Пред „новогодишно“ малку така, за Жените - да бидат свои и да уживаат!
"The Woman was and is the Priestess. In Her reposes the Mystery.
She is the Mother, brooding yet tender, the lover, at once passionate and aloof, the wife, revered and cherished.
She is the witch woman.
She stands co-equal with her mate who is the chieftain, the hunter, the thinker and the doer. The woman is the Priestess, guardian of the mystery, syble of the unconscious and prophetess of dreams.
Together they balanced each other until the catastrophe of the Patriarchal Age, arch-typified by the monosexual monster, Jehova.
Then, under the rule of Priests, woman became an inferior animal while man became isolated in his imagined superiority and found himself at the mercy of his own merciless intelligence.
Woman, Woman — where are you?"
-
The Woman Girt with a Sword, Jack Parsons
⁂ ⁂ ⁂
„
Книгата на Законот е Повелба на Жените; Зборот
Телема го отклучи катанецот од Нејзиниот “појас на невиноста”. Вашата камена
Сфинга најпосле оживеа; да знаеш, да сакаш, да смееш и да молчиш.
Да, јас
Ѕверот, со мојата
Скерлетна Жена која ме јавна, гола и крунисана, пијан од Нејзиниот златен
Пехар на Развратот, гордеејќи се со неа како со пријателка во креветот, се спарив на Плоштадот и со викање го објавив тој Збор дека секоја жена е ѕвезда. А со тој Збор е прогласена Слободата на Жената. Разни будали, шарлатани и кокетери го слушнаа мојот глас. Лисицата во жената го слушна Лавот во мажот; загриженост, плашливост, лекомисленост, дволичност – тоа веќе не е во мода.
Залудно насилничкиот, грубијански и фалбаџиски маж, свештеникот, адвокатот или социјалниот цензор ќе го мурти челото за да измисли некој нов трик за припитомување; еднаш засекогаш е урната цела традиција; помина модата за бесење на јаже, истерување, каменување, пресекување носеви, врзување појаси, мачење на задното седиште од колата, бичување, изложување на срамниот столб, заѕидување, судови за развод, евнуси, хареми, осакатување на умот, куќен притвор, исцрпување од служење, заглупавување со суеверие, општествени прогони, заплашување со божјиот гнев, дури и лукавства на создавање и охрабрување на проституцијата – сето тоа за да може една класа на жени да се држи во амбис, под полициска стега, а друга на неговиот раб, на милоста на машката чизма, која е спремна да ја згази на првиот знак за непослушност или неможност да го задоволи."
-
Извадок од „Законот е за Сите“ авторизирани коментари на „Книгата на Законот"
93 93/93