Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
од поглед на возило и како се покажа немав никаква причина да ја сменам, промената беше само поради тоа што ми требаше поголем багаж ем простор за да ми ги собира двете кучиња (кафезите за кучињата)

раѓај деца бре...а не да чуваш пции ко скренатите западњаци.....:confused:
 
Фала за одговорот. Секако дека го менувам на 8000-9000 км. Инаку дали одговара да ставам Liqui Moly како на сликата?
aa8272e18dfc13fc8d01b1d0c2892a3e.jpg
Odgovara da. Mozis da stavis i vakvo. A vo posledno gledam vo servisite cesto se koristi liqui.
 
Некое средство за чистење на еко кожа, крем боја, да ми препорачате?
 
Некое средство за чистење на еко кожа, крем боја, да ми препорачате?

јас има иста боја крем, но виситинска кожа. И истово прашање му го поставив на еден пријател, и ми даде интересен одговор: што има разлика помеѓу мртва и жива кожа? нема. секоја помада/крем за кожа е супер за оджување на кожни седишта. јас лично купувам некоја крема од среден квалите за нега на кожа(човечка) и 1-2 пати во годината ги третирам седиштата
 
Пред 500км сменив плочки, наводно TRW ми ставиле, арно ама предниве на секое кочење свират - не е возможно да се потрошат за толку кратко време. Го барам мајсторот вика абе може камче влегло (како бе у 2те предни влегло???) и ми вика да сум ги шприцал со WURTH средство за кочници?
Има нешто вистина у ова или да идам да зимам нови пошо изглеа ни T од TRW немаат?
 
Пред 500км сменив плочки, наводно TRW ми ставиле, арно ама предниве на секое кочење свират - не е возможно да се потрошат за толку кратко време. Го барам мајсторот вика абе може камче влегло (како бе у 2те предни влегло???) и ми вика да сум ги шприцал со WURTH средство за кочници?
Има нешто вистина у ова или да идам да зимам нови пошо изглеа ни T од TRW немаат?
Според мене, погрешна монтажа.
 
Odgovara da. Mozis da stavis i vakvo. A vo posledno gledam vo servisite cesto se koristi liqui.
Ликви моли држи цена ко кастрол. Не ми се верува вакво да ставаат, поскоро зејтинче од Бугарија приста ојл
 
Pomisliv i jas, ama u toj slucaj i ne bi trebalo da kocat??
A oni kocat sasvim normalno

ако дисковите се оштетени плочките немаат добар контакт. Затоа кога мениш плочки тррба или да се обработат дисковите или да се заменат.
 
ако дисковите се оштетени плочките немаат добар контакт. Затоа кога мениш плочки тррба или да се обработат дисковите или да се заменат.

Diskovite se prilicno ok - mi rekoa na slednoto menjanje plocki da gi smenam i diskovite - a ova za obrabotuvanje ima logika samo sto prasav na use 2-3 servisi rekoa mora novi - dali nejkat da se nafatat ili sto e rabotata ne znam (ne ja krenaa kolata da proverat - vaka na pamet mi kazaa)
 
Diskovite se prilicno ok - mi rekoa na slednoto menjanje plocki da gi smenam i diskovite - a ova za obrabotuvanje ima logika samo sto prasav na use 2-3 servisi rekoa mora novi - dali nejkat da sw nafatat ili sto e rabotata ne znam

сеа ако на око изгледаат океј не значи дека ќе работат добро. На секое мењање плочки се обработуваат или заменуваат дисковите. Овие плочки сега само у канта можеш да ги фрлиш. Сепак ако е малце може ќе се адаптира материјалот и ќе се разработат, ако не ќе мора правилно да го направиш тоа.
 
Пред 500км сменив плочки, наводно TRW ми ставиле, арно ама предниве на секое кочење свират - не е возможно да се потрошат за толку кратко време. Го барам мајсторот вика абе може камче влегло (како бе у 2те предни влегло???) и ми вика да сум ги шприцал со WURTH средство за кочници?
Има нешто вистина у ова или да идам да зимам нови пошо изглеа ни T од TRW немаат?
Isto i kajmene. Staviv bosch plocki pred 2000km i prednite kvicat koga kocam po malce a na pojako prickanje na kocnica nekvicat diskojte. Ima dosta materijal na diskojte ama so ovie plicki pocnaja da kvicat.
Neka kvicat pickamu mater :ojeaa: Na dosta ponovi koli gleam kvicat,nesme sami :roker:
 
Здраво дечки, имам пишано и претходно за проблем со Fiat Punto Evo 2011 1.2 бензин/плин (фабрички), на автопат при некоја брзина од 120 па нагоре и повеќе од 3500 вртежи во 5 брзина се случува колата да губи сила, односно почнува да трепка ламбичката за мотор и полека паѓа брзината колку и да стискаш на гас. После тоа решението е да ја изгасиш колата и пак да ја запалиш има тера нормално се додека не стигнеш до истото. Од работите што ми ги препорачаа до сега сменети се филтри за воздух и гориво, бомбина и изваден е катализатор заради тоа што првично таква грешка даваше на дијагностика, но без успех. Дали може да ми препорачате некој специјалистички сервис за Фиат кај шо можам да ја однесам? Го гледав овој Илија во Ѓорче па ако е добар да барам чаре таму.
 
Пред 500км сменив плочки, наводно TRW ми ставиле, арно ама предниве на секое кочење свират - не е возможно да се потрошат за толку кратко време. Го барам мајсторот вика абе може камче влегло (како бе у 2те предни влегло???) и ми вика да сум ги шприцал со WURTH средство за кочници?
Има нешто вистина у ова или да идам да зимам нови пошо изглеа ни T од TRW немаат?
Вака сега околу квичење на кочниците:
звукот не произлегува од кај дисковите , туку тој се ствара на местото каде клипчето ја притиска гуртната. плочката нормално под дејство на дискот малку се придвижува, и се ствара мала вибрација од делови од милиметарот.
Лек за тоа е да се стави бакарна товатна маст каде што кличето притиска на плочката. Ако мајсторот нема ставено, барај му да ги извади плочките и да стави исклучиво бакарна товатна маст
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom