Автомобилската индустрија, групациите и корпорациите.

Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.049
Поени од реакции
11.345
Многу убаво му одговорив јас, ништо не дефлектирав, еве види болд
Претходно нарекувајќи му ги тезите лажни. Зошто тој дел не го цитира?

Од друга страна, за другите кои ти реплицираат со глупости не мора да одговараш или реплицирај му со глупост, мада такви дискусии никаде не водат. Сепак ако некој сака по муцки или дај му еднаш или заобиколи го, не можеш на сите да им погодиш.

Како и да е Клинтон, дискусија можеш да водиш и дискурс да држиш во истата АКО и КОГА сакаш, останатото време треба да се прилагодиме на репликата.

Од телефон сум де, па не видов. Што е тука спорно? Ти имаш факти или и ти за јакната ќе прашаш?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ајде ајде сега, тропна зелена и кога те фатија во тесно рече океј, валидно, грешка сум.
Но не пробувај на други што се грешка да ги тегнеш за уши или уште поглупо да се вадиш во стилот од мобилен бев.

Во право си дека автомобилската индустрија во Русија НЕ е и не може да биде развиена како таа во Германија (на пример), но еклатантна глупост е да негираш дека постои или дека не е добра. Имаат своја автоиндустрија која океј им служи и ним лично и на други држави, можеби не е супериорна но далеку од тоа дека е лоша.
 

y2k

Член од
4 октомври 2022
Мислења
1.087
Поени од реакции
1.590
Претходно нарекувајќи му ги тезите лажни. Зошто тој дел не го цитира?

Од друга страна, за другите кои ти реплицираат со глупости не мора да одговараш или реплицирај му со глупост, мада такви дискусии никаде не водат. Сепак ако некој сака по муцки или дај му еднаш или заобиколи го, не можеш на сите да им погодиш.

Како и да е Клинтон, дискусија можеш да водиш и дискурс да држиш во истата АКО и КОГА сакаш, останатото време треба да се прилагодиме на репликата.


Ајде ајде сега, тропна зелена и кога те фатија во тесно рече океј, валидно, грешка сум.
Но не пробувај на други што се грешка да ги тегнеш за уши или уште поглупо да се вадиш во стилот од мобилен бев.

Во право си дека автомобилската индустрија во Русија НЕ е и не може да биде развиена како таа во Германија (на пример), но еклатантна глупост е да негираш дека постои или дека не е добра. Имаат своја автоиндустрија која океј им служи и ним лично и на други држави, можеби не е супериорна но далеку од тоа дека е лоша.
Види, ете според тебе зелена, тоа според тебе е најбитно. Интересно зошто после мојата зелена не прокоментира ништо ни ти ни тој погоре? И ти си скаран со факти? Нема одговор? Ништо нема да промени тоа дали јас сум го отворил линкот или не, јасно ти е, така? Ете бујрум со бројки и факти да разговараме, може? Ама не се битни бројките, битно е тоа дали сум го отворил линкот или не.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.703
Поени од реакции
42.288
Види, ете според тебе зелена, тоа според тебе е најбитно. Интересно зошто после мојата зелена не прокоментира ништо ни ти ни тој погоре? И ти си скаран со факти? Нема одговор? Ништо нема да промени тоа дали јас сум го отворил линкот или не, јасно ти е, така? Ете бујрум со бројки и факти да разговараме, може? Ама не се битни бројките, битно е тоа дали сум го отворил линкот или не.


Sent from my iPhone using Tapatalk
брат, ти си фејк њуз. Тебе факти пред нос ти даваат ти ги игнорираш. Одјави се од форумов и искључи интернет за навек.
 

y2k

Член од
4 октомври 2022
Мислења
1.087
Поени од реакции
1.590
брат, ти си фејк њуз. Тебе факти пред нос ти даваат ти ги игнорираш. Одјави се од форумов и искључи интернет за навек.
Ти кажав да не ме цитираш, навистина си отепан за сите пари. Факти за тебе се нуклеарна физика.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
21 октомври 2009
Мислења
1.533
Поени од реакции
2.411
Види, ете според тебе зелена, тоа според тебе е најбитно. Интересно зошто после мојата зелена не прокоментира ништо ни ти ни тој погоре? И ти си скаран со факти? Нема одговор? Ништо нема да промени тоа дали јас сум го отворил линкот или не, јасно ти е, така? Ете бујрум со бројки и факти да разговараме, може? Ама не се битни бројките, битно е тоа дали сум го отворил линкот или не.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Screenshot_20230319_223204.jpg
Сад со х2 од популацијата на Русија прави само 200к повеќе коли од неа.

малце е глупаво да се кезиш дека држава која го има совладано концептот на делење на атом, термо нуклеарни процеси и патувања во вселена да нема автомобилска индустрија.
Што е толку посебно во автомобилската индустрија што русија неможе да го направи? карбуратор? дизел мотор? Мислиш полесно е ракета да се испроектира или дизел мотор?
софтвер за дешбоард за кола или софтвер за нуклеарна централа? аеродинамика на кола или стелт авион?
Од искуство ти кажувам дека развој и почеток на производство на нова електрична кола се прави за 6-7 месеци од нула ако се почне.

Поентата е дека на Русите досега им беше економски поисплатливо да купуваат германски или јапонски коли, затоа и германците отворија и погони за производсво кои беа усвари стари фабрики на Лада. Отсега поисплатливо ќе им е да праат коли, проста економија
 
Последно уредено:
Член од
24 април 2008
Мислења
10.974
Поени од реакции
12.395
Прегледај го приврзокот 372295
Сад со х2 од популацијата на Русија прави само 200к повеќе коли од неа.

малце е глупаво да се кезиш дека држава која го има совладано концептот на делење на атом, термо нуклеарни процеси и патувања во вселена да нема автомобилска индустрија.
Што е толку посебно во автомобилската индустрија што русија неможе да го направи? карбуратор? дизел мотор? Мислиш полесно е ракета да се испроектира или дизел мотор?
софтвер за дешбоард за кола или софтвер за нуклеарна централа? аеродинамика на кола или стелт авион?
Од искуство ти кажувам дека развој и почеток на производство на нова електрична кола се прави за 6-7 месеци од нула ако се почне.

Поентата е дека на Русите досега им беше економски поисплатливо да купуваат германски или јапонски коли, затоа и германците отворија и погони за производсво кои беа усвари стари фабрики на Лада. Отсега поисплатливо ќе им е да праат коли, проста економија
" Русија не произведува ништо " - Барак Хусеин Обама

И катализатори се крадат на ангро заради Украина

3 ноември 2022 - 11:01

...

За вешти раце, рамен стомак и здрава кичма (мора да се наведнеш и да се пикнеш под кола) за да се дрпне катализатор доволни се 30-тина секунди, а делот е ценет кај арамиите заради растот на цената на ретките метали во него - платина, паладиум и родиум.

Тие главно се ископуваат и носат од Русија и Јужна Африка, но војната во Украина и проблемите во глобалните ланци на набавки енормно ја зголемуваат нивната цена.

...
 
Последно уредено:

y2k

Член од
4 октомври 2022
Мислења
1.087
Поени од реакции
1.590
Прегледај го приврзокот 372295
Сад со х2 од популацијата на Русија прави само 200к повеќе коли од неа.

малце е глупаво да се кезиш дека држава која го има совладано концептот на делење на атом, термо нуклеарни процеси и патувања во вселена да нема автомобилска индустрија.
Што е толку посебно во автомобилската индустрија што русија неможе да го направи? карбуратор? дизел мотор? Мислиш полесно е ракета да се испроектира или дизел мотор?
софтвер за дешбоард за кола или софтвер за нуклеарна централа? аеродинамика на кола или стелт авион?
Од искуство ти кажувам дека развој и почеток на производство на нова електрична кола се прави за 6-7 месеци од нула ако се почне.

Поентата е дека на Русите досега им беше економски поисплатливо да купуваат германски или јапонски коли, затоа и германците отворија и погони за производсво кои беа усвари стари фабрики на Лада. Отсега поисплатливо ќе им е да праат коли, проста економија
Незнам како ги спои само атоми и вселени со Москвич.

Русија може да прави и 1 милион годишно автомобили, џабе е. Џабе е затоа што некој треба да ги купи тие автомобили, треба да има клиентела за тие автомобили. Овде може 3 дена да се убедуваме.

Задржи се за автомобилите, не ми шетај по нуклеарни физики и ракети.

Што мислиш ти вака, овие луѓе во иднина би отишле на Москвич? Те молам пушти го видеото и најди една ебана Лада или Москвич. 2022 година е видеото инаку.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
21 октомври 2009
Мислења
1.533
Поени од реакции
2.411
Незнам како ги спои само атоми и вселени со Москвич.

