А што според тебе е уреду да се сквернават фрески па и од кого и да се, инаку ако го знаеш овој факт сигурен сум и дека знаеш за кој манастир се работи, исто така сигурен сум и дека азнаеш дека манаастирот не е направене помеѓу двете светски војни, туку уште во 19 век, а сигурен сум и знаеш од кого е нааправен... инаку до тој манастир на 10 метри има стара црква задужбина на краља милутина, исто такој да брука још бидне поголема фреските од српските великаши беа преименувани, а во просторијата до манастирот се продаваше книга за манастирот во која убаво пишува кој е на фреските и кога е изграден, тоа беше брука од големи раазмери а само една телевизија го пренесе тој скандал, беше пуштено и кривична пријава, но нормалано исход на истата не се знае после толку време.
И да, тие фрески, цркви, митови, обичаи... го дефинираа и го одржуваа како таков овој народ 5 века под турско, да не беа тие сега вероватно ке се клањавме во џамија.
Иако веќе ти одговорија еве и јас.
Манастирот Св. Јоаким Осоговски е изграден пред доаѓањето на Србите во Македонија при крајот на 13ти и почетокот на 14ти век. Значи манастирот не е изграден од србски цареви и владетели иако истите можеби извршиле одредени реставрации врз истиот.
Но самото цртање на фрески на србски владетели во манастирот и тоа во поново време, т.е србска окупација, кога името Македонија било забрането а оваа територија била наречена Вардарска Бановина е одреден вид сквернавење на самиот манастир.
Е сега, не се правам дека ги знам сите обичаи на сите Македонци и ја знам целата етнографија и етнофолклор на Македонија, но можам да ти кажам дека од таму од каде што потекнувам нема ни с од некакво србство а уште помалку дека сеќавањето на некакви србски кралеви, митови и косовски битки го одржале во живот населението. Сум слушнал сторија во врска со само еден 'србски' владетел, Крали Марко. Е сега, зошто Крали Марко е опеан во фолклорот а нема ни помен во врска со Волкашин, Углеша, Цар Душан, Константин Дејанович, Јован Оливер и многу други србски владетели кои владееле овде, па ниту за некакви косовски битки, е прашање кое секој што претендира кон македонскиот народ како србски треба да си го постави. Ако народот навистина се идентификувал со србството тогаш би требало барем да наследи дел од србските митови и сеќавања во врска со средновековната србска држава и голем дел од владетелите а не само за Крали Марко. А да не зборувам за тоа дека култот кон Св. Сава овде воопшто и да не е застапен и самиот бледнее во споредба со други светци кои овде се многу по почитувани за разлика од Св. Сава додека ситуацијата кај србскиот народ е обратна.
Од друга страна пак, некои народни обичаи и традиции како Сурва или носењето на мартинки на пример се застапени овде, но и во Грција, Бугарија, Романија но не и во Србија. Русалиските игри и танци кои биле доста атрактивни во минатото исто биле застапени и во Грција, Бугарија но не и во Србија.
Дури и мелосот на самите песни овде е сосема различен од србскиот па дури и застапеноста на некои инструменти (кавал, гајда) е во сосема спротивност од тоа при Србите (гусли).
Иако во делот од Македонија од каде што потекнувам славата не е застапена, таа со ништо не го дели народот на Срби или Бугари бидејќи дури и во деловите каде славата е застапена, именденот исто така се празнува.
Така да, не знам за какво србство би се зборувало кај Македонците кога обичаите, традициите, мелосот, народните танци, носијата итн. имаат поинаква димензија за разлика од србската.