fala, fala.samo sto e toa oktani???:smir:Авионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.
Октански број е мерка за отпорноста на горивата кон детонантно согорување. Понекогаш, како последица на збир од неповолни околности во моторот, се случува брзината на согорување да достигне вредност и до 50 пати поголема од нормалната што секако може да се забележи при работата на моторот, и ова се нарекува детонантно согорување. Од моторот може да се чуе метален звук, бргу му се намалува работната температура и моќноста па за на крај и престане да работи.fala, fala.samo sto e toa oktani???:smir:
Во врска со топлинската моќ, од горивата кои би се користеле за автомобили, најголема топлинска моќ има течниот водород(140 MJ/kg), па течниот нафтен гас- пропан бутан (55), бензинот(47), керозин(46), дизел(45)Авионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.
Всушност варира помеѓу 15 и 25, зависно од бројот на јаглерохидратите во својот состав, но најчесто е околу 18 октаниАвионско гориво, кое има 110 октани (ако не се лажам). Доста запалливо, согорува чисто без детонација. Но, при согорувањето ослободува огромна топлина, па не се користи во моторите со внатрешно согорување. Претежно во џет моторите на авионите. Повеќе ако знае некој слободно нека пише.