Русија може да прави и 1 милион годишно автомобили, џабе е. Џабе е затоа што некој треба да ги купи тие автомобили, треба да има клиентела за тие автомобили. Овде може 3 дена да се убедуваме.

Задржи се за автомобилите, не ми шетај по нуклеарни физики и ракети.

Што мислиш ти вака, овие луѓе во иднина би отишле на Москвич? Те молам пушти го видеото и најди една ебана Лада или Москвич. 2022 година е видеото инаку.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Шо ти е поентава шо сакаш да ја кажиш? Дека Русите имаат премногу пари за да си дозволат коли ко Москвич? Или дека москвич нема да може да направи кола како на видеото?
Ако е второто да, нема да може да направат ништо слично на Тојота Ланд Крузер (тоа е мајсторија што ни мерцедес со нивниот Г вагон, ниту пак Рејнџ ровер со нивниот дефендер неможат да ја направат), ама кола од рангот на VW Голф, Ауди А3/А4/А6 и те како ќе направат.

Прво, мојот цитат и сликата на предходниот цитат беше за автомобилската индустрија во Русија, а не buying habits на богатите Руси од Москва.
Ти истресе гупост, дали од незнање или од некој навивачки концепт, како Русите се глупи и неможат да склопат една кола. Затоа и ти споредив.
Не си само ти , полн е интернетот со муабети од тој тип.

Се инсуинира дека ако Русија нема јака домашна фирма за коли што 90% од луѓето од Русија не ја купуваат, готово русија нема автомобилска индустрија и никогаш нема да имаат. Но тоа е ноторна глупост.
Со префрлање од социјализам во капитализам, Лада и Москвич се преструктурираа и скоро пропаднаа, фирмите од типот на Мерцедес и Рено го искористија тоа ги купија фабриките и почнаа да произведуваат евтини коли за Руски пазар во тие фабрики (Мерцедес и Рено во 90тите имаа предност од 40 години капитализам и state sponsorshipts дали од германија дали од САД па можеа да ги купат овие фабрики, а не дека беа германските производители беа нешто подобри тогаш )

Ова шо ми го покажа е од центар на Москва, ништо помалку не се ни другите градови во Русија. Излези надвор од Москва во приградските населби се возат поевтини коли. Тие поевтини коли досеа во глобала беа Волсваген, Шкода, Нисан, Тојота и слично.
Но сега на Русите европските/американските/јапонските коли им се поскапени 30% и повеќе и под знак прашалник можноста за сервис и резервни делови. Просечен русин сеа ќе бира меѓу Лада, Москвич или странски коли како кинеска (Волво, Линк ен Ко, БУД итн ) или индиска (Јагуар, Рејнџ Роверс итн).
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.263
Поени од реакции
18.224
Прегледај го приврзокот 372295
Сад со х2 од популацијата на Русија прави само 200к повеќе коли од неа.

малце е глупаво да се кезиш дека држава која го има совладано концептот на делење на атом, термо нуклеарни процеси и патувања во вселена да нема автомобилска индустрија.
Што е толку посебно во автомобилската индустрија што русија неможе да го направи? карбуратор? дизел мотор? Мислиш полесно е ракета да се испроектира или дизел мотор?
софтвер за дешбоард за кола или софтвер за нуклеарна централа? аеродинамика на кола или стелт авион?
Од искуство ти кажувам дека развој и почеток на производство на нова електрична кола се прави за 6-7 месеци од нула ако се почне.

Поентата е дека на Русите досега им беше економски поисплатливо да купуваат германски или јапонски коли, затоа и германците отворија и погони за производсво кои беа усвари стари фабрики на Лада. Отсега поисплатливо ќе им е да праат коли, проста економија
Не е филозофија они да напраат кола, филозофијата е да напраат кола која ќе биде конкурентна со остатокот од светот. Супер што они дале придонес во толку области, ама производство и пазар е сосема друга наука. Потребна е конкурентноста што ја нуди пазарот за да извадиш кола која ќе биде во рамки на светските стандарди. Еден куп руски фирми имаа партнерство со западни фирми, не само лада и го добија најновиот know how во производството. Меѓутоа доколку се исклучени и продолжат да се развиваат сами, ќе се јави јаз меѓу производите што они ги вадат и тие на западат.
Природата на капитализмот е таа, или прогресираш или испаѓаш од игра. Дури фасцинантно ми е дека ова е веќе видено и очекувате различен резултат. СССР имале еден куп генијалци па спореди што возила возеле они а што западот кон крајот на студената војна.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.479
Поени од реакции
24.717
Незнам како ги спои само атоми и вселени со Москвич.

Русија може да прави и 1 милион годишно автомобили, џабе е. Џабе е затоа што некој треба да ги купи тие автомобили, треба да има клиентела за тие автомобили. Овде може 3 дена да се убедуваме.

Задржи се за автомобилите, не ми шетај по нуклеарни физики и ракети.

Што мислиш ти вака, овие луѓе во иднина би отишле на Москвич? Те молам пушти го видеото и најди една ебана Лада или Москвич. 2022 година е видеото инаку.




Sent from my iPhone using Tapatalk
sto mislis ti tesko ke im bide na tie luge da si dozvolat moskvic ako sakaat ili da si kupat mercedes ili ferari od tucija ili kazakhstan i da go donesat u moskva ako veke toa sakaat?
 
Последно уредено:
Член од
17 август 2011
Мислења
10.263
Поени од реакции
18.224
Најреално сценарио е дека ќе бидат преплавени со кинески возила, и по некое шверцано западно за најбогатите.
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
6.897
Поени од реакции
13.022
@Петар12345

Од искуство. Моментално Кинезите го освојуваат пазарот за автомобили во Русија.
Автоматски споено мислење:

Не е филозофија они да напраат кола, филозофијата е да напраат кола која ќе биде конкурентна со остатокот од светот. Супер што они дале придонес во толку области, ама производство и пазар е сосема друга наука. Потребна е конкурентноста што ја нуди пазарот за да извадиш кола која ќе биде во рамки на светските стандарди. Еден куп руски фирми имаа партнерство со западни фирми, не само лада и го добија најновиот know how во производството. Меѓутоа доколку се исклучени и продолжат да се развиваат сами, ќе се јави јаз меѓу производите што они ги вадат и тие на западат.
Природата на капитализмот е таа, или прогресираш или испаѓаш од игра. Дури фасцинантно ми е дека ова е веќе видено и очекувате различен резултат. СССР имале еден куп генијалци па спореди што возила возеле они а што западот кон крајот на студената војна.

Е да. Моменталниот амерички капитализам се води ако неможат да конкурираат со квалитет удри им санкции.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.974
Поени од реакции
12.395
Банкарската криза не е поради Русија. Туку поради веќе започнатите процеси на мултиполарност на светот. Одлив на кинески, арапски капитал од западните финасиски институции и креирање на блоковски финансиски институции од Кина пред се. Сега ќе се случува домино ефект и криза поради тоа. После ќе следи стабилизација. Слабеење на Западор и јакнење на Азија. Имено Русија не претставува опасност за западниот свет. Туку Русија во сферата на Кина и ко. Е неповолно сценарио за западот. Но за тоа самите се виновни со својата арогантна политика после падот на СССР. Можеби тоа и е целта на САД, којзнае. Секако ова е мое лично мислење.
Западот економски може да колабира исклучиво и само од сопствена рака, а не поради Русија и/или Кина, исто како што и Советскиот Сојуз и Југославија економски колабираа од сопствените политики, а не поради западните држави.

На долг рок може да се намали уделот на западните држави во светската трговија и во светската економија, доколку Русија, Кина, Индија и другите поголеми економии од Азија, Африка и Латинска Америка паметно одиграат и ги инвестираат сопствените ресурси во понатамошен развој на тие континенти, на начин од кој нивните граѓани би имале најголема корист од таквиот развој, а не европејците и северноамериканците. Но и во такви околности западните држави можеби - ама само можеби - би биле економски ослабени, но не би колабирале.

Најреално сценарио е дека ќе бидат преплавени со кинески возила, и по некое шверцано западно за најбогатите.
Каде има побарувачка предизвикана од вакуум оставен од тие кои си заминале бидејќи на некого му текнало да воведува санкции за да и` се ку_чи на Русија, некој друг ќе се обиде да го пополни таквиот вакуум и да профитира од истиот.

Кинезите си начекале шанса и ако паметно ја искористат ќе профитираат.

Руските домашни производители на моторни возила исто така имаат шанса да профитираат од вакуумот што се појави, со соодветен капитал и инженерски решенија можат и тие да профитираат, само треба на тие со капитал и на тие со знаења и вештини да им текне да се здружат и да инвестираат во руското домашно производство на моторни возила.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom