можеш ама не ти се исплати. големи се провизиите минимални за 1 налог. Боље собере минимум 2000 еур и тоа да ти е еден налог за акции во една компаниај која ке ја одбереш. Разлистај ја темава не е голема, опции се банка - кмб, шпар, брокерски куќи - илирика, или интерактив брокерс.Дали можам да вложувам месечно по 100-200€ (зависно од месецот) во stocks и ако да која е постапката? Дали треба преку некоја банка или како? Не сум инвестирал до сега на берза но сакам да уложувам со поситни цифри на почеток.
5000 еур најдобро да ги распоредиш во 2 компании по 2.500 еур, така провизиите ке ги сведеш на минимум ( 1-1.2% ) по трансакција.да планирам и над 5000€ но прво се мислев да пробам со мали суми како оди. Благодарам на информација
Благодарам многу на информација5000 еур најдобро да ги распоредиш во 2 компании по 2.500 еур, така провизиите ке ги сведеш на минимум ( 1-1.2% ) по трансакција.
Но, внимавај ако тргуваш преку нашиве, имаш месечна провизија за старателство и највеќе се исплати ако имаш портфолио од над 10-15к еур.
Update !!!Здраво Дечки.
Не сум мн искусен, ама еве да споделам со вас, и да чујам мислење од вас. Мислам дека соработката и споделување на знаењето за секого ќе биде од корист.
Имам во план инвестирање во 3 различни stocks.
QQQ - дали има потенцијал да оди со цената до 3000 и повеќе во наредните години ?
QS (QuantumScape Corp) - се занимава со solid-state lithium-metal батерии, и велат во 2024 ќе имаат production-ready батерии за електричните возила. За бенефитите на овие батерии може да направите едно гугл пребарување. Како инвеститори ги имаат Волксваген и Бил Гејтс, што мислам дека е интересно. Цената сега им е 58 долари. Мислам дека има потенцијал добар.
GS (General Motors) - Сите знаеме за General Motors. Имаа тешки времиња за кризата 2008-2009, банкротираа (или пред банкрот). Овие неколку години имаат нов CEO, и гледам дека имаат силни планови за иднина, во однос на електрични автомобили (во 2025 најавуваат 30 модели), развиваат и свои батерии исто така кои што би требало да се доста ефикасни и мислам дека се пионери во однос на тоа што го прават сега. Имаат инвестирано мислам дека 25 милијарди долари во електрични автомобили, и автономни автомобили (ова беше сега, скоро). Имаат инвестиција од 20 милиони или повеќе во нова лабораторија за нивните батерии, и имаат партнерство со Хонда за батериите ако не се лажам.
Цената сега им е 43 долари. Фирмава постои од 1908 година, и поминала мн работи, како инвеститори знаеме кои се, Ворен Бафет (Беркшир Хатавеј), The Black Rock, и така натаму. Инвеститорите барале да се насочат многу кон електрични автомобили, и еве почнуваат јако како што гледам.
Ваши мислења ? Што велите ? Следејќи го примерот на Тесла, од 36.24 долари лани во Јуни/Јули па сега еве 880 долари некаде, мислам дека има потенцијал за двете што ги споменав, со оглед на тоа кои инвеститори ги има позади нив, и во каква област се, клучни работи за иднината.
QS е ѓубре тоа е за шортање не за купување. GM e Ок но ништо особено.Здраво Дечки.
Не сум мн искусен, ама еве да споделам со вас, и да чујам мислење од вас. Мислам дека соработката и споделување на знаењето за секого ќе биде од корист.
Имам во план инвестирање во 3 различни stocks.
QQQ - дали има потенцијал да оди со цената до 3000 и повеќе во наредните години ?
QS (QuantumScape Corp) - се занимава со solid-state lithium-metal батерии, и велат во 2024 ќе имаат production-ready батерии за електричните возила. За бенефитите на овие батерии може да направите едно гугл пребарување. Како инвеститори ги имаат Волксваген и Бил Гејтс, што мислам дека е интересно. Цената сега им е 58 долари. Мислам дека има потенцијал добар.
GS (General Motors) - Сите знаеме за General Motors. Имаа тешки времиња за кризата 2008-2009, банкротираа (или пред банкрот). Овие неколку години имаат нов CEO, и гледам дека имаат силни планови за иднина, во однос на електрични автомобили (во 2025 најавуваат 30 модели), развиваат и свои батерии исто така кои што би требало да се доста ефикасни и мислам дека се пионери во однос на тоа што го прават сега. Имаат инвестирано мислам дека 25 милијарди долари во електрични автомобили, и автономни автомобили (ова беше сега, скоро). Имаат инвестиција од 20 милиони или повеќе во нова лабораторија за нивните батерии, и имаат партнерство со Хонда за батериите ако не се лажам.
Цената сега им е 43 долари. Фирмава постои од 1908 година, и поминала мн работи, како инвеститори знаеме кои се, Ворен Бафет (Беркшир Хатавеј), The Black Rock, и така натаму. Инвеститорите барале да се насочат многу кон електрични автомобили, и еве почнуваат јако како што гледам.
Ваши мислења ? Што велите ? Следејќи го примерот на Тесла, од 36.24 долари лани во Јуни/Јули па сега еве 880 долари некаде, мислам дека има потенцијал за двете што ги споменав, со оглед на тоа кои инвеститори ги има позади нив, и во каква област се, клучни работи за иднината.
Минимум е 10 000 долари. Сето ова е супер и иб се супер само уште државата ујп народна банка и банките нечинат. Ги третираат парите прво како свои после како твои.Од продукти што нудат би кажал се освен крипто. ИБ продукти и провизии линк
Има три вида на account кој може да ги избереш и можеш да ги менуваш:
1.Cash
2.Margin(min 25 000 $)
3.Margin Portfolio(min 100 000$)
Нудат 3 вида на апликација за ИБ про:
1.Client Portal(веб апликација, лесна за користење дури и за почетници)
2.Mobile Application(малце лош user experience и чуден интерфејс)
3.Desktop Application(ова е како апликација за професионалци, има многу опции, ама е тешка за снаоѓање)
Во Client Portal има интересни алатки за користење како:
-Market Scaner(можеш да филтрираш според волумен,најактивни итн)
-Market Overview
-Ipo Supscription
-Portfolio Analyst
-Research Services
- etc
Префрлање пари преку wire/transfer only.
Може и преку електронско банкарство, девизна трансакција.(Пробано со НлбМТокен, 514 код за да ти помине).
Процесот е следен:
1. Се креира deposit notification во Client Portal каде се пополнува сметка од кај ќе бидат пратени парите
и колку пари ќе бидат пратени(може во повеке понудени валути), при што при креирање на овој notification, апликацијата враќа документ со сите
информации кои ни требаат за налогот(accountnumber, swift, iban, bankname etc) при што се носи во банка или се пополнува преку електронско банкарство.
2.Повлекување пари само на сметка од која се пратени.
Има inactive fee на месечно ниво голем како што забележав.
20$ за сметки под 2000$.(ако ги направиш овие со провизии не ги земат)
10$ за сметки од 2000$, а над 100 илјади мислам дека немаше.
Мој заклучок е дека изгледа супер во повеќе аспекти, од кои би ги издвоил тоа што нуди
многу инструменти од цел свет како Stocks ,Options. Futures, FOPs, Spot Currencies, Metals, Bonds, ETFs, Mutual Funds, CFDs, Hedge Funds, а спредовите и провизиите се многу мали за разлика од други платформи шо ги иам користено.
Тоа што не ми е малце по ќејф е интерфејсот и user experiencе посебно на мобилната апликација,десктоп апликацијата и inactive fee малце неразумно големо при што не е атрактивно за оние шо чуваат за подолг временски период.
vo svetot na EV, Tesla e nezamenliva i ushte dolgo kje bide taka. berzite se samo potvrda na toa.Здраво Дечки.
Ваши мислења ? Што велите ? Следејќи го примерот на Тесла, од 36.24 долари лани во Јуни/Јули па сега еве 880 долари некаде, мислам дека има потенцијал за двете што ги споменав, со оглед на тоа кои инвеститори ги има позади нив, и во каква област се, клучни работи за иднината.
QS има катастрофа финансии. Плус и веќе е завршена приказната со ЕV касно е сега со тоа има нови теми. Ризикот кај QS е огромен. Генерално тек се предувани...други сектори се подобра опција.vo svetot na EV, Tesla e nezamenliva i ushte dolgo kje bide taka. berzite se samo potvrda na toa.
vo delot na software i baterii e daleku pred site, germancite nudat design i qualität no tehnoloski zaostanuvaat. azijatite dobro napreduvaat. preku nokj solidno se pozicioniraa na pazarot.
toa za GM, ako dosega ne se nametnaa kako seriozen igrac neznam shto ocekuvash od niv.
QS e dobra firma, zvucni iminja, investitori, covek od Tesla sedi vo bordot, no ako gi vidish brojkite naredni 3 god. bez dobivka, posle 8 god. so seriozna dobivka vo odnos na MK . nakratko ima mnogu poseriozni igraci vo delot na baterii.
QQQ - Мислам дека може поголем поврат да оствариш со тргување на поединечни што се дел од фондов.Овие фондови се за клиенти на банки како Citi,UBS,Julius Baer и сл. што капак на се имаат пари на сметка па да не им ги јаде негативна камата им ги пласираат личните банкари во овие...(ок не баш така ама чисто за илустрација.)Здраво Дечки.
Не сум мн искусен, ама еве да споделам со вас, и да чујам мислење од вас. Мислам дека соработката и споделување на знаењето за секого ќе биде од корист.
Имам во план инвестирање во 3 различни stocks.
QQQ - дали има потенцијал да оди со цената до 3000 и повеќе во наредните години ?
QS (QuantumScape Corp) - се занимава со solid-state lithium-metal батерии, и велат во 2024 ќе имаат production-ready батерии за електричните возила. За бенефитите на овие батерии може да направите едно гугл пребарување. Како инвеститори ги имаат Волксваген и Бил Гејтс, што мислам дека е интересно. Цената сега им е 58 долари. Мислам дека има потенцијал добар.
GS (General Motors) - Сите знаеме за General Motors. Имаа тешки времиња за кризата 2008-2009, банкротираа (или пред банкрот). Овие неколку години имаат нов CEO, и гледам дека имаат силни планови за иднина, во однос на електрични автомобили (во 2025 најавуваат 30 модели), развиваат и свои батерии исто така кои што би требало да се доста ефикасни и мислам дека се пионери во однос на тоа што го прават сега. Имаат инвестирано мислам дека 25 милијарди долари во електрични автомобили, и автономни автомобили (ова беше сега, скоро). Имаат инвестиција од 20 милиони или повеќе во нова лабораторија за нивните батерии, и имаат партнерство со Хонда за батериите ако не се лажам.
Цената сега им е 43 долари. Фирмава постои од 1908 година, и поминала мн работи, како инвеститори знаеме кои се, Ворен Бафет (Беркшир Хатавеј), The Black Rock, и така натаму. Инвеститорите барале да се насочат многу кон електрични автомобили, и еве почнуваат јако како што гледам.
Ваши мислења ? Што велите ? Следејќи го примерот на Тесла, од 36.24 долари лани во Јуни/Јули па сега еве 880 долари некаде, мислам дека има потенцијал за двете што ги споменав, со оглед на тоа кои инвеститори ги има позади нив, и во каква област се, клучни работи за иднината.