А1 си воведе рандом трошок за плаќање на фактура во салон

  • Креатор на темата Креатор на темата bogev4eboy
  • Време на започнување Време на започнување

bogev4eboy

Хејтер
Член од
6 март 2011
Мислења
382
Поени од реакции
180
Локација
Скопје
Здраво дечки!
Пред два дена ми стигна фактура за месец септември. Гледам повеќе од она што обично плаќам, отварам детали и видов дека имам дополнителен трошок од 15 денари на целата фактура зашто сметката била платена во продажен салон. Јас како и сите имам договор и во договорот си пишува сума за претплатата и толку, какви црни трошоци. Им ѕвонам на техничка подршка, типката на телефон се изнервира скроз, ми рече дека можеле според договор каков сакаат таков трошок да стават и ми рече да сум се жалел каде сакам. Е сега, прашањето ми е дали воопшто имаат право да си додаваат трошоци како што ќе им текне и има ли некоја регулатива за ова?
пс. АЕК и УЈП поима немаат ...
 
Здраво дечки!
Пред два дена ми стигна фактура за месец септември. Гледам повеќе од она што обично плаќам, отварам детали и видов дека имам дополнителен трошок од 15 денари на целата фактура зашто сметката била платена во продажен салон. Јас како и сите имам договор и во договорот си пишува сума за претплатата и толку, какви црни трошоци. Им ѕвонам на техничка подршка, типката на телефон се изнервира скроз, ми рече дека можеле според договор каков сакаат таков трошок да стават и ми рече да сум се жалел каде сакам. Е сега, прашањето ми е дали воопшто имаат право да си додаваат трошоци како што ќе им текне и има ли некоја регулатива за ова?
пс. АЕК и УЈП поима немаат ...
Истото го прават и банките, дури побезобразно. Иди, истерувај правдини со битангиве
 
Здраво дечки!
Пред два дена ми стигна фактура за месец септември. Гледам повеќе од она што обично плаќам, отварам детали и видов дека имам дополнителен трошок од 15 денари на целата фактура зашто сметката била платена во продажен салон. Јас како и сите имам договор и во договорот си пишува сума за претплатата и толку, какви црни трошоци. Им ѕвонам на техничка подршка, типката на телефон се изнервира скроз, ми рече дека можеле според договор каков сакаат таков трошок да стават и ми рече да сум се жалел каде сакам. Е сега, прашањето ми е дали воопшто имаат право да си додаваат трошоци како што ќе им текне и има ли некоја регулатива за ова?
пс. АЕК и УЈП поима немаат ...
Ја би додал +100 ден за досадни што цело време имаат да прашаат нешто.
 
У време на пандемија кога плаќање на сметки преку телефон/компјутер од било која локација е прелесно и бесплатно, не ми е јасно зашо праите гужва у салон за да платите фактура. Платете ја онлајн и нема да ви земат 15 денари. Simple as that.
 
У време на пандемија кога плаќање на сметки преку телефон/компјутер од било која локација е прелесно и бесплатно, не ми е јасно зашо праите гужва у салон за да платите фактура. Платете ја онлајн и нема да ви земат 15 денари. Simple as that.
Не знам како, зато.
Туку дај да се фокусираме на проблемот, a тоа што не ти е јасно нека продолжи да ти биде нејасно :D
 
Не знам како, зато.
Туку дај да се фокусираме на проблемот, a тоа што не ти е јасно нека продолжи да ти биде нејасно :D
1. Идеш на www.a1.mk
2. Скролаш до „Плати сметка“ и внесуваш број на сметка

1633273200804.png


3. Стискаш „Плати“
4. Внесуваш детали од платежна картичка
5. Толку
 
Не знам како, зато.
Туку дај да се фокусираме на проблемот, a тоа што не ти е јасно нека продолжи да ти биде нејасно :D

Ти го кажаа решението. Не знам зошто ти е полесно да вложиш толку многу време и енергија да се жалиш и да се бедираш на телефон, кога наместо за далеку пократко време, можеш да научиш како да ја платиш сметката онлајн, и ке ти користи истото и за струја, вода, ѓубрарина, парно и друг куп на давачки. Не ти е срам во 21 век да кажеш дека не знаеш да платиш сметка онлајн?

Плус ке заштедиш на:
  • Време
  • Нерви
  • Гориво
  • Паркинг
 
Ако не се лажам сега и во телеком има провизија за плаќање сметки на шалтер.

Имаат автомати за самонаплата, електронско плаќање. "Рандом трошокот" го гледам како стимулација клиентите да ги користат алтернативните начини за наплата и да не прават гужви на шалтери.
 
Ако не се лажам сега и во телеком има провизија за плаќање сметки на шалтер.

Имаат автомати за самонаплата, електронско плаќање. "Рандом трошокот" го гледам како стимулација клиентите да ги користат алтернативните начини за наплата и да не прават гужви на шалтери.
Рандом трошокот и автоматите им се да ги намалат трошоците со сé помалку вработени. Ги заболе нив за гужвите
 
Јас ги плаќам сите сметки онлајн, но што прајме со тие луѓе што немаат електронски картички? А верувам дека доста ги има такви. Како тие да си ги платат сметките освен на шалтер или автомат што работи со кеш? Банките се друга приказна, дерат до коска.

Му се нафрливте на чоекот како хиени.
Погрешно е тоа што наплаќаат па макар биле и 15 денари.
 
Јас ги плаќам сите сметки онлајн, но што прајме со тие луѓе што немаат електронски картички? А верувам дека доста ги има такви. Како тие да си ги платат сметките освен на шалтер или автомат што работи со кеш? Банките се друга приказна, дерат до коска.

Му се нафрливте на чоекот како хиени.
Погрешно е тоа што наплаќаат па макар биле и 15 денари.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom