Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Grande punto 2008 multijet 1.3tdi 66kw vs Ibiza 2007 germansko donesena ne pred dolgo so servisna kniska 170k km pominati, 1,4 benzin 75 ks, epten zacuvana.
Мислење?
 
Izbegni go 1.3 multijet so 66kw, taa verzija e problematicna. Baraj model so poslabata verzija od 55kw bez DPF, odlicen motor. Ibizata 1.4 benzin odma batali ja, najgolemo gjubre od motor. Kolku sto trosi gorivo, tolku i ulje trosi. Ako ti e kejf za Ibiza/Fabia/Polo, baraj modeli so 1.4 TDI.
 
Абе друже и навечер е 20 - 22 степени надвор. Кога ја исклучуваш климата иако е наместено на 16 го влече само од надвор воздухот и го дува внатре. Не лади, само дува...тој воздух што е надвор 22 дур дојде внатре во колата е 25 степени...ако сакаш поладно од тоа мора клима без разлика колку степени имаш наместено.


Зар се замарате уклучи исклучи клима...јас во цитроенот имам автоматска клима наместена е 18 степени во мај и не ја исклучувам воопшто до октомври, дури и на зима пуштам често да одмагли, не му се тресам за пола литро гориво на 100 км.
Сигурно колата ти смрди, корне од габите насобрани на испарувачот на климата. Сигурно си навикнат.
 
Izbegni go 1.3 multijet so 66kw, taa verzija e problematicna. Baraj model so poslabata verzija od 55kw bez DPF, odlicen motor. Ibizata 1.4 benzin odma batali ja, najgolemo gjubre od motor. Kolku sto trosi gorivo, tolku i ulje trosi. Ako ti e kejf za Ibiza/Fabia/Polo, baraj modeli so 1.4 TDI.
Momentalno kako najdobra opcija se javi Grandeto so 66kw, ako mozi da prasam so e tolku problematikata okolu toj motor ? Sum slusal i cital za ibizite i motorot 1.4 benzin, mnogu negativni raboti, isto sum slusal mnogu pozitivni so dizelot, kako i da e, fala :D
 
Сигурно колата ти смрди, корне од габите насобрани на испарувачот на климата. Сигурно си навикнат.

Ни оддалеку не смрди колку катетрите и нокширите шо ги редиш на старците во германија.
 
Momentalno kako najdobra opcija se javi Grandeto so 66kw, ako mozi da prasam so e tolku problematikata okolu toj motor ? Sum slusal i cital za ibizite i motorot 1.4 benzin, mnogu negativni raboti, isto sum slusal mnogu pozitivni so dizelot, kako i da e, fala :D
66kw ima varijabilen zamaec i turbina so promenliva geometrija, 55kw ima obicen fiksen zamaec i obicna turbina bez promenliva geometrija i e poednostaven za odrzavanje. Isto taka pojakiot model ima 6 brzinski Getrag menuvac na koj cesto stradaat lagerite, poslabiot model ima 5 brzinski menuvac koj e mnogu poizdrzliv.
 
66kw ima varijabilen zamaec i turbina so promenliva geometrija, 55kw ima obicen fiksen zamaec i obicna turbina bez promenliva geometrija i e poednostaven za odrzavanje. Isto taka pojakiot model ima 6 brzinski Getrag menuvac na koj cesto stradaat lagerite, poslabiot model ima 5 brzinski menuvac koj e mnogu poizdrzliv.
На страна од одржувањето, 8 месеци возев со 1.3 мултиџет на работа, од салон 2017та, оса е количето, троши по 5 на 100км и има мн елегантен и лесен менувач :)
 
Momentalno kako najdobra opcija se javi Grandeto so 66kw, ako mozi da prasam so e tolku problematikata okolu toj motor ? Sum slusal i cital za ibizite i motorot 1.4 benzin, mnogu negativni raboti, isto sum slusal mnogu pozitivni so dizelot, kako i da e, fala :D


Друже не знам за која цена ќе го земеш грандето ама рачунај дека сепак треба да имаш резерва пари барем 500 евра.

Сепак збориме за половна кола со кизнај колку км поминато.


Инаку за 1.4 моторот на VW заборави, крш во секој поглед е.
 
Fala na sovetite, isto me sovetuvaat majstori so gi poznavam tuka okolu, a isto i vujko mi e mehanicar taka da. A za grandeto go stavaat nad ibizava vo smisla kvalitet, pa ne znam. A inace okolu 3000e odat.
 
На страна од одржувањето, 8 месеци возев со 1.3 мултиџет на работа, од салон 2017та, оса е количето, троши по 5 на 100км и има мн елегантен и лесен менувач :)
jas 4 ipol godini vozam punto od 2004 godina so ovoj motor, 65.000 km pominati do sega, da ne go urocam ama dosega nikakvi seriozni problemi ne sum imal so kolata (mislam pisuvav vo druga tema poopsirno). E sega kaj mene ete se pogodi, no ne znaci deka sekoj primerok ke bide dobar (koleska od rabota imase korsa C so istiot motor, kolata bese kanta nevidena), mnogu e bitno kako e odrzavan prethodno.
 
Ima prijatel tuka vo gradov so go prodava 2008ma i go koristel 3-4 godini prethodno, nigde objavuvan, ne mu e itno na coeko. Tocno kolku km pominati ima ne znam. Nosi 1.3 multijet so 66kw ako ne se lazam, redovno servisiran i odrzuvan, solidna kola. Deneska treba da ja vidam, ali sepak mi e ubo so go poznavam coeko i saka da zemi pogolema kola, verojatno za familija ili whatnot, ne preprodava koli ili nesto takvo. Sepak, fala :D
 
Во тој случај тешко дека ќе најдеш подобра кола за тие пари. Да ја купиш од човек кој ја возел домаќински неколку години пред тебе е во секој случај далеку подобра опција него од некој џамбаз или плац увезена пред една недела, наполнета со адитиви и во масло и во гориво.


Види добро со мењачот имаат мака како што се кажа поназад. Не треба за зуе, да вие кога ја пуштиш гаста (моторно кочење), дали влегува добро во брзина и сл.

Зошто Гетраг јбг, германски “квалитет“
 
Za proveruvanjeto sekako, so majstor odam za proverka, a isto i vo garaza odime i ja proveruva celosno podetalno, menjac, motor, pedalite i seto to.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom