ok. nitu edno zivotno ne jade se i seshto kako svinjata. i od toa svinskoto e poshtetno + toa e i mnogu po mrsno od drugite. vo vizotot mnogu e vazno vo shto veruvash, ne moze da veruvash vo krava kako vo indija, akravata neznae da zboruva a kamo li fa gi pouci vo neshto. ako ne veruvash vo bog togash bog nema da ti dade raj.poz
сега ќе се задржиш на тој дел што ти одговара? па немој бре така. не друго, ептен е приметливо
значи се согласуваш дека јагнешкото е поштетно од свинското, така? па зошто не е спомнато во куранот? реално прашање на кое навистина би сакал да знам одговор
потоа, околу исхранта, ..... хмммммм, ние (читај луѓето) што сме? ..... сваштојади. е сега пошто тебе таа помија ти изгледа одвратно, не значи и на неа. или ,........... мусака јадеш, така? ..... е мене ми изгледа многу одвратно, ......... нема да искористам некој лош збор, но навистина не сакам да ја гледам. и сега до каков заклучок дојдовме, дека тоа што тебе ти изгледа убаво на друг може да му биде одвратно. така да тој аргумент паѓа во вода. помрсно, .... пак на првиот дел, само на изглед е така, додека поголемо количество на мрснотија има во јагнешкото.
тоа околу кравата и верувањето, ......... ти си убеден дека таа крава не е пратена од некоја си шива за да имаат што да јадат (млеко)? дека таа шива била милостива кон индијците и им дала упаство да ја чуваат за да имаат што да јадат? лесно е да се побијат тие тесногледи погледи.
така да, не да треба рехабилитација на верите воопшто, него и да се ревидираат. тоа што може да се докае да биде дел од таа книга, тоа што не може да се шкртне. тоа што е добро, да биде прифатено и како препорака да се шири понатаму, а не како закон и казни.
не сум верник, а некако убаво ми иде во животот. ни крадам, ни се дрогирам, не убивам, ...... лажам кога ми е во корист (ова по куранот е ОК
), не си го продавам телото (за жал
), но се продавам за други работи (истите работи ко и сите други) ......... не сакам ни во рај ни во пекол (знам дека за ова ќе се развие дискусија)