартинката и чествување на Баба Марта кој е прабугарски обичај и раширен секаде каде што бугарската држава била доминантна во средниот век, а форми некакви на таа традиција имаат и денешни Грци и Романци кои нема теорија да ги смешаш за Бугари.

колку и да има, има еве и зборчето „има“ можеш да го користиш со различно значење...дргуо лично јас и повеќето кумановци како и велешаните, тетовчаните, скопјаните по лесно ми е да разберам српски од колку бугарски, кога слушам бугарски ми треба далеку повеќе концентрациа да разбиерам... а третто кумановскипт, врањанскиот, призрензкиот, тетовскиот, лесковчанскиот дијалект спаѓаат во тој тимочки или како и да беше група на дијалекти кои се сродни, додека нормално беровски, струмички далеку повеќе личат на бугарскиот отколку ан литературен маакедонски.
Автоматски споено мислење:
Не е само падеж како падеж, самата структура на јазикот. Има оштра лингвистичка граница помеѓу српските говори и македонските/бугарските. Македонските говори во својата целост немаат падежи и целата структура на јазикот е чиста спротивност на српско-хрватскиот. Значи јазикот со кој што ги искажуваш мислите, начинот на кој што размилуваш е 180 степени спротивност. Вокабуларот е друг муабет и тој се менува многу полесно, но структурата е не може да биде поразлична, а да бидат јазици во иста лингвистичка фамилија.

Босилеград е чист Бугарски и тоа никој не го нормален негира.
Не мислев на Димитровград и Босилеград. Остатоци од бугарското средновековно владеење кои ги предатираат српските има и Пирот, Врање, Бела Паланка, Сурдулица итн. Пример цела источна Србија е 2 цели века под бугарска власт, па век Византска, па тек тогаш станува српска, а делови дури ни за време на Душан не се српски или се само ептен кратко пред доаѓањето на турците.
Најстариот манастир во околината на Сурдулица го граделе бугарски цареви, најстарата црква во Пирот исто. Тоа се само примери што вака на памет ги знам. Е сега кога ви одговара, Македонија е српска затоа што за време на 40-50 години владеење изградиле некои цркви, а кога според истата логика пола источна Србија треба да е бугарска пу пу не важи. Што повторно е остаток од националистичките трески од 19ти век и црквите и славите.

именден е бугарска заоставштина, дури под турско така се и разликувале меѓу себе кои се бугари а кои срби.
Автоматски споено мислење:
Не е именден, слава. Земена е слава само на денот кога е името на братучед ми колку да почнат традиција.
Народите се мешаат, се движат, сите 3 православни народи биле 400 години под турско заедно, српската средновековна држава има 50-100 години владеење во зависност од кој дел на Бугарија и Македонија станува збор. Дека има српско културно наследство, па и етнички Срби што живееле на оваа територија има. Дека тривијални обичаии како слава или именден или кој кршел леб за Василица или Бадник се некаков индикатор за етничкото потекло на населението е далеку од секаква сериозна дискусија.

и да дополнам, средновековните извори покрај старословенски, јазикот на кој пишувале српските владари е поблизок до призренско кумановскиот дијалект отколку до денешниот српски литературен јазик.
Никој јазик денешен не е близок до тој што се говори денес со сите можни стандардизации. :D
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Крсната слава имаат и некои Албанци и Бугари и Македонци, во принцип сите околни православни народи со Србите. Националистичкото тумачење нормално ќе тврди дека тоа е доказ за некакво си српско потекло на истите, но врз база на такви обиачи никогаш ниту еден полусериозен етнолог или историчар нема да тврди такво нешто. Максимата каде има слава таму се Срби е чисто националистичко просеравање кое датира од 19ти век како начин да се оправдаат максималистичките територијални аспирации. По истата логика Англичаните се Индијци затоа што пијат попладневен чај кое е индијска традиција.
Не се ни Бугарите поарни, за нив секој што нема падежи или само 1-2 е Бугарин, па така својатаат цела Македонија и сите Торлаци. Друга таква бесмислица најблиска до вашето тврдење за славата е Мартинката и чествување на Баба Марта кој е прабугарски обичај и раширен секаде каде што бугарската држава била доминантна во средниот век, а форми некакви на таа традиција имаат и денешни Грци и Романци кои нема теорија да ги смешаш за Бугари.
Кои бе другар, кои се тие некои албаанци и бугари, инаку крсната слава е еден од факторите кои укажуваат на српството на оваа територија, а како што каажав тука се цркви, манастири, фрески, народни преданија... па побогу Крале Марко од старо до младо и ден денеска го знааат, а како историски лик знаеме кој е и каков е да не ти објааснувам зошто знам дека знаеш... споредбата со енглезите и индијците со чајот ти е смешнаа од причина што ееднаата била прекуокеаанска империја, другата поданичкаа држава и те молам да не јаа разводнуваме темата натаму бидеќи нема благе везе.
Автоматски споено мислење:

