Како да се остварат правата на потрошувачите?

Член од
16 октомври 2009
Мислења
2
Поени од реакции
0
Voopsto ne sum zadovolen od kvalitetot na mojot Ford Focus 1.4 Trend kupen od salon vo MK vo januari 2008 (znaci uste pod garancija). Vo poslednite 4 meseci imase potreba od 3 servisiranja od koi 2 se odnesuvaa na zamena na ist rezerven del.

Da ne zboram za odnosot i arogantnosta na personalot kako nisto da ne se slucilo pa duri i demek vo garancija na dobra volja ja servisiraat a uste i voopsto ne deluvaat uplaseno od zakani so Drzaven pazaren inspektorat.

Kakva ironija uste na sekoj zid imaat objava za QMS Quality Management System sto se primenuva vo firmata.
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.330
Поени од реакции
7.799
Ќе си ги отворите очите и ќе гледате внимателно што купувате/купуваме. Ете така ако бараш некоја си институционална поддршка тешко дека ќе најдеш.
 
S

smart ass

Гостин
Има здружение за заштита на потрошувачите.

Би било добро таму да се обратите.
 

AlternativeF

госпожата од втори
Член од
1 мај 2006
Мислења
4.830
Поени од реакции
7.575
За вакви проблеми со поголеми брендови мислам дека најпаметно и најефикасно е да се обратите до централата на фирмата со e-mail во кој би пишале за проблемите кои сте ги имале (кои ваков бренд не смее да си ги дозволи), конкретно еве Гаспар, пиши си со име, презиме, кога и каде си ја купил колата, сериски број итн., кои проблеми си ги искусил и обавезно треба да се пише дека е срамота за таков бренд да си дозволи претставникот да го руши нивното реноме и дека бараш итно да преземат мерки во врска со тоа. Јас за повеќе работи имам така пишано и секој пат функционирало и тоа прилично брзо и ефикасно ми бил решен проблемот.
 
Член од
16 октомври 2009
Мислења
2
Поени од реакции
0
Се изанпишав е-маилови до еден куп повисоки инстанци на призводителот и оние директно надлежни во Европа и надвор, ама засега никаков ефект. Уште повеќе имам впечаток дека некако меѓу себе се подржуваат и како да не сака никој да признае, а се работи за голрм бренд на кој би требало да му се важни корисниците.
 
P

Princ

Гостин
А да пробаш на старомоден начин: да тужиш?
Ама сериозно, без блефирање. Консултирај се со адвокат, ако имате случај договорете процент од добивката и нека цепа.
Имав сличен проблем со мобилниот. Ми го задржаа на сервис подолго од предвидениот рок според гарантниот лист (30 дена). Уште утредента со адвокатот рака под рака, со тужба со нас, и мобилниот или ја поднесуваме. Одма ми го дадоа, поправен, среден. Изгледа некој од вработените се фалел наоколу со мојот мобилен, користел прилика.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom