Гледам доста ги има на продажба и брзо се продават.Кола за турски пазар, не ти препорачуем.
Гледам доста ги има на продажба и брзо се продават.Кола за турски пазар, не ти препорачуем.
I ce ni kazhis sto bidna?Утре ќе го однесам па да видам што ќе речи мајсторот. Инаку кај голфот е доста различно од видеово ама звукот е сличен.
ќе дигнеш рачна. Додека рачната е дигната ќе набиеш моментум и кога ќе биде колата спремна ќе ја спуштиш и ќе тргне.Здраво на сите.
Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?
Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
Имаш еден куп видеа и на српски и на англиски, во секој случај се работи за осет и ти треба вежбање.Здраво на сите.
Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?
Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
На рамно немам проблем. Проблемот се јавува при угорници и вдлабнат пат. И да, осеќам притисок и нервоза. Кога ќе ми изгасне на сред улица колата ме фаќа благо речено паника пошо го стопирам сообраќајот на тие позади мене.Имаш еден куп видеа и на српски и на англиски, во секој случај се работи за осет и ти треба вежбање.
Оди на некој паркинг и извежбај прво на рамно, потоа на узбрдица... секоја кола на различно место отпушта со комплунгот (погоре или подолу, во зависност колку е истиот потрошен) и кога ќе ја најдиш таа точка ќе ти биде полесно, МАДА како почетник не треба да се замараш и да си ствараш дополнителен притисок и страв, едноставно вози и вежбај. Прво на паркинг или полигон и по некое време слободно во сообраќај.
Стравот и нерешителноста се најголем проблем кај возач почетник, доколку не ги разбиеш со време ќе си створиш проблем за понатаму. Само опуштено и ќе бидне.
Дигната рачна, тргаш десна нога од кочница, лева кумплунг до крај и полека креваш нагоре додека дојдеш до точката каде отпушта и таму задржуваш додека со десната благо даваш гас (не мора да силоваш и обртаите да одат во небо, дури и не е препорачливо тоа), штом колата се придвижи напред пушташ скроз кумплунг и регулираш со додавање и одземање на гас.
На почеток може ќе ти врати од време на време назад колата ама не е страшно после неколку пати вежби ќе му го земиш редот.
Kako krenuti pod RUČNOM na uzbrdici???
Kako krenuti sa automobilom na uzbrdici koriscenjem rucne kocnice?Saveti za vozace pocetnike!www.youtube.com
Уште чекам мајсторот да ми се јави, да дојдам на ред Знајш како е кај нас...I ce ni kazhis sto bidna?
ТИ Е ГАЈЛЕ за тие зад тебе. Ако му се брза на некој нека заобиколи, ни тие не се родиле со волан во рацете туку се учеле да возат. Кога ќе ти угасне, ќе извадиш од брзина и повторно од почеток палење, па пажливо ќе си тргнеш пошто ОД ПАНИКА да не направиш некоја глупост. ИЧ да не ти чуе дали и колку некој зад тебе свирел или нешто не му одговара.На рамно немам проблем. Проблемот се јавува при угорници и вдлабнат пат. И да, осеќам притисок и нервоза. Кога ќе ми изгасне на сред улица колата ме фаќа благо речено паника пошо го стопирам сообраќајот на тие позади мене.
Баш ќе ги изгледам видеата и ќе повежбам утре/задутре пошо и онака нема гужва сега.
Иначе имам Фиат Браво 2010. Може е колава јака како за почетник или нема врска?
Како ли ти си положил тргнување под рачна? Тргнување под рачна е малку посложена рутина која се совладува само со вежбање. Најдобро е да почнеш со вежбање на рамно, на некој паркинг а откако ќе добиеш осет на угорнина.Здраво на сите.
Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?
Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
Па таа е најлесна вежба за полагање, посебно ако си вежбал со инструктор, најтешка е она враќање во рикверц каде почетниците немаат доволно искуство и ориентација преку ретровизор. Членот положил пред 6 години и нормално е да ги заборавиш тие работи.Како ли ти си положил тргнување под рачна? Тргнување под рачна е малку посложена рутина која се совладува само со вежбање. Најдобро е да почнеш со вежбање на рамно, на некој паркинг а откако ќе добиеш осет на угорнина.
Здраво на сите.
Јас имам, според мене, голем проблем.
Положив одамна, пред 6 ипол години и од тогаш немав возено. Купив кола и морав да уплатам часови за да го вратам тој осет. Веќе месец дена горе-долу возам. Меѓутоа сè уште имам проблем на угорнини и вдлабнат пат каде што колата бара повеќе гас за да тргне. Тука ми е проблемот. Знам дека треба да дадам повеќе гас за да тргне колата меѓутоа се блокирам и ќе ми изгасне сред улица.
Како да го надминам ова?
Што да правам со нозете? Во кој момент да пуштам кумплуг, а во кој гас за да тргне и да не ми гаси?
Секакви совети се добредојдени. Можете да ми пишете и во порака.
Вчера при спуштање на прилично голема удолница ми светна low coolant level индикаторот, застанав на бензинска да видам дали снемало антифриз случајно, гледам дека е во границите на нормала, палење колата повторно индикаторот не свети повеќе, совет некој дали е можно да светнал порати удолницата или си има некоја друга мака?
можно е да има сензор во самото казанче за антифриз, и со самата удолнина сензорот дошол ,,на суво,,Вчера при спуштање на прилично голема удолница ми светна low coolant level индикаторот, застанав на бензинска да видам дали снемало антифриз случајно, гледам дека е во границите на нормала, палење колата повторно индикаторот не свети повеќе, совет некој дали е можно да светнал порати удолницата или си има некоја друга мака?
Паралелно паркирање. На времето беше уште потешка затоа што голем дел од колите не ни имаа странични ретровизори и лош ајншлак.Па таа е најлесна вежба за полагање, посебно ако си вежбал со инструктор, најтешка е она враќање во рикверц каде почетниците немаат доволно искуство и ориентација преку ретровизор. Членот положил пред 6 години и нормално е да ги заборавиш тие работи.
Ама најчесто инструкторите цртаа линии у кола кои беа од огромна корист при паркирање.Паралелно паркирање. На времето беше уште потешка затоа што голем дел од колите не ни имаа странични ретровизори и лош ајншлак.