Владата прави поморска флота

Soreno

Big Brother
Член од
14 јануари 2009
Мислења
530
Поени од реакции
19
Владата прави трговска бродска флота која ќе плови по море до сите дестинации под македонско знаме. Одлуката за формирање на флотата била донесена на една од минатите владини седници и веднаш е формирана работна група со членови од повеќе институции која работи на постапката за регистрација на бродови кои ќе пловат под македонско знаме.
Неофицијално дознаваме дека на владината седница се зборувало и кое пристаниште може да се искористи како матично. Во ниту еден случај не се споменало солунското пристаниште кое е на најмала оддалеченост од Македонија. Во опција биле само пристаништата во Драч, Албанија и Истанбул, Турција.
Владата одлучила флотата да се формира врз основа на јавно- приватно партнерство. Во почетокот да има не повеќе од 10 брода, а со текот на времето да се развие во поголема поморска трговска флота, какви што веќе имаат некои земји во светот, иако не излегуваат на море.
Од Министерството за транспорт и врски од каде што во Владата пристигнала иницијативата вчера ни потврдија дека се прави поморска флота. Оттаму велат дека работната група веќе работи на формирање на регистар на бродови кои низ светот ќе пловат под знамето на Македонија.
"Очекуваме повеќекратна придобивка од поморската флота. Освен трговска корист, Македонија ќе добие едуциран кадар на македонски државјани за работа на брод. Исто така, ќе се прави промоција на државата, бидејќи македонските бродови ќе пловат на сите дестинации под македонско знаме", велат од Министерството за транспорт и врски.
Владата на Македонија неодамна направи и измени и дополнувања на Законот за внатрешна пловидба. Со нив е предвиден нов начин на обука на бродскиот екипаж, како и нов начин на полагање на стручниот испит за добивање звање за член на бродски екипаж.
 

Маца_мк

♫♥good girl gone bad♥♫
Член од
13 февруари 2007
Мислења
6.421
Поени од реакции
464
А на кое море ќе плови таа наша флота? Пошто не сум знаела дека имаме море..:nesvest:
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
Во Прилеп и онака имаме окулу 1000 квалификувани и активни морнари,додуша со Панамски пасоши ама нема врска нели?:smir:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А на кое море ќе плови таа наша флота? Пошто не сум знаела дека имаме море..:nesvest:
Абе битно е да имаме флота... За море лесно е, ке си земиме со багери ке ископаме...

Ибати будалите!
 
Член од
23 декември 2007
Мислења
486
Поени од реакции
6
Абе битно е да имаме флота... За море лесно е, ке си земиме со багери ке ископаме...

Ибати будалите!
Незнам зошто веднаш плукаш. Ако ова го поевтини поморскиот транспорт на стока наменета за Македонија тогаш е за поздравување.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Незнам зошто веднаш плукаш. Ако ова го поевтини поморскиот транспорт на стока наменета за Македонија тогаш е за поздравување.
Мислиш дека Грција ке дозволи македонски бродови да пловат во нивните води? А за истовар во Албанија и нивните патишта кои ги исполнуваат сите Нато стандарди.... немаме потреба.

Наместо безвезни проекти, можат да инвестираат во нешто попаметно што ке го намали увозот на продукти кои можат да се произведуваат во Македонија, а не ги произведуваме оти некој ги увезува.
 
J

Johnny Stulic

Гостин
Незнам зошто веднаш плукаш. Ако ова го поевтини поморскиот транспорт на стока наменета за Македонија тогаш е за поздравување.
Se soglasuvam Marski deka e taka ama ova ti e samo predizboren marketing ako malku progooglas ke vides deka site tie pomorski kompanii od koj nad 20% gi kontrolira Grcija se pred bankrot poradi ekonomskata kriza,mnogu od niv se ispozatvorija,Grckite sopstvenici se selat od Anglija vo Grcija za da mozat da preziveat i sega se nasle ovie nasi pametni od vlada ke pravime flota ova de ostvaruvame.

