Darling
High Value
- Член од
- 5 јуни 2009
- Мислења
- 14.347
- Поени од реакции
- 30.707
Komentira pop kultura.Па не реков јас да ја цензурираат, само посочувам дека скока како попарена за небитни и тривијални работи.
Sekoj ima pravo da go pravi toa.
Komentira pop kultura.Па не реков јас да ја цензурираат, само посочувам дека скока како попарена за небитни и тривијални работи.
Музејот/изложбата била стварно многу посетена. Само што, многумина сакале да ги видат тие дела, но не да им се потсмеваат. Сфатиле дека нешто не штима, кога пристигнале бројките за посетеност на таа изложба, но и на спротивната изложба, велелепно изложена, која требало да го слави исклучивиот нацистички визуелен пристап, а која стандардно имала упола помалку посетители.Вакво насилие врз основните уметнички норми, како што е слободата/искреноста на авторот, немало уште од времето на Хитлер, кога морале сите уметници да бидат нешто како соц-реалисти, а никако апстракни и сл. Дури и бил создаден еден патувачки музеј на назадна уметност, односно уметност која не се вклопува во визуелните пориви на нивната идеологија. Народот требал да ги следи овие изложби во замрачени простории и да се потсмева на нивната накрадност (според нацистичкиот светоглед).
Сепак, Mee too, која се бореше против овие и нивните пракси, е битен дел од ова движење.Lol, pa na koja strana pripagaa Weinstein i Epstein?
Koi im bea najdobri prijateli?
Da ne zaboravime i na Polanski, sto do deneska uste go branat.
Они не смениле ниту еден запчаник у холивудската „уметност" на суштинско ниво. Холивуд секогаш го трубел популарниот наратив у Америка. Кога на Америка ѝ требале Џејмс Дин и Мерлин Монро, Холивуд тоа го произведувал. Кога на Америка ѝ требале Чарлс Бронсон и мускулите на Силвестер Сталоне, Холивуд тоа го произведувал. Кога на Америка ѝ требаат трансродови лица и дебели црнкињи, Холивуд тоа го произведува.Да беше само Вичер...
Денес, длабоко сме навлезени во период од филмската индустрија, во кој главниот збор за филмот, не го води режисерот, туку бордот на филмската компанија. Тој период започна веднаш по првиот филм Војната на Ѕвездите, кога сфатија колку можат да заработат од разни странични начини, како што е на пример, продавање на маици, играчки и др., со филмската франшиза.
Речиси и да не може денес да ти одобрат високо буџетен филм, без да ти бидат длабоко вметнати идеолошките поставки на таа багра. На пример, нема веќе многу зелени светла за филмови во кои главниот лик е мажествен хетеро белец и тн.
Мора да има најмалку три работи: racial diversity (на пример, не може белец да биде главен лик само и тн.), sexual diversity (на пример, не може средовечен лик да биде главен лик само, мажот ако може да биде несигурен проблематичен лик и тн.), body positivity (дебела мора да има некоја и сл.) и други глупости.
Вакво насилие врз основните уметнички норми, како што е слободата/искреноста на авторот, немало уште од времето на Хитлер, кога морале сите уметници да бидат нешто како соц-реалисти, а никако апстракни и сл. Дури и бил создаден еден патувачки музеј на назадна уметност, односно уметност која не се вклопува во визуелните пориви на нивната идеологија. Народот требал да ги следи овие изложби во замрачени простории и да се потсмева на нивната накрадност (според нацистичкиот светоглед). Станува збор за систематско уривање на столбот врз кој се темели уметноста, а тоа е слободата и искреноста на авторот.
MeToo e vaginalen chad.Сепак, Mee too, која се бореше против овие и нивните пракси, е битен дел од ова движење.
За ваквите само Џорџ Карлин, али си замина стариот нажалост... да беше жив, ќе имаше еден куп материјал за работењеНајчист пример за оваа цензура, и за тоа што не смееш да збориш освен ако не ти е одобрено беше Специјалот на Дејв Шапел на Нетфликс, Sticks and Stones.
Кога искочи, на само прогласените критичари им сметаше тоа што Дејв збореше па на Ротен Томатос му дадоа оценка од 0%, за после публиката да му даде 99% и таа бројка уште стои.
Сега бројката од "експертите" е 35%.
Само мал дел од критиките:
"You've got our attention, pal. You just haven't delivered the funny."
"Sticks & Stones leaves the audience with the sense that there was more work to be done before the special was filmed."
"Like dropping in on a rascally uncle who doesn't know, or doesn't care, how much he's disappointing you."
Најголем удар од оваа cancel култура мислам дека трпат комичарите, затоа што не смеат да направат ни еден шала без разно разни лезбејки да им се турнат во фаца и да ги нарекуваат расисти и фашисти.
Можеби Џон Клиз најубаво го лоцира проблемот во нова генерација која е пресензитивна и нема смисла за хумор, посебно малку поекстремен црн хумор со кој порасна мојата, ова го имам согледано и околу мене... пример со постар колега на групен чет муабетиме за подолгорочен проект, убацивме " ова е битно за тие што ќе ја преживеат корона " - веднаш добивме реакции од помладите " шегата ви е многу несоодветна ".Најчист пример за оваа цензура, и за тоа што не смееш да збориш освен ако не ти е одобрено беше Специјалот на Дејв Шапел на Нетфликс, Sticks and Stones.
Кога искочи, на само прогласените критичари им сметаше тоа што Дејв збореше па на Ротен Томатос му дадоа оценка од 0%, за после публиката да му даде 99% и таа бројка уште стои.
Сега бројката од "експертите" е 35%.
Само мал дел од критиките:
"You've got our attention, pal. You just haven't delivered the funny."
"Sticks & Stones leaves the audience with the sense that there was more work to be done before the special was filmed."
"Like dropping in on a rascally uncle who doesn't know, or doesn't care, how much he's disappointing you."
Најголем удар од оваа cancel култура мислам дека трпак комичарите, затоа што не смеат да направат ни еден шала без разно разни лезбејки да им се турнат во фаца и да ги нарекуваат расисти и фашисти.
Убаво кажа, едноставно немаат смисла за хумор, се сфаќаат сериозно, и не го разбираат концептот на слобода на говор. Не може да имаш слобода на говор, ама плус милион подточки што смееш да кажеш, а што не смееш. И навредата кон некого без разлика каква и да е, е слобода на говор, затоа што освен што ти упатиле неколку погрдни зборови, друго ништо не ти фали.Можеби Џон Клиз најубаво го лоцира проблемот во нова генерација која е пресензитивна и нема смисла за хумор, посебно малку поекстремен црн хумор со кој порасна мојата, ова го имам согледано и околу мене... пример со постар колега на групен чет муабетиме за подолгорочен проект, убацивме " ова е битно за тие што ќе ја преживеат корона " - веднаш добивме реакции од помладите " шегата ви е многу несоодветна ".
Хуморот е најчесто соушл коментери, дали на микро ниво се зезаш со некој или себе како мастурбаторот Луи, или макро зезаш стереотипи како Карлин има своја цел да илуминира состојби и те тера да се соочиш.
Прашајте се сите дали и вие сте лесно навредливи, или која ви е границата, форумот воопшто не е исклучок за лимитирана слобода на говор.
Сите останати движења, Воке, КенслКалчр се само манифестација на повисоко ниво на преосечајноста, секако нивната наивност ја користи некој.
Токму така, чекор понатаму, екстремниот хумор има своја функција, дури и кога некој се зеза со тебе постепено градиш отпорност, се соочуваш, растеш. Со забрана на слободата на говор во комедијата, па и околу себе, уништуваме многу битна алатка за развивање отпорност во животот.Убаво кажа, едноставно немаат смисла за хумор, се сфаќаат сериозно, и не го разбираат концептот на слобода на говор. Не може да имаш слобода на говор, ама плус милион подточки што смееш да кажеш, а што не смееш. И навредата кон некого без разлика каква и да е, е слобода на говор, затоа што освен што ти упатиле неколку погрдни зборови, друго ништо не ти фали.
Класични снегулки, затворени во стаклено ѕвоно.
Мее Тоо имаше благородна цел, ама се претвори во лов на вештерки.MeToo e vaginalen chad.
Ima uste 100 Vajnstajnovci. Koga ke im zavrsi korista od niv i za niv ke ima #metoo.
Sto e uste postrasno, se dokaza so Epstajn deka ima rampanten pedo ring, deka ne e luda konspiracija na zaostanatite konzervativci.
Pa eve bas lani Polanski, osuden pedofil zema nagrada u francija
Eve i godinava, pokraj site kritiki, Netflix kako nisto go izdade Cuties, film vo koj kamerata najgolemiot del se fokusira na intimni delovi od telo na maloletni devojcinja.
I kako gi pretstavija mediumite kritikite?
Beli mazi sho ja mrazat reziserkata oti e crna. Ima 87 rating na roten tomatoes.
Desentiziraat. Pa normaliziraat. Pa te raspnuvaat ako ne prifakas.
Od sekogas se znaelo, vo Holywood se pocnuva na kolenici.