Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Ех, и јас и милиони други би го сакале тоа ама, за жал тешко да се случи. Електричните имаат некои предности (помалко загадување во градовите, поедноставна механика) ама главната причина е политичка. Западните земји ептем многу сакаат да се ослободат/намалат зависноста од ОПЕК+ и другите кои имаат нафта, електриката може самите да ја произведуваат за разлика од нафтата. И за оваа цел се подготвени на големи жртви од пад на сопствената авто индустрија за сметка на кинеската, испуштање милиони работни места во сервисната мрежа и огромни нови инвестиции во разни типови на електрани, градење мрежи на „пумпи“ за струја (или станици за промена на комплетот батерии доколку надвладее концептот на BYD). Тоа е, западот е свесен дека ќе изгуби голем дел од производството на возила и пратечки гранки, ама затоа струјата ќе ја продава сам и секоја држава колку сака ќе и стави цена.
ОПЕК е 100% контролиран од западните држави.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
Ah ne bil Hans bil Justin, nebitno.

Bas taka, kako sto gledame nivna cel e da se trgnat od ICE motorite na benzin/dizel. Dali toa ke bide struja ili ke bide vodorod ili nesto sosema treto ne znaeme.
Potpolno se slozuvam deka vo momentov EV vozilata ne se ona sto treba na pazarot, doduse zavisi i kako gledas na toa. U mkd kade najgolem del od naselenieto e vo skopje i najgolemiot soobrakaj e tamu EV e dosta podobar od ICE bez razlika sto bateriite se mizerni. Mali relacii se toa, trgni zastani ova ona, taa baterija malku ke se puni sama, malku poveke ke se trosi ama pak nema da se oseti tolku problemot kako koga bi zemal da ja vozis na avtopat so 110+km na saat koga nadvor e okolu 0 stepeni. Ama na podolgi relacii ne se pogodni vo momentov.

Plus na ova dodadi deka vo Evropa barem imaat problem so proizvodstvenite kapaciteti na strujata i so kapacitetot kolku mrezata moze da prenese. Taka sto i tuka treba da podobrat infrastruktura kako i za vodorodot.
Bateriite se uste glaven problem, a i eden od poskapite delovi vo voziloto. Im treba razvoj kade ke stignat do podobri kapaciteti so podobri karakteristiki na ladno, i poniska proizvotstvena cena ama ke vidime kade ke zavrsi ova.

Za mali tovarni vozila sto bi se koristele za distribucija niz grad se pogodni ama za megugradski ne.


Vodorodot e isto taka problem vo momentov i porizvodstvoto i distribucijata i efikasnosta negova (iako na ova pole toyota prijavi znacitelen napredok) i infrastrukturata kaj sto mozes da go polnis. Ama barem polnenjeto mu e brzo
Toyota убаво си работеше до пред 1,5-2 години кога го сменија ген.дректор. Тој правилно размислувал и зборуваше дека ако 50% од возилата во Јапонија преминат на струја, за остатокот од индустријата нема ништо да остане. Ама поради ова и го сменија (беше внук на основачот на Тојота) и сега новиов директор фати да ги форсира електричните за да го надомести заостанувањето. Електричните многу веројатно ќе ни бидат иднината поради причините кои ги спомнав погоре, сакале ние или не. А тоа дали глобалното менување на климата е поради човекот или не, тоа е дилема и друга приказна.
Туку мене една работа не ми оди во глава со електричниве, ние овде на Балкан (и на многу други места во светот) масовно купуваме половни стари 10-15 години. Е како и кој ќе купи половно електрично 10-тина години старо ако треба да го плати 5-6,000 Е и веднаш или набрзо уште 5-6.000 за нова батерија ?! Дали ова ќе значи крај на купородажби на половни возила над 8-10 години ?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Mercedes od prvi februari oficijalno zapocnuva so full elektricni vozila a vozila so reno motor i marko polo dizeli ke bidat samo po naracka na klinetite. Uste nezapocnati so proizvodstvo na full elektricni vozila vejke imase naracki na 180 vozila elektricni. Se baraat od start elektricnite a seuste se vo linisko proizvodstvo dizel i benzin motorite a narackata na niv te se zgolemuva te opajga.
Maksimalni km so edno polnenje ke mozi da tera do 500km max.
Imav prilikka da se vozam vo mercedes sprinter vs30 krajot na 2022 godina proizveden a kupen 2023 godina, reno motor dizel i voznjata e odlicna, no nema plastika so nekrcka a kvalitetot na enterierot e podambeter od dacia daster. Desna vrata zaglavuva koga se zatvora vratata(elektricna) i mora so turkanje da se zatvori. Sinata kaj so lezi vratata se iskrivi. Momentalno ovie hybridni sega so se proizvedvat se najbarani no za zal vejke novi naracki nema za niv,se dorabotvat predhodno naracanite.
Audi a6 B9 vejke pocna da vadi nov bolid full elektrik so neverojatna oprema so vo skoro nikoe leketricno vozilo ja nema taa oprema.
Tehnologijata zamina napred no kvalitetot premina vo "kvantitet".
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
382
Поени од реакции
659
Cisto od ljubopitnost prasuvam, deneska zabelezav ,,nesto,, na moeto Pezo. Se naogja dolu vo sredina kon samiot kraj na maskata prema sofersajbna.
Screenshot_20240102-221742_Gallery.jpg
Dali nekoj moze da mi kaze sto e i zosto sluzi? Blagodaram
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Toyota убаво си работеше до пред 1,5-2 години кога го сменија ген.дректор. Тој правилно размислувал и зборуваше дека ако 50% од возилата во Јапонија преминат на струја, за остатокот од индустријата нема ништо да остане. Ама поради ова и го сменија (беше внук на основачот на Тојота) и сега новиов директор фати да ги форсира електричните за да го надомести заостанувањето. Електричните многу веројатно ќе ни бидат иднината поради причините кои ги спомнав погоре, сакале ние или не. А тоа дали глобалното менување на климата е поради човекот или не, тоа е дилема и друга приказна.
Туку мене една работа не ми оди во глава со електричниве, ние овде на Балкан (и на многу други места во светот) масовно купуваме половни стари 10-15 години. Е како и кој ќе купи половно електрично 10-тина години старо ако треба да го плати 5-6,000 Е и веднаш или набрзо уште 5-6.000 за нова батерија ?! Дали ова ќе значи крај на купородажби на половни возила над 8-10 години ?
Vidi tojota i den denes ne e nesto ekstremno fokusirana samo na EV vozila. Uste si go teraat nivniot Hybrid (nemaat ni mnogu Plug-in Hybrid vozila) za razlika od nekoi drugi brendovi. Ednostavno poleka se prefrlaat kon taa elektrifikacija ama ne se kako drugive uste sega daj ke pustime pa posle kako ke se javuvaat problemi ke opravame kolku mozeme. Si se drzat do toa nivnoto kvalitet pred kvantitet.

a dodeka nas ni prodavaat hybridi oni u pozadina si testiraat i vodorod (sto malku od drugite proizvoditeli go pravat) kako i EV, samo uste ne forsiraat da se prefrlat na niedno od ovie dodeka ne napravat nesto sto ke vredi
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Cisto od ljubopitnost prasuvam, deneska zabelezav ,,nesto,, na moeto Pezo. Se naogja dolu vo sredina kon samiot kraj na maskata prema sofersajbna.
Прегледај го приврзокот 402849
Dali nekoj moze da mi kaze sto e i zosto sluzi? Blagodaram

Сензор за сончева светлина...кај некој коли ги пали/гаси светлата автоматски и ја појачува климата кога колата е изложена на директ сонце.
 
Последно уредено:
Член од
28 ноември 2022
Мислења
382
Поени од реакции
659
Сензор за сончева светлина...кај некој коли ги пали/гаси светлата автоматки и ја појачува климата кога колата е изложена на директ сонце.
Tocen odgovor : ) ,,sunshine light sensor,, Vo megjuvreme dodeka forumot ne bese vo funkcija prasav sosed koj ima Pezo 5008 istoto mi go kaza i toj.
Kaj mene sekogas farovite mi se ostaveni na ,,auto,, .
Isto i klimatronikot mi e postaven na ,,auto,, so izbrana temperatura, gledam na touch ekranot kolata avtomatski izbira ,,AC,, i zimno vreme. Prekrasna kola celosno gledano, prezadovolen sum. Dizel koj ne se slusa deka e dizel, kako odnadvor, taka i vnatre. Tolku tivok dizel ne sum zapoznal dosega.
Pominav solidna kilometraza na otvoren pat, prekrasno, vistinsko uzivanje zad volan. Po site dosegasni pofalbi od bliski luge bese pricinata i da izberam da kupam Pezo.
Ti blagodaram, gledam deka odlicno gi poznavas Francuskite avtomobili.
Imeno pred izvesen period ,,otkaza,, fabrickiot akumulator Varta 70ah pritoa od Euroimpex //kade i mi go montiraa// me sovetuvaa da kupam i kupiv Exide start/stop 70ah kakov sto e za mojata kola, dali sum go napravil pravilniot izbor so brendot Exide? Blagodaram
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
За Exide немам зборови се работи за премиум марка која е доста позната, а секако мора да се води сметка да биде старт-стоп зошто има разлика помеѓу обичен и старт стоп.

Пежото си е супер само менувај масло што почесто кога возиш градска повеќе...дури и на 7000 до 8000 км. Во Македонија се многу кратки релациите, уште не загреан моторот, веќе појден си кај треба низ град и го гасиш.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
382
Поени од реакции
659
За Exide немам зборови се работи за премиум марка која е доста позната, а секако мора да се води сметка да биде старт-стоп зошто има разлика помеѓу обичен и старт стоп.

Пежото си е супер само менувај масло што почесто кога возиш градска повеќе...дури и на 7000 до 8000 км. Во Македонија се многу кратки релациите, уште не загреан моторот, веќе појден си кај треба низ град и го гасиш.
Blagodaram za sovetot, ke go primenuvam. Dobiv preporaka //koja ja davale za site dizel vozila// od deckite vo Euroimpex ednas vo mesecot koga izleguvam na otvoreno da ja drzam kolata na 3000rpm 10 minuti kako bi se iscistil cel natalozen garez. Posleden pat za Atina koga patuvav go storiv toa. Sto mislis ti za ova, dali e vo red t.e. dali ima potreba?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.704
Поени од реакции
42.291
Blagodaram za sovetot, ke go primenuvam. Dobiv preporaka //koja ja davale za site dizel vozila// od deckite vo Euroimpex ednas vo mesecot koga izleguvam na otvoreno da ja drzam kolata na 3000rpm 10 minuti kako bi se iscistil cel natalozen garez. Posleden pat za Atina koga patuvav go storiv toa. Sto mislis ti za ova, dali e vo red t.e. dali ima potreba?
тоа го викаат италијански тјун ап, демек ако ја гориш колата све ќе се прочисти и лошотијата ќе искочи :icon_lol: . Али со модерниве коли нема везе тоа. Гледај уљето да го мениш на 8,000 км и нема проблеми да имаш.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Blagodaram za sovetot, ke go primenuvam. Dobiv preporaka //koja ja davale za site dizel vozila// od deckite vo Euroimpex ednas vo mesecot koga izleguvam na otvoreno da ja drzam kolata na 3000rpm 10 minuti kako bi se iscistil cel natalozen garez. Posleden pat za Atina koga patuvav go storiv toa. Sto mislis ti za ova, dali e vo red t.e. dali ima potreba?

Во ред е, и сосем нормално дури и на повеќе време. Сега да не се вози на 4000 вртежи еден саат, до кај 3500 нема гајле. Дизел си сака отворен пат за да се исчисти. Скоро секој дизел мотор подобро работи послем подолг пат на отворено, особено ако е возен на повисоки вртежи. Ако е возен низ град се затнува и катализатор и дпф и егр и се друго.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
382
Поени од реакции
659
Во ред е, и сосем нормално дури и на повеќе време. Сега да не се вози на 4000 вртежи еден саат, до кај 3500 нема гајле. Дизел си сака отворен пат за да се исчисти. Скоро секој дизел мотор подобро работи послем подолг пат на отворено, особено ако е возен на повисоки вртежи. Ако е возен низ град се затнува и катализатор и дпф и егр и се друго.
Ti blagodaram. Dva pati mesecno patuvam za Solun i Atina //pokraj sto sum vraboten vo Skopje, dopolnitelno izvrsuvam hirurski intervencii honorarno vo dve privatni bolnici tamu// kade pritoa izminuvam dovolen broj km mesecno na otvoren pat.
Na 3000rpm koga vozam vo 4ta na potpolno ramna povrsina sum malku nad 130km/h : ) : ) kolku sto i e dozvoleno //tolerancija na kamera radar e 5km/h// na magistrala prema Atina. Sepak konjazata e odlicna, potpolno dovolni se 120hp za bez da se opteretuva motorot i na usponi, ednostavno vlece ,,kako magare,,. Inaku vo 5ta so istata brzina sum tocno na 2100rpm, t.e. 6ta mi e nekako bezpotrebna. Potrosuvacka na nafta konstantno na ovaa brzina //130km/h na cruise control// prosek od restart na board kompjuter imam od 5.1 l/100 sto e spored mene odlicno. Kombinirano niz grad i otvoreno trosi 5.6 l/100. Dosta ekonomicen motor i pokraj toa sto znam da ,,nagazam,, ponekogas. Cestopati igram i sportska voznja kade odam do povisoki obrtai pa smiruvam //moj stil na vozenje//. Vlece, ne saka da znae. Masloto ke go menuvam na 7000-8000km kako sto mi kaza. Ednostavno samo mozam da recam preporaka za Pezo maximalna.
Kako ti i tvoeto semejstvo, taka i site clenovi na ovoj druzeljubiv forum imajte ubava badnikova vecer. Za mnogu godini
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom