- Член од
- 20 март 2007
- Мислења
- 8.493
- Поени од реакции
- 308
„Чуму“ и „Еднооки“ се симнуваат од А1
Додека над Македонија се раѓаше новото с'нце на слободата, партиските војничиња си уредуваа сопствени тв програми...
Резил, слобода на медиуми. Што беше тоа?
„Чуму“ не се вклопува во новата програмска шема на А1, со која ќе се емитуваат многу покомерцијални проекти Телевизијата е заинтересирана за покомерцијални проекти, а Александар Чомовски се враќа во Вестите Емисијата „Чуму“, чиј водител и главен уредник е Александар Чомовски, по пет години емитување, од Нова година се симнува од програмата на А1 телевизија. Со одлука на Велија Рамковски, сопственик на оваа ТВ-куќа, истата судбина ќе ја има и проектот „Еднооки“ на продуцентот и режисер Борис Дамовски. Официјално, основната причина за нивното тргнување од програмската шема на А1 е нискиот процент на гледаност кој го покажале пиплметрите на некоја странска агенција што ја мери гледаноста на телевизиите во Скопје. Во А1 вчера никој, па ни сопственикот Рамковски, не ни појасни кој и како го врши мерењето на гледаноста ниту, пак, која е агенцијата, но во изјавата за „Утрински весник“ вели: „’Чуму‘ и ’Еднооки‘ не се вклопуваат во новата програмска шема на А1 телевизија. Заинтересирани сме за покомерцијални проекти кои подобро ќе ги продаваме, бидејќи како на приватна телевизија важен ни е и финансискиот ефект. Познато е дека емисиите со поголем рејтинг носат и повеќе реклами“. На прашањето дали во симнувањата на двете емисии има и политичка заднина, Велија Рамковски одговори дека ние „тоа можеме и така да го толкуваме, но мотивите се комерцијални“. Познатиот новинар Александар Чомовски, кој е автор на емисијата „Чуму“, исто така, одби да ги коментира евентуалните политички влијанија врз одлуката на првиот човек на телевизијата. „Од сопственикот Рамковски добив барање да се вратам на Вестите и да го кренам нивото на оваа информативна програма“, објаснува Чомовски. „Се договоривме да осмислам проект со целосна слобода на темите и изразувањето. Верувам дека ’Чуму‘ е бренд што остава траги и дека во изминатите пет години, во кои имав 200 емисии, ја водев како работилница на демократското и граѓанското јавно мислење. Моето лично убедување е дека Телевизија А1 беше и треба да остане медиумски промотор на граѓанска и демократска Македонија. Се' уште не можам да верувам дека неопходното комерцијално работење на А1 во иднина ќе се потпира само на телевизиски шоуа во чиј центар е примитивизмот на Лилјана Петровиќ или српскиот турбофолк и кич, преку водители кои се на границата на своевидни квазимода“, вели Чомовски. Истовремено, авторот на „Чуму“ нагласува дека во секоја работа наоѓа провокација, вклучувајќи ја и новата задача да го зајакне влијанието на телевизиските Вести. „На овој план“, тврди тој, „со Велија Рамковски не сум имал судир. Можам да му оддадам признание што ја зачува програмската автономија на ’Чуму‘, но лично мислам дека оваа емисија и натаму ќе биде провокација и бренд што може да се рестартира кога било и каде било“. Неофицијално, според мерењата на гледаноста, „Чуму“ имала почетна гледаност меѓу 8 и 12 проценти, додека последните две емисии забележале мал пад и се спуштиле на 7-9 проценти. Но, дали недоволната гледаност е вистинската причина за последните потези на Рамковски - допрва ќе се види. Во почетокот на годината сопственикот на А1 направи низа смени на новинари и уредници во телевизијата, меѓу кои беше и тргнувањето на Чомовски од местото главен и одговорен уредник. Тогашното образложение на Рамковски беше дека на „екранот треба да се појавуваат млади и нови лица“
УтринскиВесник Ft. Јове_бт
Додека над Македонија се раѓаше новото с'нце на слободата, партиските војничиња си уредуваа сопствени тв програми...
Резил, слобода на медиуми. Што беше тоа?
„Чуму“ не се вклопува во новата програмска шема на А1, со која ќе се емитуваат многу покомерцијални проекти Телевизијата е заинтересирана за покомерцијални проекти, а Александар Чомовски се враќа во Вестите Емисијата „Чуму“, чиј водител и главен уредник е Александар Чомовски, по пет години емитување, од Нова година се симнува од програмата на А1 телевизија. Со одлука на Велија Рамковски, сопственик на оваа ТВ-куќа, истата судбина ќе ја има и проектот „Еднооки“ на продуцентот и режисер Борис Дамовски. Официјално, основната причина за нивното тргнување од програмската шема на А1 е нискиот процент на гледаност кој го покажале пиплметрите на некоја странска агенција што ја мери гледаноста на телевизиите во Скопје. Во А1 вчера никој, па ни сопственикот Рамковски, не ни појасни кој и како го врши мерењето на гледаноста ниту, пак, која е агенцијата, но во изјавата за „Утрински весник“ вели: „’Чуму‘ и ’Еднооки‘ не се вклопуваат во новата програмска шема на А1 телевизија. Заинтересирани сме за покомерцијални проекти кои подобро ќе ги продаваме, бидејќи како на приватна телевизија важен ни е и финансискиот ефект. Познато е дека емисиите со поголем рејтинг носат и повеќе реклами“. На прашањето дали во симнувањата на двете емисии има и политичка заднина, Велија Рамковски одговори дека ние „тоа можеме и така да го толкуваме, но мотивите се комерцијални“. Познатиот новинар Александар Чомовски, кој е автор на емисијата „Чуму“, исто така, одби да ги коментира евентуалните политички влијанија врз одлуката на првиот човек на телевизијата. „Од сопственикот Рамковски добив барање да се вратам на Вестите и да го кренам нивото на оваа информативна програма“, објаснува Чомовски. „Се договоривме да осмислам проект со целосна слобода на темите и изразувањето. Верувам дека ’Чуму‘ е бренд што остава траги и дека во изминатите пет години, во кои имав 200 емисии, ја водев како работилница на демократското и граѓанското јавно мислење. Моето лично убедување е дека Телевизија А1 беше и треба да остане медиумски промотор на граѓанска и демократска Македонија. Се' уште не можам да верувам дека неопходното комерцијално работење на А1 во иднина ќе се потпира само на телевизиски шоуа во чиј центар е примитивизмот на Лилјана Петровиќ или српскиот турбофолк и кич, преку водители кои се на границата на своевидни квазимода“, вели Чомовски. Истовремено, авторот на „Чуму“ нагласува дека во секоја работа наоѓа провокација, вклучувајќи ја и новата задача да го зајакне влијанието на телевизиските Вести. „На овој план“, тврди тој, „со Велија Рамковски не сум имал судир. Можам да му оддадам признание што ја зачува програмската автономија на ’Чуму‘, но лично мислам дека оваа емисија и натаму ќе биде провокација и бренд што може да се рестартира кога било и каде било“. Неофицијално, според мерењата на гледаноста, „Чуму“ имала почетна гледаност меѓу 8 и 12 проценти, додека последните две емисии забележале мал пад и се спуштиле на 7-9 проценти. Но, дали недоволната гледаност е вистинската причина за последните потези на Рамковски - допрва ќе се види. Во почетокот на годината сопственикот на А1 направи низа смени на новинари и уредници во телевизијата, меѓу кои беше и тргнувањето на Чомовски од местото главен и одговорен уредник. Тогашното образложение на Рамковски беше дека на „екранот треба да се појавуваат млади и нови лица“
УтринскиВесник Ft. Јове_бт
WTF???