Не е само падеж како падеж, самата структура на јазикот. Има оштра лингвистичка граница помеѓу српските говори и македонските/бугарските. Македонските говори во својата целост немаат падежи и целата структура на јазикот е чиста спротивност на српско-хрватскиот. Значи јазикот со кој што ги искажуваш мислите, начинот на кој што размилуваш е 180 степени спротивност. Вокабуларот е друг муабет и тој се менува многу полесно, но структурата е не може да биде поразлична, а да бидат јазици во иста лингвистичка фамилија.
ниту јас ниту ти не сме лингвисти па да кажуваме која е граница помеѓу говорите... јас ти кажав на луѓето полесно им е да разберат српски да зборуваат отколку бугарски, еве јас не би знаел да бекнам бугарски и за да разберам требами повеќе концентрација а како е тоа могуќе ако се толку блиски јаазиците.
Автоматски споено мислење:

Не мислев на Димитровград и Босилеград. Остатоци од бугарското средновековно владеење кои ги предатираат српските има и Пирот, Врање, Бела Паланка, Сурдулица итн. Пример цела источна Србија е 2 цели века под бугарска власт, па век Византска, па тек тогаш станува српска, а делови дури ни за време на Душан не се српски или се само ептен кратко пред доаѓањето на турците.
Најстариот манастир во околината на Сурдулица го граделе бугарски цареви, најстарата црква во Пирот исто. Тоа се само примери што вака на памет ги знам. Е сега кога ви одговара, Македонија е српска затоа што за време на 40-50 години владеење изградиле некои цркви, а кога според истата логика пола источна Србија треба да е бугарска пу пу не важи. Што повторно е остаток од националистичките трески од 19ти век и црквите и славите.
тие манастири искрено не ги знам би сакал да ми ги посочиш, но кога веќе ја спомна сурдулица за раазлика од србите овде немаат правено покољ како бугарите баш во таа сурдулица, зошто би правеле масакр во свое население.
Автоматски споено мислење:

Не е именден, слава. Земена е слава само на денот кога е името на братучед ми колку да почнат традиција.
Народите се мешаат, се движат, сите 3 православни народи биле 400 години под турско заедно, српската средновековна држава има 50-100 години владеење во зависност од кој дел на Бугарија и Македонија станува збор. Дека има српско културно наследство, па и етнички Срби што живееле на оваа територија има. Дека тривијални обичаии како слава или именден или кој кршел леб за Василица или Бадник се некаков индикатор за етничкото потекло на населението е далеку од секаква сериозна дискусија.
па другар народите се идентификуваат по обичаите, баш тие обичаи и митови создавани со векови го создаваат идентитот на еден народ меѓу друго.
Автоматски споено мислење:

Никој јазик денешен не е близок до тој што се говори денес со сите можни стандардизации. :D
не кажав дека е ист или сличен туку поблизок, сите наатписи по црквите а кои не се старословенски се поблиски до тој тимочки дијалект отколку до литераторен српски.
 
Последно уредено:

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
Кои бе другар, кои се тие некои албаанци и бугари, инаку крсната слава е еден од факторите кои укажуваат на српството на оваа територија, а како што каажав тука се цркви, манастири, фрески, народни преданија... па побогу Крале Марко од старо до младо и ден денеска го знааат, а како историски лик знаеме кој е и каков е да не ти објааснувам зошто знам дека знаеш... споредбата со енглезите и индијците со чајот ти е смешнаа од причина што ееднаата била прекуокеаанска империја, другата поданичкаа држава и те молам да не јаа разводнуваме темата натаму бидеќи нема благе везе.
Па крсната слава укажува апсолутно ништо и форми на слава има и кај некои Албанци дури. Добар изговор за јадење и пиење што народот го прифатил за време на српската средновековна држава ништо помалку ништо повеќе. Не само тоа, туку повеќето села имаат и именден и слава. Индивидуално секој си го славел именденот, а фамилијарно слави. Тоа укажува дека народот си земал најдоброто од тие што владееле со него.

