Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 август 2008
Мислења
5.669
Поени од реакции
4.037
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Ladnjakot za Egr,ne go pravi razlicen motorot ...
Bosch i Bosch OEM diznite ne se isti. Clenot ti objasni i so sliki od motorot. Motor so dpf i motor bez dpf imaat razlicen ecu,razlicna maslena pumpa,razlicen izduv... Ijas mislev ist e motorot ama koga menuvav dizni izleze deka e dosta razlicen. Isto taka opelskiot CDTI so JTD se razlicni vo nekoj delovi. Inace kako ke vadat pari fabrikite :ojeaa:
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.669
Поени од реакции
4.037
Abe deklata ne e ista, ima povejce dupki, bregastata osovina i dizni isto taka
Dekla od bls na bkc imam(diktonot e ist i za bkc i za bls )105ks.
Автоматски споено мислење:

Bosch i Bosch OEM diznite ne se isti. Clenot ti objasni i so sliki od motorot. Motor so dpf i motor bez dpf imaat razlicen ecu,razlicna maslena pumpa,razlicen izduv... Ijas mislev ist e motorot ama koga menuvav dizni izleze deka e dosta razlicen. Isto taka opelskiot CDTI so JTD se razlicni vo nekoj delovi. Inace kako ke vadat pari fabrikite :ojeaa:
Druzee ok, ne velam za clenot nisto, ako si mehanicar poveli spodeli sto/kako
Isto i na corsa i punto 51kw, motorot e ist(blok/dekla)nadvoresnosta egr,disni,cefki plastiki itn e razlicna spored voziloto inaku na doblo 75ks,i opel motorot e ist...(ecu to nee potpolno isto)i 2te se bosch
 
Член од
16 април 2014
Мислења
7.297
Поени од реакции
11.597
шалтерот ти е расипан...во најдобар случај кај дршаката од менувачот, а во најлош случај самиот бирач внатре во мењачот
Едно пластиче кај бирачот беше проблемот. Со три курина нагоре, кај сајлите што врзувало. Со ефтино поминавме.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.382
Едно пластиче кај бирачот беше проблемот. Со три курина нагоре, кај сајлите што врзувало. Со ефтино поминавме.
шалтер се вика....за шалтање на брзини
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
252
Поени од реакции
333
Ќе може ли едно мислење за голф 5?
Подалеку. 99% донесени се веќе арабат. А и тие што се донесени и тука возени се веќе до максимум истрошени.

Има каде каде поубави коли во таа класа и за таа цена.
Ниту има убавина, ниту е оној голф што беше до 4ка.
Цел е пластика внатре, би рекол како да е една класа подоле од голф 4.

Погледни citroen c3, c4, Киа ceed, passat b6, audi a4, mercedes c klasa.

овие коли, се во многу аспекти подобри од голф 5.
 
Член од
31 јули 2008
Мислења
5
Поени од реакции
0
Термостатот се отвара. Тоа е како вентил. Знае да заглави или отворен или затворен. Ако е отворен колата нема да дига температура лесно, ако е затворен ќе прегрева. Ако ти тече антифриз не е до него, имаш најверојатно дупка во системот каде што пушта.
Значи сменети сите црева и спојки, сменет е и мајсторот и пак проблем, значи водата тс антифризот не врти воопшто,мене мин покажува нормална работна , антифризот врие и ми испарува како да е на вриење ставен, радалицата не уклучува воопшто, притисок се ствара во казанчето за вода што е, мое мисленје е или термостат,или пак водната пумпа, дај некој ако има совет нека даде?
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.001
Поени од реакции
7.662
Значи сменети сите црева и спојки, сменет е и мајсторот и пак проблем, значи водата тс антифризот не врти воопшто,мене мин покажува нормална работна , антифризот врие и ми испарува како да е на вриење ставен, радалицата не уклучува воопшто, притисок се ствара во казанчето за вода што е, мое мисленје е или термостат,или пак водната пумпа, дај некој ако има совет нека даде?
Izvadi go Thermostatot, i treba da e zatvoren, drzhi go so vrvceto na ringla i treba da pocni da se otvora.
Ako se otvara e ispraven.
Iama poshto imash pritisok vo kazanceto najverojatno e otidena pumpata.
Zapalija kolata bez termostat i so otvoreno kapace od rezervoarceto, mora da vidish kako teci vodata, ako ne teci otidena e pumpata.

Isto taka bitno e da nemash vozduh vo sistemot!!!
Na nekoi koli mora so vaakum pumpa da se izvleci, na nekoi ima shtrafce za ispushtanje.

I za sekoj slucaj proveri go kapaceto od rezervoarceto , vnatre ima ist ventil.
 
Последно уредено:
Член од
31 јули 2008
Мислења
5
Поени од реакции
0
Izvadi go Thermostatot, i treba da e zatvoren, drzhi go so vrvceto na ringla i treba da pocni da se otvora.
Ako se otvara e ispraven.
Iama poshto imash pritisok vo kazanceto najverojatno e otidena pumpata.
Zapalija kolata bez termostat i so otvoreno kapace od rezervoarceto, mora da vidish kako teci vodata, ako ne teci otidena e pumpata.

Isto taka bitno e da nemash vozduh vo sistemot!!!
Na nekoi koli mora so vaakum pumpa da se izvleci, na nekoi ima shtrafce za ispushtanje.

I za sekoj slucaj proveri go kapaceto od rezervoarceto , vnatre ima ist ventil.
Има логика, се започна одкако направив редовен сервис сет ребрест со водна пумпа, првиот пат испука црево, вториот пат нов нов ладник испука, колку јас се разбирам работна температура е 89-90 степени, на тааа температура термостат треба да отвори и антифризот да врти, а радалицата да се вклучи да го лади антифризот, мене радалица воопшто не ми врти а антифризот врие, јас не верувам да е термостатот зошто тогаш немаше да ми пукне ладникот, според мене водата(антифризот) не врти па доага до зовривање, а за да врти му треба водна пумпа.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.001
Поени од реакции
7.662
Има логика, се започна одкако направив редовен сервис сет ребрест со водна пумпа, првиот пат испука црево, вториот пат нов нов ладник испука, колку јас се разбирам работна температура е 89-90 степени, на тааа температура термостат треба да отвори и антифризот да врти, а радалицата да се вклучи да го лади антифризот, мене радалица воопшто не ми врти а антифризот врие, јас не верувам да е термостатот зошто тогаш немаше да ми пукне ладникот, според мене водата(антифризот) не врти па доага до зовривање, а за да врти му треба водна пумпа.
Termostatot otvora na 105° i ako imash vozduh okolu termostatot nema da mozhi ni da otvori.

I ne te razbiram shto ti e toa radilicata ne vrti!

Radilica e osovinata kade shto se povrzani klipovite i menjacot. I taa ako ne raboti ne e ni motorot zapalen
 

Kajgana Shop

На врв Bottom