H
Hyperion VI
Гостин
Ipsissimus(10°=1□)?Ми пишува на профилот кој степен сум
Браво,си напреднал и во А.'.А.'.
Ipsissimus(10°=1□)?Ми пишува на профилот кој степен сум
Под тоа, не се прави наудрен.Ipsissimus(10°=1□)?
Браво,си напреднал и во А.'.А.'.
Ма јок, само немам влакна на јазик.Бре
Абе ипси... ју ар соуууу... изили араузд.
Ипак си само иницијат.
Не само што не се „тајна“, туку ги има сите у книгата на Краули и Ројс (О.Т.О. Rituals and Sex Magick), со све сценарија, костимографија и све остало. Мене дури и ми се свиѓаат театарскиве претстави, изгледаат епски, го сакам тој викторијански вајб со кинки окултизам. Има и некои сцени у кои влагаат у „биф“ со архетипот на рисјанинот.Имено. И муабетот на темата Масони се сведува на истото. Кога некои тајни "пракси" ќе процурат во јавност и кога се работи за ноторен дебилизам, хипокризија, бладање или продавање магла, следи дифолт одговор "али вие сте профани и не разбирате пошто немате увид!!!" Со извичници. Софизам за предшколска возраст. Сосема си во право и за другото: има начини да се добијат информации. Не е се`толку тајно колку што некој си умислил. Има бајаги достапни материјали, кој сака да се смара. И да, кога хејташ и јадеш гомна за други, ќе мора да дозволиш ист третман. Тоа е фер плеј и така постапуваат луѓе со интегритет.
Он: Конечната цел на сите езотериски пракси е во основа една и иста: деификација. Со различни алатки, инвокации, отварање портали, баење над олтари, облакање гаќи наопачки, допуни даље. И не е случајно што огромен дел од симболиката на сите езотериски бладања и пракси се базираат на древноегипетските. Древноегипетската цивилизација била тотално опседната со деификација и бесмртност. Се` било подредено на тоа - и архитектура, и технологија, и спиритуални пракси, мумификации, ритуали. Езотерџиите се примаат јако на ваквите филмои. Оние другите шо не ги мрзи да копаат ги разгледуваат со резерва и со право демистифицираат идиотштина. Деификацијата е копнеж за бесмртност (кој е разбирлив и секад постоел) али е у основа жива фрустрација. И така, тајните друштва се (тајни!) полигони за билдање его, манипулирање со луѓе, вежбање власт и филмање дека си побољи од другите.
Порано во мојот хард кор атеистички живот ептен го лајкав Кристофер Хичинс.. аууу ама им ја плесна на дебилите религиозни..... сега сум на став... ако не постоеше религија ќе ја измислев!Не само што не се „тајна“, туку ги има сите у книгата на Краули и Ројс (О.Т.О. Rituals and Sex Magick), со све сценарија, костимографија и све остало. Мене дури и ми се свиѓаат театарскиве претстави, изгледаат епски, го сакам тој викторијански вајб со кинки окултизам. Има и некои сцени у кои влагаат у „биф“ со архетипот на рисјанинот.
http://www.serenitystreetnews.com/HERSTORY CRAMNOTES/5dterra NOTES AUDIO VIDEO/ebooks/144000/Oto Rituals And Sex Magick, Aleister Crowley And Theodor Reuss, Peter-R Koenig And Anthony Naylor, Part 3.pdf
Мене ми се наивни, група нрдови што сакаат да имаат супермоќи и се „тајни“. Како и сите мали „тајни“ религиозни структури, имаат некоја доза на индоктринација, его трипаат и сакаат да ебат. Ради тоа не им замерам многу (секој втор политичар овде напраил песто пути поише зулум од сите нив заедно), само што ми се комични со сите тие „Thy Shall consume Baphomet“ муабети и тајни лозинки.
Онтопик и во посериозна нота од заебанцииве погоре:
Апотеозата е ветување за моќ и бесмртност, односно надминување на ограничувањата кои нѐ плашат. Сега ги надминуваме преку прокси, со оставање потомство (остануваме „бесмртни“) и меморија од нас во умовите на останатите. Трансхуманизмот што сме го зборуеле, на некој начин, е ново „технолошко“ решение за постигнување на истото стање; само на друг, веројатно, повозможен начин (барем у теорија). Со менување на човековата природа (нешто кон што се стремат сите овие муабети) можеме да се воздигнеме над сегашните пречки поставени од нашето минато.
