Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување

Дали очекувате дека новата власт и новата Претседателка ќе го ревидираат Преспанскиот договор?


  • Вкупно гласачи
    291
  • Гласањето е завршено на .
 
Со овие пари што ќе ги трошат за прекопување на партизанска може многу работи покорисни да се завршат. Како плаќање навремено на шоферите. Пошто кај и да е ќе нема кој да им вози. Иначе ќе дојде автобус од Ѓорче до Ново Лисиче за 35 мин кога врба ќе роди грозје. Овој проект се ми делува како да на сметка на некакви автобуси ќе го закрчи автомобилскиот превоз.
Еве во Белград им возат возачи од “Тенерифе“, црни ко ноќ, нормално во спротивен правец. Можда ЈСП ќе набави таков кадар. ;)

Zar i ti sine Brute stana nebanjat. Mi teknuva na vremeto od banja ne izleguvase od so bese banjat :sneaky: .
Dodusa togas edno o pomalce imase vo nikot, izgleda do ke da bese ;)
Да е само тој.
Еден куп јузери сменети се, 90% од небањатите сега се „со чисти раце“.
Донесоа живот, бутнаа режим, сега ќе ја оправаат државата.
Патриоти на батерии.
 
Барав тема за Скопје но не можев да најдам па ајде тука нека биде.

Вака на хартија изгледа многу ветувачки но мислам дека многу тешко и многу долго/бавно ќе се прави. ЕТА 2035.

Гази Баба гревовите никаде ги нема.

Прегледај го приврзокот 397362
Прегледај го приврзокот 397363
Две години у дупка фрлени ама ај
Автоматски споено мислење:

Со овие пари што ќе ги трошат за прекопување на партизанска може многу работи покорисни да се завршат. Како плаќање навремено на шоферите. Пошто кај и да е ќе нема кој да им вози. Иначе ќе дојде автобус од Ѓорче до Ново Лисиче за 35 мин кога врба ќе роди грозје. Овој проект се ми делува како да на сметка на некакви автобуси ќе го закрчи автомобилскиот превоз.
БРТ-то е многу добар концепт, не знам зошто толку хејт добива. Се надевам само дека се свесни дека треба цели раскрсници и семафори да се реуредат и оптимизираат иначе џабе е
 
Две години у дупка фрлени ама ај
Автоматски споено мислење:


БРТ-то е многу добар концепт, не знам зошто толку хејт добива. Се надевам само дека се свесни дека треба цели раскрсници и семафори да се реуредат и оптимизираат иначе џабе е

добива пошто е џабе потрошени пари. Како што реков, нема да биде ништо побрзо од сега. Имаш раскрсници, пешачки премини итн. И единствен начин е тие автобуси да летаат за да стигнат до Лисиче за 35 мин. Поглупав проект е само она идејата за трамвајот.
 
Последно уредено:
Со овие пари што ќе ги трошат за прекопување на партизанска може многу работи покорисни да се завршат. Како плаќање навремено на шоферите. Пошто кај и да е ќе нема кој да им вози. Иначе ќе дојде автобус од Ѓорче до Ново Лисиче за 35 мин кога врба ќе роди грозје. Овој проект се ми делува како да на сметка на некакви автобуси ќе го закрчи автомобилскиот превоз.

Единствената причина зошто ова воопшто се размислува е дека се неспособни да организираат и раководат со трамвај не па метро. Ги добиваш сите маани на превоз со автобус, додека треба да изградиш инфраструктура на исто ниво како за трамвај. Ако е вистински БРТ тогаш нема да оди по сегашните булевари, не ќе треба да се направат нови улици по кои ќе вози само БРТ. Значи целиот потег од Ѓорче до Ново Лисиче тревникот на средина ќе биде асфалтиран, е сега нормално кога веќе правиш таков зафат би било логично да ставиш шини. Али нашиве не знаат тоа да го прават, додека да гребат и асфалтираат се махери.

Еве ви мислење на корисници за овој систем на транспорт:

In 2016, Transmilenio had an 86% disapproval rating from users.[18] User strikes erupted over bad service quality, with users blocking bus lanes and at times halting the entire system.[19] These protests sometimes devolved into riots involving heavy police presence and the use of crowd control measures such as tear gas and water cannons.[20]

The system was described by users, independent bodies and the media as suffering from overcrowding with an average of eight passengers per square meter,[21][22] insecurity[23][24] and providing bad customer service. During rush hours, "stations are so packed that people can't get off the bus". In some stations the overcrowding was so severe that users had to wait in a long line to top up the Smart card and in another line to enter the station.[25] According to official data in 2017, there were 3404 thefts in TransMilenio stations and 1442 more on buses.[26]

Нема место каде што е имплементиран како главен метод на ЈП и да личи на нешто.

Али ако стават шини за трамвај и имаш линија Ѓорче -- Центар-- Ново Лисиче -- Драчево/Аеродром Александар Македонски, нема да можат нашите да се уградат за асфалтирање, нема да можат да се уградат во набавки на нафта, делови, итн ... . Странците ќе се уградат во експертиза и "планирање" и тоа е тоа. Скопје пак нема да има ЈП.

Уште кога го извадија "револуционерниов" проект, кој било што земал да прочита што прават воопшто ќе заклучи дека се ретардирани.
 
Единствената причина зошто ова воопшто се размислува е дека се неспособни да организираат и раководат со трамвај не па метро. Ги добиваш сите маани на превоз со автобус, додека треба да изградиш инфраструктура на исто ниво како за трамвај. Ако е вистински БРТ тогаш нема да оди по сегашните булевари, не ќе треба да се направат нови улици по кои ќе вози само БРТ. Значи целиот потег од Ѓорче до Ново Лисиче тревникот на средина ќе биде асфалтиран, е сега нормално кога веќе правиш таков зафат би било логично да ставиш шини. Али нашиве не знаат тоа да го прават, додека да гребат и асфалтираат се махери.

Еве ви мислење на корисници за овој систем на транспорт:



Нема место каде што е имплементиран како главен метод на ЈП и да личи на нешто.

Али ако стават шини за трамвај и имаш линија Ѓорче -- Центар-- Ново Лисиче -- Драчево/Аеродром Александар Македонски, нема да можат нашите да се уградат за асфалтирање, нема да можат да се уградат во набавки на нафта, делови, итн ... . Странците ќе се уградат во експертиза и "планирање" и тоа е тоа. Скопје пак нема да има ЈП.

Уште кога го извадија "револуционерниов" проект, кој било што земал да прочита што прават воопшто ќе заклучи дека се ретардирани.

за јавниот превоз да биде функционален не ти требаат ни трамваи, БРТ и слични грдосии кои ќе го огрдат градот и нема никаков бенефит од нив да има. За добар превоз треба приватизација на ЈСП и раскурцување со таа дупка. Тие немаат за шоферите да ги платат, ќе дигале кредити за БРТ и слични глупави идеи. Али тоа ние ќе го плаќаме на крај, така да нека го дупат народот, што да речам. 70 милиони, после неколку анекси ќе станат и 140 милиони.
 
за јавниот превоз да биде функционален не ти требаат ни трамваи, БРТ и слични грдосии кои ќе го огрдат градот и нема никаков бенефит од нив да има. За добар превоз треба приватизација на ЈСП и раскурцување со таа дупка. Тие немаат за шоферите да ги платат, ќе дигале кредити за БРТ и слични глупави идеи. Али тоа ние ќе го плаќаме на крај, така да нека го дупат народот, што да речам. 70 милиони, после неколку анекси ќе станат и 140 милиони.

Ај дај ми пример на град со над 250 000 жители не па главен град во светов кој што нема јавен превоз. Што зборите бе луѓе.Цивилизациската дегенерација во државава во последниве 30 години е неверојатна. Целата држава се претвори во шиптaри,

Не ни требал јавен превоз, не ни требале возови, не ни требаат библиотеки, не ни требаат болници, не се што ни треба е да дигнеме ѕидови со комшијата, половните пасати/голфови и светото паркинг место.
 
Еве ви мислење на корисници за овој систем на транспорт:
Богота е 8 милиони народ, во такви градови само метро, железници и трамвај е спасот.
Како и да е место да одат некое решение со трамваи или шо знам воз барем да фукнционира дневно за периферијата на скопје и да ја направат поатрактивна ќе се прави посебна лента за автобус и ќе гледаме шиповци како снимаат тик ток видеа како возат по неа.