Не е разводнување на дискусија кога чисто логички е дека крсна слава е остаток од српското владеење, но никаков доказ не може да биде за српско потекло на тие што славеле слави особено на народ кој има сосем мала свест за етнички припадности.
Има една книга за селото Вишени во Костурско каде што селото има и слави и имендени и човекот добро објаснување дава за српските фантазии за Српство врз основа на славење слави.
1632591476727.png
Индијски свадби со исти обичаи како македонските свадби од Костурско. Сега треба овде античките да рикнат Еурека! и да покажат како тоа е остаток од Александар.

За тоа колку имало и какво народно сеќавање доволно зборува фактот што патеписците народот што живее тука не го забележале како српски, самиот тој народ се приклонил кон Егзархијата која што во секој поглед е тогаш инфериорна црква во однос на Патријаршијата, а не изнедрил ниту еден великан на српската литература или народна преродба.Ем тоа, па после ни 23 години владеење на СХС не направило Срби од нив. Да докажуваш српство на дел од Македонците можеш, дека дел од македонските словени во целост ја прифатил српската национална идеја исто е факт, но дека Македонците нешто нарочито се сметале себе си за Срби и дека ова се бугаризирани Срби кои комунистите ги одвлекоа од нивното природно српсктво е потполна глупост.

edit.

ниту јас ниту ти не сме лингвисти па да кажуваме која е граница помеѓу говорите... јас ти кажав на луѓето полесно им е да разберат српски да зборуваат отколку бугарски, еве јас не би знаел да бекнам бугарски и за да разберам требами повеќе концентрација а како е тоа могуќе ако се толку блиски јаазиците.
Во ред, консултирај лингивист. Имам јас еден дома славист, па некои работи вака знам :D Тоа што ти денес повеќе разбираш српски е последица на многу други фактори, но јазичната основа е нешто сосем друго. Македонскиот и српскиот немаат ниту еден заеднички белег што би можел да ги класифицира во ист јазик.
 
Член од
18 јуни 2021
Мислења
267
Поени од реакции
564
Што е? Да не грешам пиле гаќаресто?
Не само што грешиш, туку се трансцендираш во друга реалност каде што историските факти базирани врз консензус од дебели, сеопватни, неоспорливи материјални докази наеднаш немаат никакво значење, а абсурдни паушални тврдења дизајнирани за да одвлекуваат фокус од (за вас) некомфортната вистина се закон.

Те замислувам визуелно некаде таму во алтернативната димензија како танцуваш ора со Хунзите, и читаш од македонскиот дел од розета каменот, и пирамиди бараш со Миленко, а во некој ќош таму Александар, Исус, и Гоце Делчев пијат ракија и пејат песни на чист македонски јазик, и ја пцујат и колнат Бугарија, додека сонцето од Вергина милосрдно ви ги топли лицата. :angel:
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Не само што грешиш, туку се трансцендираш во друга реалност каде што историските факти базирани врз консензус од дебели, сеопватни, неоспорливи материјални докази наеднаш немаат никакво значење, а абсурдни паушални тврдења дизајнирани за да одвлекуваат фокус од (за вас) некомфортната вистина се закон.

Те замислувам визуелно некаде таму во алтернативната димензија како танцуваш ора со Хунзите, и читаш од македонскиот дел од розета каменот, и пирамиди бараш со Миленко, а во некој ќош таму Александар, Исус, и Гоце Делчев пијат ракија и пејат песни на чист македонски јазик, и ја пцујат и колнат Бугарија, додека сонцето од Вергина милосрдно ви ги топли лицата. :angel:
На кои дроги си? Или имаш шизофренија со таканреченото заболување - “салата од зборови“?
 
Член од
18 јуни 2021
Мислења
267
Поени од реакции
564
На кои дроги си? Или имаш шизофренија со таканреченото заболување - “салата од зборови“?
Брат после тресењето на зелената дека Бугарите не биле народ а националност и од ко разгледав кој ја турка таа теорија дека на времето “бугар” било просто така генерички термин за не-грк, ти си во тим шизофренија
 

Kajgana Shop

На врв Bottom