У постаро време, со некој поархајски наратив од трансхуманизмот денес, prisca theologia и philosophia perennis биле кредото на Западната Езотерија. Според првото, старата мудрост е таа што е неискварена, според втората, мудроста е секогаш иста, па сите писанија го кажуваат истото у друга форма (тогаш тоа било христијанството). Големиот наратив за „античката мудрост“ (египетската, персиската итн.) вклучувал каша попара од „Тимеј“ на Платон, испреплетен со Псевдо Аристотели/Диониси и други гностички списи, во разни раскази, но со иста цел - Спојување со Изворот/Бог преку навраќање у супротна временска линија (кога светот бил Боженствен и неискварен). Целта била да се избега од овој свет и човештвото да се воздигне над своите лимитации. Секој човек е Ѕвезда, на пример, е нешто што Платон го начнува во „Тимеј“, мислејќи дека секој човек, буквално, е отслика на некоја ѕвезда која е жива и кон која ќе оди ако не заврши во лошиот циклус на реинкарнацијата и живее доблесен живот. Интересно е тоа што космогониите на повеќето езотерични учења (не само западните, па и источните), имаат просторна претстава за апотеозата. Одиш нагоре (кон воздухот/имаш повисока „фреквенција“ на Свест, дрвото на животот, понеисквареена Светлина и др.) кога напредуеш, а тонеш надолу (Адот/Пеколот, пониска „фреквенција“ на Свест итн.) кога усеруеш работа. Воздигнувањето отсекогаш симболизирало спојување со Бог, надминување на гравитацијата на Земјата, а со тоа и нејзиниот затвор. Бивањето голем (како фараоните/императорот у шинто итн.) укажувало на поголема доближеност до Боговите. Впрочем, во контекст на тоа што го кажуваш, таа фасцинација со ориентот доведува до разни псевдоисториски толкувања дека Платон ги дознал сите работи од Египет/Персија, местата од каде што доаѓа античката мудрост (платонски ориентализам) и од кадешто потекнува човештвото во својата чиста, неискварена форма. Ние, денес, ја бараме таа точка у Сингуларитетот, кон иднината (со Шабанот у прв ред). На пример, Платон кажуе дека постои свет на форми кој е идеален и импринт на овој што е еманација во времето, за разлика од тој што е безвременски. Истиот концепт за лажноста на овој свет постои у будизмот, хиндуизмот итн. со тоа што е развиен низ различни пантеистички наративи (поинакви од мислата на Платон и можеби поблиски до другите гностички толкувања. ). Сите ние сме умот на Бог у некоја верзија, составени од иста материја/квазидуална монада/различни есенции (материјална-нематеријална, ум-тело) кои еманираат без вистинска причина-последица. Заебанцијата е што модерната физика (на пример, теоријата за холограмски Универзум) и некои нови модели за свеста која се гледа како, буквално, физичка особина на Универзумот или систем што процесира информации; све поише почнуе да тера накај тие правци на размишљање. Јако е како уште у аналите на човечката мисла, низ различни културолошки милеа во историјата, многу концепти се проткајале во различни паковања. Тие суштински не се менуваат низ времето ко што ни изглеа, туку добиваат друг наратив. На пример, светот на формите се вика холографски Универзум сеа и има поише математика, океј (симплифицирам за да доловам поента). Тоа ме воведуе, во некој поопшт план, до заклучокот дека човештвото како некој поголем емергентен организам од единките, ги рециклира истите онтолошки и метафизички идеи у други форми, во духот на разни времиња и култури. На крај, преписките помеѓу филозофите се на микро ниво и нерелевантни за глобалните идеи кои спонтано се јавуваат во човештвото (све ова ќе се сведе на Духот на Хегел ). Од друга перспектива, лесно може да се забега у историцизам, а Попер тоа на долго и широко го критикуе во „Бедата на историцизмот“.
Но не е важно како стојат работите. Како и да стојат у реалноста, Мирчеа Елијаде го начнува ова во „Светото и профаното“:
Митот и религијата се суштински составен аспект од човековата психологија (без разлика на тоа зошто е така) и значајни од феноменолошка перспектива. Дел од човековата мисла е митолошки и тоа е многу важно од феноменолошки аспект, без разлика на тоа како стојат работите отаде феноменологијата, у нуменонот. Негирањето на митолошкото размислување и религиозната мисла како значајна за човекот, е одземање на интегрален аспект од човечката природа. Ко да се одземе етиката бидејќи можеби, надвор од нашиот ум и на космичко ниво, нема етика, а и естетика (когнитивистичките правци у филозофијата). Не е релевантно дали тоа е така или не е... Или е или не е. Можда сите сме дел од умот на Бог. Без разлика на мојата метафизичка и онтолошка позиција (ако воопшто ми е дефинирана) од антрополошка и културолошка гледна точка, според мене, сите овие идеи поврзани со Западната Езотерија, источниот мистицизам итн. се екстремно важни. Чинам, многумина од милитантната атеистичка банда грешат кога наивно го гледаат тоа од аспект на: „па добро, тоа е митологија, булшит, зошо некој би бил заинтересиран за измислици, Нил Деграс Тајсон, хехенце, глупи верници“. И ја бев у една таква фаза порано (памтиш и самиот), ама сеа некако, ми се чини доста зелен и наивен таквиот пристап.
Не чинам дека се толку бесмислени, напротив, како и етиката/естетиката, можеби не се втемелени како факти во некоја космичка реалност, но се значајни за нас луѓето како основни мотиви кои се провлекуваат во сите наративи на човештвото. У свет, ловен од демоните на Саган, целта ни е да ги решиме истите проблеми.
Ова е стариот "христијанизиран" и псевдо-масонски ритуал во времето на Теодор Ројс (пред Кроули).Не само што не се „тајна“, туку ги има сите у книгата на Краули и Ројс (О.Т.О. Rituals and Sex Magick), со све сценарија, костимографија и све остало. Мене дури и ми се свиѓаат театарскиве претстави, изгледаат епски, го сакам тој викторијански вајб со кинки окултизам. Има и некои сцени у кои влагаат у „биф“ со архетипот на рисјанинот.
http://www.serenitystreetnews.com/HERSTORY CRAMNOTES/5dterra NOTES AUDIO VIDEO/ebooks/144000/Oto Rituals And Sex Magick, Aleister Crowley And Theodor Reuss, Peter-R Koenig And Anthony Naylor, Part 3.pdf
Мене ми се наивни, група нрдови што сакаат да имаат супермоќи и се „тајни“. Како и сите мали „тајни“ религиозни структури, имаат некоја доза на индоктринација, его трипаат и сакаат да ебат. Ради тоа не им замерам многу (секој втор политичар овде напраил песто пути поише зулум од сите нив заедно), само што ми се комични со сите тие „Thy Shall consume Baphomet“ муабети и тајни лозинки.
Онтопик и во посериозна нота од заебанцииве погоре:
Апотеозата е ветување за моќ и бесмртност, односно надминување на ограничувањата кои нѐ плашат. Сега ги надминуваме преку прокси, со оставање потомство (остануваме „бесмртни“) и меморија од нас во умовите на останатите. Трансхуманизмот што сме го зборуеле, на некој начин, е ново „технолошко“ решение за постигнување на истото стање; само на друг, веројатно, повозможен начин (барем у теорија). Со менување на човековата природа (нешто кон што се стремат сите овие муабети) можеме да се воздигнеме над сегашните пречки поставени од нашето минато.
У постаро време, со некој поархајски наратив од трансхуманизмот денес, prisca theologia и philosophia perennis биле кредото на Западната Езотерија. Според првото, старата мудрост е таа што е неискварена, според втората, мудроста е секогаш иста, па сите писанија го кажуваат истото у друга форма (тогаш тоа било христијанството). Големиот наратив за „античката мудрост“ (египетската, персиската итн.) вклучувал каша попара од „Тимеј“ на Платон, испреплетен со Псевдо Аристотели/Диониси и други гностички списи, во разни раскази, но со иста цел - Спојување со Изворот/Бог преку навраќање у супротна временска линија (кога светот бил Боженствен и неискварен). Целта била да се избега од овој свет и човештвото да се воздигне над своите лимитации. Секој човек е Ѕвезда, на пример, е нешто што Платон го начнува во „Тимеј“, мислејќи дека секој човек, буквално, е отслика на некоја ѕвезда која е жива и кон која ќе оди ако не заврши во лошиот циклус на реинкарнацијата и живее доблесен живот. Интересно е тоа што космогониите на повеќето езотерични учења (не само западните, па и источните), имаат просторна претстава за апотеозата. Одиш нагоре (кон воздухот/имаш повисока „фреквенција“ на Свест, дрвото на животот, понеисквареена Светлина и др.) кога напредуеш, а тонеш надолу (Адот/Пеколот, пониска „фреквенција“ на Свест итн.) кога усеруеш работа. Воздигнувањето отсекогаш симболизирало спојување со Бог, надминување на гравитацијата на Земјата, а со тоа и нејзиниот затвор. Бивањето голем (како фараоните/императорот у шинто итн.) укажувало на поголема доближеност до Боговите. Впрочем, во контекст на тоа што го кажуваш, таа фасцинација со ориентот доведува до разни псевдоисториски толкувања дека Платон ги дознал сите работи од Египет/Персија, местата од каде што доаѓа античката мудрост (платонски ориентализам) и од кадешто потекнува човештвото во својата чиста, неискварена форма. Ние, денес, ја бараме таа точка у Сингуларитетот, кон иднината (со Шабанот у прв ред). На пример, Платон кажуе дека постои свет на форми кој е идеален и импринт на овој што е еманација во времето, за разлика од тој што е безвременски. Истиот концепт за лажноста на овој свет постои у будизмот, хиндуизмот итн. со тоа што е развиен низ различни пантеистички наративи (поинакви од мислата на Платон и можеби поблиски до другите гностички толкувања. ). Сите ние сме умот на Бог у некоја верзија, составени од иста материја/квазидуална монада/различни есенции (материјална-нематеријална, ум-тело) кои еманираат без вистинска причина-последица. Заебанцијата е што модерната физика (на пример, теоријата за холограмски Универзум) и некои нови модели за свеста која се гледа како, буквално, физичка особина на Универзумот или систем што процесира информации; све поише почнуе да тера накај тие правци на размишљање. Јако е како уште у аналите на човечката мисла, низ различни културолошки милеа во историјата, многу концепти се проткајале во различни паковања. Тие суштински не се менуваат низ времето ко што ни изглеа, туку добиваат друг наратив. На пример, светот на формите се вика холографски Универзум сеа и има поише математика, океј (симплифицирам за да доловам поента). Тоа ме воведуе, во некој поопшт план, до заклучокот дека човештвото како некој поголем емергентен организам од единките, ги рециклира истите онтолошки и метафизички идеи у други форми, во духот на разни времиња и култури. На крај, преписките помеѓу филозофите се на микро ниво и нерелевантни за глобалните идеи кои спонтано се јавуваат во човештвото (све ова ќе се сведе на Духот на Хегел ). Од друга перспектива, лесно може да се забега у историцизам, а Попер тоа на долго и широко го критикуе во „Бедата на историцизмот“.
Но не е важно како стојат работите. Како и да стојат у реалноста, Мирчеа Елијаде го начнува ова во „Светото и профаното“:
Митот и религијата се суштински составен аспект од човековата психологија (без разлика на тоа зошто е така) и значајни од феноменолошка перспектива. Дел од човековата мисла е митолошки и тоа е многу важно од феноменолошки аспект, без разлика на тоа како стојат работите отаде феноменологијата, у нуменонот. Негирањето на митолошкото размислување и религиозната мисла како значајна за човекот, е одземање на интегрален аспект од човечката природа. Ко да се одземе етиката бидејќи можеби, надвор од нашиот ум и на космичко ниво, нема етика, а и естетика (когнитивистичките правци у филозофијата). Не е релевантно дали тоа е така или не е... Или е или не е. Можда сите сме дел од умот на Бог. Без разлика на мојата метафизичка и онтолошка позиција (ако воопшто ми е дефинирана) од антрополошка и културолошка гледна точка, според мене, сите овие идеи поврзани со Западната Езотерија, источниот мистицизам итн. се екстремно важни. Чинам, многумина од милитантната атеистичка банда грешат кога наивно го гледаат тоа од аспект на: „па добро, тоа е митологија, булшит, зошо некој би бил заинтересиран за измислици, Нил Деграс Тајсон, хехенце, глупи верници“. И ја бев у една таква фаза порано (памтиш и самиот), ама сеа некако, ми се чини доста зелен и наивен таквиот пристап.
Не чинам дека се толку бесмислени, напротив, како и етиката/естетиката, можеби не се втемелени како факти во некоја космичка реалност, но се значајни за нас луѓето како основни мотиви кои се провлекуваат во сите наративи на човештвото. У свет, ловен од демоните на Саган, целта ни е да ги решиме истите проблеми.
Автоматски споено мислење:
Време е за ликнуење инфо (бомби!) за огромните тајни на О.Т.О., недостапни до профаните. Ја, ко анархо синдикалист, сакам да го споделам тајното знаење со сите закрепостени селани!
Да почнеме од ритуалот за иницирање нови јагниња, Слободната Волја, немањето претпоставени, бивањето браќа и неколеничењето пред авторитети, како и за немањето закани и присили како лошите „рисјанчиња".
Заклетвата за иницијација уште наречена и класична индоктринација у култ со наметнуење авторитети, мешање у приватен/социјален живот и колнење дека све ќе праиш за Редот (класичен симптом на сите култови)... Но ако шитнеш, постои и закана, не само од чекичот на кармата, туку и од членовите на култот. Да проследиме...
Сликите ќе ги аплоуднам пошо форумов јебе.
Screenshot-2020-12-11-03-02-28-518-cn-wps-xiaomi-abroad-lite
Image Screenshot-2020-12-11-03-02-28-518-cn-wps-xiaomi-abroad-lite hosted in ImgBBibb.coScreenshot-2020-12-11-03-01-28-248-cn-wps-xiaomi-abroad-lite
Image Screenshot-2020-12-11-03-01-28-248-cn-wps-xiaomi-abroad-lite hosted in ImgBBibb.coScreenshot-2020-12-11-02-48-09-992-com-google-android-apps-docs
Image Screenshot-2020-12-11-02-48-09-992-com-google-android-apps-docs hosted in ImgBBibb.co
Ова ќе биде една од низата клевети кои ќе следуваат!
Стеј тјунд...
П.С. Имате таков епски меч у мк ложата или од Џамбо за пеевче (оној од гума) користите као прокси?
Мн. Агапе и ве бацува Ботко!
Еве они си имаат религија и духовност,Така да ДА, религија, духовност е итекако потребна за да утеши, намали анкциозност, намали дисфункција.... зацврсти заедница.... пошто многу малку луѓе вистински немаат страв од смртта и со тоа немаат страв и да живеат, како малото дете.
Ипси како ѓакон не се разликува многу од маалскиот ми поп, цел живот го инвестирале во тоа, за попот ипси е зло, за ипси попот е, подалеку од словото што некој друг им го дал не гледаат.... банално зборат за нов еон а се понашаат многу... староеонски.Ова е стариот "христијанизиран" и псевдо-масонски ритуал во времето на Теодор Ројс (пред Кроули).
Барем за толку имам право да кажам дека ова не е иницијациски ритуал на денешното О.Т.О.,
во коешто имам дадено заклетви,секако...
барем кога се работи за иницијациски ритуали
Автоматски споено мислење:
Еве они си имаат религија и духовност,
па Ипси конкретно кога го спомна веќе 5 години е и ѓакон во E.G.C.
ги разбира еклезијастичките компоненти на О.Т.О.(централен ритуал#Гностичка Миса).
И таму се молат на Господ.
Сепак тоа е една духовна заедница која се потпомага и не ги отфрла браќата.
А гледам дека и прилично донираат во добротворни цели.
Епа не знам како се одделува "автоматски споено мислење"Ипси како ѓакон не се разликува многу од маалскиот ми поп, цел живот го инвестирале во тоа, за попот ипси е зло, за ипси попот е, подалеку од словоро што нелој друг им го дсл не гледаат.... банално зборат за нов еон а се понашаат многу... староеонски.
Ако се заедница која се подржува и гради соживот - супер... само уште да не хејтаат други заедници.
Трансхуманизмот е само најновата технолошка понуда. Волт Дизни (криогенички смрзат у капсула) рачунал дека, једног лепог дана, технолошки ќе биде одмрзнат и ќе му се напраи физиолошки ремонт за да пичи у вечност. Чика Волт не се надал на АИ него на едикоеси технолошки изведено воскреснуење. Од феноменолошка перспектива, ни Т+ ни криогеничко заледуење не се суштински ништо поразлични од мумифицираните фараони. Древните Египтјани биле убермахери за мумификација, и тоа у третиот милениум пред Христа. Јебитачен ноухау и технологија за тоа време. А богами и за малце подугачко. Бесмртноста (и, следствено, деификацијата) отсекогаш се пробуеле со некаква технологија. Во контекст на деификација, дали и како ќе се фузионираме со АИ се епифеноменолошки техникалии. И пак во тој контекст, минатото не се брише, само се препишуе и се пакуе у нова амбалажа. Нормално, не сите амбалажи се фенси и џиџани. Некои се демоде или селски, некои се поинфлуенсерски.Трансхуманизмот што сме го зборуеле, на некој начин, е ново „технолошко“ решение за постигнување на истото стање; само на друг, веројатно, повозможен начин (барем у теорија). Со менување на човековата природа (нешто кон што се стремат сите овие муабети) можеме да се воздигнеме над сегашните пречки поставени од нашето минато.
Сагласен сум по сички вопроси. За мене, концептот на Бог којшто се секира за сите нас може да биде корисен, па чак и да е тотална измислица. Мене ми брка работа христијанскиот концепт. Ова е бајаги прежвакано, задњиот кој ова поштено го образлага е Џордан Питерсон. Волтер арно рекол: И да нема Бог, би било неопходно да го измислиме. У принцип, умно е да се открива мудрост и аир од секоја пракса. Кејс ин поинт: Џордан Питерсон. Неколку форумски пацери се тркаа кој поише да го испљука Јордана пошо он искача од калупот на неолибералниот хор папагали шо трујат по сите западни катедри по хуманистички дисциплини. Парчиња мудрост и корисни концепти и пракси ќе најдеш во сите учења што ги нареди. Черипикингот може да брка работа ако се фокусираш на доблесните парчиња, и баталуеш небулози и баења. Зимаш шо е корисно за тебе и ти помага да видиш и разбереш поише. Затоа, конструкти као правда, еднаквост, или етика (кои иначе у реалност не постојат никаде) се неопходни за да може елементарно да функционираме како цивилизација. Бог е некаков уберконструкт во кој се сублимирани овие и ред други неопходни идеализации. И секој вредносен систем иманентно содржи некаква (финитна) етичка делимитација. Чак и слободната воља (со извичници!!!!) има сајбија: љубаф! Не бива иначе.Лепо скоцкано...
Мејнстрим христијанство не го гледа сето ова како метафора, знаеш и сам, во спротивно не би имало потреба да се негира еволуција, космологија и слично.Падот од рајската градина, метафорички сите го поминуваме во детството, дрвото на знаењето е алгоритмот кој процесира дека ќе умреш, гревот е стравот, анкциозноста од смрт која не внесува во сите дисфункции.
И тогаш се развиваат и двете најзаебани емоции.... срам и вина. Интересно е дека они евидентно се вештачки, производ на интелигенцијата, односно на когнитивниот страв, кој самиот е вештачки, производ на интелигенција.... па викаат нашиот најголем заеб е токму... интелигенцијата... дрвото на знаењето.
Ипси пробај некогаш ( кога ќе намалиш гадење и одбивност ) со отворен ум да го "прочиташ" она што сега буквално и ти ко и најголем број верници го сваќаш... со симболика и метафора за менталното.
Ипси како ѓакон не се разликува многу од маалскиот ми поп
The PRIEST:Духовноста треба да биде начин на спознавање на себе си и постоењето генерално а не утеха која ќе ги залаже луѓето да се ослободат од стравот
Концептот за Господ во Телемата и тој на абрахамските религии за тебе е ист?The PRIEST:
The LORD bless you.
The LORD enlighten your minds and comfort your hearts and sustain your bodies.
The LORD bring you to the accomplishment of your true Wills, the Great Work, the Summum Bonum, True Wisdom and Perfect Happiness.
(Гностичка Миса или Liber XV)
Токму така.... малото дете без тоа кје ја уништи планетава уште побрзо... мешаш духовност и религија ипси...и да чекаат награда како дете што чека да му купиш чоколадо или играчка ако било умно.
Е ај објасни му го тоа на неинициран човек,еве седам тријам рацеКонцептот за Господ во Телемата и тој на абрахамските религии за тебе е ист?
Since all things are God, in all things thou seest just so much of God as thy capacity affordeth thee.
Aleister Crowley
И што е решението според тебе?Токму така.... малото дете без тоа кје ја уништи планетава уште побрзо... мешаш духовност и религија ипси...
Ако во колективната свест на човештвото било всадено дека е дел од природата а не нејзин господар и дека одговорноста значи причина и последица а не казна и награда, тешко дека побрзо би ја уништувал планетата.Токму така.... малото дете без тоа кје ја уништи планетава уште побрзо... мешаш духовност и религија ипси...