Lester Freamon
A man of focus, commitment, sheer will...
- Член од
- 14 јануари 2015
- Мислења
- 16.238
- Поени од реакции
- 36.511
Од мое искуство не е проблем до самите мотори да стигнеш до таа километража, туку како ќе стигнеш до таму и со колку други попатни дефекти: кумплуг, турбини, бош, тие анти загадување филтри и други циркузи, сензори и останата електроника, квалитет на амортизација и тн. Барем од досегашно искуство повеќе пари имам потрошено за вакво одржување, отколку да стигнам до ремонт (како на времето пример на југословенска застава, знам татко ми го правеше ремонт 101то на 120 000км (додуша товаран беше) ама отиде моторот, сега ја купуваме со повеќе од тоа и барем уште толку ќе и догураме без ремонт, ама попатно обавезно: егр, голема шанса за турбина, бош пумпа или каква и да е, дпф, некоја електроника што ни мајсторот нема да знае дека постои и се во круг па и деловите кај нас се тешко ѓубре и еден од најдобрите „пријатели“ во животот ти станува механичарот.