Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
I ce ni kazhis sto bidna?
Манжетната и крајчето од летвата испадна на крајот, не поминав скапо 2.000 денари ме кошташе.

Него ли, сега пак со ново прашање.

Голф 5 TDI 1.9 77kw 105...Од кога го зедов 2-3 години на 2 пати пример на 120кмч брзина имаше мало сецнување и губеше сила. Ја гаснев колата, ја палев и потоа си одеше без проблем. Последниве 2-3 недели нагло се зачести проблемот и скоро на секое второ палење на колата губи сила. Добивам разни совети од луфтмасер, вакуум црева, собран гареж итн. Ваши совети?
 
Најлесно што може да направиш е да ставиш некој адитив за чистење дизни и добро да ја извозиш на отворено колата...значи потенцирам добро возење не до 2000 вртежи за да не троши. Минимум 100 километра релација со солидно газење по автопат.

За другите работи да ги провериш ти треба дијагностика и добар мајстор.
 
Манжетната и крајчето од летвата испадна на крајот, не поминав скапо 2.000 денари ме кошташе.

Него ли, сега пак со ново прашање.

Голф 5 TDI 1.9 77kw 105...Од кога го зедов 2-3 години на 2 пати пример на 120кмч брзина имаше мало сецнување и губеше сила. Ја гаснев колата, ја палев и потоа си одеше без проблем. Последниве 2-3 недели нагло се зачести проблемот и скоро на секое второ палење на колата губи сила. Добивам разни совети од луфтмасер, вакуум црева, собран гареж итн. Ваши совети?

Kako shto kazhav i porano.
Kolata na dijagnostika i gi citash greshkite.
Od tuka ti e jasno shto ja maci.

Mozhi da bidi i samo vozdushniot filter.

I kako shto gledas i tamu kade shto si bil ne ti zavrshile Rabota kako sto treba.

Sekoj asolen Service prvo shto praj e da ja procita kolata.

E sega pak treba da barash nekogo, pa termini, ps ova pa ona....
 
Контакт број од некој што носи делови за Тојота од Грција?
Се работи за сет ламела Аисин.
 
Манжетната и крајчето од летвата испадна на крајот, не поминав скапо 2.000 денари ме кошташе.

Него ли, сега пак со ново прашање.

Голф 5 TDI 1.9 77kw 105...Од кога го зедов 2-3 години на 2 пати пример на 120кмч брзина имаше мало сецнување и губеше сила. Ја гаснев колата, ја палев и потоа си одеше без проблем. Последниве 2-3 недели нагло се зачести проблемот и скоро на секое второ палење на колата губи сила. Добивам разни совети од луфтмасер, вакуум црева, собран гареж итн. Ваши совети?
Geometria na turbina.
 
Toyota Raw 4x4 2007-2010 модел. Вреди џипчево да се купи? Генерално слушам Toyota пофалени автомобили? Искуство некој? Совет?
 
Toyota Raw 4x4 2007-2010 модел. Вреди џипчево да се купи? Генерално слушам Toyota пофалени автомобили? Искуство некој? Совет?

ако е бензин километражата треба малце да те загрижува. Нема бензин мотор на Тојота што не троши уље на високи километри. Иначе у глобала океј коли се.
 
Најлесно што може да направиш е да ставиш некој адитив за чистење дизни и добро да ја извозиш на отворено колата...значи потенцирам добро возење не до 2000 вртежи за да не троши. Минимум 100 километра релација со солидно газење по автопат.

За другите работи да ги провериш ти треба дијагностика и добар мајстор.
Редовно ставам такви адитиви на секои 2000 километри. Освен што моторот работи помирно додека е адитивот е присутен во горивото друг ефект нема. Кога ќе се потроши адитивот се е по старо.
Дека има ефект на чистењето на дизните сум скептичен.
Автоматски споено мислење:

Geometria na turbina.
Филтерот за гориво сменет е?

Голф 5 немаат геометрија на турбина. Со геометрија се мотори со еуро 6. Голф 5 е со обично турбо.
 
Последно уредено:
Мислење за голф 6 или опел астра Ј

Или препорака нешто до 7 8к еур макс?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom