Говор на омраза

Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.195
Јас човечки се обидов да комуницирам со тебе како човек. Ти не поставуваш прашање, ти дофрлаш некои ЕУ правни срања и наложуваш: „Читај!“.

Не одговараш на прашања, не комуницираш. Билборд пропаганда мод на функционирање.
Фала, не треба.
Кога ќе дојде на ред тема под наслов Говор на глупоста, ти ќе бидеш главна ѕвезда во неа. Ќе фрчат цитати од тебе.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
^^
Aх, конечно и шутот е овде...
Како што предупредив, малата група usual suspectsпедерипристигнаа. :P



Ги прочита ли барем воведот и заклучоците од трудот што си го цитирал? Кратки се, ама убаво е образложено и што е тезата и во која насока се дадени тие табелите што си ги постирал. Ни се истражува големината на iq-то, ни авторот некаде го спомнува, ни може да се извлечат некакви заклучоци што се релевантни за тоа. Тезата е нешто сосема друго.
Па воопшто не ја коментирав тезата на таа студија. Од сам почеток те поканив да „читаш меѓу редови“, односно да размислуваш со сопствена глава.

Едноставно од наведената студија се користат собраните податоци, за да се аргументира друга теза... Каде е проблемот?


едит:
Каде виде дека авторот ги поврзува големината на мозокот со поголемо iq за да ти се релевантни графите и табелата погоре? Уствари каде тврди било што поврзано со iq?...не можеш ти да си пополнуваш празнини како ќе ти прдне и да го нарекуваш тоа наука. А ако веќе има некој таков труд, тогаш би сакал да бидам educated, уште подобро.
Хмм... „како ќе ми прдне“? :confused:
Од завчера не сум консумирал ништо богато со растителни влакна (грав)! ;)

Но нејсе:
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.558.6142&rep=rep1&type=pdf
 
Последно уредено:
Член од
21 мај 2008
Мислења
10.869
Поени од реакции
11.490
Јас човечки се обидов да комуницирам со тебе како човек. Ти не поставуваш прашање, ти дофрлаш некои ЕУ правни срања и наложуваш: „Читај!“.

Не одговараш на прашања, не комуницираш. Билборд пропаганда мод на функционирање.
Фала, не треба.











/communication off
Не знам дали се читаш стварно што пишуваш. КАКОВ ЦРН ЕУ?! За Совет на Европа зборувам човече. Или и тие не чинат? И Европската конвенција за човекови права не чини? И Е.суд за човекови права не чини? Све е тоа под влијание на Сорос, Канвас, шарени, соросоиди?
Ти ме прашуваш нелогично прашање за некакви си „ЕУ регулативи“, јас ти дадов линк каде имаш примери за говор на омраза на различни односи и како било третирано тоа во ЕСЧП. Да отвореше ќе го најдеше одговорот на твоето прашање. Ако сакаш да најдеш некоја „регулатива“ (како што ти би рекол нели) што точно опфаќа говор на омраза, нема да најдеш. Затоа имаш судска практика од претходно спомнатиот суд.

Ти да не мислиш дека Европска Унија и Совет на Европа е исто?!

И да, нема ништо лошо во тоа да се чита.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
...во фирмата каде јас работам доаѓаат еден куп црнци и само парадираат по еден ден на работа и се откажуваат...од таму и впечатокот дека не се желни за напредок и работа
...во Америка тие истите црнци ги имаат истите можности да напредуваат и да се интегрираат во државата а тие под завесата на т.н.обесправеност бараат само да им некој дава пари и храна без работа
 

Joshua_Tree

Samo na minuvanje...
Член од
21 март 2010
Мислења
1.304
Поени од реакции
4.651
...не е крив конзументот туку производителот со неговите "егзотични" поими за хемија :pos:
 
Член од
10 август 2011
Мислења
1.930
Поени од реакции
7.811
^^
Aх, конечно и шутот е овде...
Како што предупредив, малата група usual suspectsпедерипристигнаа. :P




Па воопшто не ја коментирав тезата на таа студија. Од сам почеток те поканив да „читаш меѓу редови“, односно да размислуваш со сопствена глава.

Едноставно од наведената студија се користат собраните податоци, за да се аргументира друга теза... Каде е проблемот?


едит:

Хмм... „како ќе ми прдне“? :confused:
Од завчера не сум консумирал ништо богато со растителни влакна (грав)! ;)

Но нејсе:
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.558.6142&rep=rep1&type=pdf
Ааа сеа сме веќе на таа територија :). ОК. Сеа ќе дадеш линкови од сите трудови со кои се оспоруваат заклучоците од овој од линкот, (во кои индиректно спаѓа и трудот што го цитираше во претходниот пост, лол) или тоа не спаѓа во наука?

Каде е проблемот? Проблемот е што не може да направиш коктел од хипотезата од еден, емпириските податоци од друг, методологијата од трет и заклучоците од четврт труд, само за да ги преставиш твоите верувања како научно потврдени факти. Ја не сум научник, обичен човек сум и затоа читам само редови, а не меѓу редови, и гледам што тие кажуваат. Ако сакаш твојата теза да биде поткрепена со научни резултати, треба да понудиш општоприфатени научни редови што ја потврдуваат.
Btw, требаше прво овој линк да го постираш, за џабе ме прошета претходниот пост.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
„Општоприфатени научни трудови“... @loophole ?
Сакаш да кажеш дека не е доволно научниот труд да биде објавен во научна публикација и понуден на peer review? :)

Научни публикации, како на пример овие?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24214801
https://link.springer.com/article/10.3758/BF03210739
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/summary?doi=10.1.1.1005.2284&rank=1

Референци бараше?
Овие не се доволно добри?

  1. Andreasen, N. C. (1993, November).Sex differences in the brain: Perspectives from neuroimaging. Paper presented at a meeting of the Society for Neuroscience, Washington, DC.Google Scholar
  2. Andreasen, N. C., Ehrhardt, J. C., Swayze, V. W., Alliger, R. J., Yuh, W. T. C., Cohen, G., &Ziebell, S. (1990). Magnetic resonance imaging of the brain in schizophrenia.Archives of General Psychiatry,47, 35–44.PubMedGoogle Scholar
  3. Andreasen, N. C., Flaum, M., Swayze, V., O’Leary, D. S., Alliger, R., Cohen, G., Ehrhardt, J., &Yuh, W. T. C. (1993). Intelligence and brain structure in normal individuals.American Journal of Psychiatry,150, 130–134.PubMedGoogle Scholar
  4. Ankney, C. D. (1992). Sex differences in relative brain size: The mismeasure of woman, too?Intelligence,16, 329–336.CrossRefGoogle Scholar
  5. Ankney, C. D. (1995). Sex differences in brain size and mental abilities: Comments on R. Lynn and D. Kimura.Personality & Individual Differences,18, 423–424.CrossRefGoogle Scholar
  6. Armstrong, E. (1990). Brains, bodies and metabolism.Brain, Behavior & Evolution,36, 166–176.CrossRefGoogle Scholar
  7. Baker, J. R. (1974).Race. Oxford: Oxford University Press.Google Scholar
  8. Beals, K. L., Smith, C. L., &Dodd, S. M. (1984). Brain size, cranial morphology, climate, and time machines.Current Anthropology,25, 301–330.CrossRefGoogle Scholar
  9. Bogaert, A. F., &Rushton, J. P. (1989). Sexuality, delinquency andr/K reproductive strategies: Data from a Canadian university sample.Personality & Individual Differences,10, 1071–1077.CrossRefGoogle Scholar
  10. Bouchard, T. J., Jr.,Lykken, D. T., McGue, M., Segal, N. L., &Tellegen, A. (1990). Sources of human psychological differences: The Minnesota study of twins reared apart.Science,250, 223–228.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  11. Bouchard, T. J., Jr., &McGue, M. (1981). Familial studies of intelligence: A review.Science,212, 1055–1059.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  12. Brandt, I. (1978). Growth dynamics of low-birth weight infants with emphasis on the perinatal period. In F. Falkner & J. M. Tanner (Eds.),Human growth (Vol. 2, pp. 557–617). New York: Plenum.Google Scholar
  13. Bray, P. F., Shields, W. D., Wolcott, G. J., &Madsen, J. A. (1969). Occipitofrontal head circumference—An accurate measure of intracranial volume.Journal of Pediatrics,75, 303–305.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  14. Broca, P. (1861). Sur le volume et la forme du cerveau suivant les individus et suivant les races.Bulletins et mémoires de la Société d’Anthropologie de Paris,2, 139–207, 301–321, 441–446.Google Scholar
  15. Brody, N. (1992).Intelligence. New York: Academic Press.Google Scholar
  16. Broman, S. H., Nichols, P. L., &Kennedy, W. A. (1975).Preschool IQ: Prenatal and early development correlates. Hillsdale, NJ: Erlbaum.Google Scholar
  17. Broman, S. H., Nichols, P. L., Shaughnessy, P., &Kennedy, W. (1987).Retardation in young children. Hillsdale, NJ: Erlbaum.Google Scholar
  18. Cattell, R. B. (1982).The inheritance of personality and ability. New York: Academic Press.Google Scholar
  19. Clark, E. A., &Hanisee, J. (1982). Intellectual and adaptive performance of Asian children in adoptive American settings.Developmental Psychology,18, 595–599.CrossRefGoogle Scholar
  20. Cooke, R. W. I., Lucas, A., Yudkin, P. L. N., &Pryse-Davies, J. (1977). Head circumference as an index of brain weight in the fetus and new born.Early Human Development,112, 145–149.CrossRefGoogle Scholar
  21. Darwin, C. (1871).The descent of man. London: Murray.Google Scholar
  22. Dekaban, A. S., &Sadowsky, D. (1978). Changes in brain weights during the span of human life: Relation of brain weights to body heights and body weights.Annals of Neurology,4, 345–356.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  23. DeMyer, M. K., Gilmor, R. L., Hendrie, H. C., DeMyer, W. E., Augustyn, G. T., &Jackson, R. K. (1988). Magnetic resonance brain images in schizophrenic and normal subjects: Influence of diagnosis and education.Schizophrenia Bulletin,14, 21–32.PubMedGoogle Scholar
  24. Egan, V., Chiswick, A., Santosh, C., Naidu, K., Rimmington, J. E., &Best, J. J. K. (1994). Size isn’t everything: A study of brain volume, intelligence and auditory evoked potentials.Personality & Individual Differences,17, 357–367.CrossRefGoogle Scholar
  25. Egan, V., Wickett, J. C., &Vernon, P. A. (1995). Brain size and intelligence: Erratum, addendum, and correction.Personality & Individual Differences,19, 113–115.CrossRefGoogle Scholar
  26. Estabrooks, G. H. (1928). The relation between cranial capacity, relative cranial capacity and intelligence in school children.Journal of Applied Psychology,12, 524–529.CrossRefGoogle Scholar
  27. Eysenck, H. J. (1991a). Race and intelligence: An alternative hypothesis.Mankind Quarterly,32, 133–136.Google Scholar
  28. Eysenck, H. J. (1991b). Raising IQ through vitamin and mineral supplementation: An introduction.Personality & Individual Differences,12, 329–333.CrossRefGoogle Scholar
  29. Fisch, R. O., Bilek, M. K., Horrobin, J. M., &Chang, P. N. (1976). Children with superior intelligence at 7 years of age.American Journal of Diseases in Children,130, 481–487.Google Scholar
  30. Fisher, R. A. (1970).Statistical methods for research workers (14th ed.). New York: Hafner Press.Google Scholar
  31. Flaum, M., Andreasen, N. C., Swayze, V. W., II,O’Leary, D. S., &Alliger, R. J. (1994). IQ and brain size in schizophrenia.Psychiatry Research,53, 243–257.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  32. Frydman, M., &Lynn, R. (1989). The intelligence of Korean children adopted in Belgium.Personality & Individual Differences,10, 1323–1326.CrossRefGoogle Scholar
  33. Galton, F. (1888). Head growth in students at the University of Cambridge.Nature,38, 14–15.CrossRefGoogle Scholar
  34. Gottfredson, L. S. (1986). (Ed.) Theg factor in employment.Journal of Vocational Behavior,29, 293–450.Google Scholar
  35. Gould, S. J. (1978). Morton’s ranking of races by cranial capacity.Science,200, 503–509.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  36. Gould, S. J. (1981).The mismeasure of man. New York: Norton.Google Scholar
  37. Gur, R. C., Mozley, P. D., Resnick, S. M., Gottlieb, G. L., Kohn, M., Zimmerman, R., Herman, G., Atlas, S., Grossman, R., Berretta, D., Erwin, R., &Gur, R. E. (1991). Gender differences in age effect on brain atrophy measured by magnetic resonance imaging.Proceedings of the National Academy of Sciences,88, 2845–2849.CrossRefGoogle Scholar
  38. Hack, M., Breslau, N., Weissman, B., Aram, D., Klein, N., &Borawski, E. (1991). Effect of very low birth weight and subnormal head size on cognitive abilities at school age.New England Journal of Medicine,325, 231–237.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  39. Haier, R. J., Chueh, D., Touchette, P., Lott, I., Buchsbaum, M. S., Macmillan, D., Sandman, C., LaCasse, L., &Sosa, E. (1995). Brain size and cerebral glucose metabolic rate and nonspecific mental retardation and Down syndrome.Intelligence,20, 191–210.CrossRefGoogle Scholar
  40. Harvey, I., Persaud, R., Ron, M. A., Baker, G., &Murray, R. M. (1994). Volumetric MRI measurements in bipolars compared with schizophrenics and healthy controls.Psychological Medicine,24, 689–699.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  41. Haug, H. (1987). Brain sizes, surfaces, and neuronal sizes of the cortex cerebri: A stereological investigation of man and his variability and a comparison with some species of mammals (primates, whales, marsupials, insectivores, and one elephant).American Journal of Anatomy,180, 126–142.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  42. Henneberg, M., Budnik, A., Pezacka, M., &Puch, A. E. (1985). Head size, body size and intelligence: Intraspecific correlations inHomo sapiens sapiens.Homo,36, 207–218.Google Scholar
  43. Herrnstein, R. J., &Murray, C. (1994).The bell curve. New York: Free Press.Google Scholar
  44. Ho, K. C., Roessmann, U., Straumfjord, J. V., &Monroe, G. (1980a). Analysis of brain weight: I. Adult brain weight in relation to sex, race, and age.Archives of Pathology & Laboratory Medicine,104, 635–639.Google Scholar
  45. Ho, K. C., Roessmann, U., Straumfjord, J. V., &Monroe, G. (1980b). Analysis of brain weight: II. Adult brain weight in relation to body height, weight, and surface area.Archives of Pathology & Laboratory Medicine,104, 640–645.Google Scholar
  46. Hofman, M. A. (1991). The fractal geometry of convoluted brains.Journal für Hirnforschung,32, 103–111.PubMedGoogle Scholar
  47. Hofman, M. A. (1993). Encephalization and the evolution of longevity in mammals.Journal of Evolutionary Biology,6, 209–227.CrossRefGoogle Scholar
  48. Hofman, M. A., &Swaab, D. F. (1991). Sexual dimorphism of the human brain: Myth and reality.Experimental Clinical Endocrinology,98, 161–170.CrossRefGoogle Scholar
  49. Holloway, R. L. (1980). Within-species brain-body weight variability: A reexamination of the Danish data and other primate species.American Journal of Physical Anthropology,53, 109–121.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  50. Hooton, E. A. (1939).The American criminal (Vol. 1). Cambridge, MA: Harvard University Press.Google Scholar
  51. Hunter, J. E., &Schmidt, F. L. (1990).Methods of meta-analysis: Correcting error and bias in research findings. Newbury, CA: Sage.Google Scholar
  52. Jackson, D. N. (1993, July 17–21).Sex differences in intellectual ability. Paper presented at a meeting of the International Society for the Study of Individual Differences, Baltimore.Google Scholar
  53. Jackson, D. N. (1995, May).Sex differences in general cognitive ability. Paper presented at a meeting of the International Behavioral Development Symposium: Biological Basis of Sexual Orientation and Sex-Typical Behavior, Minot State University, Minot, ND.Google Scholar
  54. Jensen, A. R. (1980).Bias in mental testing. New York: Free Press.Google Scholar
  55. Jensen, A. R. (1993a). Psychometric G and achievement. In B. R. Gifford (Ed.),Policy perspectives on educational testing (pp. 117–227). Boston: Kluwer.Google Scholar
  56. Jensen, A. R. (1993b). Spearman’s hypothesis tested with chronometric information processing tasks.Intelligence,17, 47–77.CrossRefGoogle Scholar
  57. Jensen, A. R. (1994). Psychometricg related to differences in head size.Personality & Individual Differences,17, 597–606.CrossRefGoogle Scholar
  58. Jensen, A. R., &Johnson, F. W. (1994). Race and sex differences in head size and IQ.Intelligence,18, 309–333.CrossRefGoogle Scholar
  59. Jensen, A. R., &Sinha, S. N. (1993). Physical correlates of human intelligence. In P. A. Vernon (Ed.),Biological approaches to the study of human intelligence (pp. 139–242). Norwood, NJ: Ablex.Google Scholar
  60. Jensen, A. R., &Whang, P. A. (1993). Reaction times and intelligence: A comparison of Chinese-American and Anglo-American children.Journal of Biosocial Science,25, 397–410.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  61. Jensen, A. R., &Whang, P. A. (1994). Speed of accessing arithmetic facts in long-term memory: A comparison of Chinese-American and Anglo-American children.Contemporary Educational Psychology,19, 1–12.CrossRefGoogle Scholar
  62. Jerison, H. J. (1963). Interpreting the evolution of the brain.Human Biology,35, 263–291.Google Scholar
  63. Jerison, H. J. (1973).Evolution of the brain and intelligence. New York: Academic Press.Google Scholar
  64. Jernigan, T. L., Archibald, S. L., Berhow, M. T., Sowell, E. R., Foster, D. S., &Hesselink, J. R. (1991). Cerebral structure on MRI, part 1: Localization of age-related changes.Biological Psychiatry,29, 55–67.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  65. Johnson, R. C., McClearn, G. E., Yuen, S., Nagoshi, C. T., Ahern, F. M., &Cole, R. E. (1985). Galton’s data a century later.American Psychologist,40, 875–892.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  66. Kamin, L. J. (1974).The science and politics of IQ. Hillsdale, NJ: Erlbaum.Google Scholar
  67. Kandel, E. R. (1991). Nerve cells and behavior. In E. R. Kandel, J. H. Schwartz, & T. M. Jessell (Eds.),Principles of neural science (3rd ed., pp. 18–32). New York: Elsevier.Google Scholar
  68. Kimura, D. (1992). Sex differences in the brain.Scientific American,267, 119–125.CrossRefGoogle Scholar
  69. Klein, R. E., Freeman, H. E., Kagan, J., Yarborough, C., &Habicht, J. P. (1972). Is big smart? The relation of growth to cognition.Journal of Health & Social Behavior,13, 219–250.CrossRefGoogle Scholar
  70. Kolakowski, D., &Malina, R. M. (1974). Spatial ability, throwing accuracy, and man’s hunting heritage.Nature,251, 410–412.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  71. Kretschmer, E. (1936).Physique and character (2nd ed.). London: Routledge.Google Scholar
  72. Krogman, W. M. (1970). Growth of head, face, trunk and limbs in Philadelphia White and Negro children of elementary and high school age.Monographs of the Society for Research in Child Development,35 (No. 136).Google Scholar
  73. Lewontin, R. C., Rose, S., &Kamin, L. J. (1984).Not in our genes. New York: Pantheon.Google Scholar
  74. Lynn, R. (1990). New evidence on brain size and intelligence: A comment on Rushton and Cain and Vanderwolf.Personality & Individual Differences,11, 795–797.CrossRefGoogle Scholar
  75. Lynn, R. (1991). Race differences in intelligence: A global perspective.Mankind Quarterly,31, 255–296.Google Scholar
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
  1. Lynn, R. (1993a). Further evidence for the existence of race and sex differences in cranial capacity.Social Behavior & Personality,21, 89–92.CrossRefGoogle Scholar
  2. Lynn, R. (1993b). Nutrition and intelligence. In P. A. Vernon (Ed.),Biological approaches to the study of human intelligence (pp. 243- 258). Norwood, NJ: Ablex.Google Scholar
  3. Lynn, R. (1994). Sex differences in intelligence and brain size: A paradox resolved.Personality & Individual Differences,17, 257–271.CrossRefGoogle Scholar
  4. Lynn, R., &Hattori, K. (1990). The heritability of intelligence in Japan.Behavior Genetics,20, 545–546.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  5. Lynn, R., &Jindal, S. (1993). Positive correlations between brain size and intelligence: Further evidence from India.Mankind Quarterly,34, 109–123.Google Scholar
  6. Lynn, R., &Shigehisa, T. (1991). Reaction times and intelligence: A comparison of Japanese and British children.Journal of Biosocial Science,23, 409–416.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  7. Mascie-Taylor, C. G. N., &Gibson, J. B. (1978). Social mobility and IQ components.Journal of Biosocial Science,10, 263–276.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  8. Michael, J. A. (1988). A new look at Morton’s craniological research.Current Anthropology,29, 349–354.CrossRefGoogle Scholar
  9. Miller, E. M. (1926).Brain capacity and intelligence (Monograph Series No. 4). Sydney: Australian Association for Psychology and Philosophy.Google Scholar
  10. Miller, E. M. (1994). Intelligence and brain myelination: A hypothesis.Personality & Individual Differences,17, 803–832.CrossRefGoogle Scholar
  11. Morton, S. G. (1849). Observations on the size of the brain in various races and families of man.Proceedings of the Academy of Natural Sciences Philadelphia,4, 221–224.Google Scholar
  12. Murdock, J., &Sullivan, L. R. (1923). A contribution to the study of mental and physical measurements in normal school children.American Physical Education Review,28, 209–330.Google Scholar
  13. Osborne, R. T. (1980).Twins: Black and white. Athens, GA: Foundation for Human Understanding.Google Scholar
  14. Osborne, R. T. (1992). Cranial capacity and IQ.Mankind Quarterly,32, 275–280.Google Scholar
  15. Packard, G. C., &Boardman, T. J. (1988). The misuse of ratios, indices, and percentages in ecophysiological research.Physiological Zoology,61, 1–9.Google Scholar
  16. Pagel, M. D., &Harvey, P. H. (1988). How mammals produce largebrained offspring.Evolution,42, 948–957.CrossRefGoogle Scholar
  17. Pakkenberg, H., &Voigt, J. (1964). Brain weight of the Danes.Acta Anatomica,56, 297–307.CrossRefGoogle Scholar
  18. Passingham, R. E. (1979). Brain size and intelligence in man.Brain, Behavior & Evolution,16, 253–270.CrossRefGoogle Scholar
  19. Pearl, R. (1906). On the correlation between intelligence and the size of the head.Journal of Comparative Neurology & Psychology,16, 189–199.CrossRefGoogle Scholar
  20. Pearlson, G. D., Kim, W. S., Kubos, K. L., Moberg, P. J., Jayaram, G., Bascom, M. J., Chase, G. A., Goldfinger, A. D., &Tune, L. E. (1989). Ventricle-brain ratio, computed tomographic density, and brain area in 50 schizophrenics.Archives of General Psychiatry,46, 690–697.PubMedGoogle Scholar
  21. Pearson, K. (1906). On the relationship of intelligence to size and shape of head, and to other physical and mental characters.Biometrika,5, 105–146.Google Scholar
  22. Pedersen, N. L., Plomin, R., Nesselroade, J. R., &McClearn, G. D. (1992). A quantitative genetic analysis of cognitive abilities during the second half of the life span.Psychological Science,3, 346–353.CrossRefGoogle Scholar
  23. Pfefferbaum, A., Mathalon, D. H., Sullivan, E. V., Rawles, J. M., Zipursky, R. B., &Lim, K. O. (1994). A quantitative magnetic resonance imaging study of changes in brain morphology from infancy to late adulthood.Archives of Neurology,51, 874–887.PubMedGoogle Scholar
  24. Pool, R. (1994).Eve’s rib: Searching for the biological roots of sex differences. New York: Crown.Google Scholar
  25. Porteus, S. D. (1937).Primitive intelligence and environment. New York: Macmillan.CrossRefGoogle Scholar
  26. Raz, N., Torres, I. J., Spencer, W. D., Millman, D., Baertschi, J. C., &Sarpel, G. (1993). Neuroanatomical correlates of age-sensitive and age-invariant cognitive abilities: Anin vivo MRI investigation.Intelligence,17, 407–422.CrossRefGoogle Scholar
  27. Reed, T. E., &Jensen, A. R. (1993). Cranial capacity: New Caucasian data and comments on Rushton’s claimed Mongoloid-Caucasoid brain size differences.Intelligence,17, 423–431.CrossRefGoogle Scholar
  28. Reid, R. W., &Mulligan, J. H. (1923). Relation of cranial capacity to intelligence.Journal of the Royal Anthropological Institute,53, 322–331.Google Scholar
  29. Resnick, S. M. (1995, May).Gender differences in brain structure and function in the elderly. Paper presented at a meeting of the International Behavioral Development Symposium: Biological Basis of Sexual Orientation and Sex-Typical Behavior, Minot State University, Minot, ND.Google Scholar
  30. Rosenthal, R. (1984).Meta-analytic procedures for social research. Newbury Park, CA: Sage.Google Scholar
  31. Rushton, J. P. (1988a). Race differences in behaviour: A review and evolutionary analysis.Personality & Individual Differences,9, 1009–1024.CrossRefGoogle Scholar
  32. Rushton, J. P. (1988b). The reality of racial differences: A rejoinder with new evidence.Personality & Individual Differences,9, 1035–1040.CrossRefGoogle Scholar
  33. Rushton, J. P. (1992a). Cranial capacity related to sex, rank, and race in a stratified random sample of 6,325 U.S. military personnel.Intelligence,16, 401–413.CrossRefGoogle Scholar
  34. Rushton, J. P. (1992b). Life history comparisons between Orientals and Whites at a Canadian university.Personality & Individual Differences,13, 439–442.CrossRefGoogle Scholar
  35. Rushton, J. P. (1994). Sex and race differences in cranial capacity from International Labour Office data.Intelligence,19, 281–294.CrossRefGoogle Scholar
  36. Rushton, J. P. (1995).Race, evolution and behavior: A life-history perspective. New Brunswick, NJ: Transaction Publishers.Google Scholar
  37. Rushton, J. P., &Ankney, C. D. (1995). Brain size matters: A reply to Peters.Canadian Journal of Experimental Psychology,49, 562–569.PubMedGoogle Scholar
  38. Rushton, J. P., &Osborne, R. T. (1995). Genetic and environmental contributions to cranial capacity estimated in Black and White adolescents.Intelligence,20, 1–13.CrossRefGoogle Scholar
  39. Scarr, S., Weinberg, R. A., &Waldman, I. D. (1993). IQ correlations in transracial adoptive families.Intelligence,17, 541–555.CrossRefGoogle Scholar
  40. Schaie, K. W., &Strother, C. R. (1968). A cross-sequential study of age changes in cognitive behavior.Psychological Bulletin,70, 671–680.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  41. Schreider, E. (1966). Brain weight correlations calculated from original results of Paul Broca.American Journal of Physical Anthropology,25, 153–158.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  42. Schreider, E. (1968). Quelques corrélations somatiques des tests mentaux.Homo,19, 38–43.Google Scholar
  43. Schultz, R. T. (1991).The relationship between intelligence and gray-white matter image contrast: A MRI study of healthy college students. Unpublished doctoral dissertation, University of Texas, Austin.Google Scholar
  44. Snyderman, M., &Rothman, S. (1987). Survey of expert opinion on intelligence and aptitude testing.American Psychologist,42, 137–144.CrossRefGoogle Scholar
  45. Snyderman, M., &Rothman, S. (1988).The IQ controversy, the media, and public policy. New Brunswick, NJ: Transaction.Google Scholar
  46. Sommerville, R. C. (1924). Physical, motor and sensory traits.Archives of Psychology,12, 1–108.Google Scholar
  47. Sorokin, P. (1927).Social mobility. New York: Harper.Google Scholar
  48. Sternberg, R. J. (1988).The triarchic mind: A new theory of human intelligence. New York: Penguin.Google Scholar
  49. Stott, D. H. (1983). Brain size and “intelligence.”British Journal of Developmental Psychology,1, 279–287.Google Scholar
  50. Stringer, C. B., &Andrews, P. (1988). Genetic and fossil evidence for the origin of modern humans.Science,239, 1263–1268.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  51. Stumpf, H., &Jackson, D. N. (1994). Gender-related differences in cognitive abilities: Evidence from a medical school admissions testing program.Personality & Individual Differences,17, 335–344.CrossRefGoogle Scholar
  52. Susanne, C. (1979). On the relationship between psychometric and anthropometric traits.American Journal of Physical Anthropology,51, 421–423.CrossRefGoogle Scholar
  53. Swaab, D. F., &Hofman, M. A. (1984). Sexual differentiation of the human brain: A historical perspective. In G. J. De Vries, J. P. C. De Bruin, H. B. M. Uylings, & M. A. Corner (Eds.),Progress in brain research (Vol. 61, pp. 361–374). Amsterdam: Elsevier.Google Scholar
  54. Teasdale, T. W., &Pakkenberg, B. (1988). The association between intelligence level and brain volume measures: A negative finding.Scandinavian Journal of Psychology,29, 123–125.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  55. Terman, L. M. (1926/1959).Genetic studies of genius: Vol. 1. Mental and physical traits of a thousand gifted children (2nd ed.). Stanford, CA: Stanford University Press.Google Scholar
  56. Tobias, P. V. (1970). Brain-size, grey matter and race—Fact or fiction?American Journal of Physical Anthropology,32, 3–26.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  57. Topinard, P. (1878).Anthropology. London: Chapman & Hall.Google Scholar
  58. Van Valen, L. (1974). Brain size and intelligence in man.American Journal of Physical Anthropology,40, 417–424.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  59. Voigt, J., &Pakkenberg, H. (1983). Brain weight of Danish children.Acta Anatomica,116, 290–301.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  60. Voyer, D., Voyer, S., &Bryden, M. P. (1995). Magnitude of sex differences in spatial abilities: A meta-analysis and consideration of critical variables.Psychological Bulletin,117, 250–270.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  61. Waldman, I. D., Weinberg, R. A., &Scarr, S. (1994). Racial group differences in IQ in the Minnesota Transracial Adoption Study: A reply to Levin and Lynn.Intelligence,19, 29–44.CrossRefGoogle Scholar
  62. Waller, J. H. (1971). Achievement and social mobility: Relationships among IQ score, education, and occupation in two generations.Social Biology,18, 252–259.PubMedGoogle Scholar
  63. Weinberg, R. A., Scarr, S., &Waldman, I. D. (1992). The Minnesota Transracial Adoption Study: A follow-up of IQ test performance at adolescence.Intelligence,16, 117–135.CrossRefGoogle Scholar
  64. Weinberg, W. A., Dietz, S. G., Penick, E. C., &McAlister, W. H. (1974). Intelligence, reading achievement, physical size and social class.Journal of Pediatrics,85, 482–489.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  65. Wickett, J. C., Vernon, P. A., &Lee, D. H. (1994).In vivo brain size, head perimeter, and intelligence in a sample of healthy adult females.Personality & Individual Differences,16, 831–838.CrossRefGoogle Scholar
  66. Wigdor, A. K., &Garner, W. R. (1982). (Eds.)Ability testing: Uses, consequences, and controversies. Washington, DC: National Academy Press.Google Scholar
  67. Willerman, L., Schultz, R., Rutledge, J. N., &Bigler, E. D. (1991).In vivo brain size and intelligence.Intelligence,15, 223–228.CrossRefGoogle Scholar
  68. Willerman, L., Schultz, R., Rutledge, J. N., &Bigler, E. D. (1994). Brain structure and cognitive function. In C. R. Reynolds (Ed.),Cognitive assessment: A multi-disciplinary assessment (pp. 35–55). New York: Plenum.Google Scholar
  69. Winick, M., Meyer, K. K., &Harris, R. C. (1975). Malnutrition and environmental enrichment by early adoption.Science,190, 1173–1175.PubMedCrossRefGoogle Scholar
  70. Witelson, S. F., Glezer, I. I., &Kigar, D. L. (1995). Women have greater density of neurons in posterior temporal cortex.Journal of Neuroscience,15, 3418–3428.PubMedGoogle Scholar
  71. Yeo, R. A., Turkheimer, E., Raz, N., &Bigler, E. D. (1987). Volumetric asymmetries of the human brain: Intellectual correlates.Brain & Cognition,6, 15–23.CrossRefGoogle Scholar






[DOUBLEPOST=1508709267][/DOUBLEPOST]... Или под „општоприфатени научни трудови“, не мислеше на peer review туку да бидат прифатени од Министерството за Вистина? ;)
 
Член од
10 август 2011
Мислења
1.930
Поени од реакции
7.811
... Или под „општоприфатени научни трудови“, не мислеше на peer review туку да бидат прифатени од Министерството за Вистина? ;)
Сеа јака поента докажа, коа ја лупна со копи-пејст целата цитирана литература од трудот. :pos:

Добро, не ме разбираш или се правиш дека не ме разбираш?
Остај министерства на страна (многу суптилна референца, Орвел), општоприфатени научни резултати, генерално, не се оние за кои има еден тон научна литература која нуди спротивни заклучоци од изнесените, кои се изнесени во труд за чија теза и методолошка издржаност и во овој момент се води жива научна дебата, и за чија валидност нема никаков консензус во научната заедница, а и којзнае дали некогаш ќе има. И не, фактот што е објавен во peer reviewed научно списание не е ебана гаранција дека е тоа. Во peer reviewed списанија има објавувано и креационистички трудови и трудови со кои се негира глобалното затоплување, колку мислиш дека се релевантни? И тие ли презентираат научно потврдени факти? Ја имам сретнувано секакви работи во peer reviewed списанија од области кои ми се поблиски. Тоа им е целта, затоа the peers праат review, за да може научната заедница да го филтрира ѓубрето од правата наука (да биде јасно, не викам дека овој труд е ѓубре, незнам дали е, ама незнам и дали не е). Научно писмен човек како тебе треба да го знае тоа. Сеа, ќе сакаш да дадеш линкови и од сите peer review трудови со кои се нудат спротиставени гледишта од овој труд, како човек посветен на влечење заклучоци од научно потврдени факти, или не?

All over the place си, почна муабетот со мапата за просечно iq по држава, која е правена со помош на весела математика за повеќе од пола од државите, па ја покрепи со неколку табели од комплетно неповрзан труд, кои ги поврза со познат контроверзен труд (несретнат на интернет до сега) кој и самиот нема толку широко поставена теза колку што ти би сакал, е базиран на климави статистички податоци и за кој уште се води дебата. Битно ти си склопи еден peer reviewed труд во главата со кој научно се потврдува се што ти сакаш да биде научно потврдено. Знаеш колку обемна и долга студија треба да биде направена за да се потврди таа iq мапата?

Штета немаме некој плав скандинавец со голем мозок на форумов, за одма да ни ги расчисти работиве.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
Аввв... Прво бараш референци, за потоа да се потсмеваш кога ќе ти се понуди куп од референци. Типично. И прилично разочарувачки. :coffee:
Ако сакаш твојата теза да биде поткрепена со научни резултати, треба да понудиш општоприфатени научни редови што ја потврдуваат.

Покажани се неоспорни податаци. Од една страна има физички мерења (волумен), од друга страна стандардизирани статистички од мерења на IQ. Несомнено е дека постои корелација на волуменската зафатнина на мозокот, и когнитивните способности (iq-тo). ОК е што не си научник по вокација, не сум ни јас, ама можеше барем да ги разгледаш податоците. Да го направеше тоа, можеби сега немаше да се потсмеваш со лоши шеги.

Разлики во интелегенцијата меѓу луѓето постојат, исто како што постојат разлики во когнитивните способности на одделни „раси“ кучиња. Тој пример го употребувам за споредба, за да укажам на следново. Разните кучиња се добиени со процес на вештачка селекција. Разните етникуми се настанати преку процес на природна селекција, при паралелна еволуција во различни природни средини. Од некои нам не сосема разбирливи причини, при мерењата на IQ жутите статистички покажуваат највисоки резултати, после се белите, па темните, и на крај црните. Истите разлики се отсликуваат и во волуменот на черепот. И да, луѓе сме сите, ама како што имаме физички разлики, така имаме и разлики во когнитивните способности.
Сирови факти се тоа, ништо повеќе. Разбирам да се оспоруваат детали и слично, ама глупаво е да се негира самото постоење на тие разлики во когнитивните способности.


Но дигресираме, иако онтопик. Немав намера да го дискутирам постоењето на разлики во когнитивните способности меѓу разните етнички групи низ светот. Туку да покажам дека дискусијата за тие разлики е станата непожелна, всушност забранета, во денешното општество. Ваква една дискусија како нашава, во модерните „либерални“ средини на толку фалениот „демократски запад“ - ќе беше наречена „говор на омраза“ а јас ќе бев етикетиран како расист (со сите правни реперкусии, откази од работа ако работам во образовна или друга институција, итн).
Тоа е таа репресија на мислата и слободата на говорот, за која зборувам.[DOUBLEPOST=1508881262][/DOUBLEPOST]П.С. Всушност ете го еден лик поназад во дискусијава, веќе ме нарече „нацист“. :cautious:
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.271
Поени од реакции
78.918
Не знам дали се читаш стварно што пишуваш. КАКОВ ЦРН ЕУ?! За Совет на Европа зборувам човече. Или и тие не чинат? ...

Ти да не мислиш дека Европска Унија и Совет на Европа е исто?!.
Ма све се тоа рептили, илуминати и Сорос. Све е тоа исто. Харп и све друго
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
^^

Essex Police directed Breitbart London to a section of a CoP manual, which explains that hostility for the purposes of recording a hate incident is anything that is “perceived” by the victim as hostility. It reads:

“For recording purposes, the perception of the victim of any other person is the defining factor in determining whether an incident is a hate crime, or in recognising the hostility element of a hate crime.

“The victim does not have to justify or provide evidence of their belief, and police officers and staff should not directly challenge this perception. Evidence of the hostility is not required for an incident to be recorded as a hate crime or hate incident.”
[DOUBLEPOST=1508971592][/DOUBLEPOST]^^
@loophole ако ова погоре не е излезено од некое Министерство за Вистина, тогаш не знам што е... :(
 
D

Daedalus

Гостин
Јака студија, мајсторе. Уште да ја прочиташе. Ајде, чекор по чекор, да ги потенцираме најбитните елементи од студијата што ја прати, а ги имаш у заклучок.

Differences in cognitive abilities are correlated with differences in brain size, and both brain size and cogntive ability are correlated with age, sex, social class, and race. As noted earlier, correlation does not prove cause and effect, but, just as zero correlations provide no support for a hypothesis of cause and effect, non-zero correlations do provide support. We are convinced that the brain-size/cognitive-ability correlations that we have reported are, in fact, due to cause and effect. This is because we are unaware of any variable, other than the
brain, that can directly mediate cognitive ability. Some have suggested that perhaps increased intellectual activity and/or improved nutrition cause higher cognitive ability. But, just as physical activity and/or better nutrition can only increase physical strength via their effects on muscles, increased cognitive "strength" can occur only via increased brain function. Of course, brain size is not the only mediator of brain function; Miller's (1994) review suggests that amount of brain myelination is related to IQ (as in work by Schultz, 1991; Willerman, Schultz, Rutledge, & Bigler, 1994).
Nonetheless, we believe that the important research questions are as follows:
(1) What is responsible for these group differences
in brain size; that is, are they genetically and/or environmentally caused? and
(2) Why does variation in brain size correlate with differences in cognitive ability?

Numerous problem areas remain to be researched.

For example, it is not known whether women have fewer neurons than do men; there may be greater cortical packing density in women, and thus, it is myelin thickness or some other variable that is responsible for the sex differences in brain size (Haug, 1987).

In a postmortem study of brain tissue from the temporal lobes of 5 women and 4 men, Witelson, Glezer, and Kigar (1995) supported the hypothesis that women's neurons are packed more tightly. It is unknown, however, whether tightly packed neurons are more or less efficient than are those that are more. widely spaced; the latter may allow a greater number of
synaptic connections.

Serious paradoxes also require resolution.
For example, White women have brain sizes equal to or smaller than those of Black men, but nonetheless score higher than do Black men in general cognitive ability.

Additional research with magnetic resonance imaging or behavior genetic techniques is certain to enrich knowledge of these important relationships. MRI may identify features of the brain that correlate even more highly with IQ than does volume (some possibilities are
neuronal density, white/gray contrast, ventricle/brain ratio, and various specific brain regions). More generally, as Broca and other nineteenth-century scientists conjectured so long ago, it may be the complexities of the convolutions of the brain, and the varieties and efficiencies of its commissures, rather than its actual size, that is related to intellectual ability and that differentiates populations.

Што значи ова, Ванлок? Какви заклучоци можеш да повлечеш од потенцираните делови од текстот?
 

VOLK2234

еврофоб и хомоскептик
Член од
16 септември 2008
Мислења
5.517
Поени од реакции
4.387
при мерењата на IQ жутите статистички покажуваат највисоки резултати, после се белите, па темните, и на крај црните
Ист е редоследот во заработката на пари.
азијати>европејци>мексиканци>црнци. Интересно, нели?
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
Што значи ова, Ванлок? Какви заклучоци можеш да повлечеш од потенцираните делови од текстот?
Што заклучив освен дека онтопик дигресијата за разликите во когнитивните способности кај луѓе од различни географски локации, е интересна?

Заклучив дека си ја пропуштил поентата: :)
Но дигресираме, иако онтопик. Немав намера да го дискутирам постоењето на разлики во когнитивните способности меѓу разните етнички групи низ светот. Туку да покажам дека дискусијата за тие разлики е станата непожелна, всушност забранета, во денешното општество. Ваква една дискусија како нашава, во модерните „либерални“ средини на толку фалениот „демократски запад“ - ќе беше наречена „говор на омраза“ а јас ќе бев етикетиран како расист (со сите правни реперкусии, откази од работа ако работам во образовна или друга институција, итн).
Тоа е таа репресија на мислата и слободата на говорот, за која зборувам.[DOUBLEPOST=1508881262][/DOUBLEPOST]П.С. Всушност ете го еден лик поназад во дискусијава, веќе ме нарече „нацист“. :cautious:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom