Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
6 април 2014
Мислења
5.089
Поени од реакции
6.456
Za 11k imas 2013 Leon Fr 150ks, Audi A4 2011 2.0 143ks, Toyota avensis/Rav4 2012 2.0/2.2d4d, Insignia facelift 2015 2.0d 140ks, Honda Accord 2.2 150 2010-2012, Peugeot 508 2.0d 140/163ks, Ford Mondeo 2012-13 2.0d.
Istite sto gi nabroja da bea barem so linkovi od reklama5, pazar3 ili vozi.com dobro ke bese
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
И што викаш за Опел астра/инсигниа/мерива и сл. моторот 2,0 ДТЦИ од 2012-та натаму е најдобар ?! Со било која сила, со оглед да ги има неколку ?
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
И што викаш за Опел астра/инсигниа/мерива и сл. моторот 2,0 ДТЦИ од 2012-та натаму е најдобар ?! Со било која сила, со оглед да ги има неколку ?
Koga vekje zimas 2.0 za limuzina 140 ili 163 ks ti se dovolni za toa vozilo..
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Koga vekje zimas 2.0 za limuzina 140 ili 163 ks ti se dovolni za toa vozilo..
Не ми е проблем силата, туку којa верзија мотор според #martin01 е покажана како добра. Макар што БМВ-то со 122 КС оди ко лудо, па би сакал после него да имам нешто слично, ако е предња вуча би требало да е 140+ коњи да оди ко БМВ со 122.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
И што викаш за Опел астра/инсигниа/мерива и сл. моторот 2,0 ДТЦИ од 2012-та натаму е најдобар ?! Со било која сила, со оглед да ги има неколку ?
Astra J i insignia so 2.0cdti motor od 163ks se solidni motori i dosta snazni. Daleku pobrzi,postabilni i pogolemi vnatre,po komfortni,pogolem bagaznik...
Koga zemas insignia ili astra j so 2.0 motor,gledaj da se od 2012 pa nagore. Ovie so se 2009-2010 imat dosta zaebanci,problemi so turbina,maslena pumpa,menjac M32,problem so dizni...Od 2012 site tie problemi gi nema i kolite se vrv. Bez nitu edna mana. Ali i cenata e razlicna.
Ako se odlucis za 2.0 163ks obavezno promena na maslo vo menjac 1200 denari e,i promena na semering na maslena pumpa(toj se menuva na sekoj 50-60,000km).
Posle si rajat. Na to obavezno da pazis poso cesto se desava da nepravat servisi kako so e redot.
Kaj insignia ke vnimavas na podot,na pragovite poso e dosta niska i znaj da zapni negde na kamen iili na nekoj trotoar i slicno pa da ne ima slucajno prag svitkan. Podvozjeto inace e skroz isto kako na vectra c. Istite delovi gi nosat. Kak astra J nemas problem so visinata na kolata poso tie se tro povisoki od insignia. E sega tvoe e sto ke biras dali astra ili insignia. jas bi zel astra j,malku mi e kako kola za pomlada generacija a i nosi polesna sasija.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Astra J i insignia so 2.0cdti motor od 163ks se solidni motori i dosta snazni. Daleku pobrzi,postabilni i pogolemi vnatre,po komfortni,pogolem bagaznik...
Koga zemas insignia ili astra j so 2.0 motor,gledaj da se od 2012 pa nagore. Ovie so se 2009-2010 imat dosta zaebanci,problemi so turbina,maslena pumpa,menjac M32,problem so dizni...Od 2012 site tie problemi gi nema i kolite se vrv. Bez nitu edna mana. Ali i cenata e razlicna.
Ako se odlucis za 2.0 163ks obavezno promena na maslo vo menjac 1200 denari e,i promena na semering na maslena pumpa(toj se menuva na sekoj 50-60,000km).
Posle si rajat. Na to obavezno da pazis poso cesto se desava da nepravat servisi kako so e redot.
Kaj insignia ke vnimavas na podot,na pragovite poso e dosta niska i znaj da zapni negde na kamen iili na nekoj trotoar i slicno pa da ne ima slucajno prag svitkan. Podvozjeto inace e skroz isto kako na vectra c. Istite delovi gi nosat. Kak astra J nemas problem so visinata na kolata poso tie se tro povisoki od insignia. E sega tvoe e sto ke biras dali astra ili insignia. jas bi zel astra j,malku mi e kako kola za pomlada generacija a i nosi polesna sasija.
E toa polovna kola bez mani nema, ama dobro e da se znae koj motor e podobar. Inaku, i nova premium znae da zeza, (a ne pa polovna), pred 10-tina godini vo firma kupivme od salon A4-ka, i po edna godina pocna da i krcka krovot, dzabe garancija, ja prakavme nekolku pati vo servis i na kraj ni rekoa mora da odi vo Germanija da se prezavaruva krovot...
 
Член од
17 јануари 2011
Мислења
614
Поени од реакции
410
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.

Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.

Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.

Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)

Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.

Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува :)

Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.

Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
 
Член од
21 декември 2018
Мислења
169
Поени од реакции
75
Dobro utro,
Bi sakal da dadam ,,reklama,, potocno ANTIREKLAMA na konkreten avto servis vo Skopje. Imeno po promena na maslo, moeto vozilo bese ,,prepolneto,, so maslo. Na laden motor pri merenje na masloto nivoto bese pola cm nad izgraviraniot del minimum maximum od shipkata, dodeka na topol motor //15min po gasnenje// nivoto na maslo bese 1cm nad maximum. Rizik po semerinzi, radilica itd.
Otkako go zabelezav toa, dojdov do verbalen konflikt so sopstvenikot na servisot Zvonko, koj uporno se ,,trudese,, da me ubedi deka nivoto na maslo treba da bide nad maximum i deka toa e ,,pravilno,, dodeka vo samoto upatstvo za voziloto pisuvalo ,,netocno,, //sredina izmegju minimum i maximum na laden motor//. Po dolga raspravija i ubeduvanje go ispusti visokot na maslo, pritoa bese verbalno bezobrazen prema mene.
Voziloto go imav ostaveno 4h pri sto ne bev prisuten, po sto koga bev da si ja zemam kolata vidov deka se izminati 20km od nivna strana, imeno moeto vozilo go koristele za sopstveni celi bez moe odobruvanje i znaenje //zapisav km pred da go ostavam voziloto//.
Cenata na masloto koe mi bese prodadeno od negova strana iznesuvase 400 den poveke od cenata vo maloprodazba kaj oficijalniot uvoznik na Petronas //za sto se informirav podocna//.
Vnimavajte dokolku go nosite vaseto vozilo vo ovoj servis ili dokolku go planirate istoto vo idnina.
Прегледај го приврзокот 384939
Прегледај го приврзокот 384940
plus nekoj ml maslo nemas maka ke go isfrli ke cadi den dva poveke kolata i to e
 

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
837
Поени од реакции
1.219
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.

Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.

Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.

Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)

Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.

Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува :)

Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.

Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
Ќе ја платиш цела кола одново за 2 години, volkswagen das auto

Продај ја и купи си Toyota или Nissan
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.684
Поени од реакции
42.272
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.

Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.

Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.

Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)

Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.

Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува :)

Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.

Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
Тие ТСИ многу чурук мотори се, трошат уље, пеоблем со бомбина, свеќици. Ова проблемов не ти е од тоа што ти мењале дискови. Ако ти гасне може бомбина да е, Маф сензор, ламбда сензор, а може и некои од цревата за вакум да не ти се поврзани па нешто да не држи вакум моторот.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
289
Поени од реакции
447
Мислење за ауди а4 б8 2.0 дизел како за прва кола и дали вреди превисоката цена 9к за 200к+ поминати км?
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.

Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.

Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.

Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)

Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.

Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува :)

Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.

Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
Повеќе причини се можни (како што спомнаа погоре), мене најмногу ми личи на МАФ сензорот и евентуално Ламбда сондата. За да не купуваш МАФ (150-200 Е) пробај во некој спец. сервис да најдеш да ти го пробно заменат со друг или од пријател, се менува лесно. Или пробај со спреј чистач за МАФ и усисна гранка, не се големи шанси но вреди да се проба (мене кај Алфа ми вршел работа таков чистач од Вуртх-се наоѓа на Макпетрол или Лук). Ако се ова не успева, ќе треба детална проверка, кварот не изгледа голем но дијагнозата е проблем.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
Повеќе причини се можни (како што спомнаа погоре), мене најмногу ми личи на МАФ сензорот и евентуално Ламбда сондата. За да не купуваш МАФ (150-200 Е) пробај во некој спец. сервис да најдеш да ти го пробно заменат со друг или од пријател, се менува лесно. Или пробај со спреј чистач за МАФ и усисна гранка, не се големи шанси но вреди да се проба (мене кај Алфа ми вршел работа таков чистач од Вуртх-се наоѓа на Макпетрол или Лук). Ако се ова не успева, ќе треба детална проверка, кварот не изгледа голем но дијагнозата е проблем.
Подобра опција за чистење е ,,break cleaner,, кој брзо се суши и не остава никава маснотија
 

Kajgana Shop

На врв Bottom