Прашања во врска со матура

*Slash*

Comfortably Numb
Член од
31 јули 2008
Мислења
758
Поени од реакции
1.207
Значи..Дали има некој што знае како се пресметуваат бодовите за матурата?Некој линк може или...

Исто имам прашање и за проектната задача..Дали има врска со тема и од кој предмет ќе се избере?У школо не знаат да не оправат :uvo:

На пр.Сакам да се запишам информатика на ФЕИТ.Дали треба за втор предмет да полагам математика-напредно ниво,а за трет и четврт предмет-физика и информатика оти сам гимназија???:tapp:
Проектна задача-Информатика-вируси..:nesvest::nesvest:

Има ли некој шо знае да ме опрае?:toe:
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
7.396
Поени од реакции
1.880
на страната на биро за развој на образование треба да има се барем летоска имаше а за информатика знам дека цимерите мои полагаа напредно математика ама мислам дека може и основно, а исто така информатика и физика полагаа оти кога прашаа на електро добија одговор дека мора тие и никои други
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
Може да се одберат да се полагаат сите предмети на државната матура?
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
7.396
Поени од реакции
1.880
Може да се одберат да се полагаат сите предмети на државната матура?
се зависи до факултетот затоа најдобро е таму да се добијат тие информации оти после да не испадне како годинава што многу ги одбија заради предметите
 
Член од
26 февруари 2008
Мислења
305
Поени од реакции
61
Znaci vaka da objasnam.Vo zavisnost od fakultetot mora da polagas predmeti koi se baraat na toj fakultet.Za FEIT potocno treba da polagas matematika-osnovno ili napredno znaci moze i osnovno.A drugite dva premeti treba da bidat informatika fizika ili angliski.Za sekoj fakultet ima posebni predmeti koi se potrebni za da mozes da se zapises.Taka da gledaj si na vreme kaj sakas da nema posle ne znaev ili takvi stvari.
Ako sakas nekoi dopolnitelni informacii pisii.
P.S.Vo vrska so proektnata zadaca moze se so sakas od oblasta na informatikata ili fizikata.
Gore napisanoto vazi samo za elektro:pos2::pos2::pos2:
 

TWEETY***

Мy life..my rules..any questions?
Член од
18 февруари 2006
Мислења
2.041
Поени од реакции
66
прокетната може што било да е никого не вратија заради проектна
Никого не вратија, али сепак би ти препорачала да е во согласност со факултетот затоа што ако се погоди да има деца со исти поени тогаш подобриот од нив се избира токму од проектната задача.
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
се зависи до факултетот затоа најдобро е таму да се добијат тие информации оти после да не испадне како годинава што многу ги одбија заради предметите
Oд тоа зависи кои предмети ќе треба да ги одберам. Но јас сакам сите да ги одберам.
 

petar_joker

OLD ROCKER
Член од
5 септември 2007
Мислења
1.249
Поени од реакции
57
Еве како се добиваат поените:
Прв екстерен - 2 * оценката * перцентилен ранг-----максимум 10 поени
Втор екстерен - 2 * оценката * перцентилен ранг-----максимум 10 поени
Прв интерен - 1,6 * оценката ------максимум 8 поени
Втор интерен - 1,6 * оценката ------максимум 8 поени
Проектна задача - 0,8 * оценката ------ максимум 4 поени
Значи вкупно се 40 поени
Оценки од училиште - среден успех од сите 4 години * 12 -----максимум 60 поени
 

*Slash*

Comfortably Numb
Член од
31 јули 2008
Мислења
758
Поени од реакции
1.207
:vozbud:Ама е заебано...

Значи пишав прв интерен-Информатика,а втор интерен-Физика и не сам згрешила..
Е сеа уште за проектната не знам шо да праам бреее...:pipi:
Ќе си земам ја информатика најубаво ќе да е..:pos2:

За поебани 4 поени душа ќе ти излезе..:nesum:
 

BiG_kIsS

You talk too much... Let me shut you up
Член од
4 септември 2007
Мислења
3.414
Поени од реакции
2.923
Еве како се добиваат поените:
Прв екстерен - 2 * оценката * перцентилен ранг-----максимум 10 поени
Втор екстерен - 2 * оценката * перцентилен ранг-----максимум 10 поени
Прв интерен - 1,6 * оценката ------максимум 8 поени
Втор интерен - 1,6 * оценката ------максимум 8 поени
Проектна задача - 0,8 * оценката ------ максимум 4 поени
Значи вкупно се 40 поени
Оценки од училиште - среден успех од сите 4 години * 12 -----максимум 60 поени
А ова е? :icon_conf
 

[zEUs]

Go England!! GO!!
Член од
1 јули 2008
Мислења
4.398
Поени од реакции
534
Ja сум слушнал дека може да се земе појче предмети од дозволеното и со тоа ќе се има повече поени, прошлата година во моето школо некој имал послаби оценке и зел плус еден предмет на државната матура за да го надокнади тоа...
 

*Slash*

Comfortably Numb
Член од
31 јули 2008
Мислења
758
Поени од реакции
1.207
А ова е? :icon_conf

Прв екстерен - 2 * оценката * перцентилен ранг-----максимум 10 поени
Втор екстерен - 2 * оценката * перцентилен ранг-----максимум 10 поени
Прв интерен - 1,6 * оценката ------максимум 8 поени
Втор интерен - 1,6 * оценката ------максимум 8 поени
Проектна задача - 0,8 * оценката ------ максимум 4 поени
Значи вкупно се 40 поени
Оценки од училиште - среден успех од сите 4 години * 12 -----максимум 60 поени ..


На пример успехот од средно обр. ако имаш максимално просек 5,00 ете ти 5,00*12=60 бода.
Ако на проктната задача имаш оценка 5 тогаш 5*0,8=4 максимално поени.
Истото е и со четирите предмети шо се полагат.
Добро разбрав зарем не?:vozbud:

Сеа ќе потражам тука у компјутерот имам за проектната како иде оценувањето.:uvo:
 

еци^^^

Walking the line of nature's palm
Член од
9 декември 2005
Мислења
2.945
Поени од реакции
58
А ова е? :icon_conf
Перцентилниот ранк ти покжува од колкав број на матуранти кои полагала, ти имаш подобри резултати по дадениот предмет. Воведен е за да може да се рангираат учениците, значи на крајот нема вие да добиете резултати колку бодови сте освоиле, туку кој ви е перцентилниот ранк.
Со максимум перцентилен ранк, се добиваат 10 бодови по дадениот предмет.

За посликовито, јас по македонски јазик и литература имав перцентилен ранг 99,93, што значи дека имам подобри резултати од 99,93 проценти од матурантите кои полагале, a 00,07 проценти имаат подобар перцентилен ранг. И така. Еве за повеќе информации тука имате се објаснето, само читајте убаво:

www.bro.gov.mk



:pipi:
 

*Slash*

Comfortably Numb
Член од
31 јули 2008
Мислења
758
Поени од реакции
1.207
1. Kriteriumi za ocenuvawe na proektnata zada~a - esej​
Nivo Kriteriumi za ocenuvawe na fazata – podgotovka Bodovi
3​
- Samostojno izbral tema vrz baza na {irok obem na soodvetna literatura;
- jasno i precizno ja definiral temata (go formuliral istra`uva~koto pra{awe);
- izgotvil detalen plan za proektnata zada~a vo predvideniot rok;
- ja poznava metodologijata na rabota, poka`uva podgotvenost i anga`iranost kon zada~ata.​
3
2​
- Izbral tema, no so pomo{ na mentorot;
- ja definiral temata (go formuliral istra`uva~koto pra{awe) so pomo{ na mentorot;
- izgotvil plan za proektnata zada~a na koj nedostasuvaat odredeni elementi;
- poka`uva odredeni slabosti vo primenata na metodologijata na rabota.​
2
1​
- Temata mu ja ponudil i definiral mentorot;
- ne koristel dopolnitelna literatura;
- izgotvil plan so seriozni propusti;
- poka`uva seriozni slabosti vo metodologijata na rabota;
- poka`uva slab interes za zada~ata.​
1
0​
- Ne izbral tema i ne izgotvil plan vo predvideniot rok;
- ne e upaten kako i kade da bara izvori na informacii za zada~ata;
- ne ja poznava metodologijata na rabota;
- voop{to ne poka`uva interes za zada~ata.​
0
=============================
Kriteriumi za ocenuvawe na fazata - izrabotka na esejot
Nivo Jazik Struktura Soodvetnost na sodr`inata Bodovi
3
- Leksikata vo esejot e bogata,
raznovidna i to~no upotrebena;
- ima nezna~itelni gre{ki vo pi{uvaweto
na zborovite i
interpunkcijata;
- upotrebeni se soodvetni i
raznovidni gramati~ki strukturi
so nezna~itelni gre{ki.
- Esejot gi sodr`i site strukturni
delovi (voved, glaven del i
zaklu~ok);
- sistematski e razvien, ideite se
logi~ki podredeni;
- upotrebeni se raznovidni i
soodvetni povrzuva~ki sredstva
(naslovi, podnaslovi).
- Tekstot sodr`i jasni,
relevantni, ubedlivi i
argumentirani odgovori na
istra`uva~koto pra{awe;
- sodr`inata e soodvetna i vo
potpolnost odgovara na
barawata na zada~ata;
- ideite vo tekstot se jasni,
interpretaciite se bazirani na
relevantni podatoci i analiti~
ki priod, pretstaveni se so
golema ve{tina i razbirawe.
3
2
- Leksikata vo esejot e bogata, no so
nedoslednosti i gre{ki vo
upotrebata pri izrazuvawe na
poslo`eni iskazi;
- se sre}avaat gre{ki vo pi{uvaweto
i interpunkcijata koi ne go
popre~uvaat razbiraweto na
mislata;
- gramati~kite strukturi se pravilno
upotrebeni, no se zabele`uvaat
gre{ki pri upotrebata na
poslo`enite strukturi;
- Tekstot gi sodr`i site strukturni
delovi (voved, glaven del,
zaklu~ok), no mu nedostasuva
odredena sistemati~nost i
logi~na povrzanost na ideite;
-
nedostasuvaat soodvetni
povrzuva~ki sredstva (naslovi,
podnaslovi).
- Tekstot sodr`i jasni argumenti
(odgovori) na istra`uva~koto
pra{awe;
- sodr`inata odgovara na
barawata na postavenata zada~a;
- ideite se jasni, no
interpretaciite se zasnovani
na nedovolen broj informacii;
- nedostasuva analiti~ki prior.

2
1​
- Leksikata e ograni~ena, no
ovozmo`uva izrazuvawe na osnovni
iskazi;
- napraveni se pove}e gre{ki vo
pi{uvaweto na zborovite i
interpunkcijata koi go popre~uvat
razbiraweto na mislata;
- upotrebeni se ednostavni
gramati~ki strukturi, so gre{ki.
- Na tekstot mu nedostasuvaat
odredeni strukturni elementi i
kompozicija;
- tekstot nema sistemati~nost i
logi~ka povrzanost na ideite;
- upotrebata na povrzuva~kite
sredstva e ograni~ena.
- Esejot ne odgovara na barawata
na zada~ata;
- odgovorite na istra`uva~koto
pra{awe se baziraat na
nerelevantni argumenti;
- ideite se nejasni, se
povtoruvaat;
- tekstot sodr`i nepotrebni
informacii.​
1
0​
- Leksika e mnogu ograni~ena, sodr`i
golem broj gre{ki i ne e soodvetna
na postavenata zada~a;
- napraveni se golem broj gre{ki vo
pi{uvaweto na zborovite i
interpunkcijata poradi {to
tekstot e nerazbirliv;
- upotrebeni se osnovnite gramati~ki
strukturi so elementarni gre{ki.
- Tekstot ima nejasna struktura;
- ideite se nelogi~ni i tekstot nema
nikakva sistemati~nost;
- nedostasuvaat povrzuva~ki
sredstva.
- Sodr`inata na esejot voop{to
ne odgovara so barawata na
zada~ata;
- ideite se nejasni;
- tekstot e konfuzen i sodr`i
nesoodvetni informacii.​
0​
=====================================
Nivo Kriteriumi za ocenuvawe na fazata​
- prezentacija Bodovi
3

- Prezentacijata e podgotvena, jasna so​
адекватна визуелизација) i efektivno go koristi
vremeto;
- ima sopstveni stavovi za i protiv odredeno gledi{te povrzani so temata;
- na postavenite pra{awa odgovara to~no, argumentirano i logi~no;
- poka`uva visok stepen na to~nost vo govoreweto i interpukcijata pri {to ostvaruva
razbirliva i jasna komunikacija so sogovornikot/ ispituva~ot;
- pri prezentacijata e sistemati~en i siguren;

3
2​
- Prezentacijata e podgotvena i dovolno jasna za da se sledi bez pogolemi te{kotii;
- glavnite idei se dovolno jasno objasneti;
- u~enikot odgovara na postavenite pra{awa, no bara dopolnitelni objasnuvawa
(potpra{awa) od strana na komisijata;
- vo tekot na prezentacijata mu nedostasuva jasnost, sistemati~nost i sigurnost;​
2
1​
-Prezentacijata e mnogu kratka i povr{na;
- u~enikot dava kusi objasnuvawa na sodr`inata na temata;
- mo`e da odgovori na ograni~en broj pra{awa (kuso i nedovolno jasno);
- poka`uva nesigurnost pri prezentacijata.​
1
0​
- Prezentacijata e kratka bez objasnenija za sodr`inata na temata;
- glavnite idei se nejasni i zatoa postojano e pottiknuvan od ispituva~ite;
- dava neargumentirani i nelogi~ni odgovori na pra{awata ili voop{to ne odgovara.
==========================================​
 

Kajgana Shop

На врв Bottom