за јавниот превоз да биде функционален не ти требаат ни трамваи, БРТ и слични грдосии кои ќе го огрдат градот и нема никаков бенефит од нив да има. За добар превоз треба приватизација на ЈСП и раскурцување со таа дупка. Тие немаат за шоферите да ги платат, ќе дигале кредити за БРТ и слични глупави идеи. Али тоа ние ќе го плаќаме на крај, така да нека го дупат народот, што да речам. 70 милиони, после неколку анекси ќе станат и 140 милиони.
Тоа што лошо се менаџира и секој лопов и се изнареди на секое претпријатие да го покрадне незначи дека не треба.
 
Ај дај ми пример на град со над 250 000 жители не па главен град во светов кој што нема јавен превоз. Што зборите бе луѓе.Цивилизациската дегенерација во државава во последниве 30 години е неверојатна. Целата држава се претвори во шиптaри,

Не ни требал јавен превоз, не ни требале возови, не ни требаат библиотеки, не ни требаат болници, не се што ни треба е да дигнеме ѕидови со комшијата, половните пасати/голфови и светото паркинг место.

Све може да има ако добро се менаџира. Ние овие 30 години сфативме дека ништо добро не се менаџира, така да боље да си биде приватно. Понуди добри услови, објави оглас кому му одговара ќе се пријави.
 
Аирлија работа...:facepalm:...уште „само„ 70 миљони кредит, на веќе постоечката внатрешна и надворешна задолженост, која станува немерлива и неподнослива и за економски посилни држави...„севернава„ не е.
Тие 70 мил.евра оддамна се легнати на сметката на министерство за финансии....Даниела касни со нивна реализација.
 
Тие 70 мил.евра оддамна се легнати на сметката на министерство за финансии....Даниела касни со нивна реализација.

Се виде и од тета Данела...бетер е од нејзиниот претходник како градоначалник. „Дупло голо„, како што би рекло лицето Б.Ц.

И добро е што Данела доцни се реализација...би рекол дека ќе биде најдобро ако не дојде до реализација на „проектот„ за нов јавен превоз, кој веќе е искритикуван како промашен и незиведлив по скопските улици.
 
Последно уредено:
Се виде и од тета Данела...бетер е од нејзиниот претходник како градоначалник. „Дупло голо„, како што би рекло лицето Б.Ц.

И добро е што Данела доцни се реализација...би рекој дека ќе биде најдобро ако не дојде до реализација на „проектот„ за нов јавен превоз, кој веќе е искритикуван како промашен и незиведлив по скопските улици.

Гајле им е за реализација, се што им треба е одобрен проект за да се префрлат парите на наши сметки. После ќе делат заедно со бирокатите од ЕУ според тоа како се договориле и ќе раскопаат некоја улица како почнале да работат и се ќе се стопира заради "Неразрешени правни односи", цевки, кабли, итн ...

Да постетам за еден друг ЕУ грант od 2017 со слична сума:

https://meta.mk/angushev-dobivme-70-milioni-evra-grant-od-eu-za-prugata-kon-bugarija/

1699626286105.png

Ете како викаат цело време, чим почнеме преговори ЕУ ќе изврши контрола и веќе нема да може да се краде :tapp: . Буквално имаше еден Данец мислам беше кој седеше во барака и требаше да биде контрола на терен. Ништо не направија а типот си ја здувна назад со полни џепови. Буквално со секоја нова итерација на градење на пругата кон Бугарија се враќаат се поназад и поназад.

Оригинално граделе накај Крива Паланка, па градеа на некој километар од Куманово, па сега градат внатре во Куманово. Во иднина очекувам да почнат да ја градат пругата накај Бугарија преку реновирање на вецето во железничката во Скопје. Секако за сето тоа ќе има 50 милиони евра грант од ЕУ кој ќе биде строго контролиран.

И запази според проценката за колку би чинело е 140 милиони евра до Крива Паланка. Под две милијарди буџет не се последните 15 години, а СДС и по три, три и пол милијарди троши. Замисли да чекаш грантови од по 70 милиони евра на толкави буџети. Смешки се тоа.
 
Последно уредено:
И јас да се согласам со господинот Гир дека е злоупотребено европското знаменце, особено за законот за јазици, ги повикувам сите што се за европска македонија да го укинат тој неуставен и донесен со злоупотреба закон. Фалимендерит.
 
Do kade e rabotata so ,,drugata strana,,....zna se li šta???

20231108_133349.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom