Neznam sto ne ti e jasno klimata ako ima nedostatok na freon ednostavno ne moze da nabie dovolno pritisok ( Bari ) i ako treba na Greenje da ima 50 bari ( ova za R410 Freon ) ako fali Freon ke nema da moze da ima ni 30 Bari pritisokNe razbiram što e toa što te tera da davaš pogrešni soveti? Imaš li prestava što znači 50 bari? Bože dragi!
Za da ustanovi nekoj dali fali freon vo sistemot ili pak go ima premnogu će mu treba:
-dva suvi termometra vnatre za saćeto i prostorijata i dva mokri isto za saćeto i prostorijata, kako i merač na vlažnost na vozduhot,
-istoto ova go montira nadvor na nadvorešnata edinica
-izmerenite vrednosti za T i vlažnosta na vozduhot i pritisokot gi zapišuva
-ajde može improvizacija gore dole za mokrite termometri da se koristat suvi staveni vo mokra vata,
- zapišanoto go sporeduva so fabrički uporedni tablici baš za dotičnata klima za pritisok baš vo tie uslovi
I sega što, so ovaa fiskultura ustanovil deka fali gas ili pak go ima premnogu, kolku treba da stavi/izvadi e sosema nepoznato. Ste videle li vakov monter da meri se ova i tablici da vadi??
Ne postoi seviser vo celiov svet (normalno ovde gi ima na kilo, ušte ovoj najubaviov gi podržuva) koj onaka od oko moze da meri freon vo sistemot.
Sega ima moderni digitalni uredi za site promenlivi vo sistemot, merat brzo i precizno, dosta se skapi i gi koristat vistinskite majstori vo dijagnostika industriska klimatizacija kade sekoja greška debelo se plaća i kade ne e dozvoleno improvizacii od tipot manometar i udri.
Inace sistemot termodinamički e ist, samo što doma će ti rasipe klima od 500e, a tamu od 100.000e.
Zatoa brkajte majstori koi dijagnosticiraat so manometri.
Edinstveno ispravno e vadenje na frenot, odmastuvanje, merenjena dig. vaga, popravka na mestoto na propuštanje, vakumiranje na sistemot, polnenje so propišana kol na freon i vraćanje na izvadenoto maslo.
Kaj R32 Freon na Greenje odi i do 65 Bari na Greenje koga e pustena klimata.
A klimite so R22 najveke odat do 30 Bari jas zborev za Freon R410