Чекаш до непосредно пред истек на рокот за испорака, па пријавуваш дека пратката не е стигната. Внимателно бирај ги опциите, не се логични и повремено се менуваат. Потоа на продавачот е да докаже, односно приложи тракинг или шоидае... Дури и да е истечен рокот, чинам имаш уште барем 10 или 14 денови. Одамна не сум читал правила. Али-евци не прават проблеми, ако нешто не е во ред 100% враќаат пари. Којзнае колку нарачки имам, а со тоа и повремени поплаки за рифанд - буквално сите биле прифатени.
Пази продавачот да не те излаже, еднаш кога ќе почне рифанд процесот не прифаќај ништо од „почекај, ќе ти вратам на пејпал, итн“. За поплаки за квалитет или нешто ако фали, секогаш снимај unboxing. Квалитет и слично не е важно, само да се гледа адресата.