Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.795
Поени од реакции
34.049
Електричните возила ќе ја завршат кариерата како конкорд што ја заврши кариерата во суперсоничниот комерцијален авио сообраќај заради непрактичноста и нерентабилноста.
Или тоа, или како што најавија до следната деценија во Германија и други држави во ЕУ целосно ќе забранат класични возила на мотори со внатрешно согорување... Па потоа со сопствени возила ќе се возат само најбогатите 1-3% од луѓето (гледајќи ги сегашните и достапните залихи од Литиум).
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
Електричните возила ќе ја завршат кариерата како конкорд што ја заврши кариерата во суперсоничниот комерцијален авио сообраќај заради непрактичноста и нерентабилноста.
Ех, и јас и милиони други би го сакале тоа ама, за жал тешко да се случи. Електричните имаат некои предности (помалко загадување во градовите, поедноставна механика) ама главната причина е политичка. Западните земји ептем многу сакаат да се ослободат/намалат зависноста од ОПЕК+ и другите кои имаат нафта, електриката може самите да ја произведуваат за разлика од нафтата. И за оваа цел се подготвени на големи жртви од пад на сопствената авто индустрија за сметка на кинеската, испуштање милиони работни места во сервисната мрежа и огромни нови инвестиции во разни типови на електрани, градење мрежи на „пумпи“ за струја (или станици за промена на комплетот батерии доколку надвладее концептот на BYD). Тоа е, западот е свесен дека ќе изгуби голем дел од производството на возила и пратечки гранки, ама затоа струјата ќе ја продава сам и секоја држава колку сака ќе и стави цена.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Ех, и јас и милиони други би го сакале тоа ама, за жал тешко да се случи. Електричните имаат некои предности (помалко загадување во градовите, поедноставна механика) ама главната причина е политичка. Западните земји ептем многу сакаат да се ослободат/намалат зависноста од ОПЕК+ и другите кои имаат нафта, електриката може самите да ја произведуваат за разлика од нафтата. И за оваа цел се подготвени на големи жртви од пад на сопствената авто индустрија за сметка на кинеската, испуштање милиони работни места во сервисната мрежа и огромни нови инвестиции во разни типови на електрани, градење мрежи на „пумпи“ за струја (или станици за промена на комплетот батерии доколку надвладее концептот на BYD). Тоа е, западот е свесен дека ќе изгуби голем дел од производството на возила и пратечки гранки, ама затоа струјата ќе ја продава сам и секоја држава колку сака ќе и стави цена.
BYD kolku sto gi pratam nemaat sistem (koncept) zasnovan na brza promena na bateriite. Verojatno mislis na NIO
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
BYD kolku sto gi pratam nemaat sistem (koncept) zasnovan na brza promena na bateriite. Verojatno mislis na NIO
Да, NIO а од скоро заедно со Geely работаат на тоа. NIO има веке над 2,200 такви станици за автоматска промена на батериите.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.711
Поени од реакции
42.294
NIO e уште многу мал. BYD е џин. Иначе екстендерите се иднината. Ги решаваат сите проблеми на електричниве. Li има јаки модели што шибаат над 1300км на еден резервар.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
NIO e уште многу мал. BYD е џин. Иначе екстендерите се иднината. Ги решаваат сите проблеми на електричниве. Li има јаки модели што шибаат над 1300км на еден резервар.
Sto se tolku posebni ovie so ekstenderite sporedeno so ICE?
Nio e mal, Li e toa sto treba da se oslonime (da prodale poveke od prvive ama se drzat na edvaj 10-12% od BYD) zaklucok se mali i ovie.

eve otvoriv eden od ovie Li da vidam sto nudi (Li 7), 42kwh baterija koja bi trebalo da sluzi 210km i 65l rezervar za ostanatite kilometri. WOW motorot im imal efikasnost od duri 40%. Pa lada samara li vozat u kina be ova da im e bas toa toa.
Ova lici na obicen hybrid sto i sega go imas kaj mnogu vozila samo na hybridite obicno im stavaat 10kwh baterii i gi pravat da sluzat do 50-60km za niz grad za na otvoreno ti vika benzin. Ne gledam sto e tuka toa tolku revolucionerno. kaj mene u obicen hybrid so 35l rezervoar pominuva 700km, da bi imal uste 30l kolku sto falat do tie 65 ne gledam problem da pominam okolu 1300km (sekako na otvoreno so normalna brzina potrosuvackata mi e ispod 5l)

Me zaintrigira sto tocno e ova extenderite i deka tie se idninata pa zatoa se razbarav po netov a ono da ti bilo obicen ICE ili ako dobro razbrav vo slucajov agregat sto ke pravi struja od benzinot za da ja puni baterijata mnogu ekolosko resenie nema sto, e ova e tipicen primer za toa pretura od shupljo u prazno.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.711
Поени од реакции
42.294
Sto se tolku posebni ovie so ekstenderite sporedeno so ICE?
Nio e mal, Li e toa sto treba da se oslonime (da prodale poveke od prvive ama se drzat na edvaj 10-12% od BYD) zaklucok se mali i ovie.

eve otvoriv eden od ovie Li da vidam sto nudi (Li 7), 42kwh baterija koja bi trebalo da sluzi 210km i 65l rezervar za ostanatite kilometri. WOW motorot im imal efikasnost od duri 40%. Pa lada samara li vozat u kina be ova da im e bas toa toa.
Ova lici na obicen hybrid sto i sega go imas kaj mnogu vozila samo na hybridite obicno im stavaat 10kwh baterii i gi pravat da sluzat do 50-60km za niz grad za na otvoreno ti vika benzin. Ne gledam sto e tuka toa tolku revolucionerno. kaj mene u obicen hybrid so 35l rezervoar pominuva 700km, da bi imal uste 30l kolku sto falat do tie 65 ne gledam problem da pominam okolu 1300km (sekako na otvoreno so normalna brzina potrosuvackata mi e ispod 5l)

Me zaintrigira sto tocno e ova extenderite i deka tie se idninata pa zatoa se razbarav po netov a ono da ti bilo obicen ICE ili ako dobro razbrav vo slucajov agregat sto ke pravi struja od benzinot za da ja puni baterijata mnogu ekolosko resenie nema sto, e ova e tipicen primer za toa pretura od shupljo u prazno.
Извади ти еве со 2 ипол тона возило 1,300 км на еден резервоар, ако е шупливо у празно. 300 км си добар ако извлечеш. Моторот е на внатрешно согорување но врти на одредени обртаи и не троши многу гориво пошто не е поврзан со тркалата. Него само струја прави.

Екстендерот на секоја бензинска ќе го напуниш и ќе шибаш 1300 км, за разлика од твоето електрично каде што мораш да бараш полначи наоколу и да чекаш по еден саат да напуниш.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Извади ти еве со 2 ипол тона возило 1,300 км на еден резервоар, ако е шупливо у празно. 300 км си добар ако извлечеш. Моторот е на внатрешно согорување но врти на одредени обртаи и не троши многу гориво пошто не е поврзан со тркалата. Него само струја прави.

Екстендерот на секоја бензинска ќе го напуниш и ќе шибаш 1300 км, за разлика од твоето електрично каде што мораш да бараш полначи наоколу и да чекаш по еден саат да напуниш.
Znam deka si poseben slucaj na forumov i uvek si ti u pravo a koga gresis treba da go procitam ova prvo sto go napisav ama pak ke probam

Kade e "zeleniloto" kaj ovie vozila sto zemjite od EU sakaat da go napravat so toa sto ke bidat na elektricni vozila i nema da bidat zavisni od tecnite goriva?
Sistemov se bazira na tecno gorivo be drugar, nesto sto golemive igraci im teknalo deka treba da go smenat so struja (kako oni ke ja obezbedat taa struja e nivno i ne navlagam u toa), uste pomalku debatiram dali e toa ispravno ili ne. Znaci ovoj sistem ti e pod default osuden na propast zasto ne im gi zadovoluva tie nivni ekoloski standardi ima potreba od tecno gorivo vo sprotivno imas samo 200km sto mozes da gi polnis na tie polnacite sto jas treba da gi baram.

Drug problem sto go voocuvam e deka imas problem so citanjeto, ne ke da e disleksija zasto da bese samo toa ke voocese deka e pisano HYBRID a ne elektricno. I toj ist hybrid da se cudis uste mozam da go napunam i na makpetrol i na lukoil i okta makoil (stavi random benzinska) ... ama neli koj da se maci da cita be ovoj sekako vrska nema jas se znam.
Eve pak ke probam da ti posocam nema potreba od tolkava baterija koja vrpocem dodava na tezinata i toa dosta ako imam potreba od benzin. Mozes da stavis pomala baterija pa i pomal rezervar i pak ke dobies pristoen rang (zasto namaluvanje na tezinata na voziloto na pola (uslovno kazano) nema da go namali dometot na pola). Drugo koj kurac pravis SUV koj vo nieden slucaj ne e so podobra aerodinamika od obicna kola ili karavan ako celta ti e da postignes nesto sto e efikasno i ima mala potrosuvacka?

Znam deka ne te interesira ama imav moznost da prasam odgovorni lugje zasto tolku se furaat SUV, namesto obicni/karavani ili pomali gradski vozila.
Odgovorot bese: Da svesni sme deka ovie se inferiorni vo skoro sekoj sekgment, ama na momentalniov pazar toa najmnogu se prodava i nosi najgolema zarabotka.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.711
Поени од реакции
42.294
Znam deka si poseben slucaj na forumov i uvek si ti u pravo a koga gresis treba da go procitam ova prvo sto go napisav ama pak ke probam

Kade e "zeleniloto" kaj ovie vozila sto zemjite od EU sakaat da go napravat so toa sto ke bidat na elektricni vozila i nema da bidat zavisni od tecnite goriva?
Sistemov se bazira na tecno gorivo be drugar, nesto sto golemive igraci im teknalo deka treba da go smenat so struja (kako oni ke ja obezbedat taa struja e nivno i ne navlagam u toa), uste pomalku debatiram dali e toa ispravno ili ne. Znaci ovoj sistem ti e pod default osuden na propast zasto ne im gi zadovoluva tie nivni ekoloski standardi ima potreba od tecno gorivo vo sprotivno imas samo 200km sto mozes da gi polnis na tie polnacite sto jas treba da gi baram.

Drug problem sto go voocuvam e deka imas problem so citanjeto, ne ke da e disleksija zasto da bese samo toa ke voocese deka e pisano HYBRID a ne elektricno. I toj ist hybrid da se cudis uste mozam da go napunam i na makpetrol i na lukoil i okta makoil (stavi random benzinska) ... ama neli koj da se maci da cita be ovoj sekako vrska nema jas se znam.
Eve pak ke probam da ti posocam nema potreba od tolkava baterija koja vrpocem dodava na tezinata i toa dosta ako imam potreba od benzin. Mozes da stavis pomala baterija pa i pomal rezervar i pak ke dobies pristoen rang (zasto namaluvanje na tezinata na voziloto na pola (uslovno kazano) nema da go namali dometot na pola). Drugo koj kurac pravis SUV koj vo nieden slucaj ne e so podobra aerodinamika od obicna kola ili karavan ako celta ti e da postignes nesto sto e efikasno i ima mala potrosuvacka?

Znam deka ne te interesira ama imav moznost da prasam odgovorni lugje zasto tolku se furaat SUV, namesto obicni/karavani ili pomali gradski vozila.
Odgovorot bese: Da svesni sme deka ovie se inferiorni vo skoro sekoj sekgment, ama na momentalniov pazar toa najmnogu se prodava i nosi najgolema zarabotka.
не е хибрид, него е екстендер. Хибридот никогаш нема да ја има таа ефикасност како екстендерот. Екстендерот има мотор кој не е поврзан со тркала. Не се оптеретува и троши минимално гориво. Сеа појасно е?

Екстендерите се решение за големи возила како СУВ, пикап камиони, па и големи камиони, a ги има и во големи лимузини. Тие возила се под голем стрес од нивната тежина и само батерија ако има се празни нагло под load.

Целото постоење на екстендерите е поради фактот што електричните возила не чинат и технологијата е многу далеку од мејнстримот.

Ја знам дека живиш у комунистичка утопија и дека ти го испрале умот со електричниве, но такви се работите.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
не е хибрид, него е екстендер. Хибридот никогаш нема да ја има таа ефикасност како екстендерот. Екстендерот има мотор кој не е поврзан со тркала. Не се оптеретува и троши минимално гориво. Сеа појасно е?
Ne e, zasto 6l potroseni se 6l nezavisno dali e vrzano nesto na trkala ili ne. Imas Vozila (ok de ne se SUV) koi trosat pomalku od ova a imaat primer pogolem bagazen prostor.

Екстендерите се решение за големи возила како СУВ, пикап камиони, па и големи камиони, a ги има и во големи лимузини. Тие возила се под голем стрес од нивната тежина и само батерија ако има се празни нагло под load.
Do pred 2 godini rabotev za proizvoditel na kamioni koj ima i elektricni modeli vo gamata i nikade ne go gledase ova kako resenie. Imaat i na plin, a vo posledno gledam testovi i na vodorod ama sekako ne te interesira ekstenderite se idninata i ne se hybrid.
So postavenite baterii i tovarot prikacen na samiot kamion go ispolnuvaat opsegot na izminati kilometri kako istiot kamion/tovar na tecno gorivo taka sto ne e deka e nevozmozno ama problemot na momentalnite baterii se nivnite golemi varijacii vo zavisnost od temperaturata.


Istoto ke bide i tuka ovoj tvoj ekstender koj i sam pisa deka ICE ke trosi 6l na tvoite mali obrtai za da gi polni bateriite i da imas wow efekt, ama koga temperaturite ke padnat istite tie baterii ke pocnat da se praznat kako ludi zasto nadvor e -5 stepeni sto pravime togas? Ili ke digne obrtai za da postigne ili drugar ostana ti u nekoja pustelija zasto poise trosis od sto proizveduvas

Tvojov ekstender e zavisen od benzin be prijatel, znaci ne ti e ekoloski spored nekoj si Hans tamu u germanija ili Kurc u avstrija. Sega pojasno e?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.711
Поени од реакции
42.294
Ne e, zasto 6l potroseni se 6l nezavisno dali e vrzano nesto na trkala ili ne. Imas Vozila (ok de ne se SUV) koi trosat pomalku od ova a imaat primer pogolem bagazen prostor.


Do pred 2 godini rabotev za proizvoditel na kamioni koj ima i elektricni modeli vo gamata i nikade ne go gledase ova kako resenie. Imaat i na plin, a vo posledno gledam testovi i na vodorod ama sekako ne te interesira ekstenderite se idninata i ne se hybrid.
So postavenite baterii i tovarot prikacen na samiot kamion go ispolnuvaat opsegot na izminati kilometri kako istiot kamion/tovar na tecno gorivo taka sto ne e deka e nevozmozno ama problemot na momentalnite baterii se nivnite golemi varijacii vo zavisnost od temperaturata.


Istoto ke bide i tuka ovoj tvoj ekstender koj i sam pisa deka ICE ke trosi 6l na tvoite mali obrtai za da gi polni bateriite i da imas wow efekt, ama koga temperaturite ke padnat istite tie baterii ke pocnat da se praznat kako ludi zasto nadvor e -5 stepeni sto pravime togas? Ili ke digne obrtai za da postigne ili drugar ostana ti u nekoja pustelija zasto poise trosis od sto proizveduvas

Tvojov ekstender e zavisen od benzin be prijatel, znaci ne ti e ekoloski spored nekoj si Hans tamu u germanija ili Kurc u avstrija. Sega pojasno e?
Па е зависен од бензин. Али ја не сум крив што Ханс живее во делузии. Проблемот е што Ханс ја емитира делузијата врз цело општество. А тоа е дека електричните коли работат. Пошто очигледно не работат, па затоа фирми наоѓаат решенија како екстендериве да ги надминат проблемите со полнење, празнење на батерија, носење товар, итн.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Па е зависен од бензин. Али ја не сум крив што Ханс живее во делузии. Проблемот е што Ханс ја емитира делузијата врз цело општество. А тоа е дека електричните коли работат. Пошто очигледно не работат, па затоа фирми наоѓаат решенија како екстендериве да ги надминат проблемите со полнење, празнење на батерија, носење товар, итн.
Se slozuvam deka ideata na Hans ne e ispravna, ama da ne zaboravime on sviri a nie samo igrame. Mu e gajle na nego sto ti si uvek vo pravo ako saka da ti ukine benzin ednostavno ima mok da go napravi toa, a ako dojde do toa togas ti ostana u katlanovo pred tunelot zasto snema baterija na ovie 2.5 toni sto gi vikas a benzin nemas kaj da napunis.

Pak ke probame so ednostavno objasnuvanje:
Dali elektricniot motor ima podobri performansi od ICE? DA, ima.
Dali momentalnite baterii se dobri za da se prefrlime na celosno elektricni vozila? NE, ne se.
Dali elektricnite vozila imaat idnina? ZA ZAL IMAAT, ne zasto jas mislam taka naprotiv voopsto ne se slozuvam so toa. Ama zasto koorporaciite i onie sto gi pravat regulaciite se vrzani kako makedonski politicari za tenderi i im cue takvoto sto nie mislime ili sakame.
Dali ekstenderive se resenieto? Ne, ne se. Celta im e da nema ICE na nafta bez razlika dali e vrzano na trkala ili ne. Edini sto pravat takvi ICE za sega se Toyota i rabotat na pogolema efikasnost na ICE so vodorod, mozebi ke najdat dobro resenie. Dali toa ke se probie na pazarot podobro od elektricnite ke vidime. Da smetam deka toa ke e podobro ama kolku ke bide i isplatlivo e prasanje. Elektricnive za nas kako kupuvaci voopsto ne se isplatlivi zasto se uste relativno skapi, dodeka za proizvoditelite se super moznost da ne strizat proizvodstvoto im e poeftino od ICE. Toa sto ja diga cenata vo momentov se bateriite i site senzori i softver sto gi stavaat vo niv.

Od druga strana imas drugi koi istrazuvaat podobri baterii, mozebi toa ke pomogne prvenstveno da se resi problemot so izdrzlivosta na bateriite i nivnite performansi vo zimski uslovi, a zasto da ne stanat i poeftini.
No i da go resat se ova, od kade ke najdat struja za da gi polnat site tie vozila. Evropa kako kontinent se soocuva so kriza za struja veke nekolku godini. Germanija kako najgolema ekonomina i so najgolem broj ziteli postojano kazuva nemame uslovi za brzo polnenje mrezata e optovarena itn itn. Ova treba da e znak plus deka nesto ne cini, ama pak ke ti kazam od cela ovaa zelena agenda nekoj debelo profitira a nie standard ke si stradame i plakame za kapricite na nekoj drug sto sami sme go glasale za da ne izgubime partisko vrabotuvanje.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.711
Поени од реакции
42.294
Se slozuvam deka ideata na Hans ne e ispravna, ama da ne zaboravime on sviri a nie samo igrame. Mu e gajle na nego sto ti si uvek vo pravo ako saka da ti ukine benzin ednostavno ima mok da go napravi toa, a ako dojde do toa togas ti ostana u katlanovo pred tunelot zasto snema baterija na ovie 2.5 toni sto gi vikas a benzin nemas kaj da napunis.

Pak ke probame so ednostavno objasnuvanje:
Dali elektricniot motor ima podobri performansi od ICE? DA, ima.
Dali momentalnite baterii se dobri za da se prefrlime na celosno elektricni vozila? NE, ne se.
Dali elektricnite vozila imaat idnina? ZA ZAL IMAAT, ne zasto jas mislam taka naprotiv voopsto ne se slozuvam so toa. Ama zasto koorporaciite i onie sto gi pravat regulaciite se vrzani kako makedonski politicari za tenderi i im cue takvoto sto nie mislime ili sakame.
Dali ekstenderive se resenieto? Ne, ne se. Celta im e da nema ICE na nafta bez razlika dali e vrzano na trkala ili ne. Edini sto pravat takvi ICE za sega se Toyota i rabotat na pogolema efikasnost na ICE so vodorod, mozebi ke najdat dobro resenie. Dali toa ke se probie na pazarot podobro od elektricnite ke vidime. Da smetam deka toa ke e podobro ama kolku ke bide i isplatlivo e prasanje. Elektricnive za nas kako kupuvaci voopsto ne se isplatlivi zasto se uste relativno skapi, dodeka za proizvoditelite se super moznost da ne strizat proizvodstvoto im e poeftino od ICE. Toa sto ja diga cenata vo momentov se bateriite i site senzori i softver sto gi stavaat vo niv.

Od druga strana imas drugi koi istrazuvaat podobri baterii, mozebi toa ke pomogne prvenstveno da se resi problemot so izdrzlivosta na bateriite i nivnite performansi vo zimski uslovi, a zasto da ne stanat i poeftini.
No i da go resat se ova, od kade ke najdat struja za da gi polnat site tie vozila. Evropa kako kontinent se soocuva so kriza za struja veke nekolku godini. Germanija kako najgolema ekonomina i so najgolem broj ziteli postojano kazuva nemame uslovi za brzo polnenje mrezata e optovarena itn itn. Ova treba da e znak plus deka nesto ne cini, ama pak ke ti kazam od cela ovaa zelena agenda nekoj debelo profitira a nie standard ke si stradame i plakame za kapricite na nekoj drug sto sami sme go glasale za da ne izgubime partisko vrabotuvanje.
долгорочното решение не е батерија и полнење као што го замислуваат сега. Пошто еден лот со камиони да речеме ќе ти влече неколку мегавати. Толку мегавати тешка индустрија не троши. А замисли треба да имаш илјадници такви станици за полнење.

Единствен начин за чиста енергија е со користење на екстендери. Овде водородот е сосема добра опција. Не како главен двигател него како двигател на генераторот. И така би имале чиста енергија без загадување. У меѓувреме и дизелот и бензинот ќе вршат одлична работа за таа цел додека не се најде некое подобро и почисто гориво.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Јас за камионите не гледам решение во струја, но за колите оди натаму. Особено ако е успешно ова и ја турнат цената на батериите:

Втората опција е водород, не за џабе инвестираат гиганти како Тојота, иако второто е мислам потешко за изведба поради голема инвестиција во инфраструктура за истото и скапи возила иницијално од фабрика.

Инаку ќе не натераат на сила, ете ја и Канада најави забрана за мотори со внатрешно согорување, постепено ќе истуркаат политички, а ќе го платиме ние. Еве се навикнавме на повисоки цени на нови коли (демек ковид и инфлација), поскапо гориво, поскап живот на секое поле, ќе се стегнеме уште малку и за ова ;)
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Ah ne bil Hans bil Justin, nebitno.

Bas taka, kako sto gledame nivna cel e da se trgnat od ICE motorite na benzin/dizel. Dali toa ke bide struja ili ke bide vodorod ili nesto sosema treto ne znaeme.
Potpolno se slozuvam deka vo momentov EV vozilata ne se ona sto treba na pazarot, doduse zavisi i kako gledas na toa. U mkd kade najgolem del od naselenieto e vo skopje i najgolemiot soobrakaj e tamu EV e dosta podobar od ICE bez razlika sto bateriite se mizerni. Mali relacii se toa, trgni zastani ova ona, taa baterija malku ke se puni sama, malku poveke ke se trosi ama pak nema da se oseti tolku problemot kako koga bi zemal da ja vozis na avtopat so 110+km na saat koga nadvor e okolu 0 stepeni. Ama na podolgi relacii ne se pogodni vo momentov.

Plus na ova dodadi deka vo Evropa barem imaat problem so proizvodstvenite kapaciteti na strujata i so kapacitetot kolku mrezata moze da prenese. Taka sto i tuka treba da podobrat infrastruktura kako i za vodorodot.
Bateriite se uste glaven problem, a i eden od poskapite delovi vo voziloto. Im treba razvoj kade ke stignat do podobri kapaciteti so podobri karakteristiki na ladno, i poniska proizvotstvena cena ama ke vidime kade ke zavrsi ova.

Za mali tovarni vozila sto bi se koristele za distribucija niz grad se pogodni ama za megugradski ne.


Vodorodot e isto taka problem vo momentov i porizvodstvoto i distribucijata i efikasnosta negova (iako na ova pole toyota prijavi znacitelen napredok) i infrastrukturata kaj sto mozes da go polnis. Ama barem polnenjeto mu e brzo
 

Kajgana Shop

На врв Bottom