Mislam deka ova ke bide kako cargo-avionot vo Stip samo predizborni kikiriki za gladen narod.
 

Македонцки

мадрфакр
Член од
23 ноември 2007
Мислења
4.281
Поени од реакции
634
глупости, квази патриотизам и полпулизам...

освестете се бре луге, од споменици и знамиња не се живее....

сега и бродови на копно......врати се бранко..спаси не..овие ке не удават
 
J

Johnny Stulic

Гостин
глупости, квази патриотизам и полпулизам...

освестете се бре луге, од споменици и знамиња не се живее....

сега и бродови на копно......врати се бранко..спаси не..овие ке не удават
Грција и BDI


Ако неодамна на воената парада во Солун преку грчките специјалци ни ја пратија пораката “Македонија е Елада“ тоа никако не значи дека официјална Грција првенствено е преокупирана со македонското прашање. Секако, прашањето се наоѓа високо на грчката политичката агенда, ако ништо друго видливо е преку дипломатското парадирање по европските престолнини и во ООН. Иако не можам да ѕирнам што има на работната маса на Караманлис, какви се рангирањата, тежината и приоритетите на прашањата од неговата агенда, можам да претпоставам дека грчкиот премиер секојдневно фрла поглед на BDI.

Што е BDI?

BDI (Baltic Dry Index) накратко е индекс на просечните цени за бродски превоз на суровини. Baltic Ehchange е берзанска компанија со седиште во Лондон. Почетоците датираат од средината на 18 Век каде и денес се формира базичниот индекс BDI на суровинскиот поморски транспорт. Индексот BDI го сочинува вкупниот индекс кој се состои од повеќе индекси на 26 поморски рути. Индексот е груб но задоволителен индикатор на идниот економски раст и прилично точен барометар на волуменот од глобалната трговија. Тоа се должи пред се на фактот што 90 отсто од светскиот транспорт на суровини е всушност по морски пат, како и од предусловеноста во движењето на суровините за идното производство. BDI има уште една специфичност вредна за споменување: за разлика од акциите и обврзниците кои се подложни на шпекулации кај BDI тоа не постои затоа што никој не букира превоз доколку го нема товарот.

Покрај општиот интерес за следење на овој индекс грците имаат дузина причини повеќе поради тоа што Грција вклучително со грчките фамилии како сопственици контролираат околу 20% од вкупниот глобален поморски транспорт. Ако додадеме дека трговската морнарица неодамна го надмина туризмот како приход во грчкиот БДП и тоа дека грчките фамилии контролираат третина од глобалниот поморски транспорт на суровини (bulk goods) причините се повеќе од јасни. Несомнено, она што ги загрижува соседите треба да биде и наша грижа. А тоа е фактот дека BDI од врвот во Мај месец има паднато за повеќе од 90 проценти.



Неодамна Telegraph (29/10/2008) преку авторите Ambrose Evans-Pritchard and Rowena Mason имаше статија Investors shun Greek debt as shipping crisis deepens во која посочуваат на дел од прашањата врзани со грчката економија и трговската морнарица.

The daily rental rates for Capesize big ships have dropped $234,000 to $7,340 in weeks, leaving operators stuck with heavy losses on long leases. Empty ships are now crowding Singapore and other global ports.

"It is extremely serious, " said Jeremy Penn, president of the Baltic Exchange. "Freight rates have never fallen this steeply before. It is telling us that world trade in raw materials has slowed dramatically. Shippers are having genuine difficulty obtaining letters of credit from banks," he said.

The shipping crisis is another blow to the City of London, which earned £1.3bn in foreign receipts from the industry last year. Maritime services employs 14,500 staff in the UK.

Информацски богат е сајтот Hellenic Shipping News. Таму може да се прочита статијата која се однесува на проблемите со кредитните писма L/C предизвикани од финансиската закоченост на банките кои во одредени случаи не сакале да ги прифатат како сигурни кредитните писма на другата страна. Или можеби оваа за опсегот на погоденоста со кризата на трговската морнарица. Интересни писанија со дискусии од оваа проблематика може да се најдат на Naked Capitalism. Понатака не би ја должел натака.

