- Член од
- 22 август 2020
- Мислења
- 13
- Поени од реакции
- 4
Grande punto 2008 multijet 1.3tdi 66kw vs Ibiza 2007 germansko donesena ne pred dolgo so servisna kniska 170k km pominati, 1,4 benzin 75 ks, epten zacuvana.
Мислење?
Мислење?
Сигурно колата ти смрди, корне од габите насобрани на испарувачот на климата. Сигурно си навикнат.Абе друже и навечер е 20 - 22 степени надвор. Кога ја исклучуваш климата иако е наместено на 16 го влече само од надвор воздухот и го дува внатре. Не лади, само дува...тој воздух што е надвор 22 дур дојде внатре во колата е 25 степени...ако сакаш поладно од тоа мора клима без разлика колку степени имаш наместено.
Зар се замарате уклучи исклучи клима...јас во цитроенот имам автоматска клима наместена е 18 степени во мај и не ја исклучувам воопшто до октомври, дури и на зима пуштам често да одмагли, не му се тресам за пола литро гориво на 100 км.
Momentalno kako najdobra opcija se javi Grandeto so 66kw, ako mozi da prasam so e tolku problematikata okolu toj motor ? Sum slusal i cital za ibizite i motorot 1.4 benzin, mnogu negativni raboti, isto sum slusal mnogu pozitivni so dizelot, kako i da e, falaIzbegni go 1.3 multijet so 66kw, taa verzija e problematicna. Baraj model so poslabata verzija od 55kw bez DPF, odlicen motor. Ibizata 1.4 benzin odma batali ja, najgolemo gjubre od motor. Kolku sto trosi gorivo, tolku i ulje trosi. Ako ti e kejf za Ibiza/Fabia/Polo, baraj modeli so 1.4 TDI.
Ни оддалеку не смрди колку катетрите и нокширите шо ги редиш на старците во германија.Сигурно колата ти смрди, корне од габите насобрани на испарувачот на климата. Сигурно си навикнат.
66kw ima varijabilen zamaec i turbina so promenliva geometrija, 55kw ima obicen fiksen zamaec i obicna turbina bez promenliva geometrija i e poednostaven za odrzavanje. Isto taka pojakiot model ima 6 brzinski Getrag menuvac na koj cesto stradaat lagerite, poslabiot model ima 5 brzinski menuvac koj e mnogu poizdrzliv.Momentalno kako najdobra opcija se javi Grandeto so 66kw, ako mozi da prasam so e tolku problematikata okolu toj motor ? Sum slusal i cital za ibizite i motorot 1.4 benzin, mnogu negativni raboti, isto sum slusal mnogu pozitivni so dizelot, kako i da e, fala![]()
Сонувај дека редам нокшири и катетри на старциНи оддалеку не смрди колку катетрите и нокширите шо ги редиш на старците во германија.
На страна од одржувањето, 8 месеци возев со 1.3 мултиџет на работа, од салон 2017та, оса е количето, троши по 5 на 100км и има мн елегантен и лесен менувач66kw ima varijabilen zamaec i turbina so promenliva geometrija, 55kw ima obicen fiksen zamaec i obicna turbina bez promenliva geometrija i e poednostaven za odrzavanje. Isto taka pojakiot model ima 6 brzinski Getrag menuvac na koj cesto stradaat lagerite, poslabiot model ima 5 brzinski menuvac koj e mnogu poizdrzliv.
Momentalno kako najdobra opcija se javi Grandeto so 66kw, ako mozi da prasam so e tolku problematikata okolu toj motor ? Sum slusal i cital za ibizite i motorot 1.4 benzin, mnogu negativni raboti, isto sum slusal mnogu pozitivni so dizelot, kako i da e, fala![]()
jas 4 ipol godini vozam punto od 2004 godina so ovoj motor, 65.000 km pominati do sega, da ne go urocam ama dosega nikakvi seriozni problemi ne sum imal so kolata (mislam pisuvav vo druga tema poopsirno). E sega kaj mene ete se pogodi, no ne znaci deka sekoj primerok ke bide dobar (koleska od rabota imase korsa C so istiot motor, kolata bese kanta nevidena), mnogu e bitno kako e odrzavan prethodno.На страна од одржувањето, 8 месеци возев со 1.3 мултиџет на работа, од салон 2017та, оса е количето, троши по 5 на 100км и има мн елегантен и лесен менувач![]()