Прво дефинирај си ги клиентите (држави од каде сакаш да бараш, колку големи проекти можеш да завршиш).
После тоа бараш фирми кои влегуваат во таа дефиниција (најлесно е да ги ископаш преку Linkedin Sales Navigator/Google)
Наоѓаш e-mail/telefon/linkedin профил на тие што одлучуваат (кај фирми до 50 вработени барај го исклучиво газдата) и ги контактираш со прашање дали може да им направиш презентација.
Ако немаш време да ги правиш овие работи, барај некој што работи marketing/sales и давај му процент за секој најден клиент (или уште подобро ако имаш некој дома што може да го прави ова за тебе), а ти фокусирај се на техничкиот дел.
Има луѓе што работат доста на upwork, јас имам пробувано таму, но најчесто не се исплати да си го губиш времето (силна конкуренција, најчесто ниски цени).