Грчката економија несомнено ќе биде погодена од кризата преку учеството на трговската морнарица во економијата, и преку туризмот во следната сезона. На невољите не треба да се ситиме затоа што погодена ќе биде и македонската економија. Во тој однос немаме некоја предност, напротив, во неколку клучни сегменти сме зависни од Грција. Нашиот интерес и внимание повеќе се фокусира на политичкиот фронт. А таму особено е интересна историската димензија и улогата на грчките поморски фамилии во државните политики и креација на современа Грција. Фамилииите на трговските морепловни магнати, од Валианос, преку познатото соперништвото на Ниархос и Оназис, па Теодоракопулус, до Лацис и Карас, се длабоко вплетени во грчкиот општествен карактер. Трговијата и морето се во корените на грчката државност и се своевиден показ за она што може да се очекува од нивните актуелни наследници. Од она малку што сум прочитал и потпирајќи се повеќе на интуитивното сознание можам да ја насетам клучната улога што повторно моќните поморски, и се` повеќе финансиски, фамилии ќе ја одиграат во скорешното историско премрежие.

Не им верувам на оние кои не примаат мито - Оназис

Со записот сакам, ете по некое мое скромно мислење, да покажам една друга димензија на карактерот и влијанието што го поседува јужниот сосед. По се изгледа тоа е малку познато на нашата јавност и малку се проучува од нашата властност. Оваа димензија ќе има големо значение по исходот и односот на Грција кон Македонија. Без разлика на сите ископувања историски факти и артефакти, приложувања документи и потпирање на правото, ќе треба повеќе копање по фамилијарните поморски трговски стебла и каргото што тие го носат.

Prezemeno od blogot na dzanam

Citaj Makedoncki ako mislis deka ova e dobar poteg preprocitaj uste ednas
 
Член од
23 декември 2007
Мислења
486
Поени од реакции
6
Мислиш дека Грција ке дозволи македонски бродови да пловат во нивните води? А за истовар во Албанија и нивните патишта кои ги исполнуваат сите Нато стандарди.... немаме потреба.

Наместо безвезни проекти, можат да инвестираат во нешто попаметно што ке го намали увозот на продукти кои можат да се произведуваат во Македонија, а не ги произведуваме оти некој ги увезува.
Ниту ти ниту јас сме експерти на поморски сообраќај и транспорт на стоки, па не можеме да тврдиме со сигурност дали ова е добар проект или не.

Se soglasuvam Marski deka e taka ama ova ti e samo predizboren marketing ako malku progooglas ke vides deka site tie pomorski kompanii od koj nad 50% gi kontrolira Grcija se pred bankrot poradi ekonomskata kriza,mnogu od niv se ispozatvorija,Grckite sopstvenici se selat od Anglija vo Grcija za da mozat da preziveat i sega se nasle ovie nasi pametni od vlada ke pravime flota ova de ostvaruvame.

Mislam deka ova ke bide kako cargo-avionot vo Stip samo predizborni kikiriki za gladen narod.
Тоа е веќе друго. Ако е само за предизборен маркетинг, тогаш си во право. Но, некои луѓе плукаат на секој проект на ВМРО, без разлика дали е добар или не. На тоа мислев.
 
K

KomitaMKD

Гостин
Морињата се ничии односно сите земји во светот имаат право на користење на морските и океанските води, освен крајбрежните кои не се подалеку од најистурената копнена точка на државата.
 

Solid

Зона на самракот
Член од
26 август 2007
Мислења
7.176
Поени од реакции
4.133
Се спрема Владава за излез на море.:zlo:
Како и да е,поздрав за одлуката.
 
R

RAYTHEON23

Гостин
a zosto flota koga ne i zlevame na more ova nekako ne mi izgleda na dobro ako e ekonomski isplatlivo znaci od ekonomski aspekt togas moze,ama nekako ne mi izgleda dobro:helou::helou:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom