Предлог закон за "легализација" на возила со Бугарски таблички

Член од
14 април 2012
Мислења
31.407
Поени од реакции
62.001
Она што се шушка веќе долго време, дури од 2010-та, најверојатно ке се протурка до крајот на годинава како закон. Имено, ке биде побарано од сите кои се носители на Македонски пасош, а возат возила на странски регистарски таблички, да ги префрлат на Македонски таблици.

Од пријатели кои работат во Сообраќајна полиција во Куманово дознав дека веќе има дописи и најави дека ке почнат да ги исклучуваат овие возила од сообраќај, и опцијата која ке биде дадена е да платат за да ги префрлат на македонски таблички, или возилото да остане запленето. Исто така знам дека во Велес ова веќе се прави неколку месеци наназад. Ми делува како рекет.

Ме интересира дали има некој кој е поупатен во ова, и за какви олесување се зборува? Дали ми е поисплатливо да си ја продадам колата во Бугарија, и да си купам друга директно на Македонски таблички. Пред 3 години кога се одлучував каде да ја увезам колата, царина, данок, и останати давачки за на Македонски таблички беа 10,800 евра, додека во Бугарија, се излезе 600Е. Што и ден денес е пљачка.

Линк и видео.

 
M

Macedon1um

Гостин
Зарем и досега немаше закон да мора во одреден период да ја префрлиш на Македонски таблици во спротивно ризикуваш заплена ? Или тоа не важи за тие што имаат татарски пасош ? Реално не гледам зошто би биле повластени во споредба со нас, не треба да се толерира ваква работа да користат наши патишта редовно а да не плаќаат исти трошоци како нас со МК пасош.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.407
Поени од реакции
62.001
Надомест на патишта се регулира со патарина/вињетка. Јас немам проблем да ја префрлам колата на Македонски таблички доколку би ме чинело некој нормален износ. Знаејки во каква ситуација е државната каса, претпоставувам дека ке бараат посаглам износ.
 
M

Macedon1um

Гостин
Дефинирај нормален износ..
Мене пред 5-6 години за 3000+ кола ми испаднаа трошоци уште скоро 1000 додека ја префрлам комплет се на МК табли. Пак ќе кажам не гледам никаква логика ние со Мк пасош да ги имаме овие трошоци а вие со двојно не барем од ова што сега прочитав/дознав. Или сите да плаќаме или никој
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.407
Поени од реакции
62.001
Дефинирај нормален износ..
Мене пред 5-6 години за 3000+ кола ми испаднаа трошоци уште скоро 1000 додека ја префрлам комплет се на МК табли. Пак ќе кажам не гледам никаква логика ние со Мк пасош да ги имаме овие трошоци а вие со двојно не барем од ова што сега прочитав/дознав. Или сите да плаќаме или никој
За мене нормално би било да платам износ од 19% oд вредноста на возилово во Германија. Практично, износот на кој имаш право на поврат. И така и треба да биде во нормална држава. Но наместо тоа, нашата држава практично сака двојно од тоа. За мене, не е нормално на 3,000Е возило, да имаш уште 33% давачки. Сулудо е.

Купив кола од Германија во Февруари која ја платив 20,000Е, и имав скоро 7,000Е давачки кај нас. Добив поврат на данок од околу 3100Е. Останатите 3900Е ти се пљачката.
 

chipicaoo

unknown
Член од
11 септември 2011
Мислења
763
Поени од реакции
873
Конечно нешто паметно од СДС за легализација на Бугарски возила.И да се разбереме не сум партиски ориентиран.
 
Член од
6 април 2017
Мислења
333
Поени од реакции
444
Dali ako imas bg pasos mozes vo mk da vozis kola so bg tabli so mk vozacka dozvola?
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.198
Поени од реакции
27.503
Nesto slicno treba da se napravi i so zdravatveno osiguruvanje, da se odzeme na onie so stransko drzavjanstvo.
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.611
Поени од реакции
3.554
Зарем и досега немаше закон да мора во одреден период да ја префрлиш на Македонски таблици во спротивно ризикуваш заплена ? Или тоа не важи за тие што имаат татарски пасош ? Реално не гледам зошто би биле повластени во споредба со нас, не треба да се толерира ваква работа да користат наши патишта редовно а да не плаќаат исти трошоци како нас со МК пасош.
Имаше закон колите на бг табли највише 6 месеци да може да се возат у Македонија, другите 6 да биде у Бугарија. Е сга незнам колку га имплементират вај закон пошо неверувам дека скоро сите постапиле така и колата им била пола година у Бугарија.
 
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.453
Поени од реакции
5.435
Nesto slicno treba da se napravi i so zdravatveno osiguruvanje, da se odzeme na onie so stransko drzavjanstvo.
Те молам објасни како би идело ова ?
И како странските државјани имаат осигурување тука?
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.289
Поени од реакции
15.490
zdravstveno ke imas ako plakas za nego t.e. ako ti zadrzuvaat na plata!
Или ако си невработен и немаш други приливи до одреден износ, сепак сме социјална држава, ама мислам дека темава не е за тоа.
 
Член од
21 октомври 2009
Мислења
1.528
Поени од реакции
2.368
Nesto slicno treba da se napravi i so zdravatveno osiguruvanje, da se odzeme na onie so stransko drzavjanstvo.
ако работиш во македонија и плаќаш придонес во мк - имаш здраствено осигурување преку македонски фонд кое ти плаќа здраствени услуги по болници или слично.
Јас работам странство и плаќам придонес во странство - имам здраствено осигурување преку странски фонд кој ми покрива лечење во во цела Европа (сосе Македонија). Така да ко ќе се вратам во мк и ако ми затреба доктор , мојот фонд ќе покрија за лечењето во мк болница. Дури и поевтино му е :pos:
--------------------
Проблем со колите со бугарски таблички во Мк е тоа што осигурувањето шо македонските Бугари го плаќаат во Софија при регистрација никогаш не покрива штета ако се случи нешто во Македонија. Така да или нека извадат тазе печените Бугари каско во Македонија или нека ја префрлат колата.

Во холандија пример, ни на улица несмееш таква кола (неосигурана во Холандија) да остајш, а не пак да ја возиш.
 
Последно уредено:
D

Deleted member 12196

Гостин
zdravstveno ke imas ako plakas za nego t.e. ako ti zadrzuvaat na plata!
Во Македонија плаќаш здравствено осигурување, ама немаш здравствени услуги.
Инаку за бугарските коли се платени давачки во Бугарија, а ги користат (бесплатно) македонските патишта.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom