Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
11 јуни 2021
Мислења
385
Поени од реакции
869
Здраво на сите.

Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?

Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.657
Поени од реакции
42.208
Здраво на сите.

Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?

Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
ќе дигнеш рачна. Додека рачната е дигната ќе набиеш моментум и кога ќе биде колата спремна ќе ја спуштиш и ќе тргне.
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.043
Поени од реакции
11.307
Здраво на сите.

Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?

Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
Имаш еден куп видеа и на српски и на англиски, во секој случај се работи за осет и ти треба вежбање.

Оди на некој паркинг и извежбај прво на рамно, потоа на узбрдица... секоја кола на различно место отпушта со комплунгот (погоре или подолу, во зависност колку е истиот потрошен) и кога ќе ја најдиш таа точка ќе ти биде полесно, МАДА како почетник не треба да се замараш и да си ствараш дополнителен притисок и страв, едноставно вози и вежбај. Прво на паркинг или полигон и по некое време слободно во сообраќај.
Стравот и нерешителноста се најголем проблем кај возач почетник, доколку не ги разбиеш со време ќе си створиш проблем за понатаму. Само опуштено и ќе бидне.

Дигната рачна, тргаш десна нога од кочница, лева кумплунг до крај и полека креваш нагоре додека дојдеш до точката каде отпушта и таму задржуваш додека со десната благо даваш гас (не мора да силоваш и обртаите да одат во небо, дури и не е препорачливо тоа), штом колата се придвижи напред пушташ скроз кумплунг и регулираш со додавање и одземање на гас.
На почеток може ќе ти врати од време на време назад колата ама не е страшно после неколку пати вежби ќе му го земиш редот.

 
Член од
11 јуни 2021
Мислења
385
Поени од реакции
869
Имаш еден куп видеа и на српски и на англиски, во секој случај се работи за осет и ти треба вежбање.

Оди на некој паркинг и извежбај прво на рамно, потоа на узбрдица... секоја кола на различно место отпушта со комплунгот (погоре или подолу, во зависност колку е истиот потрошен) и кога ќе ја најдиш таа точка ќе ти биде полесно, МАДА како почетник не треба да се замараш и да си ствараш дополнителен притисок и страв, едноставно вози и вежбај. Прво на паркинг или полигон и по некое време слободно во сообраќај.
Стравот и нерешителноста се најголем проблем кај возач почетник, доколку не ги разбиеш со време ќе си створиш проблем за понатаму. Само опуштено и ќе бидне.

Дигната рачна, тргаш десна нога од кочница, лева кумплунг до крај и полека креваш нагоре додека дојдеш до точката каде отпушта и таму задржуваш додека со десната благо даваш гас (не мора да силоваш и обртаите да одат во небо, дури и не е препорачливо тоа), штом колата се придвижи напред пушташ скроз кумплунг и регулираш со додавање и одземање на гас.
На почеток може ќе ти врати од време на време назад колата ама не е страшно после неколку пати вежби ќе му го земиш редот.

На рамно немам проблем. Проблемот се јавува при угорници и вдлабнат пат. И да, осеќам притисок и нервоза. Кога ќе ми изгасне на сред улица колата ме фаќа благо речено паника пошо го стопирам сообраќајот на тие позади мене.
Баш ќе ги изгледам видеата и ќе повежбам утре/задутре пошо и онака нема гужва сега.

Иначе имам Фиат Браво 2010. Може е колава јака како за почетник или нема врска?
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.043
Поени од реакции
11.307
На рамно немам проблем. Проблемот се јавува при угорници и вдлабнат пат. И да, осеќам притисок и нервоза. Кога ќе ми изгасне на сред улица колата ме фаќа благо речено паника пошо го стопирам сообраќајот на тие позади мене.
Баш ќе ги изгледам видеата и ќе повежбам утре/задутре пошо и онака нема гужва сега.

Иначе имам Фиат Браво 2010. Може е колава јака како за почетник или нема врска?
ТИ Е ГАЈЛЕ за тие зад тебе. Ако му се брза на некој нека заобиколи, ни тие не се родиле со волан во рацете туку се учеле да возат. Кога ќе ти угасне, ќе извадиш од брзина и повторно од почеток палење, па пажливо ќе си тргнеш пошто ОД ПАНИКА да не направиш некоја глупост. ИЧ да не ти чуе дали и колку некој зад тебе свирел или нешто не му одговара.

Добра ти е колата, само оди на полигон или на некоја височинка каде нема сообраќај малку под рачна да извежбаш, се' останато ти е пракса. Без паники и без грижи, самото што прашуваш по форуми значи дека си доволно свесен што и како може да предизвикаш со возилото, останува да си го совладаш стравот и паниките кои со тек на време ќе ти поминат.
Доколку за извесно време не престаниш да паничиш и со истото започниш да загрозуваш некого во сообраќајот тогаш подобро немој да возиш. Иако сметам дека не е дотаму отидена работата.

Само трезвено и храбро, ќе совладаш, возењето е уживање.
 
Член од
28 мај 2023
Мислења
168
Поени од реакции
164
Вчера при спуштање на прилично голема удолница ми светна low coolant level индикаторот, застанав на бензинска да видам дали снемало антифриз случајно, гледам дека е во границите на нормала, палење колата повторно индикаторот не свети повеќе, совет некој дали е можно да светнал порати удолницата или си има некоја друга мака?
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.975
Поени од реакции
2.781
Здраво на сите.

Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?

Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
Како ли ти си положил тргнување под рачна? Тргнување под рачна е малку посложена рутина која се совладува само со вежбање. Најдобро е да почнеш со вежбање на рамно, на некој паркинг а откако ќе добиеш осет на угорнина.
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.784
Поени од реакции
1.698
Како ли ти си положил тргнување под рачна? Тргнување под рачна е малку посложена рутина која се совладува само со вежбање. Најдобро е да почнеш со вежбање на рамно, на некој паркинг а откако ќе добиеш осет на угорнина.
Па таа е најлесна вежба за полагање, посебно ако си вежбал со инструктор, најтешка е она враќање во рикверц каде почетниците немаат доволно искуство и ориентација преку ретровизор. Членот положил пред 6 години и нормално е да ги заборавиш тие работи.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Здраво на сите.

Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?

Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.

Предпоставувам колата е бензинец со мал мотор...дизел и поголем мотор воопшто не треба да додаваш гас за тргнеш освен на екстремни угорници.

Инаку нема што да се блокираш...и да се случи запали ја кола повторно и гледај на ретровизори за да се вклучиш...се работи за осет пред се и си треба искуство кое доаѓа со возење. Најди некој угорен пат кај што нема толку коли и вежбај.
Автоматски споено мислење:

Вчера при спуштање на прилично голема удолница ми светна low coolant level индикаторот, застанав на бензинска да видам дали снемало антифриз случајно, гледам дека е во границите на нормала, палење колата повторно индикаторот не свети повеќе, совет некој дали е можно да светнал порати удолницата или си има некоја друга мака?

Ако била стварно голема удолница пошол антифризот на една страна во резерварчето па ништо чудно да светнало...провери го нивото кога колата е на рамно паркирана и кога моторот е ладен, пред прво палење. Ако фали ќе дотууриш.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.269
Поени од реакции
15.382
Вчера при спуштање на прилично голема удолница ми светна low coolant level индикаторот, застанав на бензинска да видам дали снемало антифриз случајно, гледам дека е во границите на нормала, палење колата повторно индикаторот не свети повеќе, совет некој дали е можно да светнал порати удолницата или си има некоја друга мака?
можно е да има сензор во самото казанче за антифриз, и со самата удолнина сензорот дошол ,,на суво,,

ако не ти се повтори ова...терај без мака
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.975
Поени од реакции
2.781
Па таа е најлесна вежба за полагање, посебно ако си вежбал со инструктор, најтешка е она враќање во рикверц каде почетниците немаат доволно искуство и ориентација преку ретровизор. Членот положил пред 6 години и нормално е да ги заборавиш тие работи.
Паралелно паркирање. На времето беше уште потешка затоа што голем дел од колите не ни имаа странични ретровизори и лош ајншлак.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.401
Поени од реакции
16.631
Паралелно паркирање. На времето беше уште потешка затоа што голем дел од колите не ни имаа странични ретровизори и лош ајншлак.
Ама најчесто инструкторите цртаа линии у кола кои беа од огромна корист при паркирање.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom