Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Според закон, секоја зграда што се гради, со нејзе треба да бидат изградени и паркинг места. Ако овој закон се почитува секаде низ Скопје, поточно ако секоја нова зграда си има паркинг место тогаш не си во право.Често има случаеви на многу места низ градот каде што луѓето без оглед на тоа што имаат паркинг места, ги оставаат колите на тротоар пред нивната зграда или куќа на штета на пешаците и велосипедистите, кои мора да се движат по улица и на таквите сопственици заслужуваат да им бидат одземени возилата од пајак или пак да им се стави ливче на шофершајбна.Фалат паркинзи низ градов, тоа е проблемот. Секој слободен метар квадратен го искористија за подигање на згради без да размислат дека тие луѓе на кои ќе ги шиткаат становите имаат возило/а. Не се најголеми кривци паркираните по тротоари, ги сфаќам. Непланското размислување го уништува градов.
Иначе си имаше закон и порано за велосипедисти, во смисла да мора да се движи велосипедистот по соодветна патека, или пак има соодветна брзина преку која ќе се движи итн. Засега имам дознаено дека казнуваат ако се движиш со велосипед покрај автопат. Казната изнесува околу 25 евра.
Види, според законот, ако таму каде што треба да вози велосипедистот нема велосипедска патека, истиот може да вози одма покрај самата улица. А за другово се согласувам.45евра мислам дека беше ама сепак друго е автопат, а друго е ова. По нивново испаѓа дека луѓето по другите градови нема да смеат да се качат на точак зашто сегде нема велосипедска патека.
Во ред е законот ама прво да се обезбедат соодветни патеки, па да се обезбедат и казни за пешаците што ќе се движат по велосипедски патеки, па на крај да се казнат велосипедистите.
А не вака...жити таквото што ќе им платам и да ме фатат.
А дали ќе се реши проблемот со тротоарите кои одамна служат за паркинг на возилата. Го искршив точакот качувајќи и симнувајќи се од тротоар. Нека видат малце кај бит пазар кај се движат возилата, па после нека спроведуваат мерки и казни. Тоа не се знае дали е пешачки, тротоар, улица или булевар. Како и да е, битно даноци и казни да се вметнуваат, а инфраструктурата нека остане под знак прашалник.
ќе бараш оштета од улици и патиштаа што ке се случи ако велосипедистот или велосипедот настрада поради некој друг несовесен учесник во сообраќајот или поради дупка на патот? тогаш дали ке можеш да ја тужиш државата, општината, градот полицијата, улици и патишта паркови и зеленило , или пак цацко ќе биде крив па со него ке треба да се расправаш?
Запознаен си со законот? Велосипедистите, доколу нема точно определена патека, возат на коловозот еден метар оддалечени од тротоарот.Ова го подржувам. Добра идеја. Јас би направил и 50 евра казната.Да се научат кај да возат. Секој ден гледам како старци како возат на сред улица. Па опни го 100 евра па нека мисли другпат кај да вози. Алооо со кој памет вози на улица кај што возат колите.