Ако таванот дома ти е низок, ќе купиш двоспратен или нормален кревет?А си помислил дека во Скопје врие од ,,кинеси подвожњаци,,...т.е. мостови каде висината не е по пропис и едвај двокатниве автобуси проаѓаат???
најдобро е коо шилеџето и другарите му....ништо не чепкај да не згрешиш, и повторувај ,,ЌЕ,,Ако таванот дома ти е низок, ќе купиш двоспратен или нормален кревет?
ti dade dobar argument, ne ja vrti odokulu sea, silegov milegov.најдобро е коо шилеџето и другарите му....ништо не чепкај да не згрешиш, и повторувај ,,ЌЕ,,
...и оп...поминале 5-6 години, или во превод над 20 милијарди евра потрошени....гледаш во ретровизорот-нула
вози Мишко...
Зошто ваков бијонсе левел одговор?најдобро е коо шилеџето и другарите му....ништо не чепкај да не згрешиш, и повторувај ,,ЌЕ,,
...и оп...поминале 5-6 години, или во превод над 20 милијарди евра потрошени....гледаш во ретровизорот-нула
вози Мишко...
Апсолутно. Проблемот не е во идеите, проблематична е изведбата. Јавен превоз е посебна наука во 21 век, а кај нас сигурно има максимум 1 таков експерт. Ако се барало решение за повеќе патници во еден автобус (иронично, пошто на првиот спрат собира вкупно 9 луѓе), бујрум хармоники како низ цела Европа, а не да глумиме балкански Лас Вегас. Исто како и за МНТ, џабе хајтек сцената (за која никој нема критика) кога од обичен дожд се поплавува и мора да се редат вреќи песок како ураган да надоаѓа.ti dade dobar argument, ne ja vrti odokulu sea, silegov milegov.
Ja sum metro i 70, taka da kje bidam malce subjektiven, ama avtobusite se edna od najdobrite odluki na vmro. 10 godini aktivno koristev javen prevoz, starite krntii bea horor za vozenje. Ednokatni,dvokatni, so bilo da zemea nemase da se bunam.
Браво што си приметил дека се сменила власта. Ретки се тие луѓе како тебе, јас мислам дека кога Коце Трајановски ќе го сменат , да не биде градоначалник на Скопје, тогаш ќе се примети огромна разлика во однос на смена на власта. Најверојатно.Avtobusi se kupuvaat, sepak se potrosna roba.
Objekti se renoviraat, rusat. Jbg utre mozi zemjotres da udri i da gi sramni do temel.
Glupostite sto gi napravija ovie sto gi donesovte na vlast posto ete ne vi cinele avtobusite i objektite nikakva elementarna nepogoda i nikakvi pari nemozat da gi popravat, zamenat i toa e se sto treba da se znae okolu umstveniot kapacitet na random saren kurton i komunjar sto se puva na temata kao vidite kolku sum pameten.
Мислиш дека преку тендер направија сите фасади дома? По ист барок метод ? Со железна конструкција надворешна ? Со мермер од прва, втора, трета класа споменик, вазна во дворот? На колку обични луѓе им пропушти, или летна лимот, а на колку училишта, здравствени домови ? Бекатон плочи дома, под конец, по улиците малку Париз Дакар. Со државата не се споредувај.Викаа стиропор и лим... Сега сите што викаа куќите/зградите си ги направија така...
Едноставно се решава и со нови класични автобуси и нивен зголемен број.. Кај нас гужвите се создаваат затоа што имаш еден автобус на пола саат.Апсолутно. Проблемот не е во идеите, проблематична е изведбата. Јавен превоз е посебна наука во 21 век, а кај нас сигурно има максимум 1 таков експерт. Ако се барало решение за повеќе патници во еден автобус (иронично, пошто на првиот спрат собира вкупно 9 луѓе), бујрум хармоники како низ цела Европа, а не да глумиме балкански Лас Вегас. Исто како и за МНТ, џабе хајтек сцената (за која никој нема критика) кога од обичен дожд се поплавува и мора да се редат вреќи песок како ураган да надоаѓа.
Бидејќи кога се распишува тендер, спецификациите ги прави и нарачува финансиерот, а фирмата само испорачува по најниска цена тоа што е порачаноЗошто ваков бијонсе левел одговор?