Па не знам дали е подобра опција, посилен е чистачот за кочници ама може да е и пресилен, МАФот е многу нежен и со жарните жички и електрониката.Подобра опција за чистење е ,,break cleaner,, кој брзо се суши и не остава никава маснотија
Па не знам дали е подобра опција, посилен е чистачот за кочници ама може да е и пресилен, МАФот е многу нежен и со жарните жички и електрониката.Подобра опција за чистење е ,,break cleaner,, кој брзо се суши и не остава никава маснотија
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.
Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.
Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.
Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)
Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.
Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува
Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.
Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
Тоа што ти вади грешка абс есп највероватно е сензорот али кај vw при промена плочки треба да се рестартират грешките на компјутер пошо сама не ги бриши како кај опел на пример. Е сега тоа што има мака со потрошња на масло,овие бензинци си трошат масло до кај пола литро па и до литро масло на 8000км. Е сега ако троши пола литро на 2000 3000 км тое многу.Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.
Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.
Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.
Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)
Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.
Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува
Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.
Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
Да, ама каросериски лак е многу поотпорен од МАФ-от, верувај сум зезнал 2 МАФ со чистење. Инаку Пасат ЦЦ е една од ретките дизајни на Волксваген кој ми изгледа сипматично, па може и да вреди да се помачи да ја оправи. Проблем е што поновите коли имаат комплицирана електроника и ретки се тие мајстори што брзо наоѓаат точна дијагноза. Ја со дијагностиката на БМВ (ИМПА/ИСТА) се занимавам аматерски понекоаш но сеуште воглавном сум зачуден, а ме утеши еден искусен мајстор за БМВ од Белград кој ги работи 20-тина години и самиот поседува 10-тина БМВ постари и понови (го гледав на Јутуб) и вели дека од дијагностиката за БМВ знае само 20% ! А тек кај нас како е кај што со универзални полуаматерски инструменти ги испитуваат сите марки?! А кај спезијализираните сервиси е и бетер, таму не им одат многу коли поради прескапите цени а ниту дечките кои се талентирани не им седат долго за плата.Јас и на Алфата и на стариот Цитроен мрсните флеки на каросеријата ги чистам со ,,break cleaner,, и досега не сум осетил дека нешто се случува на лакот од колите
Некој поупатен да одговори ако може?Имам една дилема:
Дали ова масло од Total RUBIA TIR 8600 CI 10W-40 може да се користи и на бензиски мотор? И дали може да се користи на дизел мотор наместо 5w-40?
Ако е наменето за дизели, неможи да се става во бензинецИмам една дилема:
Дали ова масло од Total RUBIA TIR 8600 CI 10W-40 може да се користи и на бензиски мотор? И дали може да се користи на дизел мотор наместо 5w-40?
Ова е уље за тешки дизели (камиони и автобуси), и во принцип би можел да го употребуваш за постарите големи дизели од минатиот век, како Пежо, Мерцедес и сл.но и таму со скратен рок на замена до 5,000 да речеме, така да нема да уштедиш многу. Поновите дизели во автомобили се премногу осетливи и со ситни дизни, ЕГР, ДПФ и нормално поосетливи од големите дизели, а и се вртат побрзо па затоа не се погоодни вакви груби уља.Ако е наменето за дизели, неможи да се става во бензинец
Фала за одговорот. А може да се стави на Golf 5 1.9 TDI?Ова е уље за тешки дизели (камиони и автобуси), и во принцип би можел да го употребуваш за постарите големи дизели од минатиот век, како Пежо, Мерцедес и сл.но и таму со скратен рок на замена до 5,000 да речеме, така да нема да уштедиш многу. Поновите дизели во автомобили се премногу осетливи и со ситни дизни, ЕГР, ДПФ и нормално поосетливи од големите дизели, а и се вртат побрзо па затоа не се погоодни вакви груби уља.
ne...tamu odi 5-40 vo najmala raka, osve ako motorot ima nad 300 000 km, togaš moži i 10-40Фала за одговорот. А може да се стави на Golf 5 1.9 TDI?
Ако имаш можност ќе те советувам на тој мотор егр и дпф да отстраниш, во најмала рака егрот блокирај го зошто ќе имаш мака ако не ја возиш често на отворено. Температурата на мерачот како е, постигнува работна темп и ја држи на средина?Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.
Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.
Vadi dpf,odnego tolku. Toj vejke e celosno zatnat i samo problemi ke ti praj. Vadi dpf mehanicki i egr mehanicki se zatvora pa posle softverski so edno praenje se gasnat i egr i dpf i rajat si. Vaka samo ja macis kolata baska najcesto pajga turboto radi dpf.Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.