Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Амам бе ти, влав да не си? Најде алтернатор за 10 евра, го стави. сеа за мултиметар ќе одиш по пријатели ќе прашуваш...аман нов е 10 евра или помалку, појќе за гориво ќе потрошиш дур појдиш да го земеш од некој пријател

Зошто да не кога разбирам до толку ... Да одев на механичар ќе ме кошташе 150 евра со алтернатор и работна рака, во Германија живеам не сум во Македонија. За ова апаратчето незнаев дека е толку ефтино, ќе го најдам сеа на амазон.
 
Зошто да не кога разбирам до толку ... Да одев на механичар ќе ме кошташе 150 евра со алтернатор и работна рака, во Германија живеам не сум во Македонија. За ова апаратчето незнаев дека е толку ефтино, ќе го најдам сеа на амазон.
Бар раат ќе си бил.
 
Зошто да не кога разбирам до толку ... Да одев на механичар ќе ме кошташе 150 евра со алтернатор и работна рака, во Германија живеам не сум во Македонија. За ова апаратчето незнаев дека е толку ефтино, ќе го најдам сеа на амазон.
Позајми од некој мултиметар и на лице место измери......нема постојано да ти треба.
 
Додека го цитирам го избришал постот :pos::pos:

Абе друже за Поло од 2002 год никојпат нема да дадам толку пари за поправка, нема врска и 5000 евра да заработувам едноставно самата инвестиција не вреди. 600 евра вредна кола, ја користам за до работа и назад дома. Да имав некоја јака кола не ми е проблем и стотици евра да дадам за официјален сервис, барем јас не штедам за ќеф. Вака со вакви карантии ќе ги крпам како знам и умеам, кога ќе цркни повеќе ми се исплаќа друга да земам.

Рационално треба со парите, незначи ако имаш и треба да ги фрлаш на глупости.
 
Врска нема со тоа колку е стара или нова колата, ако ја одржуваш како што треба ќе ја одржуваш, ако не ја одржуваш и на нова од салон нема масло да и смениш 50 000.


Ако ти сметаш дека 150 евра се многу за поправка, земи однеси ја таја на отпад и купи си точак.,.најискрено.


Не е до колата или до државата во која живееш се е до главата. Без навреда.
 
Важи ајде одржувај ти стара кола, дупка без дно. Сеа алтернатор, утре нешто друго, и додека се завртиш си дал 1000 евра за крпење 20 години стара кола.

Да имам ауди од 2017 год не ми е проблем и 500 евра да дадам за алтернатор или за било шо, али за ова едноставно не вреди, тоа ми е цел муабет.
 
Друже јас кола имам од 1998 и ја возам скоро 5 години...па досега немам дадено 1000 евра за дефекти(освен за масло филтри, али тоа е нормално одржување) имам 80 000 км поминато


Е ја купив малку поќе од 600 евра....и не е поло.


Ако ти си купил некоја крш, неодржувана кола нормално дека ќе имаш давачки.
 
Додека го цитирам го избришал постот :pos::pos:

Абе друже за Поло од 2002 год никојпат нема да дадам толку пари за поправка, нема врска и 5000 евра да заработувам едноставно самата инвестиција не вреди. 600 евра вредна кола, ја користам за до работа и назад дома. Да имав некоја јака кола не ми е проблем и стотици евра да дадам за официјален сервис, барем јас не штедам за ќеф. Вака со вакви карантии ќе ги крпам како знам и умеам, кога ќе цркни повеќе ми се исплаќа друга да земам.

Рационално треба со парите, незначи ако имаш и треба да ги фрлаш на глупости.
Kolku ti e daleku rabota? Kolku bi te kostalo ako treba da ja slepas radi alternator? U kolkav rizik se stavas ako ti ugasi na sred avtopat?
U redu e da si ja popravis sam, ama vekje koga menjas del gledaj da e ist ili od ista kola za da nemas problemi. Sea eve si gubis vreme za da baras care i da vidis sho e kako e(ne znam za tebe, ali mene vremeto mi e pari). Za 100evra ke si imase pomalku stres , nemse uopste da si gubish vreme a stom si u Germanija sigurno i minimum 12 meseci garancija.
Inace nema vrska kakva e kolata i kolku e stara. I audito od 2017 ke ima 300k km i ke vredi 4000evra, a da smenis rebrast ke ti bide 700evra.
So ogled na toa sto ja koristis za odenje do rabota, ne bi rekol deka e trosenje na gluposti.
 
Замисли да возиш на автопат со поло од 600 евра...јас шубе би ми било со таква кола на паркинг да направам едно кругче...а па не секој ден да ја цапам на автопат со 130-140 кмх.

Ама секој со својот памет...:toe:
 
Што значи кога на кола од салон стара 6 месеци ќе се исклучи таблата во возење и по некое време пак ќе се уклучи? Како проколната да ми е колата, пред некој ден седиштата ми ги скршија, сега ова.

Едит: Возилото е опел корса
 
Последно уредено:
Без навреда, јас опел бураго количе не би купил, не пак кола од салон.


А инаку за проблемот однесија на официјален сервис, секако е под гаранција, никој не може друг да чепка без да ја изгубиш гаранцијата.
 
Што значи кога на кола од салон стара 6 месеци ќе се исклучи таблата во возење и по некое време пак ќе се уклучи? Како проколната да ми е колата, пред некој ден седиштата ми ги скршија, сега ова.

Едит: Возилото е опел корса

ако е од новите што имаат компјутери можеби се ресетирал компјутерот, не зборам за борд него оној Infotainment систем. Ставаат некои компјутерчиња колку да има слика кои знаат да заебаваат.
 
Без навреда, јас опел бураго количе не би купил, не пак кола од салон.


А инаку за проблемот однесија на официјален сервис, секако е под гаранција, никој не може друг да чепка без да ја изгубиш гаранцијата.
Старата се погоди, па ајде ....

ако е од новите што имаат компјутери можеби се ресетирал компјутерот, не зборам за борд него оној Infotainment систем. Ставаат некои компјутерчиња колку да има слика кои знаат да заебаваат.
Вака изгледа
 

Attachments

  • Screen Shot 2021-03-08 at 6.25.16 PM.png
    Screen Shot 2021-03-08 at 6.25.16 PM.png
    2,3 MB · Прегледи: 33
Друже однеси ја на официјален нека се мислат тие, под гаранција е...нека менуваат табли, нека ресетираат, нека работат
 
Што значи кога на кола од салон стара 6 месеци ќе се исклучи таблата во возење и по некое време пак ќе се уклучи? Како проколната да ми е колата, пред некој ден седиштата ми ги скршија, сега ова.

Едит: Возилото е опел корса
Nosi ja nazad od kaj sho si ja zel. Ako cepnis nesto ke treba da si platis se sam. A moze da bide se i sesto, bukvalno od uzemljenje se do menjanje cela tabla ili pola elektrika.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom