Вежби со сопствената тежина (bodyweight exercises)

nE0n1nja

Eat nerds get shredded
Член од
25 јануари 2007
Мислења
2.711
Поени од реакции
2.059
Член од
30 ноември 2014
Мислења
89
Поени од реакции
48
Кажете 30дневен план за домашно вежбање. Имам само еден тег (10кг), и би сакал да активирам мускули дома, па да се префрлам во теретана.
 

nE0n1nja

Eat nerds get shredded
Член од
25 јануари 2007
Мислења
2.711
Поени од реакции
2.059
Кажете 30дневен план за домашно вежбање. Имам само еден тег (10кг), и би сакал да активирам мускули дома, па да се префрлам во теретана.
Чучњеви - 3 серии, повторувања колку можеш;
Склекови - 3 серии, повторувања колку можеш;
Веслање со еднорачен тег - 3 серии 8-12 повторувања;
Pike Press - 3 серии, повторувања колку можеш;
One Arm Dumbbell Curl - 3 серии 8-12 повторувања, или 6-10 ако ти е тешко (минимум 6);
Одмор помеѓу серии 90-120 секунди.

Толку, доста ти е, прај ги по тој редослед 3 пати во неделата. Ова е ако си слаб, а ако сакаш да ослабиш прави само burpees, тегот не ти треба, ќе се набилдаш после во теретана.
 
На врв Bottom