Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.271
Ова тема има практична корист, сите знаеме дека на светот понекаде се појавуваат вампири, вукодлаци вештери и вештерки, кои ги прогонуваат живите, како и дека се прават уроци, магии, вражбини.
Еве пример како се справува со повампирен мртовец, примерот е од пред стотина години во христијанско село во Босна кога се повампирил Пајо Томиќ. Како вампир по смртта идеше дома и интересно е што во прво време само жена му (вдовицата) можела да го види. Тоа е веројатно од желбата на вампирот за секс пошто е познато дека и вампирите можат да имаат деца со живите (имање деца со надприродни битија е забележано и во библијата) само тие деца се без коски (Вук караџиќ), по месец дена од кога жената почна да се жали дека низ дома и шета повампирен мажот и, дека ја плаши, тоа го приметија и нејзините синови. Исплашени за себе и за селото, жителите решија да го убијат вампирот, така појдоа на гробот, го откопаа, телото му го прободија со дрвен колец а потоа трупот го спалија, пепелта ја растурија а неколку ковчиња кои преостанаа - ги вратија во гробот. Битно е како предострожност, на пример да се враќа од погреб по друг пат не по истиот по кој се одеше, за да се залажат демоните, по смртта на некој домашен, низ дома треба да се преместат работите за да се збиуни вампирот, пуштање на брада и коса кое грешно се смета како знак за жал е всушност древна техника да се залажат и прикријат од вампирите кои би се вратиле да ги прогонуваат живите, обичај да на мртвиот му се врзуваат раце и нозе (таа предострожност ја имаме и во Писмата - имено кога Исус (по Јован) Et statim prоdiit qui fuerat mortuus, ligatus pedes, et manus ínstitis, et facies illius sudario erat ligata. Dixit eis Jesus : Solvite eum et sinite abire. Што ни кажува дека и тогаш луѓето се обидувале да ги спречат мртвите да им се враќаат.
Еве пример како се справува со повампирен мртовец, примерот е од пред стотина години во христијанско село во Босна кога се повампирил Пајо Томиќ. Како вампир по смртта идеше дома и интересно е што во прво време само жена му (вдовицата) можела да го види. Тоа е веројатно од желбата на вампирот за секс пошто е познато дека и вампирите можат да имаат деца со живите (имање деца со надприродни битија е забележано и во библијата) само тие деца се без коски (Вук караџиќ), по месец дена од кога жената почна да се жали дека низ дома и шета повампирен мажот и, дека ја плаши, тоа го приметија и нејзините синови. Исплашени за себе и за селото, жителите решија да го убијат вампирот, така појдоа на гробот, го откопаа, телото му го прободија со дрвен колец а потоа трупот го спалија, пепелта ја растурија а неколку ковчиња кои преостанаа - ги вратија во гробот. Битно е како предострожност, на пример да се враќа од погреб по друг пат не по истиот по кој се одеше, за да се залажат демоните, по смртта на некој домашен, низ дома треба да се преместат работите за да се збиуни вампирот, пуштање на брада и коса кое грешно се смета како знак за жал е всушност древна техника да се залажат и прикријат од вампирите кои би се вратиле да ги прогонуваат живите, обичај да на мртвиот му се врзуваат раце и нозе (таа предострожност ја имаме и во Писмата - имено кога Исус (по Јован) Et statim prоdiit qui fuerat mortuus, ligatus pedes, et manus ínstitis, et facies illius sudario erat ligata. Dixit eis Jesus : Solvite eum et sinite abire. Што ни кажува дека и тогаш луѓето се обидувале да ги спречат мртвите да им се враќаат.